Naamsbekendheid en aandacht is ook wat waard voor een 'kunstenaar'. Het is gewoon een aandachtspietquote:Op donderdag 13 november 2014 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denken dat hij ook maar een rooie cent opstrijkt met dit gedoe:')
Jawel, er waren allerlei witte en roetveeg'pieten' in beeld, en er werd letterlijk gezegd 'de kleur van een piet is maar bijzaak'.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is er toch niets aan de hand?
Wat erg.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jawel, er waren allerlei witte en roetveeg'pieten' in beeld, en er werd letterlijk gezegd 'de kleur van een piet is maar bijzaak'.
Zucht!...quote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jawel, er waren allerlei witte en roetveeg'pieten' in beeld, en er werd letterlijk gezegd 'de kleur van een piet is maar bijzaak'.
Ja god zeg, als mensen dat niet erg vonden zou de hele discussie er niet zijn geweest. Kwetsmeneertje.quote:
Maar goed, zijn de kinderen voor wie dit feest bedoeld is ook gekwetst denk je?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:16 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ja god zeg, als mensen dat niet erg vonden zou de hele discussie er niet zijn geweest. Kwetsmeneertje.
Door Zwarte Piet? Nee. Tenzij ze dat door hun zielige slachtofferouders is ingefluisterd.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar goed, zijn de kinderen voor wie dit feest bedoeld is ook gekwetst denk je?
En de pieten worden (helemaal) zwart gemaakt door ze via de schoorsteen naar beneden te laten gaan... opgelost toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
En door deze aflevering van het Sinterklaasjournaal?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
Door Zwarte Piet? Nee. Tenzij ze dat door hun zielige slachtofferouders is ingefluisterd.
Hij zei dat het "ouderwets gezellig" zou worden. 2 dagen terug zei ik al dat het in de lijn van de verwachtingen lag dat piet wel zou veranderenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En twee dagen terug zei sinterklaas nog dat er niets zou veranderen
Leugenachtige man
Doet er niet toe. Ik heb al 100 keer hier aangegeven dat het mij niet zozeer om de kleur van Zwarte Piet gaat, maar dat gekwetstheid nooit en te nimmer een reden kan zijn iemand dan maar z'n zin te geven. Zeker niet als het de volkomen misplaatste gekwetstheid betreft van een groepje beroepsslachtoffers met een onmetelijk minderwaardigheidscomplex en een schokkend racistisch wereldbeeld.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En door deze aflevering van het Sinterklaasjournaal?
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:24 schreef UltraR het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Ik heb al 100 keer hier aangegeven dat het mij niet zozeer om de kleur van Zwarte Piet gaat, maar dat gekwetstheid nooit en te nimmer een reden kan zijn iemand dan maar z'n zin te geven. Zeker niet als het de volkomen misplaatste gekwetstheid betreft van een groepje beroepsslachtoffers met een onmetelijk minderwaardigheidscomplex en een schokkend racistisch wereldbeeld.
Valt me op dat een hoop Piethaters hier ontzettend vaak reacties plaatsen bestaande uit 1 woord of smiley. Gebrek aan argumenten?quote:
Het kan er ook mee te maken hebben dat de pro-pieten vaak lachwekkende reacties plaatsen.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:28 schreef UltraR het volgende:
[..]
Valt me op dat een hoop Piethaters hier ontzettend vaak reacties plaatsen bestaande uit 1 woord of smiley. Gebrek aan argumenten?
ja. Mijn 7-jarige vroeg nog of zij later ook Zwarte Piet kan worden, toen het Sinterklaasjournaal gekeken. Opgelost.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En de pieten worden (helemaal) zwart gemaakt door ze via de schoorsteen naar beneden te laten gaan... opgelost toch?
Noem jij honderdduizenden donkere mensen zo -->> beroepsslachtoffer ?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:24 schreef UltraR het volgende:
. Zeker niet als het de volkomen misplaatste gekwetstheid betreft van een groepje beroepsslachtoffers met een onmetelijk minderwaardigheidscomplex en een schokkend racistisch wereldbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |