http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33quote:
Zie bron, ik heb het niet verzonnen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:50 schreef BerjanII het volgende:
Volgens mij gingen undercover agenten wel vaker met sinterklaas mee. Heeft een paar jaar geleden nog het nieuws gehaald geloof ik. Niet zo spastisch doen graag. En dan vooral zeggen "als we het verspreiden dan kunnen we het voorkomen". Als het wel een bloedbad wordt dan hebben ze gelijk, en als het geen bloedbad wordt dan ligt het aan de alternatieve nieuwsinformatie...
Het is heel jammer dat het zover gekomen is dat dit nodig is.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
Dit is trouwens echt niet de eerste en of enige keer dat er politie pieten rondlopen.
Jammer dat ze het brengen als of dat nog nooit eerder is voorgekomen.
Volgens mij was dat vorige jaren ook zo namelijk, en waren ze waarschijnlijk toen ook al niet te onderscheiden van 'normale' pieten.
Hij zal nooit meer uitgescholden worden vooir zwarte piet!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is heel jammer dat het zover gekomen is dat dit nodig is.
Hoe verpest je een mooi feest? Laat dat maar over aan Quinsy Gario. Hoop dat hij blij en trots is dat het hele land het hele jaar door bezig is met Zwarte Piet.
Verrek wie is die gast ook weer op 1:45quote:
Russel Brand.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Verrek wie is die gast ook weer op 1:45![]()
Btw is niet de hele aflevering die moet nog uitkomen, ze geven wel een beetje een verkeerd beeld van het feestje..
Aangezien ik zelf een Betaalde Relschopper ben, wil ik eventjes de kans aangrijpen om duidelijk te maken dat ook het leven als 'betaalde relschopper niet over rozen gaat..quote:Op donderdag 13 november 2014 15:13 schreef theguyver het volgende:
Betaalde relschoppers zagen we vorige week in Brussel nog. [/i]
Sponsors?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf een Betaalde Relschopper ben, wil ik eventjes de kans aangrijpen om duidelijk te maken dat ook het leven als 'betaalde relschopper niet over rozen gaat..
De betaling is miserabel, want valt niet onder CAO of minimumloon..
Die klote agenten slaan stevig terug en dat traangas doet gewoon echt pijn aan je ogen.
Het wordt tijd dat de Betaalde Relschoppers eens écht in aktie komen voor betere betaling en werkbare arbeidsomstandigheden en bovenal een erkenning van het belang van ons beroep..
Dat er niet meer in scene gezette betogingen met goedkope betaalde relschoppers uit oosteuropese landen ge-organiseerd mogen worden:
Geen False Flag zonder ons!
Ook Niburu heeft geleerd van hun debacles uit het verleden.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:50 schreef BerjanII het volgende:
Volgens mij gingen undercover agenten wel vaker met sinterklaas mee. Heeft een paar jaar geleden nog het nieuws gehaald geloof ik. Niet zo spastisch doen graag. En dan vooral zeggen "als we het verspreiden dan kunnen we het voorkomen". Als het wel een bloedbad wordt dan hebben ze gelijk, en als het geen bloedbad wordt dan ligt het aan de alternatieve nieuwsinformatie...
Zal wel met een sisser aflopen, er zullen ongetwijfeld wel een paar relnegers en aanhang staan maar die zijn afgevoerd voor je pepernoot kan zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
[..]
Zie bron, ik heb het niet verzonnen.
Enige waar ik het met Niburu eens ben is dat het best wel eens uit de hand kan lopen.
De discussie is nu al paar jaar gaande en de intocht komt er aan.
Ik vraag me af wat er kan gaan gebeuren, al hoop ik dat het maar blijft bij kleine incidentjes..
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)kke-pakjesboot.dhtmlquote:Op donderdag 13 november 2014 18:32 schreef Copycat het volgende:
Zou dit, zou dat, dan zou zus en zou zo!
Plus haan33quote:Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef Resistor het volgende:
Gouda, die fijne stad met die 'halte verder dan Spanje' bevolkingsgroep die wel eens wat problemen geeft... Ik ben benieuwd
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat er dit jaar meer gespannen volwassenen dan kinderen voor de buis zitten.
De ironie
Goede werkdag gehad vandaag? Of zit je nog vast?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf een Betaalde Relschopper ben, wil ik eventjes de kans aangrijpen om duidelijk te maken dat ook het leven als 'betaalde relschopper niet over rozen gaat..
De betaling is miserabel, want valt niet onder CAO of minimumloon..
Die klote agenten slaan stevig terug en dat traangas doet gewoon echt pijn aan je ogen.
Het wordt tijd dat de Betaalde Relschoppers eens écht in aktie komen voor betere betaling en werkbare arbeidsomstandigheden en bovenal een erkenning van het belang van ons beroep..
Dat er niet meer in scene gezette betogingen met goedkope betaalde relschoppers uit oosteuropese landen ge-organiseerd mogen worden:
Geen False Flag zonder ons!
ik heb gestaaktquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goede werkdag gehad vandaag? Of zit je nog vast?
Ja, eens. Die hele pietendiscussie is gruwelijk uit de hand gelopen, maar dat was 'ie twee maanden geleden ook al.quote:Op maandag 17 november 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
Racisten hebben sinds gisteren de wind weer in de zeilen
Door Gerard Driehuis - zondag 16 november 2014, 11:33 in categorie: Opinie
Op internetfora is een golf van haat en racisme ontstaan, die door de gebeurtenissen in Gouda is verveelvoudigd.
Een groepje gekleurde Nederlanders is zo boos over de geringe belangstelling voor hun zorgen en hun slavernij-verleden dat ze er geen been in zagen de intocht van de Sint in Gouda te laten ontsporen. Dat de tegenstanders van Zwarte Piet de strijd hebben gewonnen deed er kennelijk niet toe. Het Sinterklaasjournaal, de maatstaf der dingen tot 5 december, heeft immers bepaald dat Zwarte Piet voortaan niet alleen meer zwart is, maar ook wit of paars. Dat was precies waar de anti-racisten voor streden.
Maar de strijd was kennelijk hun reden van bestaan geworden. Dus ze gaan door. En door de officiële intocht te kiezen als strijdperk hebben ze er voor gezorgd dat iedereen er van weet en vrijwel iedereen terecht boos is.
http://www.welingelichtek(...)er-in-de-zeilen.html
Treurige zaak.
Nou, het is wel een splijtzwam in onze samenleving geworden dus het past wel in BNW.quote:Op maandag 17 november 2014 19:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, eens. Die hele pietendiscussie is gruwelijk uit de hand gelopen, maar dat was 'ie twee maanden geleden ook al.
Wat is de BNW-insteek in deze?
Nou ja, het is voordeliger om zowel kerst als sinterklaas populair te houden, aangezien mensen dan twee keer in die maand veel uitgeven aan cadeaus en eten....quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het is wel een splijtzwam in onze samenleving geworden dus het past wel in BNW.
Want wie heeft hier belang bij en welke agenda zit er achter?
Zal uiteindelijk wel om geld gaan vermoed ik.
Eigenlijk 3 keer een feest in 1 maand waarbij het geld ipv naar cadeaus naar vuurwerk gaat en dure feesten , duur eten en drinken en kleding .quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, het is voordeliger om zowel kerst als sinterklaas populair te houden, aangezien mensen dan twee keer in die maand veel uitgeven aan cadeaus en eten....
Het gaat om institutioneel racisme die o.a door zp in stand word gehouden en gevoed .quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het is wel een splijtzwam in onze samenleving geworden dus het past wel in BNW.
Je weet toch dat de meeste NL'ers dit niet willen weten, wederom hun kop in het zand steken net doen alsof de neus bloedt, de tegenpartij belachelijk maken want ze zien het allemaal verkeerd. Piet is zwart van de roet en heeft helemaal niets van doen met ons koloniaal verleden. Hoe durven ze ons mooie kinderfeestje ten twijfel te stellen?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Het gaat om institutioneel racisme die o.a door zp in stand word gehouden en gevoed .
Dat is idd treurig dat men met elk onderwerp eigenlijk hun kop in het zand willen steken .quote:Op woensdag 19 november 2014 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je weet toch dat de meeste NL'ers dit niet willen weten, wederom hun kop in het zand steken net doen alsof de neus bloedt, de tegenpartij belachelijk maken want ze zien het allemaal verkeerd. Piet is zwart van de roet en heeft helemaal niets van doen met ons koloniaal verleden. Hoe durven ze ons mooie kinderfeestje ten twijfel te stellen?
Terwijl onze overheid de één na de andere bezuiniging door de strot duwt en ons constant voorliegt komt de Nederlander alleen maar in opstand als het om ZP gaat. Best een beetje treurig.
We staan tegenover elkaar wat zwarte piet betreft maar je brengt wat mij betreft een valide punt naar boven als het gaat om bezuinigingen waardoor het ooit sociale Nederland behoorlijk kapot is.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je weet toch dat de meeste NL'ers dit niet willen weten, wederom hun kop in het zand steken net doen alsof de neus bloedt, de tegenpartij belachelijk maken want ze zien het allemaal verkeerd. Piet is zwart van de roet en heeft helemaal niets van doen met ons koloniaal verleden. Hoe durven ze ons mooie kinderfeestje ten twijfel te stellen?
Terwijl onze overheid de één na de andere bezuiniging door de strot duwt en ons constant voorliegt komt de Nederlander alleen maar in opstand als het om ZP gaat. Best een beetje treurig.
-edit-quote:Op woensdag 19 november 2014 11:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Het gaat om institutioneel racisme die o.a door zp in stand word gehouden en gevoed .
Dan krijg je volwassenen die racisme wel hebben aangeleerd en het normaal vinden dat openlijk in de samenleving te ventileren zoals met het nederlands elftal selfie en zelfs constant mensen met de dood bedreigen of met geweld omdat ze een aangeleerde " minderwaardige " kleur hebben en geen recht van spreken of zijn . Koloniale denkbeelden kan elke samenleving ten alle tijde aanleren of in stand houden .quote:Op woensdag 19 november 2014 17:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
-edit-
Laat me raden, de kindertjes worden zeker tot rasechte Hitlerjugend geïndoctrineerd volgens jou?
hm, dus als jij zwarte piet ziet denk je... hee een neger?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan krijg je volwassenen die racisme wel hebben aangeleerd en het normaal vinden dat openlijk in de samenleving te ventileren zoals met het nederlands elftal selfie en zelfs constant mensen met de dood bedreigen of met geweld omdat ze een aangeleerde " minderwaardige " kleur hebben en geen recht van spreken of zijn . Koloniale denkbeelden kan elke samenleving ten alle tijde aanleren of in stand houden .
Feit is op dit moment dat alle kinderen van Nederland opgroeien in een openlijk racistische samenleving of ze dat nou wel of niet van hun ouders meekrijgen en dat schijnt iedereen te vergeten . Zelfs als de discussie vandaag helemaal stopt zijn een groep racisten al onder hun steen vandaan gekropen met het geloof dat ze het recht hebben publiekelijk racistisch te zijn bij elk onderwerp die voorbij komt in het dagelijks leven . Ook al is het een kleine minderheid , het maakt het verschil tussen of je kind opgroeit in een openlijk racistische samenleving of in een samenleving waar gelijkheid voorop staat . Daar sta je dan als niet racistische goedbedoelende ouder want je kind word niet alleen thuis opgevoed maar ook door de omgeving .
quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het niet om geldquote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
twitter:RijnPatrick twitterde op woensdag 19-11-2014 om 18:58:09#AFA tuig is aan het polariseren om hun eigen bestaansrecht veilig te stellen!!! http://t.co/y8KeGEYMNb reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |