quote:Op donderdag 13 november 2014 11:26 schreef Lienekien het volgende:
You work and work for years and years, you're always on the go
You never take a minute off, too busy makin' dough
Someday you say, you'll have your fun, when you're a millionaire
Imagine all the fun you'll have in your old rockin' chair
Enjoy yourself, it's later than you think
Enjoy yourself, while you're still in the pink
The years go by, as quickly as a wink
Enjoy yourself, enjoy yourself, it's later than you think
You're gonna take that ocean trip, no matter come what may
You've got your reservations made, but you just can't get away
Next year for sure, you'll see the world, you'll really get around
But how far can you travel when you're six feet underground?
Your heart of hearts, your dream of dreams, your ravishing brunette
She's left you and she's now become somebody else's pet
Lay down that gun, don't try my friend to reach the great beyond
You'll have more fun by reaching for a redhead or a blond
You never go to night clubs and you just don't care to dance
You don't have time for silly things like moonlight and romance
You only think of dollar bills tied neatly in a stack
But when you kiss a dollar bill, it doesn't kiss you back
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:36 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat we Dees een groot plezier doen als we dit topic vol blaffen....
Nah... heeft ie tenminste tijd om zelf een keer af te wassenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:50 schreef Kingstown het volgende:
El_Macho heeft trouwens idd een ban:
Lol.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:52 schreef FANN het volgende:
Nah... heeft ie tenminste tijd om zelf een keer af te wassen
Dan dopen we hem toch gewoon om!quote:Op donderdag 13 november 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol.
Baal er wel een beetje van dat ik hem Stierenvechter heb genoemd. El_Macho vind ik leuker.
Daar moet ik dan een keer een verhaallijn bij verzinnen. Ga niet elke samenvatting iedereen steeds andere namen geven.quote:
Je kán het! Dat wéét ik gewoon...quote:Op donderdag 13 november 2014 13:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar moet ik dan een keer een verhaallijn bij verzinnen. Ga niet elke samenvatting iedereen steeds andere namen geven.
done!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Kan degene die dit topic heeft geopend deze clip even onder die lap tekst plakken, dan snapt Fann de relatie tussen het een en het ander ook...
Dank u!
Jij moest meteen weer aan Carlo Nasi denken.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Onder vol blaffen versta ik iets heel anders.
Elders hier ook...quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Onder vol blaffen versta ik iets heel anders.
Die is toch van mij?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol.
Baal er wel een beetje van dat ik hem Stierenvechter heb genoemd. El_Macho vind ik leuker.
En losgaan is dan wild dansen? Uit je pannetje gaan?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, daar kan je dus los op gaan.
Ga je volgende week ook naar The Specials in Amsterdam?
Kunnen we eventueel samen los gaan...
[ afbeelding ]
Nee hoor, precies op tijd.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Je was kwam er helaas net iets te laat mee.
dus behalve zijn parner en zijn scharrel heeft hij ook nog iets met jou ?quote:
Wild dansen? Waar zie je me voor aan?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En losgaan is dan wild dansen? Uit je pannetje gaan?
Dr Martens boots, een spijkberbroek met opgerolde pijpen, bretels die los hangen, bomberjackje, een kale kop bedekt door een cap en pogoën maar. Zoiets?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Wild dansen? Waar zie je me voor aan?
Dus af en toe een beetje mee knikken op de maat van de muziek, dat noem jij al losgaan?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wild dansen? Waar zie je me voor aan?
Gewoon van de muziek genieten...
Die denkt alleen maar aan zn opnames ...quote:Op donderdag 13 november 2014 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus af en toe een beetje mee knikken op de maat van de muziek, dat noem jij al losgaan?
Ja, 35 jaar geleden wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dr Martens boots, een spijkberbroek met opgerolde pijpen, bretels die los hangen, bomberjackje, een kale kop bedekt door een cap en pogoën maar. Zoiets?
Ik knik niet eens...quote:Op donderdag 13 november 2014 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus af en toe een beetje mee knikken op de maat van de muziek, dat noem jij al losgaan?
Maar diep, diep van binnen ga je me toch een partij lós!quote:
De dr Martens en het Pogoën klopt, de rest nietquote:Op donderdag 13 november 2014 15:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dr Martens boots, een spijkberbroek met opgerolde pijpen, bretels die los hangen, bomberjackje, een kale kop bedekt door een cap en pogoën maar. Zoiets?
Ik adem zelfs niet eens.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar diep, diep van binnen ga je me toch een partij lós!
je geniet intens?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik adem zelfs niet eens.
Eigenlijk beleef ik zo'n concert als klinisch dode...
Hij gaat helemaal los. Ik zie het helemaal voor me.quote:
Verkleed als Zwarte Piet ...quote:Op donderdag 13 november 2014 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij gaat helemaal los. Ik zie het helemaal voor me.
die komt zaterdag pas aan!quote:
Jij ziet helemaal niets. Je denkt alleen maar, maar weet niets.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij gaat helemaal los. Ik zie het helemaal voor me.
Ik heb gewoon geen zin om domme vragen te beantwoorden.quote:
Vraag even aan Fann of ze het wil Googelen...quote:Op donderdag 13 november 2014 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wanneer het concert is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor iemand die geen domme vragen wil beantwoorden, steek je er anders toch verdomd veel moeite in.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om domme vragen te beantwoorden.
Hoe dommer de vraag, hoe afwijkender mijn antwoord.
Die user vraagt om zulke vragen.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, die vraag komt me bekend voor...
ik denk dat ze mij bedoelenquote:
Crossposten is hip.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:35 schreef MadMaster het volgende:
Hé, die vraag komt me bekend voor...
de ploemploemjenka was hipquote:
Papier, al dan niet digitaal, is geduldig en so am I...quote:Op donderdag 13 november 2014 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor iemand die geen domme vragen wil beantwoorden, steek je er anders toch verdomd veel moeite in.
De dames spelen taxi'tje vanavond...quote:Op donderdag 13 november 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
Ging je nu thuis aan de Whisky of moet je nog op pad met de lusbus?
En je beweegt je rechterhandquote:Op donderdag 13 november 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gooi me haar los!![]()
Ach Haarlem is om de hoek...quote:Op donderdag 13 november 2014 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dames spelen taxi'tje vanavond...
Ik moet nog even een paar minuten vrijwilligen nog, wat doe jij voor vrijwilligerswerk?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:05 schreef just me het volgende:
De lekkerste is de rosé die ik aan het drinken ben, wel verdiend na 'n avondje vrijwilligerswerk
Goed gedaan ... Laatste keer was het toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:16 schreef just me het volgende:
We krijgen steeds meer leden op de club en die heb ik vanavond allemaal ingevoerd en 'n nota verstuurd
Wat voor soort club?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:16 schreef just me het volgende:
We krijgen steeds meer leden op de club en die heb ik vanavond allemaal ingevoerd en 'n nota verstuurd
Ik ben tot en met maandag secretaris van een multisportvereniging en ik doe ook de ledenadministratie van die vereniging. Dat blijf ik ook doen want dat is wel leuk maar kost ook veel tijd, vooral aanmanen van leden die niet op tijd betalen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet nog even een paar minuten vrijwilligen nog, wat doe jij voor vrijwilligerswerk?
gemengde sexclubquote:
Vrouwen die altijd gratis mogen ... Vind ik niet fair!!quote:Op donderdag 13 november 2014 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben tot en met maandag secretaris van een multisportvereniging en ik doe ook de ledenadministratie van die vereniging. Dat blijf ik ook doen want dat is wel leuk maar kost ook veel tijd, vooral aanmanen van leden die niet op tijd betalen.
[..]
gemengde sexclub
Ik ben LID van verdienste en ik mag gratisquote:Op donderdag 13 november 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen die altijd gratis mogen ... Vind ik niet fair!!
Ik wacht wel op mn kortingspas ..quote:Op donderdag 13 november 2014 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben LID van verdienste en ik mag gratis
je bent nog geen 60quote:Op donderdag 13 november 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht wel op mn kortingspas ..
Klik en google ... zo moeilijk is het niet ... Wat kost dan zo'n fles?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog zo'n Sherlock...
De vier meest rechtse waren het lekker, de 2e van rechts heb ik gekocht.
De wereld is zo klein.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Klik en google ... zo moeilijk is het niet ... Wat kost dan zo'n fles?
OK behoorlijk prijzig , maar ok deze flessen kom je ook niet in de reguliere shop tegen ..quote:Op donderdag 13 november 2014 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De wereld is zo klein.
Die fles is 73 euro...
Dit was, buiten de blended whisky helemaal links die slechts 18 euro kost, de goedkoopstequote:Op donderdag 13 november 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK behoorlijk prijzig , maar ok deze flessen kom je ook niet in de reguliere shop tegen ..
73 Euro is nog goedkoop voor wat ik normaal aanschaf...quote:Op donderdag 13 november 2014 23:47 schreef just me het volgende:
daar moet je echt liefhebber/genieter voor zijn!
Geloof ik ... goede whisky drink je langzaam , genietend en dan ga je daarna voldaan naar bed ...quote:
Ik heb 70 flessen open, dus die zijn niks qua investering meer waard.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
Tis een soort investering. Moet je het alleen niet meteen opdrinken ..
had ik net ook maar nu staat de goedheiligMAN er wel bij en nu een zwarte pietquote:
bij jou staat hij nu ook niet meer... net nog wel....quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
had ik net ook maar nu staat de goedheiligMAN er wel bij
Ik word een beetje moe van dat gedoe. Begin Piet steeds beter te begrijpen waarom hij er depressief van raakt. Nog 3 weken die ellende.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
Ik zie nu pas dat er allemaal sinterklaasjes en zwarte pieten voor de Ava's staan
Het stopt ineens?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
Ik zie nu pas dat er allemaal sinterklaasjes en zwarte pieten voor de Ava's staan
O daar is het weerquote:
Ik sla al dat gedoe maar over, wordt je inderdaad doodmoe vanquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat gedoe. Begin Piet steeds beter te begrijpen waarom hij er depressief van raakt. Nog 3 weken die ellende.
en wie krijgen we dan....quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat gedoe. Begin Piet steeds beter te begrijpen waarom hij er depressief van raakt. Nog 3 weken die ellende.
oh jah... dat zou ook nog wel eens protesten kunnen opleverenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rendieren die worden misbruikt.
Ik zal een mailtje naar Marianne Thieme sturen. En ook 1 naar de AA dat die met die rode neus die altijd dronken is een negatief sterotype is van een alcoholist. Moeten we niet willen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:16 schreef FANN het volgende:
oh jah... dat zou ook nog wel eens protesten kunnen opleveren
WTFquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
quote:
In het kolenhok, kom je er als Zwarte Piet Piraat weer uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik duik onder tot 7 december.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik duik onder tot 7 december.
jij bent een klaasjequote:Op vrijdag 14 november 2014 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Op een tablet geen Sint en Piet.
Zelfs niet als emoticons...
Ik wel en ik ga op weg naar een trouwerijquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wel en ik ga op weg naar een trouwerij
* just me in jurk
ja 1981quote:
Fann! Kijk dit ligt sinds vanmorgen in mijn nieuwe keuken: Omdat we het over kurk hadden laatst:quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat nog! hoe verzinnen ze het ...
O die wil ik!quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Matje er bij, klaar!
[ afbeelding ]
Is dat een echte plant of 1 van plastic?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Matje er bij, klaar!
[ afbeelding ]
Het is wel een echte sponsquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat een echte plant of 1 van plastic?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat een echte plant of 1 van plastic?
Blij dat ze die items nu ook aan de zwaartekracht gekoppeld hebben...quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:42 schreef Treehut362 het volgende:
... Ook ballonnen, vuurwerk en verf vallen voortaan...
Jij, Robinson, jij...quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:50 schreef chufi het volgende:
Ik heb vroeger op een expeditie nog wel eens een volle vuilniszak de lucht in proberen te gooien, helaas won de zwaartekracht het ... en viel het in de oceaan... Sorry ...
Overmachtquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:15 schreef chufi het volgende:
Er bestond nog geen vuilverwerking op het schip ...Ik keek ook wel verwonderlijk van
Maar goed een Nederlandse jongen heeft de uitvinding bedacht om al dat zwervend oceaanvuil op te vangen en te verwerkenquote:
Wil je die verwijderen... Er heeft 10 jaar lang zo 'n beest bij ons in de gracht gestaan . Onder de vogelschijt en na veelvuldig klagen is het eindelijk verwijdertquote:
sorry maar Dat wist ik natuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je die verwijderen... Er heeft 10 jaar lang zo 'n beest bij ons in de gracht gestaan . Onder de vogelschijt en na veelvuldig klagen is het eindelijk verwijdert
Dat ding staat hier nu toch in Osdorp, bij de oprit naar de A9, bij de nieuwe McDonald?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:59 schreef chufi het volgende:
Deze dus :
[ afbeelding ]
De verankerde poten staan nog in het water
Ja kan kloppen.. Hij is opgekalefaterd en verhuisd naar waar jij zegt.. Maar ik kom daar de laatste tijd niet meer zo vaak langs ..quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ding staat hier nu toch in Osdorp, bij de oprit naar de A9, bij de nieuwe McDonald?
Hij staat in een kooi en moet volgend jaar weer aan de wandel, heb ik begrepen...quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:14 schreef chufi het volgende:
Dat ding kon lopen en dan zet je hem met 4 poten vast ....
Zolang ie maar niet meer deze kant op komt vind ik het primaquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij staat in een kooi en moet volgend jaar weer aan de wandel, heb ik begrepen...
Dat zijn ze allemaal ... Gezellig mee met de meutequote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef sacha het volgende:
en mijn rollator is blauw met een zwart mandje
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef sacha het volgende:
en mijn rollator is blauw met een zwart mandje
duhquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Arme eilanders kindjes ... Of weet Aap het allemaal al ...
In Osdorp zetten ze toch alles neer wat ze kwijt willen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Dat ding staat hier nu toch in Osdorp, bij de oprit naar de A9, bij de nieuwe McDonald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nederhop groepen, vluchtauto's, lijken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Osdorp zetten ze toch alles neer wat ze kwijt willen?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:24 schreef Treehut362 het volgende:
De Nationale Politie maakt zich grote zorgen om de toename van zeer krachtig illegaal vuurwerk dat dit jaar te koop is.
[ afbeelding ]Waar is dat knalspul verkrijgbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Belgie of misschien dat PP eh Sig nog een adresje weetquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is dat knalspul verkrijgbaar?
Waarom geeft de verkeerde persoon nou weer het (ook nog) verkeerde antwoord?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In Belgie of misschien dat PP eh Sig nog een adresje weet
Ik vind de geur heerlijk om te ruiken, maar ik doe al jaren niet meer aan vuurwerk afsteken , waist of money ..quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom geeft de verkeerde persoon nou weer het (ook nog) verkeerde antwoord?
Ik was benieuwd of TH het wist...
Ik weet donders(!)goed waar dat spul gehaald kan worden en dat is niet België.
Daar is al jaren niet veel bijzonders meer verkrijgbaar.
Maarre, wat heb je nodig, Sjoef?
nee, die bak ik elke avond opquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Spoel je die wel weg door het toilet?
en dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een bericht over dat men urine wil opvangen ipv door te spoelen ...
Geld op je middel is ook zinloos, net als vuurwerk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind de geur heerlijk om te ruiken, maar ik doe al jaren niet meer aan vuurwerk afsteken , waist of money ..
Dat doen ze al minstens 45 jaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Halen ze allerlei dingen er weer uit ... voor hergebruik zoals in mest, medicijnen ...
na hun bevalling?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doen ze al minstens 45 jaar.
Moeders voor Moeders heet dat, of zoiets.
Ken zat vrouwen die daar na hun bevalling aan mee hebben gedaan...
We hebben het over alle urine ... Ook de jouwe ...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Moeders_voor_Moeders_(Nederland)
Goed onthouden...
Jij gaat het helemaal niet over mijn urine hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben het over alle urine ... Ook de jouwe ...
Als het doorgaat komen er aparte urine sub-wijkcentrales ...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij gaat het helemaal niet over mijn urine hebben.
Smeerpijp!
goed voor de werkgelegenheid dit gezeikquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het doorgaat komen er aparte urine sub-wijkcentrales ...
Flink door sassen Sas... Komt het ook bij jouw op het eilandquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:13 schreef sacha het volgende:
[..]
goed voor de werkgelegenheid dit gezeik
Mooi!quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Fann! Kijk dit ligt sinds vanmorgen in mijn nieuwe keuken: Omdat we het over kurk hadden laatst:
[ afbeelding ]
Geen zwangerschappen ... MM dacht dat..quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
Ah... het gaat over urine en zwangerschappen dan hoef ik iet terug te lezen
Dat je zwanger was?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen zwangerschappen ... MM dacht dat..
Dat dacht ik niet alleen, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen zwangerschappen ... MM dacht dat..
So what?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het doorgaat komen er aparte urine sub-wijkcentrales ...
teruglezen is toch verplicht hier?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee... Maar lees vooral niet terug ...
Ja, dus?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
Omdat we doorspoelen... en het verdund wordt.. Geconcentreerd verzamelen is het idee... Op de Telegraaf las ik het ergens met filmpje...
Liggen je vloeren nog ? Of gaat het los wanneer je ff het eiland af bent?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]
teruglezen is toch verplicht hier?
staat in de voorwaarden hoor
Straks weer ...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dus?
Zolang ik niet elke dag mijn flessen pis moet inleveren en de flessen weer moet uitkoken nadat ze geleegd zijn, vind ik het best...
Er wordt hier ook al genoeg azijn gezeken en pispaaltjes gezocht, terwijl Sas hier ook haar inbreng heeft.
Pies, men!
Oké, ik heb een stukje teruggelezen, hoe willen ze die urine dat onverdund verzamelen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dus?
Zolang ik niet elke dag mijn flessen pis moet inleveren en de flessen weer moet uitkoken nadat ze geleegd zijn, vind ik het best...
Er wordt hier ook al genoeg azijn gezeken en pispaaltjes gezocht, terwijl Sas hier ook haar inbreng heeft.
Pies, men!
Apart systeem... Ja ik wil het ook niet weten... Maar een beetje naspoelen minimaaal lijkt me ...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, ik heb een stukje teruggelezen, hoe willen ze die urine dat onverdund verzamelen?
Gaat anders wel stinken denk ik ...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Apart systeem... Ja ik wil het ook niet weten... Maar een beetje naspoelen minimaaal lijkt me ...
Maar daar ben je veels te klein voor!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef FANN het volgende:
Ik heb vandaag mijn nieuwe winterjas uit kunnen proberen
http://www.zalando.nl/nak(...)t-2na21p004-q11.html
Dat ding zit zó warm dat ik liep te zwetenof het is de overgang dat kan ook
Voor die jas? Ja bij mij is hij iets langer, maar da's wel lekkerquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daar ben je veels te klein voor!!
Eerst poepen, afvegen, doorspoelen, afvoerklep naar riool dicht, piesen, afvoerklep open naar UOC (Urine Opvang Centrale, wordt vacuum afgezogen zoals in een vliegtuig) en dan de afvoerklep weer in neutrale stand voor de volgende gebruiker...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, ik heb een stukje teruggelezen, hoe willen ze die urine dat onverdund verzamelen?
Ah... oké. krijgen we dus allemaal een nieuw toilet? Dan zal het nog wel even durenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst poepen, afvegen, doorspoelen, afvoerklep naar riool dicht, piesen, afvoerklep open naar UOC (Urine Opvang Centrale, wordt vacuum afgezogen zoals in een vliegtuig) en dan de afvoerklep weer in neutrale stand voor de volgende gebruiker...
Allemaal zo'n plastic Dixi in de tuin of op balkon...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... oké. krijgen we dus allemaal een nieuw toilet? Dan zal het nog wel even duren
Past amper op mijn balkonquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal zo'n plastic Dixi in de tuin of op balkon...
Ik laatst zoiets ... wintertasjequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef FANN het volgende:
Ja, had je al een keer geshowdquote:
en als het nou gewoon nooit meer écht winter wordt in Nederland?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef FANN het volgende:
Wist niet dat je hm gezien had,, Volgens mij had ik em weer verwijderdquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, had je al een keer geshowdóók een mooie
Nah... dat duurt nog wel even voordat ze hebben uitgevogeld hoe ze dat moeten doen, maarquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je rechtstreeks in de afvoerpijp piesen, krijg je een opvangtuit er in gemonteerd...
Dan heb ik waarschijnlijk op de link geklikt voordat je hem verwijderd had?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist niet dat je hm gezien had,, Volgens mij had ik em weer verwijderd
Huis van de toekomstquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat duurt nog wel even voordat ze hebben uitgevogeld hoe ze dat moeten doen, maar
misschien kunnen ze beginnen in de huizen die NU worden gebouwd of in de planning staan
om te worden gebouwd, anders wordt het een miljarden investering, zie ik niet snel gebeuren...
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
en als het nou gewoon nooit meer écht winter wordt in Nederland?
EN niet meer quoten ..quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk op de link geklikt voordat je hem verwijderd had?
nah... niet door mij, ik weet nu al niet meer hoe dat ding eruit zietquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank.. Anders word ik nog herkend op straat aan de hand van een jasje ipv een petje
Heb wel wat contacten maar vind vuurwerk sinds mijn 18e niet veel meer aan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In Belgie of misschien dat PP eh Sig nog een adresje weet
Het staat in de cloud op YT.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Na de crash van een harde schijf gisteren, vond ik dit deuntje op een schijf die ik nog had liggen en die ik ter vervanging wilde gebruiken.
Komt uit 2010, in elkaar geknutseld met een Novation 49SL keyboard, diverse synthesizer software en Ableton Live. Nooit echt afgemaakt, maar ik vind het te leuk om het weg te gooien...
Ik heb het ook nog wel ergens staan, ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het staat in de cloud op YT.
Heb zelf al mijn eigen dingen dubbel.
Je bent dus helemaal los gegaan...quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
hello i am back
![]()
veel engels gesproken met mijn engelse schoonzus en dat ging steeds beter en beter
hello how are you, can I have another glas of red wine and some waterquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent dus helemaal los gegaan...
Ben een echte nerd tegenwoordig met 12TB fileserver bij schoonzoon op 100mbit en zelf ook iets van 20 TB thuis.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog wel ergens staan, ongetwijfeld.
Heb er eerder een YT'tje van gemaakt, maar kan die niet meer vinden.
Maar de laptop waarmee ik dit destijds op gemaakt had, crashte toen vlak daarna en die HD die ik nu gekoppeld heb is indertijd gebruikt om de data van die laptop af te halen. Die lag stof te happen in een kast en nu had ik 'm weer even nodig...
Zo ver ga ik nog niet, ik heb een NAS en daarin was één schijf dus naar de Filistijnen gegaan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben een echte nerd tegenwoordig met 12TB fileserver bij schoonzoon op 100mbit en zelf ook iets van 20 TB thuis.
En hoeveel free-space heb je nog?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben een echte nerd tegenwoordig met 12TB fileserver bij schoonzoon op 100mbit en zelf ook iets van 20 TB thuis.
ga me meppen ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik taai af, morgen intocht en dus vroeg op...
Ging een keer naar Willem II overgehaald door paar maten en ik woonde er toen zowat tegenover.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Afscheid van een Ajax maat 4 jaar geleden bij de Oosterbegraafplaats, het vuurwerk had ik toch nog liggen:
Vergeet het vuurwerk niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
Zaaddodend topic met die urine- en nerdpraatjes.
waar zijn de gezellige 40 plussers of slapen die allemaal al ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
Zaaddodend topic met die urine- en nerdpraatjes.
Waar in Amsterdam mogen we je bewonderen ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Heb je roetvegen of helemaal zwart?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:08 schreef MadMaster het volgende:
of wit ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je roetvegen of helemaal zwart?
dat is nog beter dan stroopwafelpietenquote:
Wie is er getrouwd .. ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:11 schreef just me het volgende:
[..]
waar zijn de gezellige 40 plussers of slapen die allemaal al ?
Mijn neef(je) hij is 40 maar blijft altijd mijn neefjequote:
Ik heb iets van 50 neefjes.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn neef(je) hij is 40 maar blijft altijd mijn neefje
Met een buitenlandse ? Maar dat ben je inmiddels wel gewend..quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn neef(je) hij is 40 maar blijft altijd mijn neefje
Valt wel mee, de bruid komt helemaal uit brabo-land , maar mijn oudste broer was er ook met zijn engelse vriendinquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een buitenlandse ? Maar dat ben je inmiddels wel gewend..
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een buitenlandse ? Maar dat ben je inmiddels wel gewend..
ik heb er wel 2... maar dat komt ook omdat mijn jongste broer geen kinderen heeft.quote:
Met nichtjes kan het soms problemen geven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar wordt je vrolijk van ... ?
EN die spreekt nog geen Dutch ...quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:19 schreef just me het volgende:
[..]
Valt wel mee, de bruid komt helemaal uit brabo-land , maar mijn oudste broer was er ook met zijn engelse vriendin
Niets , maar ik was nieuwsgierigquote:
Mijn vader had 9 zussen die er ook zoiets gemiddeld op de wereld gezet hebben, dan heb je er snel heel veel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er wel 2... maar dat komt ook omdat mijn jongste broer geen kinderen heeft.
Ik wil jouw niet in de ReguliersBree tegen komen als het donker is .. Dat is me wel duidelijk ...quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met nichtjes kan het soms problemen geven.
LoL.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil jouw niet in de ReguliersBree tegen komen als het donker is .. Dat is me wel duidelijk ...
Mijn jongste broer moet nog geboren worden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:20 schreef just me het volgende:
ik heb er wel 2... maar dat komt ook omdat mijn jongste broer geen kinderen heeft.
Mijn jongste broer is een verhaal apart, eigenlijk zou die niet moeten kunnen maar toch kwam ie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn jongste broer moet nog geboren worden.
Wat fijn dat je weet dat je een broertje krijgtquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn jongste broer moet nog geboren worden.
Ik de verstandigste van de drie ...quote:
Ik de knapstequote:Op zaterdag 15 november 2014 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik de verstandigste van de drie ...
ik de moeilijkstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |