Nee maar wel op een nieuwequote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik bestel ook heel veel online, maar meestal wel bij de bekende shopsMeestal krijg ik toch altijd een vaag gevoel bij onbekende shops die iets goedkoper aanbieden dan de bekendere shops.
Zat iedereen te wachten tot iemand anders dit topic sluit
daar haal ik vaak juist de goedkoopste deals vandaanquote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik bestel ook heel veel online, maar meestal wel bij de bekende shopsMeestal krijg ik toch altijd een vaag gevoel bij onbekende shops die iets goedkoper aanbieden dan de bekendere shops.
quote:0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:45 schreef janrad het volgende:
Fractie 4 net besteld bij Wehkamp voor € 54,45, goeie prijs denk ik ?
Bedoelde inderdaad Farcry4quote:Speelt zich af in Den Haag of niet?![]()
Omdat ik niet geloof dat het ontwikkelaars zijn die een slechte game willen lanceren. Het zijn jongens en meisjes net als ons die hard hun best doen op werk. Met passie werken ze waarschijnlijk aan een spel. Alleen zitten ze opgescheept met deadlines van de uitgevers. In dit geval Ubisoft, die geld veel belangrijker vindt dan het werkelijke eindproduct.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom sneu? Als je faalt verdien je het toch om daarop afgerekend te worden?
Een paar foutjes moet kunnen maar het lijkt er nu op alsof ze een product hebben uitgebracht wat nog niet af is.
Ditquote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat het ontwikkelaars zijn die een slechte game willen lanceren. Het zijn jongens en meisjes net als ons die hard hun best doen op werk. Met passie werken ze waarschijnlijk aan een spel. Alleen zitten ze opgescheept met deadlines van de uitgevers. In dit geval Ubisoft, die geld veel belangrijker vindt dan het werkelijke eindproduct.
Amen. Maar deze klap gaat Ubisoft wel voelen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat het ontwikkelaars zijn die een slechte game willen lanceren. Het zijn jongens en meisjes net als ons die hard hun best doen op werk. Met passie werken ze waarschijnlijk aan een spel. Alleen zitten ze opgescheept met deadlines van de uitgevers. In dit geval Ubisoft, die geld veel belangrijker vindt dan het werkelijke eindproduct.
Ik geloof ook niet dat de ontwikkelaars een slechte game willen afleveren. Alleen is het niet ten onrechte dat Ubisoft erop wordt afgerekend. Die game is ongetwijfeld uitgebreid getest en die fouten moeten hun ook opgevallen zijn. Als je de game dan alsnog uitbrengt en je krijgt zo'n hele shitstorm over je heen dan is dat niet ten onrechte. Ze verdienen goud geld aan zo'n game en voor €60 mag je voor consument een game verwachten wat goed werkt op misschien enkele schoonheidsfoutjes na.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ubisoft kan er zeker op afgerekend worden. Zij willen per se dat er om de zoveel maanden een nieuwe AC uit komt. Deadlines worden niet behaald met alle gevolgen van dien. (Wat toevallig dat de meeste games tegenwoordig met een paar maanden worden uitgesteld..quote:Op donderdag 13 november 2014 15:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat de ontwikkelaars een slechte game willen afleveren. Alleen is het niet ten onrechte dat Ubisoft erop wordt afgerekend. Die game is ongetwijfeld uitgebreid getest en die fouten moeten hun ook opgevallen zijn. Als je de game dan alsnog uitbrengt en je krijgt zo'n hele shitstorm over je heen dan is dat niet ten onrechte. Ze verdienen goud geld aan zo'n game en voor €60 mag je voor consument een game verwachten wat goed werkt op misschien enkele schoonheidsfoutjes na.
Daarom. Het gaat alleen maar om die euro's (of dollars). De fans van zo'n serie kopen het spel toch wel ongeacht of de reviews dramatisch zijn of het spel (zoals nu) nog niet af is. Kan je inderdaad beter een paar maanden wachten met uitbrengen. Maar dat helaas natuurlijk nooit gebeurenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ubisoft kan er zeker op afgerekend worden. Zij willen per se dat er om de zoveel maanden een nieuwe AC uit komt. Deadlines worden niet behaald met alle gevolgen van dien. (Wat toevallig dat de meeste games tegenwoordig met een paar maanden worden uitgesteld..)
Wat eigenlijk nergens op slaat want de devs moeten nu als nog in het spel duiken om alle shit op te ruimen / eruit te halen.
Maar ik snap jouw punt ook wel.
Uiteindelijk is de gamer de gedupeerde. We mogen dit van Ubisoft absoluut niet pikken. Hopelijk wordt The Division niet aangetast door het Ubisoft virus.
Of je bent gewoon een noob.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
Net wat FIFA co-op seasons gespeeld. Leuk hoor, potje of 8 gespeeld en 10 penalty's tegen gehad waarvan 2 uit een tackle met vierkantje van één van ons. Met Real Madrid 5 wedstrijden in een Southampton shirtje gespeeld, helemaal mooi. De vorige FIFA's weinig klachten gehad, maar dit is echt een wanproduct.
Gaat alleen nog gespeeld worden in local multiplayer.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:00 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand AC Unity al gekocht? Hoe bevalt die... zit te twijfelen tussen COD of AC.
GTA natuurlijk!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:58 schreef Donderjagers het volgende:
Ik ga hem morgen halen als beloning na een tentamen week.
Denk ik.
Of toch dinsdag voor GTA V gaan.
GTA5 is nog niet uit voor ps4 toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef RRuben het volgende:
ligt het aan mij of is er nog helemaal geen gameplay van GTA5? behalve die firstperson dan
ja weet ik, maar meestal zijn er wel wat filmpjes ofzo, er is zelf al best lang een farcry 4 gameplay video van 20 min.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GTA5 is nog niet uit voor ps4 toch?
Rockstar he, die doet dat soort dingen vaak of heel laat, of helemaal niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja weet ik, maar meestal zijn er wel wat filmpjes ofzo, er is zelf al best lang een farcry 4 gameplay video van 20 min.
Niet echt, sinds dat seasons er in zit kom ik steevast in divisie 1 online en kan ik daar goed mee. Dat is het probleem dus niet.quote:
http://www.phonevillage.be/product/sony-playstation-4-zwart/ is wel belgisch volgens mijquote:Op donderdag 13 november 2014 17:09 schreef Jiang153 het volgende:
Waar kon je ook alweer het goedkoopst ps4 halen? Iemand plaatste zo'n link maar kan niet terugvinden op mobiel
Budgetgaming.nlquote:Op donderdag 13 november 2014 17:09 schreef Jiang153 het volgende:
Waar kon je ook alweer het goedkoopst ps4 halen? Iemand plaatste zo'n link maar kan niet terugvinden op mobiel
kom net toevallig uit een bespreking met postNLquote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Post NL![]()
Dat bedrijf is tegenwoordig echt te ruk gewoon.
Hier ook al vaak gehad dat ze de volgende dag weer komen omdat er niemand thuis was. WTF was gewoon heel de dag thuis hoor en de bel is niet eens gegaan.
Ook altijd veel te laat met bezorgen van brievenbuspost of dat er weleens iets niet aangekomen is.
far cry 3.5 bedoel je ?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:27 schreef Ixnay het volgende:
Na de laatste tegenvallende games van Ubisoft hoop ik toch dat FC4 wel de verwachtingen gaat waarmaken...
Moeten ze wel leren aanbellenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kom net toevallig uit een bespreking met postNL
Er komen toch verdomd mooie dingen aan bij hun vandaanBinnenkort bezorgen ze gewoon alles op tijd, en wil je t niet bezorgd hebben dan haal je t maar gewoon lekker op bij een van de vierduizend mogelijkheden
fifa is goed zaad dit jaar jaquote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, sinds dat seasons er in zit kom ik steevast in divisie 1 online en kan ik daar goed mee. Dat is het probleem dus niet.
Het spel klopt gewoon van geen kanten en ik vind het echt de kutste FIFA sinds 06 oid.
tevens, bmiquote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe bevalt PES hier? Slechter dan FIFA kan niet volgens mij en de kritieken zijn lovend tot nog toe.
ik zou ook niet bij jou durven aanbellenquote:
Ben je een ginger?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou ook niet bij jou durven aanbellen
Dit was hem:quote:Op donderdag 13 november 2014 17:09 schreef Jiang153 het volgende:
Misschien moeten we vooral stoppen met het kopen van die troep.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef Donderjagers het volgende:
Toch ff een amen voor deze Youtuber
Ga je hem nog verkopen?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
The Wolf Among Us uitgespeeld. Was erg de moeite waard.
Zie vorige post die opeens weg isquote:Op donderdag 13 november 2014 18:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit was hem:
http://combiwebshop.nl/sony-playstation-4-ps4-500-gb-zwart.html
Je klanten met Je aanspreken, is al kansloos maar okquote:"k wil een product terugsturen, hoe gaat dit in zijn werk?
Het is belangrijk dat je de retouropdracht telefonisch of via mailcontact met onze klantenservice aan ons doorgeeft. Afhankelijk van de rede van retour wordt dit opgelost.
Is het product defect aangekomen? Formuleer zo duidelijk mogelijk het defect. Wij zorgen dat je retourdocumentatie krijgt zodat dit kosteloos bij je wordt opgehaald. Hiervoor is het belangrijk dat je dit binnen 3 werkdagen na ontvangst aan ons meld.
Is het product beschadigd aangekomen? Maar duidelijke foto’s van het complete product, de schade en de verpakking. Wij zorgen dat je retourdocumentatie krijgt zodat dit kosteloos bij je wordt opgehaald. Hiervoor is het belangrijk dat je dit binnen 3 werkdagen na ontvangst aan ons meld.
Is het product op welke manier ook niet naar wens? Meld dit aan ons wij verzorgen een retour adres voor je zodat je dit product retour kunt zenden.
- See more at: http://combiwebshop.nl/in(...)sthash.oPmWk9hs.dpuf"
Kijk zie je. En ik zei het nog vanmiddagquote:Op donderdag 13 november 2014 19:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie vorige post die opeens weg is
volgens mij is dit een oplichter, en is deze site al eens langs gekomen.
voorbeeldje in deze lap tekst alleen al
"k wil een product terugsturen, hoe gaat dit in zijn werk?
Het is belangrijk dat je de retouropdracht telefonisch of via mailcontact met onze klantenservice aan ons doorgeeft. Afhankelijk van de rede van retour wordt dit opgelost.
Is het product defect aangekomen? Formuleer zo duidelijk mogelijk het defect. Wij zorgen dat je retourdocumentatie krijgt zodat dit kosteloos bij je wordt opgehaald. Hiervoor is het belangrijk dat je dit binnen 3 werkdagen na ontvangst aan ons meld.
Is het product beschadigd aangekomen? Maar duidelijke foto’s van het complete product, de schade en de verpakking. Wij zorgen dat je retourdocumentatie krijgt zodat dit kosteloos bij je wordt opgehaald. Hiervoor is het belangrijk dat je dit binnen 3 werkdagen na ontvangst aan ons meld.
Is het product op welke manier ook niet naar wens? Meld dit aan ons wij verzorgen een retour adres voor je zodat je dit product retour kunt zenden.
- See more at: http://combiwebshop.nl/in(...)sthash.oPmWk9hs.dpuf"
Je klanten met Je aanspreken, is al kansloos maar ok
spelfouten check
zinopbouw fouten check
over het algemeen een website waar veel het niet doet en er uit zien als pure oogaids check.
geen waarborg of keurmerken , check
en ga zo maar door.
Geef dan liever een tientje meer uit, dan weet je iig dat ie aan komt.
Hij is digitaalquote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga je hem nog verkopen?
quote:
mja toen ik de site zag stond ergens mij al bij dat deze shop al eens langs gekomen is en dat er iets niet kloptequote:Op donderdag 13 november 2014 19:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kijk zie je. En ik zei het nog vanmiddag![]()
349 euro vond ik gewoon al te weinig voor een onbekende shop. Had daar al mijn bedenkingen bij
Koop ik liever het spel los dan dat ik weer een boom naar de papierbak moet brengenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:32 schreef Jimbo het volgende:
Misschien nog leuk voor iemand hier:
Little big planet 3 ps3 of ps4 met een jaar power unlimited voor 49.99 als je een pu abbo bij reshift neemt.
Nu is 49.99 al de goedkoopste prijs, maar heb je nog een paar megazines erbij. Dat is stiekem wel leuk toch?
Niet vergeten op te zeggen alleen !! Hij verlengd na een jaar zichzelf (en als je dat wilt, kan je beter opnieuw een abbo afsluiten over een jaar, heb je weer een game voor weinig.)
Op welke platform?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
The Wolf Among Us uitgespeeld. Was erg de moeite waard.
Ik niet, vind de pu wel leuk leesvoer tijdens het kakken of in bad enzo.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Koop ik liever het spel los dan dat ik weer een boom naar de papierbak moet brengen
Daar heb ik gewone boeken voorquote:Op donderdag 13 november 2014 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik niet, vind de pu wel leuk leesvoer tijdens het kakken of in bad enzo.
Weer eens iets minder digitaal
of neequote:Op donderdag 13 november 2014 19:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kijk zie je. En ik zei het nog vanmiddag![]()
349 euro vond ik gewoon al te weinig voor een onbekende shop. Had daar al mijn bedenkingen bij
maar dan zit je 6 uur te schijten.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar heb ik gewone boeken voor
Voor een marokkaantje vanuit zijn achterbak zekerquote:Op donderdag 13 november 2014 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of nee
dat telefoonnummer dan
Een 06 nummers![]()
![]()
Heel betrouwbaar hoor
achterbak ? Hebben ezels die dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voor een marokkaantje vanuit zijn achterbak zeker
Heb zelf COD gezien en gespeeld. Ik vond het kut en ook beetje leuk. Irritant dat je 2 keer kunt springen en naar voren kunt dashen.. Maar je hebt echt ervaring nodig.. Ik ga zelf gewoon GTA V halen en daarna misschien een ander spel zoals Far Cry 4 of iets anders..quote:Op donderdag 13 november 2014 16:00 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand AC Unity al gekocht? Hoe bevalt die... zit te twijfelen tussen COD of AC.
Precies, klopt van geen kant.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Combiwebshop.nl is duidelijk malafide. Moet je eens voor de grap zijn webshop reviews inzien, in een tijdsbestek van 4 maanden 89 reviews, voor een onbekende website. Gewoon zelf erop geplaatst.
Jazekerquote:Op donderdag 13 november 2014 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
achterbak ? Hebben ezels die dan?
Het is inderdaad kansloos, maar veel mensen blijken daar nog steeds in te trappen. Waardoor zulke klootzakken blijven bestaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Precies, klopt van geen kant.
Maar je klanten met je aanspreken en zoveel taalfouten maken... kansloos
kim kardashian model dan zeker?quote:
Ga eens op bezoek.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Combiwebshop.nl is duidelijk malafide. Moet je eens voor de grap zijn webshop reviews inzien, in een tijdsbestek van 4 maanden 89 reviews, voor een onbekende website. Gewoon zelf erop geplaatst.
Leuke deal ja. Zo heb laatst de nieuwe COD gekocht. Op tijd opzeggen en volgend jaar weer een nieuwe game. FIFA kun je zo ook goedkoop krijgen, met een VI abonnement.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:32 schreef Jimbo het volgende:
Misschien nog leuk voor iemand hier:
Little big planet 3 ps3 of ps4 met een jaar power unlimited voor 49.99 als je een pu abbo bij reshift neemt.
Nu is 49.99 al de goedkoopste prijs, maar heb je nog een paar megazines erbij. Dat is stiekem wel leuk toch?
Niet vergeten op te zeggen alleen !! Hij verlengd na een jaar zichzelf (en als je dat wilt, kan je beter opnieuw een abbo afsluiten over een jaar, heb je weer een game voor weinig.)
baal er met deze actie stiekem wel van dat ik hem nu pas de 26ste (?) kan spelenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Leuke deal ja. Zo heb laatst de nieuwe COD gekocht. Op tijd opzeggen en volgend jaar weer een nieuwe game. FIFA kun je zo ook goedkoop krijgen, met een VI abonnement.
Dat is wel jammer ja, bij COD was het zelfs de Day Zero edition.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
baal er met deze actie stiekem wel van dat ik hem nu pas de 26ste (?) kan spelen
Wou hem eigenlijk uit de usa kopen, maar dan was hij alsnog 49eur, had je geen pu en kon je hem niet doorverkopen omdat hij digitaal was
maarja, kon je wel dinsdag al spelen
lbpquote:Op donderdag 13 november 2014 22:07 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja, bij COD was het zelfs de Day Zero edition.
Digitaal ben ik ook niet zo'n fan van. Verkoop m'n games regelmatig door. The Last Of Us en COD Ghosts recent nog. TLOU is geweldig, maar die ga ik voorlopig toch niet opnieuw spelen.
Maar LBP is trouwens een game die ik wel zou houdenLeuk om zo nu en dan even te doen voor de fun.
Nee dat mag jij wel even doen. Waarom tijd besteden aan iemand die het niet waard is.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga eens op bezoek.
Bedrijfsinformatie
Piet heynlaan 38, 3931 AE, Woudenberg
E-mail : info@combiwebshop.nl
Tel : 0650268274
- See more at: http://combiwebshop.nl/retourneren.html#sthash.ZHM0fKQB.dpuf
Hoop ik ook. Wil ik namelijk met m'n zusje gaan spelen (geen pics), want het leek haar ook wel een grappige game.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
weet ondertussen niet meer wat ik me bij de lbp co-op moet voorstellenHopelijk wordt het wat
Tuurlijk, gewoon doen. YOLOquote:Op donderdag 13 november 2014 22:12 schreef Jiang153 het volgende:
Maar ey broeders deze site lijkt mij zo amateuristisch he
Bied die PC diensten aan ziet z'n eigen website er zo beroerd uit. Ik twijfelde echt of ik hier een PS4 zou bestellen of niet want witen die prijs
Bij onderzoek kom ik ook weer op 50/50 goed
Kan ook ophalen in Zwijndrecht. Maar sommige verhalen die ik lees over slechte klantvriendelijkheid en moeilijk doen over omruiling omdat hij kapot spul verkoopt.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon doen. YOLO
Niet kunnen pinnen, klinkt validequote:Op donderdag 13 november 2014 22:14 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan ook ophalen in Zwijndrecht. Maar sommige verhalen die ik lees over slechte klantvriendelijkheid en moeilijk doen over omruiling omdat hij kapot spul verkoopt.
Dalijk krijg ik zo'n halve witte PS4
Witte PS4, voor de echte bazenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:12 schreef Jiang153 het volgende:
Bied die PC diensten aan ziet z'n eigen website er zo beroerd uit. Ik twijfelde echt of ik hier een PS4 zou bestellen of niet want witen die prijs
Kijk deze man weet. #Highclass representquote:Op donderdag 13 november 2014 22:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Witte PS4, voor de echte bazen
Ik wil hem wel lenen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lbpWas zo blij als een kind toen ze die aanmeldde
Over verkopen gesproken, ik heb lego the hobbit nog voor de ps4 te koop, iemand interesse voor ik hem op marktplaats gooi ?
quote:
jezus pauperquote:Op donderdag 13 november 2014 22:12 schreef Jiang153 het volgende:
maar, ik probeer hem te verkopenquote:
Ja leen ff dan krijg je as 22 terugquote:Op donderdag 13 november 2014 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus pauper
koop hem toch godverdomme bij een normale zaak joh
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja leen ff dan krijg je as 22 terug
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
gierige jood, krijg je misschien nog 1 tientje voor
Varkenoord is dan ook een beetje aids.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]Je mag hem voor 15 op vark ophalen
Niet dat je daar ooit je NEUS laat zien
Er zijn al wat streams bezig als je het al wil zienquote:Op donderdag 13 november 2014 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Varkenoord is dan ook een beetje aids.
Ben trouwens begonnen met Dragon Age 2 en merk nu al dat ik het minder tof vindt dan deeltje 1. Kijk wel hoe lang ik het vol houd en dan kijk ik de rest wel op joeptoep net voordat ik Inquisition ga halen.
Zal dus wel op de release zijn.
Als ik spoilers wil lees ik de wiki wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zijn al wat streams bezig als je het al wil zien
ik zit naar felicia day te kijken.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Varkenoord is dan ook een beetje aids.
Ben trouwens begonnen met Dragon Age 2 en merk nu al dat ik het minder tof vindt dan deeltje 1. Kijk wel hoe lang ik het vol houd en dan kijk ik de rest wel op joeptoep net voordat ik Inquisition ga halen.
Zal dus wel op de release zijn.
en dit na mijn geweldige aanraders van Mass Effectquote:Op donderdag 13 november 2014 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zit naar felicia day te kijken.
Maar ga de games niet spelen man, duurt me te lang. Misschien koop ik inquisition nog wel ff koop
ik ga deze vakantie (nogmaals) proberen mass effect 3 te spelenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dit na mijn geweldige aanraders van Mass Effect
noob
vind ik leukquote:Op donderdag 13 november 2014 22:35 schreef Cikx het volgende:
Als je naar dragonagekeep.com gaat kun je inloggen met je Origin account en een filmpje kijken over de belangrijkste gebeurtenissen van deel 1 en 2. Verder kun je heel veel keuzes aanpassen en zo je eigen custom worldstate maken, in deze video worden al deze keuzes uitgelegd.
Hartelijk dank.quote:
Gohquote:Op donderdag 13 november 2014 23:05 schreef Jiang153 het volgende:
Ha na wat extra research is CombiWebshop dus gewoon een oplichter
Zelfs die orangepay bs is oplichting
Adres: Postbus 15_!
KVKquote:
Piet heynlaan 38, 3931 AE, Woudenberg;(geen bezoek adres) -quote:Op donderdag 13 november 2014 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga eens op bezoek.
Bedrijfsinformatie
Piet heynlaan 38, 3931 AE, Woudenberg
E-mail : info@combiwebshop.nl
Tel : 0650268274
- See more at: http://combiwebshop.nl/retourneren.html#sthash.ZHM0fKQB.dpuf
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef Jimbo het volgende:
dat konden we je 6 uur geleden ook al vertellen
Dat zei ik vanmiddag ook alquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:07 schreef Catch22- het volgende:
Echt he, überhaupt nadenken over het bestellen bij zon toko terwijl je hem voor 16 euro meer bij een betrouwbare shop hebt
Ey wat post jij onbetrouwbare linksquote:
Bolquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:09 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmiddag ook alIk bestel zulke dingen dan toch echt liever bij bijvoorbeeld Bol.com. Ze zijn misschien wel wat duurder, maar je hebt het 9 van de 10x altijd de dag erna en de klantenservice is gewoon top daar.
Dat is ongetwijfeld het adres van een katvanger waar hij 1x in de maand de post ophaalt in zijn Porsche ofzo.quote:
ik denk dat je hem helemaal niet moet halen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ey wat post jij onbetrouwbare links
Maar ik haal het volgende week wel dan maar ergens anders.
Slijten die pookjes nog steeds snel? Ga denk ik van die covers voor erover halen dan.
WTFquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ey wat post jij onbetrouwbare links
Maar ik haal het volgende week wel dan maar ergens anders.
Slijten die pookjes nog steeds snel? Ga denk ik van die covers voor erover halen dan.
Waarom?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bol![]()
Kan je nog beter je geld bij een louche webshop dumpen.
Wat een negatief manneke bent gijquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk dat je hem helemaal niet moet halen.
dan verveel je ons ook niet met die pure ebola posts van je.
realist pur sangquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat een negatief manneke bent gij
Heb je een uurtje?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
[..]
Waarom?
Ik ben er tot nu altijd wel tevreden over geweest
Bol.com is al één van de goedkoopste als je de console inclusief GTA V koopt.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:09 schreef Jiang153 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:12 schreef So_Surreal het volgende:
Maar de game zelf komt ook pas de 18e uit zeker ?
Weet je ook of de game die er bij zit bij bol.com een hardcopy is ?quote:
Ik zou het even via de klantenservice vragen. Maar ik denk het eigenlijk wel gezien de bijgeleverde beschrijving waar duidelijk in staat wat allemaal wordt bijgeleverd en ze het daar niet over een code hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Weet je ook of de game die er bij zit bij bol.com een hardcopy is ?
Op de site van Bart Smit staat een downloadcode.
Nou gisteren een hele avond Unity gespeeld en twee kleine bugjes tegengekomen. Eénmaal een framedrop tijdens een gevecht tijdens de intro van de game, en later een keer dat de animatie van het openen van een kistje niet lekker afspeelde maar haperde.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:00 schreef Mystikvm het volgende:
http://kotaku.com/new-vid(...)so-broken-1658570535
En toch speelt je hele vriendenlijst AC:Unity.
Laatste keer dat ik daar een bundel kocht, kreeg ik het spel er niet bijquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:53 schreef So_Surreal het volgende:
Weet iemand de beschikbaarheid van de PS4 GTA 4 bundels (bij bol.com) ?
Heb er toch maar een besteld
Gejank? Het hoeft niet onspeelbaar te zijn, maar jij koopt een product wat niet correct functioneert, en verdedigt het ook nog! Zie hoe vreemd je redenatie is? Het afgeleverde eindproduct voldoet niet aan de verwachting. Maar jij hebt er een bestelling voor geplaatst en probeert nu jouw investering te rechtvaardigen door het eindprodcut te verdedigen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou gisteren een hele avond Unity gespeeld en twee kleine bugjes tegengekomen. Eénmaal een framedrop tijdens een gevecht tijdens de intro van de game, en later een keer dat de animatie van het openen van een kistje niet lekker afspeelde maar haperde.
Al dat gejank dat de game onspeelbaar is, is zoals verwacht dus pure onzin en sensatiemakerij. Natuurlijk, de game is niet zo netjes als zou moeten maar je kunt hem met een gerust hart spelen hoor
Ohja, het initiates program werkt volgens mij ook nog niet, ook wel een beetje lullig zo tijdens de launch
Ik ook toevallig gisteren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:48 schreef jackson het volgende:
Far Cry in de pre-order hier... Op hoop van zegen
Waar hebben jullie hem besteld ? en voor hoeveel ?quote:
Oh mooie actie, maar ik kijk nog eerst voor de wittequote:Op vrijdag 14 november 2014 07:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Bol.com is al één van de goedkoopste als je de console inclusief GTA V koopt.
399,- voor PS4 GTA V package
http://www.bol.com/nl/p/s(...)el/9200000035144579/
Ik verdedig helemaal niksquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gejank? Het hoeft niet onspeelbaar te zijn, maar jij koopt een product wat niet correct functioneert, en verdedigt het ook nog! Zie hoe vreemd je redenatie is? Het afgeleverde eindproduct voldoet niet aan de verwachting. Maar jij hebt er een bestelling voor geplaatst en probeert nu jouw investering te rechtvaardigen door het eindprodcut te verdedigen.
Als je een auto koopt, en de zesde versnelling doet het niet, en het wordt niet binnen twee dagen gefixed, dan ga je daar toch ook niet mee akkoord?
Wat je nu doet is een publisher eigenlijk gelijk geven dat zij een product uitbrengen wat niet compleet is. En niet alleen deze game. Driveclub en Destiny en zo nog een paar gevallen zijn goede voorbeelden van hoe vreemd gamers redeneren als het aankomt op de kwaliteit van hun prodcuten. Zoals in het artikel terecht wordt aangehaald, waarom miljoenen spenderen aan marketing van een product dat niet goed werkt? Als een fabrikant als Toyota dat zou flikken met een auto, of een fabrikant als Siemens met een wasmachine waarbij een wasprogramma niet werkt, dan werd het product keihard afgeserveerd.
Dus als voor jou het criterium is dat het enigszins speelbaar moet zijn om jouw 60 euro waard te zijn, maar dat het jou niet zoveel uitmaakt dat het niet correct werkt, dan is dat jouw keuze. Maar weet wel dat je daarmee dit soort praktijken stimuleert, en dat je met twee maten meet.
Net zo duur als Intertoys.quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Bol.com is al één van de goedkoopste als je de console inclusief GTA V koopt.
399,- voor PS4 GTA V package
http://www.bol.com/nl/p/s(...)el/9200000035144579/
Bol. 65 Euro. Maar ik ben niet echt een koopjesjager dus het kan vast goedkoper.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:25 schreef janrad het volgende:
[..]
Waar hebben jullie hem besteld ? en voor hoeveel ?
Nog niet besteld, maar hij is 54 inclusief bij Allyourgames. Prima webshop in mijn ervaring.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:25 schreef janrad het volgende:
[..]
Waar hebben jullie hem besteld ? en voor hoeveel ?
Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:44 schreef Chrizs het volgende:
Meer mensen psn vouchers gehad van Sony?
Ik kreeg net €40 aan bonnen als dank voor mijn aankopen in de PS store
Gewoon een fysiek exemplaar hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:12 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm waarom zit er in godsnaam een downloadcode bij het Playstation 4 pakket met GTA V ?
Ik zie ook dat die dinsdag de 18e pas uit komt, maar is GTA V wel los te kopen voor de Playstation 4 ?
Dan koop ik de hardcopy wel voor 2 tientjes meer....
Maar de game zelf komt ook pas de 18e uit zeker ?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:44 schreef Chrizs het volgende:
Een auto zonder achterruit functioneert ook prima als auto, maar dat zou je nooit accepteren, en je zou anderen afraden die auto te kopen. Wat is hier precies anders aan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik verdedig helemaal niksIk zeg dat het allemaal niet zo verschrikkelijk is zoals de huilies je willen doen geloven. Ja de game heeft bugs, ja die hadden er nooit in mogen zitten, maar nee de game is niet onspeelbaar.
50 euro vs een veel groter bedragquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een auto zonder achterruit functioneert ook prima als auto, maar dat zou je nooit accepteren, en je zou anderen afraden die auto te kopen. Wat is hier precies anders aan?
Dus een broodrooster waarvan het knopje niet goed werkt ga je ook niet mee terug?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
50 euro vs een veel groter bedrag
Maar toch, als ze de games nu eerst eens afmaken voordat ze ze uitbrengen...quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
50 euro vs een veel groter bedrag
Precies. Het geld is al binnen. Als gamers aan deze praktijken toe blijven geven verandert er niets.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar toch, als ze de games nu eerst eens afmaken voordat ze ze uitbrengen...
Nu door die pre-orders en first day buy's geven de gamers aan dat het geen probleem is dat de shit niet voor elkaar is.
Phoe, nu je dit zegt raak ik toch aan het twijfelen...quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
Stop eerst eens met dat preorderen. Misschien leren ze daar al van.
Mwah, bij het casino kun je nog met een tevreden gevoel naar huis gaan...quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:35 schreef Matedeor het volgende:
Iets van Ubisoft pre-ordenen, dan heb je echt geld teveel. Net zo onvoorspelbaar als het casino.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies. Het geld is al binnen. Als gamers aan deze praktijken toe blijven geven verandert er niets.
Stop eerst eens met dat preorderen. Misschien leren ze daar al van.
Niet dat ik jullie discussie interessant vind, maar spreek jij jezelf hier niet gigantisch tegen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ok nu weet ik al helemaal dat je niet serieus te nemen bent.
Pre-orders hebben er geen ruk mee te maken. je maakt pre-orders bij een winkel/webshop, zodat zij beter kunnen inschatten hoeveel exemplaren ze van de uitgever af gaan nemen. Jij betaalt een uitgever niet rechtstreeks. Die hebben hun miljoenen al binnen voordat de game in je PS4 zit, door de bestellingen van de winkels.
Nee, winkels willen niet met voorraden blijven zitten. Dus het helpt ze met een inschatting voor de eerste lading games die ze inslaan. Niet te veel, niet te weinig. Waar ze anders een gok moeten doen, hoeveel games ze verkopen. Op de totale initiële verkopen heeft het nauwelijks effect.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:02 schreef LinQ het volgende:
[..]
Niet dat ik jullie discussie interessant vind, maar spreek jij jezelf hier niet gigantisch tegen?
Je zegt letterlijk dat winkels het aantal games die zij afnemen baseren op het aantal pre-orders die zij binnen krijgen. Daarmee zeg je dus ook dat winkels minder games zullen afnemen bij minder pre-orders, wat dus weeldegelijk ervoor zorgt dat uitgevers minder inkomsten genereren.
Jij denkt echt dat, als je AC:Unity niet pre-ordered, je op de releasedag naast de game grijpt? En dat winkels niet in staat zijn om de vraag goed te regelen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:56 schreef Rossdale het volgende:
Pre-orders hebben er geen ruk mee te maken. je maakt pre-orders bij een winkel/webshop, zodat zij beter kunnen inschatten hoeveel exemplaren ze van de uitgever af gaan nemen. Jij betaalt een uitgever niet rechtstreeks. Die hebben hun miljoenen al binnen voordat de game in je PS4 zit, door de bestellingen van de winkels.
welke versie heb jij nu binnengekregen jij snotneusquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, winkels willen niet met voorraden blijven zitten. Dus het helpt ze met een inschatting voor de eerste lading games die ze inslaan. Niet te veel, niet te weinig. Waar ze anders een gok moeten doen, hoeveel games ze verkopen. Op de totale initiële verkopen heeft het nauwelijks effect.
wutquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:44 schreef Chrizs het volgende:
Zucht... laat maarquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat, als je AC:Unity niet pre-ordered, je op de releasedag naast de game grijpt? En dat winkels niet in staat zijn om de vraag goed te regelen?
Daarnaast zijn de pre-orders vaak een ideetje van de uitgever, met al die bonussen en extraatjes, vaak ook nog bij geselecteerde retailers. Maar jij mag best beweren dat dat geen handjeklap is hoor, en dat megaretailers als bol.com niet weten hoe ze aan voorraadbeheer moeten doen. Je kunt boeken bij bol.com toch ook zelden vooruitsbestellen? En de nieuwe voorjaarscollectie bij Wehkamp is ook niet te reserveren.
En een pre-order voor een digitale game? Kom op! Er is niets wat uitverkocht kan raken, en geen voorraad die overblijft.
1 maar?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GTA 5 trophylist een nieuwe trophy.
http://psnprofiles.com/trophies/3147-Grand-Theft-Auto-V#content
dar vind ik eigenlijk nog het grootste minpunt: Die Uplay baggerbende (waarom is al mijn shizzle van de vorige delen weg?), dat je een phoneapp moet gebruiken om alle kisten te kunnen openenquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou gisteren een hele avond Unity gespeeld en twee kleine bugjes tegengekomen. Eénmaal een framedrop tijdens een gevecht tijdens de intro van de game, en later een keer dat de animatie van het openen van een kistje niet lekker afspeelde maar haperde.
Al dat gejank dat de game onspeelbaar is, is zoals verwacht dus pure onzin en sensatiemakerij. Natuurlijk, de game is niet zo netjes als zou moeten maar je kunt hem met een gerust hart spelen hoor
Ohja, het initiates program werkt volgens mij ook nog niet, ook wel een beetje lullig zo tijdens de launch
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:56 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 [b]15:25[/b] schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
welke versie heb jij nu binnengekregen jij snotneus![]()
Ouderen negeren is niet NETJES
quote:
ik stuur de mijne terugquote:
Neehoor, ik heb een printscreen dat ik de Se heb besteld. Dat stond in hun omschrijving.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:18 schreef Rossdale het volgende:
Alsof de SE ook maar iets voorstelt
Trouwens je hebt de game besteld de dag voor release, maar 's avonds na werktijd of tijd dat de game nog met de post mee kon. Dus feitelijk heb je geen pre-order en dus niet automatisch een SE.
Klopt dus eigenlijk gewoon wat die shop deed
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over de PS4 hebben ipv gejammer, gejank en verdedigen van een Ubi-schijtgame? Mooi
stuur gta deze kant dan maar opquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:58 schreef E-Dubble het volgende:
Zijn nog zoveel games die ik wil spelen en dan krijg je volgende week gta en farcry. Wat een problemen heb ik toch
Jep, ik merk ook dat ik dat extreme geweld steeds minder tof vind en de designkeuzes staan me niet echt aan, dus dat wordt hem niet voor mij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:49 schreef Friday12 het volgende:
Far Cry 4 ziet er gewoon uit als 3 maar dan met betere graphics
Nice. Link ? (Via dm).quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een Nederlander streamt nu GTA 5 voor de ps4 op Twitch. First person rijden ziet er echt tof uit in deze game.
Ik zie het via de ps4. Geen idee waar het op Twitch staat.quote:
http://www.pu.nl/artikele(...)oundtrack-is-gelekt/quote:De radiozenders in GTA waren altijd een feest voor het oor. Wandelaars platrijden met hardrock op, wegvluchten van politiehelikopters met operamuziek aan of cruisen door de stad met reggae op. Het is wat GTA écht GTA maakt.
In de current-gen versie van GTA V gaan weer allerlei spectaculaire, nieuwe features verschijnen, zoals een first-person mode en compleet nieuwe grafische eigenschappen. Ook krijgen de in-game radiostations een update die grotendeels nieuwe tracklists bevat. Een groot deel van de in-game nummers is gisteren gelekt op gtaforums.com. Check hier de lijst:
Non Stop Pop
•Backstreet Boys - I Want It That Way
•Bronski Beat - Smalltown Boy
•Duran Duran - Serious
•Estelle ft. Kanye West - American Boy
•Hall & Oates - I Can't Go For That
•Jermaine Stewart - We Don't Have to Take Our Clothes Off
•Michael Jackson - Money
•Mike Posner - Cooler Than Me (Single Mix)
•Sly Fox - Let's Go All the Way
•The Black Eyed Peas - Meet Me Halfway
Los Santos Rock Radio
•ABBA- Mamma Mia
•Eddie Money - Take Me Home Tonight
•Genesis - Land of Confusion
•Golden Earring - Radar Love •
•Huey Lewis & The News - Hip To Be Square
•Joan Armatrading - Drop The Pilot
•Kenny Loggins - Danger Zone
•Pat Benatar - Shadows of the Night
•Pink Floyd - Money
•Queen - Flash Gordon
•Tears For Fears - Everybody Wants To Rule The World
Channel X
•A.F.I - Totalimmortal
•Agent Orange - Bloodstains
•Alice In Chains - Social Parasite
•Dead Kennedys- California Uber Alles
•D.R.I. - I Don't Need Society
•Green Day - Welcome To Paradise
•NOFX - Linoleum
•Pennywise - F*ck Authority
•Red Kross - Linda Blair
•X - Los Angeles
Radio Los Santos
•A$AP Rocky feat. Drake, 2 Chainz & Kendrick Lamar - f*ckin' Problems
•Bo Kane feat. Gucci Mane - Break It Down
•Chuck Inglish feat. Ab-Soul & Mac Miller - Came Thru/Easily
•Danny Brown feat. Action Bronson - Bad News
•Freddie Gibbs - Show Us Everything Nigga
•French Montana feat. Rick Ross, Drake & Lil Wayne - Pop That
•Gangrene - Immortality
•Skeme - Millions
•Skeme - Oversick
•T.I. feat. Trae tha Truth - Check This, Dig That
West Coast Classics
•2Pac - So Many Tears
•DJ Pooh feat. Kam - Whoop Whoop
•Eazy-E - Real Muthaphukkin' G'z
•Ice Cube - It Was A Good Day
•N.W.A - F*ck tha Police
•N.W.A - Straight Outta Compton
•Snoop Dogg - Who Am I (Whats My Name)?
•South Central Cartel - Servin' 'Em Heat
•The Conscious Daughters - We Roll Deep
•Warren G feat. Nate Dogg - Regulate
The Lowdown
•Johnny "Guitar" Watson - Superman Lover
•Marvin Gaye - I Want You (Vocal)
•Silver Convention - Magic Mountain
•Smokey Robinson - Will You Love Me Tomorrow?
•Stevie Wonder - Overjoyed
•The Delfonics - Funny Feeling
•The Dramatics - Whatcha See is Whatcha Get
•The Meters - Cissy Strut
•The Pointer Sisters - Yes We Can Can
•War - Slippin' Into Darkness
Space
•Carl Carlton - She's a Bad Mama Jama (She's Built, She's Stacked)
•Con Funk Shun - Ffun
•George Duke - Reach For It
•Kleer - Intimate Connection
•Ohio Players - Fopp
•Parliament - Give Up the Funk (Tear the Roof off the Sucker)
•Teena Marie - Lovergirl
•The Fatback Band - Gotta Get My Hands On Some (Money)
•The Kay-Gees - Master Plan •Zapp - Be Alright (LP Version)
Rebel Radio
•Charley Pride - Crystal Chandeliers
•Commander Cody and His Lost Planet Airmen - Hot Rod Lincoln
•Don Gibson - Blue Blue Day
•Johnny Cash - Folsom Prison Blues
•Johnny Paycheck - She's All I Got
•Leroy Van Dyke - Walk On By
•Loretta Lynn - Coal Miner's Daughter
•Ronnie Milsap - Pure Love
•The Charlie Daniels Band - The Devil Went Down To Georgia
•The Oak Ridge Boys - Elvira
Vinewood Boulevard Radio
•Cold War Kids - Hang Me Up To Dry
•DIIV - Doused
•Hanni El Khatib - Head In the Dirt
•Nobunny - Gone For Good
•No Age - Eraser
•Psychic Ills - I Get By
•Sweethead - The Great Disruptors
•Tame Impala - Solitude Is Bliss
•The Soft Pack - Answer to Yourself
•Wavves - King Of The Beach
Er zijn een stuk of 60 tracks nog onbekend. Aangezien Soulwax FM, Radio Mirror Park, WorldWide FM, Blue Ark, Fly Lo FM en East Los FM nog niet benoemd zijn zullen die 60 tracks waarschijnlijk over deze radiostations verdeeld worden.
Neequote:Op vrijdag 14 november 2014 19:11 schreef Jiang153 het volgende:
Ga denk ik maar gewoon de gta ps4 bundel halen.
Nog mensen die deze saaie game kopen en mp wil doen?
nice, zitten veel cheesy skyradio nummers tussenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:29 schreef Vault-Boy het volgende:
'De nieuwe GTA 5 soundtrack is gelekt'
[..]
http://www.pu.nl/artikele(...)oundtrack-is-gelekt/
Fuck man. Best een vette soundtrack nu (mocht het kloppen natuurlijk).
Zeker West Coast Classics
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Far Cry 4 uitspelen binnen 15 minuten
Gamers hebben ontdekt dat je Far Cry 4 op curieuze wijze binnen vijftien minuten kunt uitspelen. Het is weliswaar niet de normale route, maar brengt je wel tot de credits.
Ondanks dat het een alternatief einde betreft, zitten er behoorlijke spoilers in het filmpje. Wees dus gewaarschuwd! Far Cry 4 komt volgende week dinsdag uit voor PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One en pc.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gamers hebben ontdekt dat je Far Cry 4 op curieuze wijze binnen vijftien minuten kunt uitspelen. Het is weliswaar niet de normale route, maar brengt je wel tot de credits.
Ondanks dat het een alternatief einde betreft, zitten er behoorlijke spoilers in het filmpje. Wees dus gewaarschuwd! Far Cry 4 komt volgende week dinsdag uit voor PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One en pc.
Waar zie je dat ?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb ook een bon van 10 euro van Sony gekregen
Wat was de prijs van die aankoop dan? En welke gamequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef elshaarawy92 het volgende:
zojuist bon van 50 euro gekregen vanwege mijn aankoop van een game in de PS store![]()
Is een grapje.. Heb niks ontvangen kut Sony/PSquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:05 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat was de prijs van die aankoop dan? En welke game
HiHaHoquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:15 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Is een grapje.. Heb niks ontvangen kut Sony/PSHeb totaal 150 euro uitgegeven niks cadeau
die aflevering van die games ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gewoon een top studio inderdaad
ik vind dit dus echt kut hequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef elshaarawy92 het volgende:
zojuist bon van 50 euro gekregen vanwege mijn aankoop van een game in de PS store![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind dit dus echt kut he
iedereen krijgt bonnen, maar ik heb nog niks gezienOndanks dat er verdomme een paar maand salarissen in de ps EU en Us store gegaan zijn
ohh diequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon deze actie he, staat ook gewoon op de PSN Store site.
games hoef je niet altijd te willen doorverkopen hequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:37 schreef elshaarawy92 het volgende:
wat wil je doen met 50 euro dan? een game digitaal kopen die je daarna niet meer kan doorverkopen..
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dan heb je Twitch op de PS4 en dan kun je alleen PS4 streams inzien. Slaat nergens op. Wil ook gewoon pc streams kunnen inzien.
3 Toffe Indies aanschaffen, duhquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:37 schreef elshaarawy92 het volgende:
wat wil je doen met 50 euro dan? een game digitaal kopen die je daarna niet meer kan doorverkopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
games hoef je niet altijd te willen doorverkopen he
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
3 Toffe Indies aanschaffen, duhNiets mis met indies. Wel met de idiote prijzen die sommige van die indies deze gen kosten, zoals 25 euro ofzo voor Defense Grid 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag trouwens dat Flockers, dat net uit is, nu al weer in de aanbieding is voor PS+ members voor 10 euro ofzo, terwijl ze de game nieuw aanboden voor 25 euro...(!)
Maar ze mogen ook weleens een AUX poort in de auto's programmerenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:18 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
nice, zitten veel cheesy skyradio nummers tussenWel jammer dat het bij stations zit waar ze ook hedendaagse crap draaien.
Ik deel de ervaringquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:27 schreef DeWesp het volgende:
Sjezus. Wat een ongelofelijke mongolen kom je af en toe online toch tegen. Als je je zo idioot gedraagt tijdens een online spelletje, dan maak je mij niet wijs dat je in het dagelijks leven wel helemaal normaal bent..
En wat is het jammer dat het messaging systeem van de ps4 (nog) niet werkt.
Yup, voor zover ik weet gewoon mogelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan je Shareplay ook gebruiken dat je een vriend kan vragen om je verder te helpen bij een gedeelte waar je vast bent gelopen? Ik ben namelijk redelijk frusti nu bij The Evil Within en kan wel wat hulp gebruiken.
Wat ik het uitgespeeld of niet meer speel, gooi ik er weer af. Heb nog bijna alle ruimte over. Als ik het weer wil spelen, download ik het wel opnieuw, of installeer ik het weer. Gewoon zorgen dat je je savegames laat staan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:23 schreef Gibelini het volgende:
Wie heeft er nog meer niet genoeg aan zijn 500GB?
Heb nog maar weinig geheugen over
jammerquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
Pier Solar gekocht afgelopen week, omdat ik wel fan ben van JRPG's. Helaas, wat een teleurstelling. De game is bijzonder slecht ontworpen. De map is niet bruikbaar, de sprites zijn zo onduidelijk dat je de weg vaak niet kunt vinden en sommige dingen zijn zo goedkoop weggestopt (in muren, bijvoorbeeld) dat je zonder walkthrough bijna niet verder komt. En zoveel backtracking is echt niet meer van deze tijd. Retro betekent niet dat je de slechte elementen van vroeger moet recyclen. De game leunt teveel op grinden, en zelfs met grinden merk je dat vijanden behoorlijk overpowered zijn.
Deze gaat dus weer mijn HDD af. Zeer matige game, en zelfs voor fans van het genre moeilijk aan te raden.
Dat is de enige oplossing denk ik. Wel jammer, dacht van te voren dat ik wel genoeg zou hebben aan 500GB. Next-gen neemt toch meer geheugen in dan ik dachtquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik het uitgespeeld of niet meer speel, gooi ik er weer af. Heb nog bijna alle ruimte over. Als ik het weer wil spelen, download ik het wel opnieuw, of installeer ik het weer. Gewoon zorgen dat je je savegames laat staan.
Op zich is de Library-functie wel goed hoor, daar staat alles in wat van jou is, dus je houdt wel overzicht. Maar je zult wel opnieuw moeten downloaden of installeren, jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef Gibelini het volgende:
[..]
Dat is de enige oplossing denk ik. Wel jammer, dacht van te voren dat ik wel genoeg zou hebben aan 500GB. Next-gen neemt toch meer geheugen in dan ik dacht
Er is sowieso nog niet echt een RPG uit, buiten deze. Child of Light dan, maar hoewel supertof, was het wel iets te makkelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jammernog tips op de ps4 in dat genre? Denk dat dragon age m'n eerste ps4 rpg gaat worden
http://www.eurogamer.net/(...)tation-4s-first-yearquote:Even allowing for DriveClub, and PSN's ups and downs (mostly downs), and those damned rubber sticks, Sony has had a great year. PlayStation 4 has had a great year. But PlayStation 4 owners haven't, not really. We've done our part: bought the machines in good faith and persuaded ourselves that those extra frames per second, those extra lines of resolution, are really worth it. It's getting hard to keep that up. The PS4 must be the most successful console without a killer app there's ever been, but its momentum can't last forever, its feelgood factor has worn off, and its opponent has got its act together. Sony - and all your partners - it's over to you.
Maar ja uiteindelijk neem je toch een console voor de games. Dan maar iets mindere graphics toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als de Xbox One even krachtig zou zijn geweest als de PS4 dan was ik nu naar de concurrent gestapt (PSN netwerk valt tegen), maar dat is het niet. De Xbox One had het veel beter gedaan, met dezelfde specs van de PS4. Het voordeel waarom ik altijd voor een console van Sony ging, was het gratis online netwerk. En dan zijn de misstanden die er nu zijn meer te pruimen, aangezien je er niet voor betaalt. Maar dat is mijn mening.
ps3 was al veel langer uit hequote:Op zaterdag 15 november 2014 16:30 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Maar ja uiteindelijk neem je toch een console voor de games. Dan maar iets mindere graphics toch?
Boris van Gamekingszei dat ook een paar dagen geleden. PS+ was op de PS3 echt super qua games, maar op de PS4 is het nu zo bagger omdat Sony toch zoiets heeft van ''mensen kopen toch wel PS+ omdat dat nodig is voor het online gamen''. Zo'n gevoel krijg ik eigenlijk ook een beetje.
Dat wel maar ik kan me wel vinden in wat hij zei. Je moet nu wel PS+ nemen als je online wil gamen. Misschien dat Sony daarom wel denkt van ''laten we maar een paar indiegames bij PS+ gooien''quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ps3 was al veel langer uit he
ok en nu?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)tation-4s-first-year
Nu blijkt weer waarom Eurogamer mijn go to-website isquote:
Mooi voor je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu blijkt weer waarom Eurogamer mijn go to-website is
Als sinds de release.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mooi voor je.
Nog meer te zeiken?
Je hebt toch zelf geen PS4?
Heb je wel een Xbox One of niet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als sinds de release.
Maar hoezo is dit zeiken? Eurogamer is één van de meest betrouwbare websites (dat vindt het gros van de FOK!kers ook trouwens) en zij geven met heldere en duidelijke argumenten aan dat de PS4 een succes is voor Sony, maar minder voor de gamers.
Ik ben het daarmee eens, en link daarom naar de website en quote de conclusie.
Ga jij nu ook nog iets toevoegen aan de discussie, of blijf je one liners strooien. Dan heb je namelijk weinig toe te voegen op een discussieforum.
Nee, op dit moment nog niet. Ik ga niet twee keer dezelfde fout maken. Pas bij drie exclusives die de moeite waard zijn haal ik voortaan een console.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb je wel een Xbox One of niet?
Volgens mij ben jij diegene die hier gewoon een linkje neerknalt toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als sinds de release.
Maar hoezo is dit zeiken? Eurogamer is één van de meest betrouwbare websites (dat vindt het gros van de FOK!kers ook trouwens) en zij geven met heldere en duidelijke argumenten aan dat de PS4 een succes is voor Sony, maar minder voor de gamers.
Ik ben het daarmee eens, en link daarom naar de website en quote de conclusie.
Ga jij nu ook nog iets toevoegen aan de discussie, of blijf je one liners strooien. Dan heb je namelijk weinig toe te voegen op een discussieforum.
Duurde bij mij even, weet niet hoe dat bij anderen was. Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Iemand ervaring met de 50e ideal actie op psn? Krijg je die coupon dan direct?
Ah ok.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, op dit moment nog niet. Ik ga niet twee keer dezelfde fout maken. Pas bij drie exclusives die de moeite waard zijn haal ik voortaan een console.
Xbone staat ook nog maar op één: Killer Instinct.
Man, man, man. Kan niet wachten.twitter:SimonZijlemans twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 15:01:31Mijn Dragon Age: Inquisition-recensie. Waanzinnig goed gemaakte game. Misschien wel de beste van dit jaar... #IG #DAI http://t.co/tmeXxPLzhw reageer retweet
wat zoek je? Aandacht, ruzie?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij diegene die hier gewoon een linkje neerknalt toch?
One liners strooien, poeh dat is ook sterk zeg![]()
Geef dan even wat meer achtergrond, jouw eigen mening etc etc.
Ben gelukkig erg tevreden met mijn PS4enige waar ik me in kan vinden is het gedoe met de controllers.
Niets van dat alles.quote:
http://www.budgetgaming.nl/quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:15 schreef elshaarawy92 het volgende:
Hoeveel kostte GTA V bij Wehkamp voor PS4? Link werkt niet meer is uitverkocht denk.. jammer.. wie weet een alternatief prijsje? 50 euro?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:10 schreef Cikx het volgende:
Man, man, man. Kan niet wachten.twitter:SimonZijlemans twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 15:01:31Mijn Dragon Age: Inquisition-recensie. Waanzinnig goed gemaakte game. Misschien wel de beste van dit jaar... #IG #DAI http://t.co/tmeXxPLzhw reageer retweet
Kan het hier ergens ook wel mee eens zijn. Uitermate zwak gamesjaar op de PS4. Maar dat geldt ook voor de Xbox One. Halfbakken games die gerushed uitgebracht worden. Maar dat heeft mijns inziens niet specifiek met de PS4 te maken, maar is meer een probleem in het algemeen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)tation-4s-first-year
ik denk dat als ik het spel koop (wat ik denk ik niet ga doen ivm tijd tekort) dat ik dan een mental breakdown krijg omdat het gewoon te groot is en er is te veel te doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:10 schreef Cikx het volgende:
Ik ga het ook extreem moeilijk krijgen met mijn studiequote:Op zaterdag 15 november 2014 17:27 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik denk dat als ik het spel koop (wat ik denk ik niet ga doen ivm tijd tekort) dat ik dan een mental breakdown krijg omdat het gewoon te groot is en er is te veel te doen.
Yup, beide stellen teleur in mijn ogen. WiiU wint het jaar met gemak. Al zien maar heel weinig mensen dat, helaas.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan het hier ergens ook wel mee eens zijn. Uitermate zwak gamesjaar op de PS4. Maar dat geldt ook voor de Xbox One. Halfbakken games die gerushed uitgebracht worden. Maar dat heeft mijns inziens niet specifiek met de PS4 te maken, maar is meer een probleem in het algemeen.
Onterecht, want Dragon Age.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan het hier ergens ook wel mee eens zijn. Uitermate zwak gamesjaar op de PS4. Maar dat geldt ook voor de Xbox One. Halfbakken games die gerushed uitgebracht worden. Maar dat heeft mijns inziens niet specifiek met de PS4 te maken, maar is meer een probleem in het algemeen.
Die heb ik niet, maar zie wel waarom dat de 'winnaar' is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, beide stellen teleur in mijn ogen. WiiU wint het jaar met gemak. Al zien maar heel weinig mensen dat, helaas.
Die, en Diablo 3 redden het jaar nog een beetje. Heb geen spijt van mijn aankoop, maar echt veel goede games heb ik niet gezien. Gelukkig is PS4 de koning als het op indies aankomt, daar heb ik mij het meest mee vermaakt.quote:
Niet als het op de Wii U aankomt iig, dan zijn het echt een stel bullshit spreading flikkers. Maar goed misschien dus niet bij Sony.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eurogamer is één van de meest betrouwbare websites
True words.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, beide stellen teleur in mijn ogen. WiiU wint het jaar met gemak. Al zien maar heel weinig mensen dat, helaas.
Same.. gewoon doen. Zou eerder zeggen koop een Wii U maar die heb ik al. En PS4 erbij is dus wel kom en zal er ook komen..quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmmm GTA bundel voor 400 euro...tja...denk dat ik er toch maar aan ga geloven haha
Alleen jammer dat je niet echt de retail verpakking krijgt. Je krijgt hem wel fysiek, maar dat is alleen het doosje, hoesje en disk. Als je hem los koopt dat heb je volgens mij nog een boekje en een map. Niet dat dat nou heel veel boeit, maar het kan leuk zijn om te hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmmm GTA bundel voor 400 euro...tja...denk dat ik er toch maar aan ga geloven haha
Als MS dat ding niet had uitgesteld had'ie hier gewoon in de woonkamer gestaan. Uitgesteld tot onbekende datum? Preorder afgezegd, weekje op het geld gewacht en een PS4 gekocht.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als de Xbox One even krachtig zou zijn geweest als de PS4 dan was ik nu naar de concurrent gestapt (PSN netwerk valt tegen), maar dat is het niet. De Xbox One had het veel beter gedaan, met dezelfde specs van de PS4. Het voordeel waarom ik altijd voor een console van Sony ging, was het gratis online netwerk. En dan zijn de misstanden die er nu zijn meer te pruimen, aangezien je er niet voor betaalt. Maar dat is mijn mening.
Dat gaat je tegenvallen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:22 schreef CoExist het volgende:
Vandaag maar eens PlayStation + geactiveerd.
Ben nieuwsgierig naar de aanbiedingen!
tegenwoordig zitten er toch ook geen boekjes meer bij spellen? Alleen een papiertje met was info ofzo. Meestal heb je een online handleising ofzo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je niet echt de retail verpakking krijgt. Je krijgt hem wel fysiek, maar dat is alleen het doosje, hoesje en disk. Als je hem los koopt dat heb je volgens mij nog een boekje en een map. Niet dat dat nou heel veel boeit, maar het kan leuk zijn om te hebben.
dan moet je kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik heb geen idee wanneer mijn ps plus abbo verloopt..?!
gastquote:
Leuk voor op de tablet/mobiel jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gastCheck deze week.
de plusgames zijn leuk, en volgende maanden heb je 2 leuke titiels
de aanbiedingen deze week zijn ook leukMGS voor 8.99
Plants vs zombies voor 15
om over
![]()
Resogun
![]()
nog maar niet te spreken
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Leuk voor op de tablet/mobiel ja
Op een console verwacht ik echt wat anders hoor
Daar kunnen we nog wel even op wachtenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Waar blijft Driveclub ps+ versie?![]()
![]()
GTA levert nog altijd een boekje en een map. Mij boeit het allang niet meer, maar misschien dat hij nog die map wil hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
tegenwoordig zitten er toch ook geen boekjes meer bij spellen? Alleen een papiertje met was info ofzo. Meestal heb je een online handleising ofzo.
Zou mn ongebruikte code voor de blimp het ook met gta 5 op de ps4 doenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:30 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
GTA levert nog altijd een boekje en een map. Mij boeit het allang niet meer, maar misschien dat hij nog die map wil hebben
Oke laat maar ziet er toch wel geinig uitquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]Dude dit is gewoon een leuke 3rd person shooter.
vrij weinig meer met de tablet / telefoon games te maken. Maar ik ga er van uit dat je dit natuurlijk al wist, jij bent wel zn type die zich zoooo goed in leest voor ie zn grote muil opentrekt
resogun is uiterst vermakelijk. verreweg de beste launchtitel van de ps4quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:38 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oke laat maar ziet er toch wel geinig uit![]()
Resogun daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |