abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2014 @ 16:02:40 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146614420
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:56 schreef Manke het volgende:
Mh370 in tel-aviv?
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:50 schreef BerjanII het volgende:
Volgens mij gingen undercover agenten wel vaker met sinterklaas mee. Heeft een paar jaar geleden nog het nieuws gehaald geloof ik. Niet zo spastisch doen graag. En dan vooral zeggen "als we het verspreiden dan kunnen we het voorkomen". Als het wel een bloedbad wordt dan hebben ze gelijk, en als het geen bloedbad wordt dan ligt het aan de alternatieve nieuwsinformatie...
Zie bron, ik heb het niet verzonnen.

Enige waar ik het met Niburu eens ben is dat het best wel eens uit de hand kan lopen.
De discussie is nu al paar jaar gaande en de intocht komt er aan.
Ik vraag me af wat er kan gaan gebeuren, al hoop ik dat het maar blijft bij kleine incidentjes..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146614615
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
Dit is trouwens echt niet de eerste en of enige keer dat er politie pieten rondlopen.
Jammer dat ze het brengen als of dat nog nooit eerder is voorgekomen.

Volgens mij was dat vorige jaren ook zo namelijk, en waren ze waarschijnlijk toen ook al niet te onderscheiden van 'normale' pieten.
Het is heel jammer dat het zover gekomen is dat dit nodig is.

Hoe verpest je een mooi feest? Laat dat maar over aan Quinsy Gario. Hoop dat hij blij en trots is dat het hele land het hele jaar door bezig is met Zwarte Piet.
  donderdag 13 november 2014 @ 16:26:48 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146615260
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is heel jammer dat het zover gekomen is dat dit nodig is.

Hoe verpest je een mooi feest? Laat dat maar over aan Quinsy Gario. Hoop dat hij blij en trots is dat het hele land het hele jaar door bezig is met Zwarte Piet.
Hij zal nooit meer uitgescholden worden vooir zwarte piet!
ik denk dat hij nu erg tervreden moet zijn met zijn bijnaam de zeur Piet, en geen twijfel over mogelijk dat hioj dat nu 10000x vaker naar zijn hoofd krijgt geslingerd, ik hoop dat hij de naam met trots zal dragen,
  donderdag 13 november 2014 @ 16:31:19 #54
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146615439
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 13 november 2014 @ 16:43:39 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146615978
quote:
Verrek wie is die gast ook weer op 1:45 :{

Btw is niet de hele aflevering die moet nog uitkomen, ze geven wel een beetje een verkeerd beeld van het feestje..
pi_146616233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Verrek wie is die gast ook weer op 1:45 :{

Btw is niet de hele aflevering die moet nog uitkomen, ze geven wel een beetje een verkeerd beeld van het feestje..
Russel Brand. ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 13 november 2014 @ 17:03:14 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146616881
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Russel Brand. ;)
Ah Yess, thx kon niet op de naam komen.
pi_146616905
Wat een slimme aanpak! Als er niks gebeurt hebben ze gelijk, want ze hebben het weten te voorkomen. Als er wel wat gebeurt hadden ze het al voorzien en is het een bewezen fals flag..

Hoe weten ze eigenlijk dat ze aanslagen op die manier hebben weten te voorkomen?
pi_146617871
Gouda, die fijne stad met die 'halte verder dan Spanje' bevolkingsgroep die wel eens wat problemen geeft... Ik ben benieuwd :P
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_146618233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:13 schreef theguyver het volgende:

Betaalde relschoppers zagen we vorige week in Brussel nog. [/i]
Aangezien ik zelf een Betaalde Relschopper ben, wil ik eventjes de kans aangrijpen om duidelijk te maken dat ook het leven als 'betaalde relschopper niet over rozen gaat..

De betaling is miserabel, want valt niet onder CAO of minimumloon..
Die klote agenten slaan stevig terug en dat traangas doet gewoon echt pijn aan je ogen.

Het wordt tijd dat de Betaalde Relschoppers eens écht in aktie komen voor betere betaling en werkbare arbeidsomstandigheden en bovenal een erkenning van het belang van ons beroep..
Dat er niet meer in scene gezette betogingen met goedkope betaalde relschoppers uit oosteuropese landen ge-organiseerd mogen worden:
Geen False Flag zonder ons!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 13 november 2014 @ 17:52:56 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146618629
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Aangezien ik zelf een Betaalde Relschopper ben, wil ik eventjes de kans aangrijpen om duidelijk te maken dat ook het leven als 'betaalde relschopper niet over rozen gaat..

Die klote agenten slaan stevig terug en dat traangas doet gewoon echt pijn aan je ogen.

Het wordt tijd dat de Betaalde Relschoppers eens écht in aktie komen voor betere betaling en werkbare arbeidsomstandigheden en bovenal een erkenning van het belang van ons beroep..
Dat er niet meer in scene gezette betogingen met goedkope betaalde relschoppers uit oosteuropese landen ge-organiseerd mogen worden:
Sponsors?
Bolletje of verkade :Y
  donderdag 13 november 2014 @ 18:26:25 #62
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146619630
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:50 schreef BerjanII het volgende:
Volgens mij gingen undercover agenten wel vaker met sinterklaas mee. Heeft een paar jaar geleden nog het nieuws gehaald geloof ik. Niet zo spastisch doen graag. En dan vooral zeggen "als we het verspreiden dan kunnen we het voorkomen". Als het wel een bloedbad wordt dan hebben ze gelijk, en als het geen bloedbad wordt dan ligt het aan de alternatieve nieuwsinformatie...
Ook Niburu heeft geleerd van hun debacles uit het verleden.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33

[..]

Zie bron, ik heb het niet verzonnen.

Enige waar ik het met Niburu eens ben is dat het best wel eens uit de hand kan lopen.
De discussie is nu al paar jaar gaande en de intocht komt er aan.
Ik vraag me af wat er kan gaan gebeuren, al hoop ik dat het maar blijft bij kleine incidentjes..
Zal wel met een sisser aflopen, er zullen ongetwijfeld wel een paar relnegers en aanhang staan maar die zijn afgevoerd voor je pepernoot kan zeggen.
  donderdag 13 november 2014 @ 18:32:44 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146619832
Zou dit, zou dat, dan zou zus en zou zo!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 november 2014 @ 18:44:13 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146620140
quote:
10s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:32 schreef Copycat het volgende:
Zou dit, zou dat, dan zou zus en zou zo!
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)kke-pakjesboot.dhtml

Ondertussen is de pakjes bood lek... :'( Ik zei bovenaan dat ze over 2 dagen gaan aanmeren, maar halen ze dat wel -O-
pi_146636807
De slimme pieten zijn natuurlijk gewoon op het vliegtuig gestapt en verkennen de boel even voordat sinterklaas aan komt.

De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_146636937
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef Resistor het volgende:
Gouda, die fijne stad met die 'halte verder dan Spanje' bevolkingsgroep die wel eens wat problemen geeft... Ik ben benieuwd :P
Plus haan33 :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_146654763
Ik heb het idee dat er dit jaar meer gespannen volwassenen dan kinderen voor de buis zitten.

De ironie
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:41:04 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146657341
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat er dit jaar meer gespannen volwassenen dan kinderen voor de buis zitten.

De ironie
:Y Ben benieuwd hoe het hier gaat verlopen en de dreumes hierop reageerd, had iets vernomen van een FC Twente Piet! 8}
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:51:54 #69
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146657827
Echt toeval dat ze Russel Brand tegenkwamen, he?
Prrrrr
pi_146686705
Voorkomen dankzij niburu _O_ _O_
pi_146686721
Nou, spanning ende sensatie!
Ja doei.
pi_146686865
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, spanning ende sensatie!
Wel false tonen deze dag :r
  zaterdag 15 november 2014 @ 18:35:03 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146686908
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)-wil-naar-huis.dhtml
helemaal onderaan

'Twee donkere mensen in een Sinterklaaspak, dat kan blijkbaar niet,' lacht de man. 'Maar we hebben een boodschap van liefde,' zegt hij. 'We willen geen ruzie, maar gewoon duidelijk maken dat het beeld van Zwarte Piet kwetsend is.'

'Oppleuren'
Met hun rode en witte rozen halen ze de kou uit de lucht, zo blijkt. Een man die driftig foetert dat alle 'anti-Pieten moeten oppleuren', accepteert zelfs een knuffel van de donkere Sint. 'Ja ach, vandaag is voor die kleintjes. Laten we het gezellig houden.'

Als de twee donkere Sinterklazen doorlopen, blijken twee toekijkende kinderen blind voor kleur, hoeveel er ook om te doen is. 'Hé mam, daar heb je Sinterklaas weer,' zegt er één.
pi_146689921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Goede werkdag gehad vandaag? Of zit je nog vast?
pi_146735172
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Goede werkdag gehad vandaag? Of zit je nog vast?
ik heb gestaakt :( , naar wat ik heb gehoord hebben 'ze' een boot vol met buitenlandse knechten laten overkomen uit Spanje om het vuile werk op te knappen... Tja, dat krijg je ervan.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')