Je woont te ver denk ikquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de animaniacs en Eek! the cat waren ook leuk
Oke ik ben om, waar gaan we heen op date?quote:
C.O.P.Squote:
Jaquote:
ja, zelfs de freggelsquote:
Eindhoven, Glow?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oke ik ben om, waar gaan we heen op date?
Eindhoven man, dat is kei ver rijdenquote:
volgende week al naar eindhoven: speedfestquote:
Ik zou eerst al op date gaan met Sardu.quote:
waar woont pixel dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Eindhoven man, dat is kei ver rijden.
Amsterdam gekquote:
vrijdag sardu, zaterdag ikquote:Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zou eerst al op date gaan met Sardu.
Oh wauw.quote:
Jij danquote:
Ik hoorde dat in Den Haag een mooie hotelkamer zat met goed uitzicht en mooie gordijnen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Eindhoven man, dat is kei ver rijden.
maastricht zo ongeveerquote:
Mijn Netflix doet het gewoon. Niks mis met nerdflerx!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hoorde dat in Den Haag een mooie hotelkamer zat met goed uitzicht en mooie gordijnen.
Oi... Plan jij nu mijn dates?quote:
Jezus, maar je bent dus een limbo, dat kan nooit wat wordenquote:
quote:
Ik mis echt ietsquote:Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hoorde dat in Den Haag een mooie hotelkamer zat met goed uitzicht en mooie gordijnen.
Verkapt?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
verkapt versier hier pixelbitty topic
Verklapt.quote:
als je genoeg betaald: geen probleemquote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi... Plan jij nu mijn dates?![]()
![]()
Ik zoek nog een personal assistent.
wauw, wil je die dolk uit mn hart nog terug hebben?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jezus, maar je bent dus een limbo, dat kan nooit wat worden.
Ik vind het dialect gewoon verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 november 2014 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je genoeg betaald: geen probleem
[..]
wauw, wil je die dolk uit mn hart nog terug hebben?
Valt wel mee. Was een goeie tip voor DrNick gisteren.quote:
Ik ben zo goed dat ik mijn eigen naam uitschreeuw.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
ben je beetje goed in bed pixelbitty?
It's all in the hips.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
ben je beetje goed in bed pixelbitty?
ik praat anders best weinig hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 14:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik vind het dialect gewoon verschrikkelijk...
Ach soquote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Valt wel mee. Was een goeie tip voor DrNick gisteren.
Ik weet niet of ik dat als positief moet opvattenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik praat anders best weinig hoor
eh okeequote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben zo goed dat ik mijn eigen naam uitschreeuw.
heet jij pixelbittyquote:
Meh.. hij deed er niks mee. Hij wou wat 'romantisch' doen.quote:
Nee, ik weet waar de prioriteiten liggen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eh okee
[..]
heet jij pixelbitty
Gordijnen zijn super romantisch natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh.. hij deed er niks mee. Hij wou wat 'romantisch' doen.
Ik dacht, grapjes zijn er om gemaakt te worden. Want wat is dat nou weer voor een debiele vraag.quote:
Hangt ervan af wat je er mee doet.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gordijnen zijn super romantisch natuurlijk.
Beetje choken met het gordijnkoord.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je er mee doet.
weet ik ook nietquote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat als positief moet opvatten!
Helaas.quote:
If that floats your boat.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Beetje choken met het gordijnkoord.
'T blijft een FOK!ker natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat als positief moet opvatten!
Als het maar knelt.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
If that floats your boat.![]()
Normal gebruik ik gewoon een stropdas.
Tja..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
'T blijft een FOK!ker natuurlijk.
je bent zelf een debiele vraagquote:Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik dacht, grapjes zijn er om gemaakt te worden. Want wat is dat nou weer voor een debiele vraag.
socially awkward and proudquote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
'T blijft een FOK!ker natuurlijk.
Ik heb dat niet.. hoor ik hier dan nog wel thuis?quote:
Succes?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef Sardu het volgende:
Oke, ik ga even mijn doodsvonnis ophalen bij de huisarts. Bis später FOK!kertjes van me.
Moet 'n echo laten maken.quote:
Ja maar een echo doe je niet bij de huisarts maar bij de radioloogquote:
Verwijsbrief enzulks.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja maar een echo doe je niet bij de huisarts maar bij de radioloog..
Balen manquote:
Ben er bang voor... Maarja zat verlegen om geld en hij garandeerde terug te trekken en mijn navel te vullen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Balen manzal maar niet vragen of je zwanger bent
..
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben er bang voor... Maarja zat verlegen om geld en hij garandeerde terug te trekken en mijn navel te vullen.
Geen bellyshots met zaad doen.quote:
Ik las jellyshotsquote:
Meh.. dat smaakt een beetje naar een geschifte Baileys. Liever vers uit de navel slobberen, het liefst met een beetje haar erbij.quote:
Ik heb dus geen idee wat dat isquote:
Alleen een eckte couchpotato weet dat.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee wat dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |