Nee maar wel op een nieuwequote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik bestel ook heel veel online, maar meestal wel bij de bekende shopsMeestal krijg ik toch altijd een vaag gevoel bij onbekende shops die iets goedkoper aanbieden dan de bekendere shops.
Zat iedereen te wachten tot iemand anders dit topic sluit
daar haal ik vaak juist de goedkoopste deals vandaanquote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik bestel ook heel veel online, maar meestal wel bij de bekende shopsMeestal krijg ik toch altijd een vaag gevoel bij onbekende shops die iets goedkoper aanbieden dan de bekendere shops.
quote:0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:45 schreef janrad het volgende:
Fractie 4 net besteld bij Wehkamp voor € 54,45, goeie prijs denk ik ?
Bedoelde inderdaad Farcry4quote:Speelt zich af in Den Haag of niet?![]()
Omdat ik niet geloof dat het ontwikkelaars zijn die een slechte game willen lanceren. Het zijn jongens en meisjes net als ons die hard hun best doen op werk. Met passie werken ze waarschijnlijk aan een spel. Alleen zitten ze opgescheept met deadlines van de uitgevers. In dit geval Ubisoft, die geld veel belangrijker vindt dan het werkelijke eindproduct.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom sneu? Als je faalt verdien je het toch om daarop afgerekend te worden?
Een paar foutjes moet kunnen maar het lijkt er nu op alsof ze een product hebben uitgebracht wat nog niet af is.
Ditquote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat het ontwikkelaars zijn die een slechte game willen lanceren. Het zijn jongens en meisjes net als ons die hard hun best doen op werk. Met passie werken ze waarschijnlijk aan een spel. Alleen zitten ze opgescheept met deadlines van de uitgevers. In dit geval Ubisoft, die geld veel belangrijker vindt dan het werkelijke eindproduct.
Amen. Maar deze klap gaat Ubisoft wel voelen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat het ontwikkelaars zijn die een slechte game willen lanceren. Het zijn jongens en meisjes net als ons die hard hun best doen op werk. Met passie werken ze waarschijnlijk aan een spel. Alleen zitten ze opgescheept met deadlines van de uitgevers. In dit geval Ubisoft, die geld veel belangrijker vindt dan het werkelijke eindproduct.
Ik geloof ook niet dat de ontwikkelaars een slechte game willen afleveren. Alleen is het niet ten onrechte dat Ubisoft erop wordt afgerekend. Die game is ongetwijfeld uitgebreid getest en die fouten moeten hun ook opgevallen zijn. Als je de game dan alsnog uitbrengt en je krijgt zo'n hele shitstorm over je heen dan is dat niet ten onrechte. Ze verdienen goud geld aan zo'n game en voor €60 mag je voor consument een game verwachten wat goed werkt op misschien enkele schoonheidsfoutjes na.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ubisoft kan er zeker op afgerekend worden. Zij willen per se dat er om de zoveel maanden een nieuwe AC uit komt. Deadlines worden niet behaald met alle gevolgen van dien. (Wat toevallig dat de meeste games tegenwoordig met een paar maanden worden uitgesteld..quote:Op donderdag 13 november 2014 15:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat de ontwikkelaars een slechte game willen afleveren. Alleen is het niet ten onrechte dat Ubisoft erop wordt afgerekend. Die game is ongetwijfeld uitgebreid getest en die fouten moeten hun ook opgevallen zijn. Als je de game dan alsnog uitbrengt en je krijgt zo'n hele shitstorm over je heen dan is dat niet ten onrechte. Ze verdienen goud geld aan zo'n game en voor €60 mag je voor consument een game verwachten wat goed werkt op misschien enkele schoonheidsfoutjes na.
Daarom. Het gaat alleen maar om die euro's (of dollars). De fans van zo'n serie kopen het spel toch wel ongeacht of de reviews dramatisch zijn of het spel (zoals nu) nog niet af is. Kan je inderdaad beter een paar maanden wachten met uitbrengen. Maar dat helaas natuurlijk nooit gebeurenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ubisoft kan er zeker op afgerekend worden. Zij willen per se dat er om de zoveel maanden een nieuwe AC uit komt. Deadlines worden niet behaald met alle gevolgen van dien. (Wat toevallig dat de meeste games tegenwoordig met een paar maanden worden uitgesteld..)
Wat eigenlijk nergens op slaat want de devs moeten nu als nog in het spel duiken om alle shit op te ruimen / eruit te halen.
Maar ik snap jouw punt ook wel.
Uiteindelijk is de gamer de gedupeerde. We mogen dit van Ubisoft absoluut niet pikken. Hopelijk wordt The Division niet aangetast door het Ubisoft virus.
Of je bent gewoon een noob.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
Net wat FIFA co-op seasons gespeeld. Leuk hoor, potje of 8 gespeeld en 10 penalty's tegen gehad waarvan 2 uit een tackle met vierkantje van één van ons. Met Real Madrid 5 wedstrijden in een Southampton shirtje gespeeld, helemaal mooi. De vorige FIFA's weinig klachten gehad, maar dit is echt een wanproduct.
Gaat alleen nog gespeeld worden in local multiplayer.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:00 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand AC Unity al gekocht? Hoe bevalt die... zit te twijfelen tussen COD of AC.
GTA natuurlijk!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:58 schreef Donderjagers het volgende:
Ik ga hem morgen halen als beloning na een tentamen week.
Denk ik.
Of toch dinsdag voor GTA V gaan.
GTA5 is nog niet uit voor ps4 toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef RRuben het volgende:
ligt het aan mij of is er nog helemaal geen gameplay van GTA5? behalve die firstperson dan
ja weet ik, maar meestal zijn er wel wat filmpjes ofzo, er is zelf al best lang een farcry 4 gameplay video van 20 min.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GTA5 is nog niet uit voor ps4 toch?
Rockstar he, die doet dat soort dingen vaak of heel laat, of helemaal niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja weet ik, maar meestal zijn er wel wat filmpjes ofzo, er is zelf al best lang een farcry 4 gameplay video van 20 min.
Niet echt, sinds dat seasons er in zit kom ik steevast in divisie 1 online en kan ik daar goed mee. Dat is het probleem dus niet.quote:
http://www.phonevillage.be/product/sony-playstation-4-zwart/ is wel belgisch volgens mijquote:Op donderdag 13 november 2014 17:09 schreef Jiang153 het volgende:
Waar kon je ook alweer het goedkoopst ps4 halen? Iemand plaatste zo'n link maar kan niet terugvinden op mobiel
Budgetgaming.nlquote:Op donderdag 13 november 2014 17:09 schreef Jiang153 het volgende:
Waar kon je ook alweer het goedkoopst ps4 halen? Iemand plaatste zo'n link maar kan niet terugvinden op mobiel
kom net toevallig uit een bespreking met postNLquote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Post NL![]()
Dat bedrijf is tegenwoordig echt te ruk gewoon.
Hier ook al vaak gehad dat ze de volgende dag weer komen omdat er niemand thuis was. WTF was gewoon heel de dag thuis hoor en de bel is niet eens gegaan.
Ook altijd veel te laat met bezorgen van brievenbuspost of dat er weleens iets niet aangekomen is.
far cry 3.5 bedoel je ?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:27 schreef Ixnay het volgende:
Na de laatste tegenvallende games van Ubisoft hoop ik toch dat FC4 wel de verwachtingen gaat waarmaken...
Moeten ze wel leren aanbellenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kom net toevallig uit een bespreking met postNL
Er komen toch verdomd mooie dingen aan bij hun vandaanBinnenkort bezorgen ze gewoon alles op tijd, en wil je t niet bezorgd hebben dan haal je t maar gewoon lekker op bij een van de vierduizend mogelijkheden
fifa is goed zaad dit jaar jaquote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, sinds dat seasons er in zit kom ik steevast in divisie 1 online en kan ik daar goed mee. Dat is het probleem dus niet.
Het spel klopt gewoon van geen kanten en ik vind het echt de kutste FIFA sinds 06 oid.
tevens, bmiquote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe bevalt PES hier? Slechter dan FIFA kan niet volgens mij en de kritieken zijn lovend tot nog toe.
ik zou ook niet bij jou durven aanbellenquote:
Ben je een ginger?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou ook niet bij jou durven aanbellen
Dit was hem:quote:Op donderdag 13 november 2014 17:09 schreef Jiang153 het volgende:
Misschien moeten we vooral stoppen met het kopen van die troep.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef Donderjagers het volgende:
Toch ff een amen voor deze Youtuber
Ga je hem nog verkopen?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
The Wolf Among Us uitgespeeld. Was erg de moeite waard.
Zie vorige post die opeens weg isquote:Op donderdag 13 november 2014 18:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit was hem:
http://combiwebshop.nl/sony-playstation-4-ps4-500-gb-zwart.html
Je klanten met Je aanspreken, is al kansloos maar okquote:"k wil een product terugsturen, hoe gaat dit in zijn werk?
Het is belangrijk dat je de retouropdracht telefonisch of via mailcontact met onze klantenservice aan ons doorgeeft. Afhankelijk van de rede van retour wordt dit opgelost.
Is het product defect aangekomen? Formuleer zo duidelijk mogelijk het defect. Wij zorgen dat je retourdocumentatie krijgt zodat dit kosteloos bij je wordt opgehaald. Hiervoor is het belangrijk dat je dit binnen 3 werkdagen na ontvangst aan ons meld.
Is het product beschadigd aangekomen? Maar duidelijke foto’s van het complete product, de schade en de verpakking. Wij zorgen dat je retourdocumentatie krijgt zodat dit kosteloos bij je wordt opgehaald. Hiervoor is het belangrijk dat je dit binnen 3 werkdagen na ontvangst aan ons meld.
Is het product op welke manier ook niet naar wens? Meld dit aan ons wij verzorgen een retour adres voor je zodat je dit product retour kunt zenden.
- See more at: http://combiwebshop.nl/in(...)sthash.oPmWk9hs.dpuf"
Kijk zie je. En ik zei het nog vanmiddagquote:Op donderdag 13 november 2014 19:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie vorige post die opeens weg is
volgens mij is dit een oplichter, en is deze site al eens langs gekomen.
voorbeeldje in deze lap tekst alleen al
"k wil een product terugsturen, hoe gaat dit in zijn werk?
Het is belangrijk dat je de retouropdracht telefonisch of via mailcontact met onze klantenservice aan ons doorgeeft. Afhankelijk van de rede van retour wordt dit opgelost.
Is het product defect aangekomen? Formuleer zo duidelijk mogelijk het defect. Wij zorgen dat je retourdocumentatie krijgt zodat dit kosteloos bij je wordt opgehaald. Hiervoor is het belangrijk dat je dit binnen 3 werkdagen na ontvangst aan ons meld.
Is het product beschadigd aangekomen? Maar duidelijke foto’s van het complete product, de schade en de verpakking. Wij zorgen dat je retourdocumentatie krijgt zodat dit kosteloos bij je wordt opgehaald. Hiervoor is het belangrijk dat je dit binnen 3 werkdagen na ontvangst aan ons meld.
Is het product op welke manier ook niet naar wens? Meld dit aan ons wij verzorgen een retour adres voor je zodat je dit product retour kunt zenden.
- See more at: http://combiwebshop.nl/in(...)sthash.oPmWk9hs.dpuf"
Je klanten met Je aanspreken, is al kansloos maar ok
spelfouten check
zinopbouw fouten check
over het algemeen een website waar veel het niet doet en er uit zien als pure oogaids check.
geen waarborg of keurmerken , check
en ga zo maar door.
Geef dan liever een tientje meer uit, dan weet je iig dat ie aan komt.
Hij is digitaalquote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga je hem nog verkopen?
quote:
mja toen ik de site zag stond ergens mij al bij dat deze shop al eens langs gekomen is en dat er iets niet kloptequote:Op donderdag 13 november 2014 19:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kijk zie je. En ik zei het nog vanmiddag![]()
349 euro vond ik gewoon al te weinig voor een onbekende shop. Had daar al mijn bedenkingen bij
Koop ik liever het spel los dan dat ik weer een boom naar de papierbak moet brengenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:32 schreef Jimbo het volgende:
Misschien nog leuk voor iemand hier:
Little big planet 3 ps3 of ps4 met een jaar power unlimited voor 49.99 als je een pu abbo bij reshift neemt.
Nu is 49.99 al de goedkoopste prijs, maar heb je nog een paar megazines erbij. Dat is stiekem wel leuk toch?
Niet vergeten op te zeggen alleen !! Hij verlengd na een jaar zichzelf (en als je dat wilt, kan je beter opnieuw een abbo afsluiten over een jaar, heb je weer een game voor weinig.)
Op welke platform?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
The Wolf Among Us uitgespeeld. Was erg de moeite waard.
Ik niet, vind de pu wel leuk leesvoer tijdens het kakken of in bad enzo.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Koop ik liever het spel los dan dat ik weer een boom naar de papierbak moet brengen
Daar heb ik gewone boeken voorquote:Op donderdag 13 november 2014 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik niet, vind de pu wel leuk leesvoer tijdens het kakken of in bad enzo.
Weer eens iets minder digitaal
of neequote:Op donderdag 13 november 2014 19:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kijk zie je. En ik zei het nog vanmiddag![]()
349 euro vond ik gewoon al te weinig voor een onbekende shop. Had daar al mijn bedenkingen bij
maar dan zit je 6 uur te schijten.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar heb ik gewone boeken voor
Voor een marokkaantje vanuit zijn achterbak zekerquote:Op donderdag 13 november 2014 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of nee
dat telefoonnummer dan
Een 06 nummers![]()
![]()
Heel betrouwbaar hoor
achterbak ? Hebben ezels die dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voor een marokkaantje vanuit zijn achterbak zeker
Heb zelf COD gezien en gespeeld. Ik vond het kut en ook beetje leuk. Irritant dat je 2 keer kunt springen en naar voren kunt dashen.. Maar je hebt echt ervaring nodig.. Ik ga zelf gewoon GTA V halen en daarna misschien een ander spel zoals Far Cry 4 of iets anders..quote:Op donderdag 13 november 2014 16:00 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand AC Unity al gekocht? Hoe bevalt die... zit te twijfelen tussen COD of AC.
Precies, klopt van geen kant.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Combiwebshop.nl is duidelijk malafide. Moet je eens voor de grap zijn webshop reviews inzien, in een tijdsbestek van 4 maanden 89 reviews, voor een onbekende website. Gewoon zelf erop geplaatst.
Jazekerquote:Op donderdag 13 november 2014 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
achterbak ? Hebben ezels die dan?
Het is inderdaad kansloos, maar veel mensen blijken daar nog steeds in te trappen. Waardoor zulke klootzakken blijven bestaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Precies, klopt van geen kant.
Maar je klanten met je aanspreken en zoveel taalfouten maken... kansloos
kim kardashian model dan zeker?quote:
Ga eens op bezoek.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Combiwebshop.nl is duidelijk malafide. Moet je eens voor de grap zijn webshop reviews inzien, in een tijdsbestek van 4 maanden 89 reviews, voor een onbekende website. Gewoon zelf erop geplaatst.
Leuke deal ja. Zo heb laatst de nieuwe COD gekocht. Op tijd opzeggen en volgend jaar weer een nieuwe game. FIFA kun je zo ook goedkoop krijgen, met een VI abonnement.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:32 schreef Jimbo het volgende:
Misschien nog leuk voor iemand hier:
Little big planet 3 ps3 of ps4 met een jaar power unlimited voor 49.99 als je een pu abbo bij reshift neemt.
Nu is 49.99 al de goedkoopste prijs, maar heb je nog een paar megazines erbij. Dat is stiekem wel leuk toch?
Niet vergeten op te zeggen alleen !! Hij verlengd na een jaar zichzelf (en als je dat wilt, kan je beter opnieuw een abbo afsluiten over een jaar, heb je weer een game voor weinig.)
baal er met deze actie stiekem wel van dat ik hem nu pas de 26ste (?) kan spelenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Leuke deal ja. Zo heb laatst de nieuwe COD gekocht. Op tijd opzeggen en volgend jaar weer een nieuwe game. FIFA kun je zo ook goedkoop krijgen, met een VI abonnement.
Dat is wel jammer ja, bij COD was het zelfs de Day Zero edition.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
baal er met deze actie stiekem wel van dat ik hem nu pas de 26ste (?) kan spelen
Wou hem eigenlijk uit de usa kopen, maar dan was hij alsnog 49eur, had je geen pu en kon je hem niet doorverkopen omdat hij digitaal was
maarja, kon je wel dinsdag al spelen
lbpquote:Op donderdag 13 november 2014 22:07 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja, bij COD was het zelfs de Day Zero edition.
Digitaal ben ik ook niet zo'n fan van. Verkoop m'n games regelmatig door. The Last Of Us en COD Ghosts recent nog. TLOU is geweldig, maar die ga ik voorlopig toch niet opnieuw spelen.
Maar LBP is trouwens een game die ik wel zou houdenLeuk om zo nu en dan even te doen voor de fun.
Nee dat mag jij wel even doen. Waarom tijd besteden aan iemand die het niet waard is.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga eens op bezoek.
Bedrijfsinformatie
Piet heynlaan 38, 3931 AE, Woudenberg
E-mail : info@combiwebshop.nl
Tel : 0650268274
- See more at: http://combiwebshop.nl/retourneren.html#sthash.ZHM0fKQB.dpuf
Hoop ik ook. Wil ik namelijk met m'n zusje gaan spelen (geen pics), want het leek haar ook wel een grappige game.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
weet ondertussen niet meer wat ik me bij de lbp co-op moet voorstellenHopelijk wordt het wat
Tuurlijk, gewoon doen. YOLOquote:Op donderdag 13 november 2014 22:12 schreef Jiang153 het volgende:
Maar ey broeders deze site lijkt mij zo amateuristisch he
Bied die PC diensten aan ziet z'n eigen website er zo beroerd uit. Ik twijfelde echt of ik hier een PS4 zou bestellen of niet want witen die prijs
Bij onderzoek kom ik ook weer op 50/50 goed
Kan ook ophalen in Zwijndrecht. Maar sommige verhalen die ik lees over slechte klantvriendelijkheid en moeilijk doen over omruiling omdat hij kapot spul verkoopt.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon doen. YOLO
Niet kunnen pinnen, klinkt validequote:Op donderdag 13 november 2014 22:14 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan ook ophalen in Zwijndrecht. Maar sommige verhalen die ik lees over slechte klantvriendelijkheid en moeilijk doen over omruiling omdat hij kapot spul verkoopt.
Dalijk krijg ik zo'n halve witte PS4
Witte PS4, voor de echte bazenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:12 schreef Jiang153 het volgende:
Bied die PC diensten aan ziet z'n eigen website er zo beroerd uit. Ik twijfelde echt of ik hier een PS4 zou bestellen of niet want witen die prijs
Kijk deze man weet. #Highclass representquote:Op donderdag 13 november 2014 22:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Witte PS4, voor de echte bazen
Ik wil hem wel lenen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lbpWas zo blij als een kind toen ze die aanmeldde
Over verkopen gesproken, ik heb lego the hobbit nog voor de ps4 te koop, iemand interesse voor ik hem op marktplaats gooi ?
quote:
jezus pauperquote:Op donderdag 13 november 2014 22:12 schreef Jiang153 het volgende:
maar, ik probeer hem te verkopenquote:
Ja leen ff dan krijg je as 22 terugquote:Op donderdag 13 november 2014 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus pauper
koop hem toch godverdomme bij een normale zaak joh
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja leen ff dan krijg je as 22 terug
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
gierige jood, krijg je misschien nog 1 tientje voor
Varkenoord is dan ook een beetje aids.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]Je mag hem voor 15 op vark ophalen
Niet dat je daar ooit je NEUS laat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |