Nee maar wel op een nieuwequote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik bestel ook heel veel online, maar meestal wel bij de bekende shopsMeestal krijg ik toch altijd een vaag gevoel bij onbekende shops die iets goedkoper aanbieden dan de bekendere shops.
Zat iedereen te wachten tot iemand anders dit topic sluit
daar haal ik vaak juist de goedkoopste deals vandaanquote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik bestel ook heel veel online, maar meestal wel bij de bekende shopsMeestal krijg ik toch altijd een vaag gevoel bij onbekende shops die iets goedkoper aanbieden dan de bekendere shops.
quote:0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:45 schreef janrad het volgende:
Fractie 4 net besteld bij Wehkamp voor € 54,45, goeie prijs denk ik ?
Bedoelde inderdaad Farcry4quote:Speelt zich af in Den Haag of niet?![]()
Omdat ik niet geloof dat het ontwikkelaars zijn die een slechte game willen lanceren. Het zijn jongens en meisjes net als ons die hard hun best doen op werk. Met passie werken ze waarschijnlijk aan een spel. Alleen zitten ze opgescheept met deadlines van de uitgevers. In dit geval Ubisoft, die geld veel belangrijker vindt dan het werkelijke eindproduct.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom sneu? Als je faalt verdien je het toch om daarop afgerekend te worden?
Een paar foutjes moet kunnen maar het lijkt er nu op alsof ze een product hebben uitgebracht wat nog niet af is.
Ditquote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat het ontwikkelaars zijn die een slechte game willen lanceren. Het zijn jongens en meisjes net als ons die hard hun best doen op werk. Met passie werken ze waarschijnlijk aan een spel. Alleen zitten ze opgescheept met deadlines van de uitgevers. In dit geval Ubisoft, die geld veel belangrijker vindt dan het werkelijke eindproduct.
Amen. Maar deze klap gaat Ubisoft wel voelen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat het ontwikkelaars zijn die een slechte game willen lanceren. Het zijn jongens en meisjes net als ons die hard hun best doen op werk. Met passie werken ze waarschijnlijk aan een spel. Alleen zitten ze opgescheept met deadlines van de uitgevers. In dit geval Ubisoft, die geld veel belangrijker vindt dan het werkelijke eindproduct.
Ik geloof ook niet dat de ontwikkelaars een slechte game willen afleveren. Alleen is het niet ten onrechte dat Ubisoft erop wordt afgerekend. Die game is ongetwijfeld uitgebreid getest en die fouten moeten hun ook opgevallen zijn. Als je de game dan alsnog uitbrengt en je krijgt zo'n hele shitstorm over je heen dan is dat niet ten onrechte. Ze verdienen goud geld aan zo'n game en voor €60 mag je voor consument een game verwachten wat goed werkt op misschien enkele schoonheidsfoutjes na.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ubisoft kan er zeker op afgerekend worden. Zij willen per se dat er om de zoveel maanden een nieuwe AC uit komt. Deadlines worden niet behaald met alle gevolgen van dien. (Wat toevallig dat de meeste games tegenwoordig met een paar maanden worden uitgesteld..quote:Op donderdag 13 november 2014 15:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat de ontwikkelaars een slechte game willen afleveren. Alleen is het niet ten onrechte dat Ubisoft erop wordt afgerekend. Die game is ongetwijfeld uitgebreid getest en die fouten moeten hun ook opgevallen zijn. Als je de game dan alsnog uitbrengt en je krijgt zo'n hele shitstorm over je heen dan is dat niet ten onrechte. Ze verdienen goud geld aan zo'n game en voor €60 mag je voor consument een game verwachten wat goed werkt op misschien enkele schoonheidsfoutjes na.
Daarom. Het gaat alleen maar om die euro's (of dollars). De fans van zo'n serie kopen het spel toch wel ongeacht of de reviews dramatisch zijn of het spel (zoals nu) nog niet af is. Kan je inderdaad beter een paar maanden wachten met uitbrengen. Maar dat helaas natuurlijk nooit gebeurenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ubisoft kan er zeker op afgerekend worden. Zij willen per se dat er om de zoveel maanden een nieuwe AC uit komt. Deadlines worden niet behaald met alle gevolgen van dien. (Wat toevallig dat de meeste games tegenwoordig met een paar maanden worden uitgesteld..)
Wat eigenlijk nergens op slaat want de devs moeten nu als nog in het spel duiken om alle shit op te ruimen / eruit te halen.
Maar ik snap jouw punt ook wel.
Uiteindelijk is de gamer de gedupeerde. We mogen dit van Ubisoft absoluut niet pikken. Hopelijk wordt The Division niet aangetast door het Ubisoft virus.
Of je bent gewoon een noob.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
Net wat FIFA co-op seasons gespeeld. Leuk hoor, potje of 8 gespeeld en 10 penalty's tegen gehad waarvan 2 uit een tackle met vierkantje van één van ons. Met Real Madrid 5 wedstrijden in een Southampton shirtje gespeeld, helemaal mooi. De vorige FIFA's weinig klachten gehad, maar dit is echt een wanproduct.
Gaat alleen nog gespeeld worden in local multiplayer.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:00 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand AC Unity al gekocht? Hoe bevalt die... zit te twijfelen tussen COD of AC.
GTA natuurlijk!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:58 schreef Donderjagers het volgende:
Ik ga hem morgen halen als beloning na een tentamen week.
Denk ik.
Of toch dinsdag voor GTA V gaan.
GTA5 is nog niet uit voor ps4 toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef RRuben het volgende:
ligt het aan mij of is er nog helemaal geen gameplay van GTA5? behalve die firstperson dan
ja weet ik, maar meestal zijn er wel wat filmpjes ofzo, er is zelf al best lang een farcry 4 gameplay video van 20 min.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GTA5 is nog niet uit voor ps4 toch?
Rockstar he, die doet dat soort dingen vaak of heel laat, of helemaal niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja weet ik, maar meestal zijn er wel wat filmpjes ofzo, er is zelf al best lang een farcry 4 gameplay video van 20 min.
Niet echt, sinds dat seasons er in zit kom ik steevast in divisie 1 online en kan ik daar goed mee. Dat is het probleem dus niet.quote:
http://www.phonevillage.be/product/sony-playstation-4-zwart/ is wel belgisch volgens mijquote:Op donderdag 13 november 2014 17:09 schreef Jiang153 het volgende:
Waar kon je ook alweer het goedkoopst ps4 halen? Iemand plaatste zo'n link maar kan niet terugvinden op mobiel
Budgetgaming.nlquote:Op donderdag 13 november 2014 17:09 schreef Jiang153 het volgende:
Waar kon je ook alweer het goedkoopst ps4 halen? Iemand plaatste zo'n link maar kan niet terugvinden op mobiel
kom net toevallig uit een bespreking met postNLquote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Post NL![]()
Dat bedrijf is tegenwoordig echt te ruk gewoon.
Hier ook al vaak gehad dat ze de volgende dag weer komen omdat er niemand thuis was. WTF was gewoon heel de dag thuis hoor en de bel is niet eens gegaan.
Ook altijd veel te laat met bezorgen van brievenbuspost of dat er weleens iets niet aangekomen is.
far cry 3.5 bedoel je ?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:27 schreef Ixnay het volgende:
Na de laatste tegenvallende games van Ubisoft hoop ik toch dat FC4 wel de verwachtingen gaat waarmaken...
Moeten ze wel leren aanbellenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kom net toevallig uit een bespreking met postNL
Er komen toch verdomd mooie dingen aan bij hun vandaanBinnenkort bezorgen ze gewoon alles op tijd, en wil je t niet bezorgd hebben dan haal je t maar gewoon lekker op bij een van de vierduizend mogelijkheden
fifa is goed zaad dit jaar jaquote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, sinds dat seasons er in zit kom ik steevast in divisie 1 online en kan ik daar goed mee. Dat is het probleem dus niet.
Het spel klopt gewoon van geen kanten en ik vind het echt de kutste FIFA sinds 06 oid.
tevens, bmiquote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe bevalt PES hier? Slechter dan FIFA kan niet volgens mij en de kritieken zijn lovend tot nog toe.
ik zou ook niet bij jou durven aanbellenquote:
Ben je een ginger?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou ook niet bij jou durven aanbellen
Dit was hem:quote:Op donderdag 13 november 2014 17:09 schreef Jiang153 het volgende:
Misschien moeten we vooral stoppen met het kopen van die troep.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef Donderjagers het volgende:
Toch ff een amen voor deze Youtuber
Ga je hem nog verkopen?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
The Wolf Among Us uitgespeeld. Was erg de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |