abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2014 @ 16:02:40 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146614420
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:56 schreef Manke het volgende:
Mh370 in tel-aviv?
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:50 schreef BerjanII het volgende:
Volgens mij gingen undercover agenten wel vaker met sinterklaas mee. Heeft een paar jaar geleden nog het nieuws gehaald geloof ik. Niet zo spastisch doen graag. En dan vooral zeggen "als we het verspreiden dan kunnen we het voorkomen". Als het wel een bloedbad wordt dan hebben ze gelijk, en als het geen bloedbad wordt dan ligt het aan de alternatieve nieuwsinformatie...
Zie bron, ik heb het niet verzonnen.

Enige waar ik het met Niburu eens ben is dat het best wel eens uit de hand kan lopen.
De discussie is nu al paar jaar gaande en de intocht komt er aan.
Ik vraag me af wat er kan gaan gebeuren, al hoop ik dat het maar blijft bij kleine incidentjes..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146614615
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
Dit is trouwens echt niet de eerste en of enige keer dat er politie pieten rondlopen.
Jammer dat ze het brengen als of dat nog nooit eerder is voorgekomen.

Volgens mij was dat vorige jaren ook zo namelijk, en waren ze waarschijnlijk toen ook al niet te onderscheiden van 'normale' pieten.
Het is heel jammer dat het zover gekomen is dat dit nodig is.

Hoe verpest je een mooi feest? Laat dat maar over aan Quinsy Gario. Hoop dat hij blij en trots is dat het hele land het hele jaar door bezig is met Zwarte Piet.
  donderdag 13 november 2014 @ 16:26:48 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146615260
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is heel jammer dat het zover gekomen is dat dit nodig is.

Hoe verpest je een mooi feest? Laat dat maar over aan Quinsy Gario. Hoop dat hij blij en trots is dat het hele land het hele jaar door bezig is met Zwarte Piet.
Hij zal nooit meer uitgescholden worden vooir zwarte piet!
ik denk dat hij nu erg tervreden moet zijn met zijn bijnaam de zeur Piet, en geen twijfel over mogelijk dat hioj dat nu 10000x vaker naar zijn hoofd krijgt geslingerd, ik hoop dat hij de naam met trots zal dragen,
  donderdag 13 november 2014 @ 16:31:19 #54
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146615439
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 13 november 2014 @ 16:43:39 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146615978
quote:
Verrek wie is die gast ook weer op 1:45 :{

Btw is niet de hele aflevering die moet nog uitkomen, ze geven wel een beetje een verkeerd beeld van het feestje..
pi_146616233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Verrek wie is die gast ook weer op 1:45 :{

Btw is niet de hele aflevering die moet nog uitkomen, ze geven wel een beetje een verkeerd beeld van het feestje..
Russel Brand. ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 13 november 2014 @ 17:03:14 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146616881
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Russel Brand. ;)
Ah Yess, thx kon niet op de naam komen.
pi_146616905
Wat een slimme aanpak! Als er niks gebeurt hebben ze gelijk, want ze hebben het weten te voorkomen. Als er wel wat gebeurt hadden ze het al voorzien en is het een bewezen fals flag..

Hoe weten ze eigenlijk dat ze aanslagen op die manier hebben weten te voorkomen?
pi_146617871
Gouda, die fijne stad met die 'halte verder dan Spanje' bevolkingsgroep die wel eens wat problemen geeft... Ik ben benieuwd :P
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_146618233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:13 schreef theguyver het volgende:

Betaalde relschoppers zagen we vorige week in Brussel nog. [/i]
Aangezien ik zelf een Betaalde Relschopper ben, wil ik eventjes de kans aangrijpen om duidelijk te maken dat ook het leven als 'betaalde relschopper niet over rozen gaat..

De betaling is miserabel, want valt niet onder CAO of minimumloon..
Die klote agenten slaan stevig terug en dat traangas doet gewoon echt pijn aan je ogen.

Het wordt tijd dat de Betaalde Relschoppers eens écht in aktie komen voor betere betaling en werkbare arbeidsomstandigheden en bovenal een erkenning van het belang van ons beroep..
Dat er niet meer in scene gezette betogingen met goedkope betaalde relschoppers uit oosteuropese landen ge-organiseerd mogen worden:
Geen False Flag zonder ons!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 13 november 2014 @ 17:52:56 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146618629
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Aangezien ik zelf een Betaalde Relschopper ben, wil ik eventjes de kans aangrijpen om duidelijk te maken dat ook het leven als 'betaalde relschopper niet over rozen gaat..

Die klote agenten slaan stevig terug en dat traangas doet gewoon echt pijn aan je ogen.

Het wordt tijd dat de Betaalde Relschoppers eens écht in aktie komen voor betere betaling en werkbare arbeidsomstandigheden en bovenal een erkenning van het belang van ons beroep..
Dat er niet meer in scene gezette betogingen met goedkope betaalde relschoppers uit oosteuropese landen ge-organiseerd mogen worden:
Sponsors?
Bolletje of verkade :Y
  donderdag 13 november 2014 @ 18:26:25 #62
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146619630
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:50 schreef BerjanII het volgende:
Volgens mij gingen undercover agenten wel vaker met sinterklaas mee. Heeft een paar jaar geleden nog het nieuws gehaald geloof ik. Niet zo spastisch doen graag. En dan vooral zeggen "als we het verspreiden dan kunnen we het voorkomen". Als het wel een bloedbad wordt dan hebben ze gelijk, en als het geen bloedbad wordt dan ligt het aan de alternatieve nieuwsinformatie...
Ook Niburu heeft geleerd van hun debacles uit het verleden.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33

[..]

Zie bron, ik heb het niet verzonnen.

Enige waar ik het met Niburu eens ben is dat het best wel eens uit de hand kan lopen.
De discussie is nu al paar jaar gaande en de intocht komt er aan.
Ik vraag me af wat er kan gaan gebeuren, al hoop ik dat het maar blijft bij kleine incidentjes..
Zal wel met een sisser aflopen, er zullen ongetwijfeld wel een paar relnegers en aanhang staan maar die zijn afgevoerd voor je pepernoot kan zeggen.
  donderdag 13 november 2014 @ 18:32:44 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146619832
Zou dit, zou dat, dan zou zus en zou zo!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 november 2014 @ 18:44:13 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146620140
quote:
10s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:32 schreef Copycat het volgende:
Zou dit, zou dat, dan zou zus en zou zo!
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)kke-pakjesboot.dhtml

Ondertussen is de pakjes bood lek... :'( Ik zei bovenaan dat ze over 2 dagen gaan aanmeren, maar halen ze dat wel -O-
pi_146636807
De slimme pieten zijn natuurlijk gewoon op het vliegtuig gestapt en verkennen de boel even voordat sinterklaas aan komt.

De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_146636937
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef Resistor het volgende:
Gouda, die fijne stad met die 'halte verder dan Spanje' bevolkingsgroep die wel eens wat problemen geeft... Ik ben benieuwd :P
Plus haan33 :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_146654763
Ik heb het idee dat er dit jaar meer gespannen volwassenen dan kinderen voor de buis zitten.

De ironie
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:41:04 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146657341
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat er dit jaar meer gespannen volwassenen dan kinderen voor de buis zitten.

De ironie
:Y Ben benieuwd hoe het hier gaat verlopen en de dreumes hierop reageerd, had iets vernomen van een FC Twente Piet! 8}
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:51:54 #69
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146657827
Echt toeval dat ze Russel Brand tegenkwamen, he?
Prrrrr
pi_146686705
Voorkomen dankzij niburu _O_ _O_
pi_146686721
Nou, spanning ende sensatie!
Ja doei.
pi_146686865
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, spanning ende sensatie!
Wel false tonen deze dag :r
  zaterdag 15 november 2014 @ 18:35:03 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146686908
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)-wil-naar-huis.dhtml
helemaal onderaan

'Twee donkere mensen in een Sinterklaaspak, dat kan blijkbaar niet,' lacht de man. 'Maar we hebben een boodschap van liefde,' zegt hij. 'We willen geen ruzie, maar gewoon duidelijk maken dat het beeld van Zwarte Piet kwetsend is.'

'Oppleuren'
Met hun rode en witte rozen halen ze de kou uit de lucht, zo blijkt. Een man die driftig foetert dat alle 'anti-Pieten moeten oppleuren', accepteert zelfs een knuffel van de donkere Sint. 'Ja ach, vandaag is voor die kleintjes. Laten we het gezellig houden.'

Als de twee donkere Sinterklazen doorlopen, blijken twee toekijkende kinderen blind voor kleur, hoeveel er ook om te doen is. 'Hé mam, daar heb je Sinterklaas weer,' zegt er één.
pi_146689921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Goede werkdag gehad vandaag? Of zit je nog vast?
pi_146735172
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Goede werkdag gehad vandaag? Of zit je nog vast?
ik heb gestaakt :( , naar wat ik heb gehoord hebben 'ze' een boot vol met buitenlandse knechten laten overkomen uit Spanje om het vuile werk op te knappen... Tja, dat krijg je ervan.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 17 november 2014 @ 10:50:45 #76
189978 controlaltdelete
pi_146736575
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Redactie Frontpage maandag 17 november 2014 @ 12:55:50 #77
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146749136
Een nog onbekende vrouw heeft in een Plus-supermarkt in Geleen alle chocolade Sinterklazen kapot geknepen.
Of het te maken heeft met de discussies over Zwarte Piet is onduidelijk, maar de vrouw leek doelbewust de Sinterklaaspoppetjes eruit te pikken.
Bewakingscamera
Ze kijkt om zich heen of niemand het ziet, maar de bewakingscamera in de zaak heeft de actie vastgelegd. De beelden zijn via internet verspreid.
Facebook
Het filmpje is onder meer gedeeld via Facebook. Daarbij staat de tekst: "Sinterklaashater?! Deze mevrouw had blijkbaar zo'n hekel aan Sinterklaas dat zij het nodig vond om alle chocolade Sinterklazen kapot te knijpen! Triest!"
De vrouw die de Sinterklazen de kop af kneep, liep na haar actie de winkel uit en verdween.

http://www.1limburg.nl/vr(...)en?context=section-1

Die is getikt 8)7
pi_146750280
De video https://www.facebook.com/video.php?v=731793790230119

Volledig van het padje af inderdaad.

Overigens voor de geïnteresseerden, dit werd vanmiddag in het ZP topic gepost :)

Ter verdediging van Zwarte Piet Een volkskundiger benadering

pi_146751633
Racisten hebben sinds gisteren de wind weer in de zeilen
Door Gerard Driehuis - zondag 16 november 2014, 11:33 in categorie: Opinie
Op internetfora is een golf van haat en racisme ontstaan, die door de gebeurtenissen in Gouda is verveelvoudigd.
Een groepje gekleurde Nederlanders is zo boos over de geringe belangstelling voor hun zorgen en hun slavernij-verleden dat ze er geen been in zagen de intocht van de Sint in Gouda te laten ontsporen. Dat de tegenstanders van Zwarte Piet de strijd hebben gewonnen deed er kennelijk niet toe. Het Sinterklaasjournaal, de maatstaf der dingen tot 5 december, heeft immers bepaald dat Zwarte Piet voortaan niet alleen meer zwart is, maar ook wit of paars. Dat was precies waar de anti-racisten voor streden.
Maar de strijd was kennelijk hun reden van bestaan geworden. Dus ze gaan door. En door de officiële intocht te kiezen als strijdperk hebben ze er voor gezorgd dat iedereen er van weet en vrijwel iedereen terecht boos is.

http://www.welingelichtek(...)er-in-de-zeilen.html

Treurige zaak.
pi_146751696
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
Racisten hebben sinds gisteren de wind weer in de zeilen
Door Gerard Driehuis - zondag 16 november 2014, 11:33 in categorie: Opinie
Op internetfora is een golf van haat en racisme ontstaan, die door de gebeurtenissen in Gouda is verveelvoudigd.
Een groepje gekleurde Nederlanders is zo boos over de geringe belangstelling voor hun zorgen en hun slavernij-verleden dat ze er geen been in zagen de intocht van de Sint in Gouda te laten ontsporen. Dat de tegenstanders van Zwarte Piet de strijd hebben gewonnen deed er kennelijk niet toe. Het Sinterklaasjournaal, de maatstaf der dingen tot 5 december, heeft immers bepaald dat Zwarte Piet voortaan niet alleen meer zwart is, maar ook wit of paars. Dat was precies waar de anti-racisten voor streden.
Maar de strijd was kennelijk hun reden van bestaan geworden. Dus ze gaan door. En door de officiële intocht te kiezen als strijdperk hebben ze er voor gezorgd dat iedereen er van weet en vrijwel iedereen terecht boos is.

http://www.welingelichtek(...)er-in-de-zeilen.html

Treurige zaak.
Ja, eens. Die hele pietendiscussie is gruwelijk uit de hand gelopen, maar dat was 'ie twee maanden geleden ook al.

Wat is de BNW-insteek in deze?
pi_146752128
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, eens. Die hele pietendiscussie is gruwelijk uit de hand gelopen, maar dat was 'ie twee maanden geleden ook al.

Wat is de BNW-insteek in deze?
Nou, het is wel een splijtzwam in onze samenleving geworden dus het past wel in BNW.
Want wie heeft hier belang bij en welke agenda zit er achter?

Zal uiteindelijk wel om geld gaan vermoed ik.
pi_146773127
Organisatie bang: Sinterklaasfeest Beijum afgelast
Geplaatst: dinsdag 18 november 2014 13:10
Gewijzigd: dinsdag 18 november 2014 13:10

Het Sinterklaasfeest in de stad-Groninger wijk Beijum gaat niet door. De organisatie zegt de veiligheid van de kinderen niet te kunnen garanderen.

Het Sinterklaasfeest in buurtcentrum de Kleihorn wordt jaarlijks bezocht door zo'n vierhonderd volwassenen en kinderen. Door de Zwarte Pieten-discussie is de organisatie bang dat er iets zou kunnen gebeuren. Beheerder Marcella Gortmaker: 'Het is puur vanwege veiligheidsredenen. Er hoeft maar één gek te zijn in zo'n kleine ruimte met al die kindertjes. We durven de veiligheid niet te garanderen.'

Meer wil de organisatie er niet over zeggen uit angst ook een mening te moeten geven over welke kleur de Pieten moeten hebben.
http://www.rtvnoord.nl/ipad/index.asp?p=141476

dieptreurig dat het zover moet komen
pi_146773230
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, het is wel een splijtzwam in onze samenleving geworden dus het past wel in BNW.

Nou ja, het is voordeliger om zowel kerst als sinterklaas populair te houden, aangezien mensen dan twee keer in die maand veel uitgeven aan cadeaus en eten.... :)
Ja doei.
  woensdag 19 november 2014 @ 11:08:42 #85
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_146802196
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, het is voordeliger om zowel kerst als sinterklaas populair te houden, aangezien mensen dan twee keer in die maand veel uitgeven aan cadeaus en eten.... :)
Eigenlijk 3 keer een feest in 1 maand waarbij het geld ipv naar cadeaus naar vuurwerk gaat en dure feesten , duur eten en drinken en kleding .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 19 november 2014 @ 11:21:19 #86
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_146802602
quote:

[..]

Het gaat om institutioneel racisme die o.a door zp in stand word gehouden en gevoed .
pi_146802633
Is de discussie toch nog érgens goed voor:

Detailhandel Nederland verwacht dat Nederlanders dit jaar een recordbedrag van 530 miljoen euro aan cadeautjes en lekkernijen voor het sinterklaasfeest uitgeven, een stijging van 3 procent vergeleken met vorig jaar.
Dat maakte de brancheorganisatie woensdag bekend.

Vorig jaar ging het om 515 miljoen euro aan extra omzet. De winkeliersvereniging schrijft de stijging toe aan ''de toenemende belangstelling voor het oer-Hollandse feest als gevolg van de discussie over Zwarte Piet.''

Ook het gestegen consumentenvertrouwen draagt bij aan de positieve stemming. ''Consumenten durven weer geld uit te geven en grijpen sinterklaas aan om weer eens flink uit te pakken.''

Detailhandel Nederland zegt blij te zijn dat consumenten zich niet laten afschrikken door de commotie rond het sinterklaasfeest. ''Integendeel, het pakt goed uit. Nog nooit was er zo vroeg in het jaar al aandacht voor het leukste kinderfeest van Nederland'', stelt de organisatie.

Een woordvoerder van Detailhandel Nederland vertelt tegenover NU.nl dat consumenten meer “geframed” zijn om aan sinterklaas te denken als ze door een binnenstad lopen.

Onverminderd populair zijn dit jaar kleine cadeautjes die kinderen in de schoen krijgen, vanaf het moment dat de Sint in het land is.

Voor pakjesavond op 5 december gaan volgens de winkeliers vooral traditionele cadeaus als speelgoed, spelletjes en parfum als warme broodjes over de toonbank.

Hoewel de ondernemers verwachten dat de discussie positief zal uitpakken, ziet Detailhandel Nederland winkeliers ook worstelen hoe om te gaan met de berichtgeving over het feest. “Het is wel echt een belangrijk feest voor winkeliers.”

“Dat er discussie over is, is natuurlijk heel vervelend, maar misschien is de stijgende omzet één van de weinig voordelen hiervan.”

http://www.nu.nl/ondernem(...)sie-zwarte-piet.html
  woensdag 19 november 2014 @ 11:26:53 #88
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_146802733
Misschien is de introductie van een gele ninja Piet een idee om Sinterklaas te beschermen. Of de 007 Piet. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 19 november 2014 @ 11:33:00 #89
189978 controlaltdelete
pi_146802896
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Het gaat om institutioneel racisme die o.a door zp in stand word gehouden en gevoed .
Je weet toch dat de meeste NL'ers dit niet willen weten, wederom hun kop in het zand steken net doen alsof de neus bloedt, de tegenpartij belachelijk maken want ze zien het allemaal verkeerd. Piet is zwart van de roet en heeft helemaal niets van doen met ons koloniaal verleden. Hoe durven ze ons mooie kinderfeestje ten twijfel te stellen?
Terwijl onze overheid de één na de andere bezuiniging door de strot duwt en ons constant voorliegt komt de Nederlander alleen maar in opstand als het om ZP gaat. Best een beetje treurig.
  woensdag 19 november 2014 @ 11:55:16 #91
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_146803625
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je weet toch dat de meeste NL'ers dit niet willen weten, wederom hun kop in het zand steken net doen alsof de neus bloedt, de tegenpartij belachelijk maken want ze zien het allemaal verkeerd. Piet is zwart van de roet en heeft helemaal niets van doen met ons koloniaal verleden. Hoe durven ze ons mooie kinderfeestje ten twijfel te stellen?
Terwijl onze overheid de één na de andere bezuiniging door de strot duwt en ons constant voorliegt komt de Nederlander alleen maar in opstand als het om ZP gaat. Best een beetje treurig.
Dat is idd treurig dat men met elk onderwerp eigenlijk hun kop in het zand willen steken .
pi_146804084
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

We staan tegenover elkaar wat zwarte piet betreft maar je brengt wat mij betreft een valide punt naar boven als het gaat om bezuinigingen waardoor het ooit sociale Nederland behoorlijk kapot is.
Ik zou ook eerder verwacht hebben dat men massaal voor de ouderen in zorg tehuizen opgekomen zou zijn en het malieveld vulde dan voor zwarte piet.
Of het belachelijke toneel van politici, we mogen toch op zijn minst verwachten dat politici de mensen die ze vertegenwoordigen niet voor achterlijke aanhang slijten die een beetje bespeeld moet worden.

Maar dit is hier verder off-topic.

Wat zwarte piet aan gaat, van mij mag er zeker iets veranderd worden, weg met de rode lippen en bruine schmink, weg met het kroeshaar, maar het zwart hoort bij zwarte piet.
  woensdag 19 november 2014 @ 17:31:47 #93
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146814358
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:21 schreef Summers het volgende:

[..]

-edit-

Laat me raden, de kindertjes worden zeker tot rasechte Hitlerjugend geïndoctrineerd volgens jou?

[ Bericht 2% gewijzigd door Fogel op 19-11-2014 19:13:20 ]
  donderdag 20 november 2014 @ 12:24:44 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146837990
http://www.dumpert.nl/med(...)endiscussie_uit.html

mooie verwijzing naar southpark over de discussie :D
pi_146839083
  donderdag 20 november 2014 @ 22:20:10 #96
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_146855375
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:31 schreef Erasmo het volgende:

[..]

-edit-

Laat me raden, de kindertjes worden zeker tot rasechte Hitlerjugend geïndoctrineerd volgens jou?
Dan krijg je volwassenen die racisme wel hebben aangeleerd en het normaal vinden dat openlijk in de samenleving te ventileren zoals met het nederlands elftal selfie en zelfs constant mensen met de dood bedreigen of met geweld omdat ze een aangeleerde " minderwaardige " kleur hebben en geen recht van spreken of zijn . Koloniale denkbeelden kan elke samenleving ten alle tijde aanleren of in stand houden .
Feit is op dit moment dat alle kinderen van Nederland opgroeien in een openlijk racistische samenleving of ze dat nou wel of niet van hun ouders meekrijgen en dat schijnt iedereen te vergeten . Zelfs als de discussie vandaag helemaal stopt zijn een groep racisten al onder hun steen vandaan gekropen met het geloof dat ze het recht hebben publiekelijk racistisch te zijn bij elk onderwerp die voorbij komt in het dagelijks leven . Ook al is het een kleine minderheid , het maakt het verschil tussen of je kind opgroeit in een openlijk racistische samenleving of in een samenleving waar gelijkheid voorop staat . Daar sta je dan als niet racistische goedbedoelende ouder want je kind word niet alleen thuis opgevoed maar ook door de omgeving .
  vrijdag 21 november 2014 @ 01:13:33 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146860021
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan krijg je volwassenen die racisme wel hebben aangeleerd en het normaal vinden dat openlijk in de samenleving te ventileren zoals met het nederlands elftal selfie en zelfs constant mensen met de dood bedreigen of met geweld omdat ze een aangeleerde " minderwaardige " kleur hebben en geen recht van spreken of zijn . Koloniale denkbeelden kan elke samenleving ten alle tijde aanleren of in stand houden .
Feit is op dit moment dat alle kinderen van Nederland opgroeien in een openlijk racistische samenleving of ze dat nou wel of niet van hun ouders meekrijgen en dat schijnt iedereen te vergeten . Zelfs als de discussie vandaag helemaal stopt zijn een groep racisten al onder hun steen vandaan gekropen met het geloof dat ze het recht hebben publiekelijk racistisch te zijn bij elk onderwerp die voorbij komt in het dagelijks leven . Ook al is het een kleine minderheid , het maakt het verschil tussen of je kind opgroeit in een openlijk racistische samenleving of in een samenleving waar gelijkheid voorop staat . Daar sta je dan als niet racistische goedbedoelende ouder want je kind word niet alleen thuis opgevoed maar ook door de omgeving .
hm, dus als jij zwarte piet ziet denk je... hee een neger?
Of denk je heeeee een mafkees met oorbellen rare pruik en vrolijk pakkie aan?
Zie filmpje hierboven wat ik vond op dumpert, geeft een mooie weerspiegeling weer van de complete discussie!

Ik zag nooi zwarte piet als een neger, ik kreeg als kinds af aan van ouders vriendjes en vriendinnetjes dat de piet zwart werd door dat hij door de schoorsteen kwam, veel later pas het hele moren verhaal en sinds deze discussie pas het verhaaltje over slaven..

Rascistisch nou nee, graag 1 foto van een neger met kleurijke kleren kraagje muts met veer rode lippen en gouden oorbellen, Plaats foto hieronder..

Voor de rest!

word het hoog tijd dat ze de verkeersborden aan mogen passen de pas op en mag niet borden gelden alleen voor zwarten, de u moet en mag gelden alleen voor blanken.. ;)
pi_146870521
quote:

[..]

quote:

[..]

Uiteraard gaat het niet om geld

Wie er belang bij heeft? De lefties obv :P Want hoe durf je een kinderfeest te vieren wat trauma's oproept bij donkere mensen

Verder vergeten we voor het gemak dat dit is Nederland is met Nederlandse tradities waar de buitenlander zich aan moet passen aan de normen en waarden van het land . Dat de minderheid dicteert hoe het meerderheid van de land zich moet gedragen is ronduit achterlijk

Daarnaast conflicten tussen bevolkingsgroepen zijn altijd gunstig voor de machthebbers
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_146870541
Even dit topic kicken.

RijnPatrick twitterde op woensdag 19-11-2014 om 18:58:09 #AFA tuig is aan het polariseren om hun eigen bestaansrecht veilig te stellen!!! http://t.co/y8KeGEYMNb reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')