We kunnen wat Molukkers vragenquote:
Niet haar ogen in ieder geval.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:11 schreef Specularium het volgende:
Heeft Trijntje iets laten verbouwen ofzo?
ProRail heeft haar meegenomen in de renovatie van de andere stellenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:11 schreef Specularium het volgende:
Een beetje .........quote:Op donderdag 13 november 2014 19:11 schreef Specularium het volgende:
Daarna is ze billen gaan kweken?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Trijntje haar laatste hit was in 98
Echt hequote:Op donderdag 13 november 2014 19:12 schreef Kroelo het volgende:
wat schreeuwt ze? is ze naast scheel ook nog doof ofzo
Jij zal nog wel bij haar vader op schoot hebben gezeten.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:12 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat Trijntje zo verlegen en bescheiden is. Iemand anders zou het woord hebben genomen.
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:14 schreef tong80 het volgende:
Trijntje wordt Feyenoord. Blij als je in het linker rijtje staat.
Gewaagde opmerking Tong, ik zou me vast gaan schuilen.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:14 schreef tong80 het volgende:
Israel doet al jaren niet meer mee zeker...quote:Op donderdag 13 november 2014 19:14 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar voor het eerst nietquote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Israel doet al jaren niet meer mee zeker...
Nog nepper dan Borsatoquote:Op donderdag 13 november 2014 19:16 schreef Paxcon het volgende:
Trijntje, waarom altijd die overacting
Ik heb meer met Cezargod.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:16 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we niet zoiets?
inderdaad die Ilse is ook zo vals en nep, krijg er rillingen vanquote:Op donderdag 13 november 2014 19:17 schreef waxmask het volgende:
Gelukkig horen we nog dagelijks over Mvr Baardaap..... Ilse heeft het ook haar reputatie gekost, iedereen weet nu dat achter die lach een bitch schuilt.
Wat een waardeloze UI.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:16 schreef Paxcon het volgende:
Trijntje, waarom altijd die overacting
Saxofonist toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:18 schreef tong80 het volgende:
Iemand die weet wie de vader van Trijntje is ?
Ik verwacht een ontzettend grappig antwoord..quote:Op donderdag 13 november 2014 19:18 schreef tong80 het volgende:
Kardinaal Simonis.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:18 schreef tong80 het volgende:
Niveau Pietertje minimaal.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik verwacht een ontzettend grappig antwoord..
Huubquote:Op donderdag 13 november 2014 19:18 schreef tong80 het volgende:
Amsterdams ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:18 schreef NoCigar het volgende:
Aaron, godverdomme, ik word gek van die ordinaire troela met haar kut-accent.
Denk dat ze 'm goed op de trein kan zetten ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:20 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij heeft Trijntje een gruwelijk dikke reet. Net zoals Candy Dulfer en De Dikke Piet.
Al de nieuwe foto van de kont van Kardashian gezien? Te nice!quote:Op donderdag 13 november 2014 19:20 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij heeft Trijntje een gruwelijk dikke reet. Net zoals Candy Dulfer en De Dikke Piet.
waarom heb je die?quote:
Opletten tongquote:Op donderdag 13 november 2014 19:25 schreef tong80 het volgende:
Joost Prinsen![]()
![]()
Emil Schelvis met hem vergelijken.![]()
Het zit diep.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:25 schreef tong80 het volgende:
Joost Prinsen![]()
![]()
Emil Schelvis met hem vergelijken.![]()
Wat heb ik gemist ?quote:
http://instantrimshot.com/quote:Op donderdag 13 november 2014 19:28 schreef alors het volgende:
Ik ben net ingeschakeld, maar ik ben nu al ontgoocheld van dit verhaal.
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:28 schreef alors het volgende:
Too soonquote:Op donderdag 13 november 2014 19:28 schreef alors het volgende:
Renske Klamerquote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef waxmask het volgende:
Huh? wat is dat hier? Hij heet Renze en jullie helemaal in de Renske sfeer...
Jij bent duidelijk te weinig in het wijlen KvdB topic geweest.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef waxmask het volgende:
Jij bent dus niet bekend met de FOK!cultuurquote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef waxmask het volgende:
Is kvdb defenitief gestopt?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk te weinig in het wijlen KvdB topic geweest.
Zonder Renze was er toch niks meer aan.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is kvdb defenitief gestopt?
Nouja tenzij ze nog ergens zendtijd kunnen krijgen. Dat is nogal een probleem met de toezeggingen aan Pauw en Jinek.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is kvdb defenitief gestopt?
Ja die side kick met dat 2e scherm, maar dit is toch niet dezelfde persoon? Of gaat die alle shows af om in het publiek te zitten en hopen te mogen helpen?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk te weinig in het wijlen KvdB topic geweest.
Zonder ananasquote:
haha wat dom ja xdquote:
Het houdt niet op, niet vanzelf!quote:Op donderdag 13 november 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)odgestoken-amsterdam
Gescript gesprek denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Of zou hij de vertaling door zijn oortje krijgen?
ripquote:Op donderdag 13 november 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)odgestoken-amsterdam
Mooie weer. Verschrikkelijk die introducties ookquote:
Restaurandquote:Op donderdag 13 november 2014 19:47 schreef tong80 het volgende:
Gordon begint nieuw restaurand. Bij voorbaat drie sterren achterlangs.
Matthijs zou zeggen: 'Het zijn niet zomaar slimme studenten. Ze zijn populair, hebben duizenden views op Youtube en leggen bekend Nederland nietsontziend op de snijtafel. Een wederom haarscherpe analyse van één van de beste criticasters van Nederland, werkelijk niets ontgaat hen!'quote:
Uitmuntende persiflage.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Matthijs zou zeggen: 'Het zijn niet zomaar slimme studenten. Ze zijn populair, hebben duizenden views op Youtube en leggen bekend Nederland nietsontziend op de snijtafel. Een wederom haarscherpe analyse van één van de beste criticasters van Nederland, werkelijk niets ontgaat hen!'
Big money cash moneyquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:04 schreef Klepper272 het volgende:
Schaamteloos je eigen boek pluggen, moest verboden worden.
En nu Huys met zijn programma, mag ook niet dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:04 schreef Klepper272 het volgende:
Schaamteloos je eigen boek pluggen, moest verboden worden.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef Specularium het volgende:
Speciaal voor Mani een uur deze hete UI boy.
Dat mag wel , de beste man wordt uitgenodigd. Kan dan moeilijk helemaal niets zeggen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
En nu Huys met zijn programma, mag ook niet dan?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Maar ik heb helemaal geen klachten!quote:
quote:
Ben ook heel benieuwd hoe hij deze aanval op z'n sublieme creatie pareert .quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef NoCigar het volgende:
Dear mr. Gates, can you give us your reaction to Mrs Sylvana Simons ' harsh criticism?
'It was then, that I realised that all, in relation to Microsoft, was lost. Bummer.'quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:13 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd hoe hij deze aanval op z'n sublieme creatie pareert .
Zeer goede nieuwe aflevering, en inderdaad het is net Tel Sell.. DWDD is de nieuwe Amazing Discoveriesquote:
quote:
Over 50 jaar hebben ze het over Arjen, Rafael en Wesley... alhoewel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]Mooi hè ?
Faas, Abe en Kick Smit.
Mooi item dit. Al een paar dagen achter elkaar een geweldige DWDD.
quote:
quote:
Ons Berry is over 100 jaar nog een held.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Over 50 jaar hebben ze het over Arjen, Rafael en Wesley... alhoewel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |