Je woont te ver denk ikquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de animaniacs en Eek! the cat waren ook leuk
Oke ik ben om, waar gaan we heen op date?quote:
C.O.P.Squote:
Jaquote:
ja, zelfs de freggelsquote:
Eindhoven, Glow?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oke ik ben om, waar gaan we heen op date?
Eindhoven man, dat is kei ver rijdenquote:
volgende week al naar eindhoven: speedfestquote:
Ik zou eerst al op date gaan met Sardu.quote:
waar woont pixel dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Eindhoven man, dat is kei ver rijden.
Amsterdam gekquote:
vrijdag sardu, zaterdag ikquote:Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zou eerst al op date gaan met Sardu.
Oh wauw.quote:
Jij danquote:
Ik hoorde dat in Den Haag een mooie hotelkamer zat met goed uitzicht en mooie gordijnen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Eindhoven man, dat is kei ver rijden.
maastricht zo ongeveerquote:
Mijn Netflix doet het gewoon. Niks mis met nerdflerx!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hoorde dat in Den Haag een mooie hotelkamer zat met goed uitzicht en mooie gordijnen.
Oi... Plan jij nu mijn dates?quote:
Jezus, maar je bent dus een limbo, dat kan nooit wat wordenquote:
quote:
Ik mis echt ietsquote:Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hoorde dat in Den Haag een mooie hotelkamer zat met goed uitzicht en mooie gordijnen.
Verkapt?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
verkapt versier hier pixelbitty topic
Verklapt.quote:
als je genoeg betaald: geen probleemquote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi... Plan jij nu mijn dates?![]()
![]()
Ik zoek nog een personal assistent.
wauw, wil je die dolk uit mn hart nog terug hebben?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jezus, maar je bent dus een limbo, dat kan nooit wat worden.
Ik vind het dialect gewoon verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 november 2014 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je genoeg betaald: geen probleem
[..]
wauw, wil je die dolk uit mn hart nog terug hebben?
Valt wel mee. Was een goeie tip voor DrNick gisteren.quote:
Ik ben zo goed dat ik mijn eigen naam uitschreeuw.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
ben je beetje goed in bed pixelbitty?
It's all in the hips.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
ben je beetje goed in bed pixelbitty?
ik praat anders best weinig hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 14:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik vind het dialect gewoon verschrikkelijk...
Ach soquote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Valt wel mee. Was een goeie tip voor DrNick gisteren.
Ik weet niet of ik dat als positief moet opvattenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik praat anders best weinig hoor
eh okeequote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben zo goed dat ik mijn eigen naam uitschreeuw.
heet jij pixelbittyquote:
Meh.. hij deed er niks mee. Hij wou wat 'romantisch' doen.quote:
Nee, ik weet waar de prioriteiten liggen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eh okee
[..]
heet jij pixelbitty
Gordijnen zijn super romantisch natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh.. hij deed er niks mee. Hij wou wat 'romantisch' doen.
Ik dacht, grapjes zijn er om gemaakt te worden. Want wat is dat nou weer voor een debiele vraag.quote:
Hangt ervan af wat je er mee doet.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gordijnen zijn super romantisch natuurlijk.
Beetje choken met het gordijnkoord.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je er mee doet.
weet ik ook nietquote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat als positief moet opvatten!
Helaas.quote:
If that floats your boat.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Beetje choken met het gordijnkoord.
'T blijft een FOK!ker natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat als positief moet opvatten!
Als het maar knelt.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
If that floats your boat.![]()
Normal gebruik ik gewoon een stropdas.
Tja..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
'T blijft een FOK!ker natuurlijk.
je bent zelf een debiele vraagquote:Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik dacht, grapjes zijn er om gemaakt te worden. Want wat is dat nou weer voor een debiele vraag.
socially awkward and proudquote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
'T blijft een FOK!ker natuurlijk.
Ik heb dat niet.. hoor ik hier dan nog wel thuis?quote:
Succes?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef Sardu het volgende:
Oke, ik ga even mijn doodsvonnis ophalen bij de huisarts. Bis später FOK!kertjes van me.
Moet 'n echo laten maken.quote:
Ja maar een echo doe je niet bij de huisarts maar bij de radioloogquote:
Verwijsbrief enzulks.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja maar een echo doe je niet bij de huisarts maar bij de radioloog..
Balen manquote:
Ben er bang voor... Maarja zat verlegen om geld en hij garandeerde terug te trekken en mijn navel te vullen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Balen manzal maar niet vragen of je zwanger bent
..
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben er bang voor... Maarja zat verlegen om geld en hij garandeerde terug te trekken en mijn navel te vullen.
Geen bellyshots met zaad doen.quote:
Ik las jellyshotsquote:
Meh.. dat smaakt een beetje naar een geschifte Baileys. Liever vers uit de navel slobberen, het liefst met een beetje haar erbij.quote:
Ik heb dus geen idee wat dat isquote:
Alleen een eckte couchpotato weet dat.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee wat dat is.
Ik weet niet of je ooit zaad hebt geproefd en en glaasje baileys maar no way in hell dat geschifte baileys zo smaaktquote:Op donderdag 13 november 2014 15:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh.. dat smaakt een beetje naar een geschifte Baileys. Liever vers uit de navel slobberen, het liefst met een beetje haar erbij.
Is het poteeto of potaato?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Alleen een eckte couchpotato weet dat.
Ik ben niet zo dol op grapjes.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Is het poteeto of potaato?grapje
Ik ben niet zo dol op dolletjes.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op grapjes.
Beuk em!quote:
Helaas zitten beide in mijn arsenaal aan dingen die ik van mijn bucketlist af kan strepen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit zaad hebt geproefd en en glaasje baileys maar no way in hell dat geschifte baileys zo smaakt...
Eigen produce of andermansquote:Op donderdag 13 november 2014 15:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Helaas zitten beide in mijn arsenaal aan dingen die ik van mijn bucketlist af kan strepen.
De wereld is hard.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is zielig want dan kan die niet aan
Wel m'n eigen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Eigen produce of andermans?
En JC2 wat hij net gisteren heeft gekocht.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik laat WP nog even heel, hij moet nog minecraft met me doen.
Kheb niet zoveel met JC2quote:Op donderdag 13 november 2014 15:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
En JC2 wat hij net gisteren heeft gekocht.
Dan faal je wel als je vergeet zoiets uit te zettenquote:In de excuusmail beschrijft BrowserStack de vermoedelijke werkwijze van de hacker. De aanvaller zou via de Shellshock-kwetsbaarheid in Bash toegang hebben verkregen tot een oude, uitgefaseerde server binnen de gevirtualiseerde omgeving die BrowserStack bij Amazon Web Services draait. Zo kreeg de hacker de api-sleutels voor AWS in handen. Met behulp van deze informatie wist hij een eigen virtuele server in te richten en zich voor te doen als een legitieme BrowserStack-beheerder.
gekke christengekkies tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er kwamen jehova's aan de deur die mij vroegen wie de macht over de wereld heeft.
Ik vroeg ze waarom ze mij dat vragen, heb geen idee. Toen deed ik de deur maar dicht.
Illuminati.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er kwamen jehova's aan de deur die mij vroegen wie de macht over de wereld heeft.
Ik vroeg ze waarom ze mij dat vragen, heb geen idee. Toen deed ik de deur maar dicht.
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
gekke christengekkies tegenwoordig.
Blijft een nobel streven van die idioten.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die gekken van IS gaan nog een stapje verder, die hakken je hoofd af als je niet aan hun religieuze penis sabbeltquote:
Ze hadden ook een foldertje, of ik die toch wil lezen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blijft een nobel streven van die idioten.![]()
Ze schrijven tegenwoordig zelfs brieven die ze door je deur flikkeren als je niet open doet.
De wachttoren oid?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze hadden ook een foldertje, of ik die toch wil lezen.
Nee.
Deed ik de deur dicht, ging hij door de brievenbus
Die gasten jaquote:Op donderdag 13 november 2014 15:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
De wachttoren oid?
Hier een heuze handgeschreven brief.... Ze beschouwen mij als verdorven maar nog niet als verloren oid.
Geen random reader gebruiken om in te loggenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef d4v1d het volgende:
oet mijn internetbankieren wachtwoord veranderen. Sowieso ik ben hem morgen vergeten
ja enige goeie nummer van katy perry is dark horsequote:Op donderdag 13 november 2014 14:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Beter dan de Katy Perry cover?
Déjà vuquote:
Ik zit hier al vanaf 8:30 tot 17:50quote:
Nee, ik. En het is m'n meest gedraaide nummer van deze week volgens lastfmquote:
hahahaquote:Op donderdag 13 november 2014 15:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zit hier al vanaf 8:30 tot 17:50.
So... What's the future like?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ahquote:Op donderdag 13 november 2014 15:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik. En het is m'n meest gedraaide nummer van deze week volgens lastfm
Ik van 15.50-17.30 en dan 19.45-21.15.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
je bent zelf een goed katy perry nummerquote:Op donderdag 13 november 2014 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja enige goeie nummer van katy perry is dark horse
Voor anderhalf uurquote:
Mensen met een uitkeringquote:
Weten dat je vrijdag een tentamen hebt is niet moeilijk hoor, heb je al 3 keer gezegdquote:Op donderdag 13 november 2014 15:33 schreef LittleBrownie het volgende:
De dingen die DrNick onthoudt
eyquote:Op donderdag 13 november 2014 15:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je bent zelf een goed katy perry nummer
Ja maar ook andere dingen hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 15:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weten dat je vrijdag een tentamen hebt is niet moeilijk hoor, heb je al 3 keer gezegd
Zoals?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar ook andere dingen hoor
Gonna be a rich bitch.quote:
Je hebt een fan!quote:Op donderdag 13 november 2014 15:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar ook andere dingen hoor
Ja van die kleine dingen eigenlijk. Ik kom er nu niet opquote:
Ah.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja van die kleine dingen eigenlijk. Ik kom er nu niet op
Fayurstarturquote:
Kunnen we beter aan jou vragen, jij onthoudt hetquote:
Eens met deze jongemanquote:
Lees dit over 5+ jaar nog eens terug en lach jezelf uit.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 20 joh
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 20 joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Hoe jong ben jij dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Lees dit over 5+ jaar nog eens terug en lach jezelf uit.
25.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij dan?
quote:
Corrigerende tik gevenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:04 schreef d4v1d het volgende:
Doe ik m'n deur dicht, 2 seconde later maakt mn kat hem weer openEn dat herhaalde zich net een paar keer
Nee man. Zonde... Daar gebruik ik marmercake voor. Cheesecake is voor munchies in het algemeen.quote:
Aardappels schillenquote:
patatten schillenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
is dat iets boers of zo piepers jassen?
Haha jaquote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
is dat iets boers of zo piepers jassen?
Serieus? Ik dacht dat het iets Drents was lolquote:Op donderdag 13 november 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]!
Diep beledigd dit dat
De term ''piepers jassen'' komt overgens uit Amsterdam
Misschien wil ze daten.quote:
Kijk, dat zijn berichten!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef Ro-ald het volgende:
Zo heb lekker een tray halve liters bier gehaald voor in het weekend.
Vanavond komt op televisie ''Rondkomen in Schilderswijk'' Pauper TV.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn berichten!![]()
Spellen op steam kopen als je kan investeren in het weekend.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vanavond komt op televisie ''Rondkomen in Schilderswijk'' Pauper TV.
Daar hoort een halve liter bij
En ja ik haal bijna nooit een kratje of een tray maar ik heb geen zin om morgen en zaterdag weer naar de supermarkt te moeten voor bier.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
We hebben hier geen tv, anders zou ik gebroederlijk met je mee doen.
Nein. Ik durf het nog niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Roald is de kat al buiten geweest?
ze heeft me al afgewezen om geografische redenenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze heeft me al afgewezen om geografische redenen
hmm, diner and a movie?quote:
typisch amerikaans.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:12 schreef Sardu het volgende:
Aaaaaaaawwwwww YES!!!!
Schoenen in de (digitale) pocket.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah, vind dat typisch Amerikaans nog wel meevalen. Meer typisch fanboy gedrag, dat ben ik al jaren en mag ook gerust iedereen van mij weten.quote:
Awesome.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:12 schreef Sardu het volgende:
Aaaaaaaawwwwww YES!!!!
Schoenen in de (digitale) pocket.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice nice.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mwah, vind dat typisch Amerikaans nog wel meevalen. Meer typisch fanboy gedrag, dat ben ik al jaren en mag ook gerust iedereen van mij weten.
Al jaren groot fan van de band en dan wil je wel eens ver gaan. Nu vind ik ¤104,- skier weinig voor een paar gelimiteerde schoenen.
Mooie is dat ik na het betalen terug op de site kom en alles 'out of stock is'.
Ja en waar zijn die foto's goftedomme?quote:
waar die van jou ook zijnquote:Op donderdag 13 november 2014 19:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja en waar zijn die foto's goftedomme?
Ik zet mijn cam wel aan als alle vrijgezelle/losbandige mannen hun piemel laten zien.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zet mijn cam wel aan als alle vrijgezelle/losbandige mannen hun piemel laten zien.
WAT MOETEN JOUW FOTO'S OP MIJN FACEBOOKquote:
weet ik toch ook nietquote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
WAT MOETEN JOUW FOTO'S OP MIJN FACEBOOK!?
Heb je iets tegen steam?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn berichten!![]()
Spellen op steam kopen als je kan investeren in het weekend.
Geen tvquote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
We hebben hier geen tv, anders zou ik gebroederlijk met je mee doen.
Ja, mijn HDD is te klein voor al mijn games.quote:
Dan koop je een extraquote:Op donderdag 13 november 2014 19:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, mijn HDD is te klein voor al mijn games.
Ok.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zet mijn cam wel aan als alle vrijgezelle/losbandige mannen hun piemel laten zien.
quote:
daar kom ik nooitquote:
?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:57 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond mijn liefde weer zien op televisie
Koel. Het is alweer een tijdje geleden dat ik macht had op het forum. Wasr kan ik solliciteren?quote:
Zwarte piet?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:57 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond mijn liefde weer zien op televisie
Geen idee, zie MEDquote:Op donderdag 13 november 2014 20:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Koel. Het is alweer een tijdje geleden dat ik macht had op het forum. Wasr kan ik solliciteren?
Met mijn backlog? Ik moet eerst een nieuwe pc en een zak met tijd kopen...quote:Op donderdag 13 november 2014 19:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan koop je een extra.
Steam sales komen er aan.
Oepsquote:
Civ is stomquote:Op donderdag 13 november 2014 20:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met mijn backlog? Ik moet eerst een nieuwe pc en een zak met tijd kopen...![]()
Enige wat mij nog interessant lijkt is de nieuwe Civ...
moet nog trainenquote:
Dat mag jij vinden. Zo vind ik GTA stom...quote:
Ik speel zuks meestal echt om rond te rijden en mensen neer te schieten lquote:Op donderdag 13 november 2014 20:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Zo vind ik GTA stom...
Niks eng aan mensen die rondrijden en anderen neerschieten. IRL wel iets meer, maar ingame niet echt.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik speel zuks meestal echt om rond te rijden en mensen neer te schieten l... Ik ben een beetje eng ja
..
mijn all time favorite van het moment is nogsteeds skyrim ♡
Ik heb IRL geen wapens, hoewel ik wel een boog zou willen hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks eng aan mensen die rondrijden en anderen neerschieten. IRL wel iets meer, maar ingame niet echt.
Skyrim is inderdaad goed! Ik ben meer van de multiplayer shooters en Final Fantasy.
Watquote:Op donderdag 13 november 2014 20:23 schreef bondage het volgende:
LB negeert meze wil me niet in de crew.
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:25 schreef Ro-ald het volgende:
LB stuur ff tettenpic op snapchat dan.
Grapje G
toch wel een beetje verliefd op pixel zo onderhandquote:Op donderdag 13 november 2014 20:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb IRL geen wapens, hoewel ik wel een boog zou willen hebben.. Dont ask.. Ik ben into fantasy :p.
En bleh shooters zijn mijn ding echt niet. Ik ben een RPG girl.
En ik heb antwoord gegevenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vroeg waar ik kan solliciteren.
Hihi blooschquote:Op donderdag 13 november 2014 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch wel een beetje verliefd op pixel zo onderhand
Ik ook. Nog even en ik sla mijn scherm aan gort zodat ik de individuele pixeltjes kan likkenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch wel een beetje verliefd op pixel zo onderhand
Oepsquote:Op donderdag 13 november 2014 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En ik heb antwoord gegeven
succes. ik ga wat rondjes door een sporthal rennenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Nog even en ik sla mijn scherm aan gort zodat ik de individuele pixeltjes kan likken
Ga je solliciterenquote:
Kirby was de Mario voor de mensen die geen Mario konden. Wel tof spel tho... Dingen opzuigen.quote:
Daarom Final Fantasy.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb IRL geen wapens, hoewel ik wel een boog zou willen hebben.. Dont ask.. Ik ben into fantasy :p.
En bleh shooters zijn mijn ding echt niet. Ik ben een RPG girl.
Ik kan ook Mario hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 20:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kirby was de Mario voor de mensen die geen Mario konden. Wel tof spel tho... Dingen opzuigen.
[..]
Daarom Final Fantasy.
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben heel creatief met touw, tape en folie.
Waar zeg ik dat je dat niet kan?quote:
Dit. Ik heb never in my life kirby gespeeld. Een dikke roze ballon met een blij gezicht is wel cute, maar qua gameplay leek het mij nooit een hol aanquote:Op donderdag 13 november 2014 20:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kirby was de Mario voor de mensen die geen Mario konden. Wel tof spel tho... Dingen opzuigen.
Tjah... Uren in SMB zitten en toen kreeg ik Battletoads.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit. Ik heb never in my life kirby gespeeld. Een dikke roze ballon met een blij gezicht is wel cute, maar qua gameplay leek het mij nooit een hol aan.
quote:
Koop 'n kat/pis over je voeten. Die laatste is wel een tijdelijke oplossing en vooral handig bij een kwallenbeet.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:49 schreef pixelbitty het volgende:
Oh god mijn voeten zijn ijsklompjes en mijn kruikje nergens te vinden..
Ik heb een kruik in mijn broekquote:Op donderdag 13 november 2014 20:49 schreef pixelbitty het volgende:
Oh god mijn voeten zijn ijsklompjes en mijn kruikje nergens te vinden..
Ik heb een hondje en een katquote:Op donderdag 13 november 2014 20:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Koop 'n kat/pis over je voeten. Die laatste is wel een tijdelijke oplossing en vooral handig bij een kwallenbeet.
Pas maar op straks gaat je zaad dood.quote:
Je ballen zijn sowieso altijd 28 graden.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je ballen zijn sowieso altijd 28 graden.
Iedereen rookt wiet hierquote:
Ja, dat heb ik ook eens gehoord of gelezen. Daarom hangen ze ook buiten je lichaam, zodat de temperatuur op 28 graden gehouden kan worden en niet naar 37 gaat.quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeel soms. Ik luister meer naar Stonerrock:quote:
Problem?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |