http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33quote:
Zie bron, ik heb het niet verzonnen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:50 schreef BerjanII het volgende:
Volgens mij gingen undercover agenten wel vaker met sinterklaas mee. Heeft een paar jaar geleden nog het nieuws gehaald geloof ik. Niet zo spastisch doen graag. En dan vooral zeggen "als we het verspreiden dan kunnen we het voorkomen". Als het wel een bloedbad wordt dan hebben ze gelijk, en als het geen bloedbad wordt dan ligt het aan de alternatieve nieuwsinformatie...
Het is heel jammer dat het zover gekomen is dat dit nodig is.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
Dit is trouwens echt niet de eerste en of enige keer dat er politie pieten rondlopen.
Jammer dat ze het brengen als of dat nog nooit eerder is voorgekomen.
Volgens mij was dat vorige jaren ook zo namelijk, en waren ze waarschijnlijk toen ook al niet te onderscheiden van 'normale' pieten.
Hij zal nooit meer uitgescholden worden vooir zwarte piet!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is heel jammer dat het zover gekomen is dat dit nodig is.
Hoe verpest je een mooi feest? Laat dat maar over aan Quinsy Gario. Hoop dat hij blij en trots is dat het hele land het hele jaar door bezig is met Zwarte Piet.
Verrek wie is die gast ook weer op 1:45quote:
Russel Brand.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Verrek wie is die gast ook weer op 1:45![]()
Btw is niet de hele aflevering die moet nog uitkomen, ze geven wel een beetje een verkeerd beeld van het feestje..
Aangezien ik zelf een Betaalde Relschopper ben, wil ik eventjes de kans aangrijpen om duidelijk te maken dat ook het leven als 'betaalde relschopper niet over rozen gaat..quote:Op donderdag 13 november 2014 15:13 schreef theguyver het volgende:
Betaalde relschoppers zagen we vorige week in Brussel nog. [/i]
Sponsors?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf een Betaalde Relschopper ben, wil ik eventjes de kans aangrijpen om duidelijk te maken dat ook het leven als 'betaalde relschopper niet over rozen gaat..
De betaling is miserabel, want valt niet onder CAO of minimumloon..
Die klote agenten slaan stevig terug en dat traangas doet gewoon echt pijn aan je ogen.
Het wordt tijd dat de Betaalde Relschoppers eens écht in aktie komen voor betere betaling en werkbare arbeidsomstandigheden en bovenal een erkenning van het belang van ons beroep..
Dat er niet meer in scene gezette betogingen met goedkope betaalde relschoppers uit oosteuropese landen ge-organiseerd mogen worden:
Geen False Flag zonder ons!
Ook Niburu heeft geleerd van hun debacles uit het verleden.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:50 schreef BerjanII het volgende:
Volgens mij gingen undercover agenten wel vaker met sinterklaas mee. Heeft een paar jaar geleden nog het nieuws gehaald geloof ik. Niet zo spastisch doen graag. En dan vooral zeggen "als we het verspreiden dan kunnen we het voorkomen". Als het wel een bloedbad wordt dan hebben ze gelijk, en als het geen bloedbad wordt dan ligt het aan de alternatieve nieuwsinformatie...
Zal wel met een sisser aflopen, er zullen ongetwijfeld wel een paar relnegers en aanhang staan maar die zijn afgevoerd voor je pepernoot kan zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
[..]
Zie bron, ik heb het niet verzonnen.
Enige waar ik het met Niburu eens ben is dat het best wel eens uit de hand kan lopen.
De discussie is nu al paar jaar gaande en de intocht komt er aan.
Ik vraag me af wat er kan gaan gebeuren, al hoop ik dat het maar blijft bij kleine incidentjes..
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)kke-pakjesboot.dhtmlquote:Op donderdag 13 november 2014 18:32 schreef Copycat het volgende:
Zou dit, zou dat, dan zou zus en zou zo!
Plus haan33quote:Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef Resistor het volgende:
Gouda, die fijne stad met die 'halte verder dan Spanje' bevolkingsgroep die wel eens wat problemen geeft... Ik ben benieuwd
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat er dit jaar meer gespannen volwassenen dan kinderen voor de buis zitten.
De ironie
Goede werkdag gehad vandaag? Of zit je nog vast?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf een Betaalde Relschopper ben, wil ik eventjes de kans aangrijpen om duidelijk te maken dat ook het leven als 'betaalde relschopper niet over rozen gaat..
De betaling is miserabel, want valt niet onder CAO of minimumloon..
Die klote agenten slaan stevig terug en dat traangas doet gewoon echt pijn aan je ogen.
Het wordt tijd dat de Betaalde Relschoppers eens écht in aktie komen voor betere betaling en werkbare arbeidsomstandigheden en bovenal een erkenning van het belang van ons beroep..
Dat er niet meer in scene gezette betogingen met goedkope betaalde relschoppers uit oosteuropese landen ge-organiseerd mogen worden:
Geen False Flag zonder ons!
ik heb gestaaktquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goede werkdag gehad vandaag? Of zit je nog vast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |