thxquote:Op donderdag 4 december 2014 00:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Joined the Axis of Hoaxers misschien?
Goed om je terug te zien.
Heel voorzichtig zonder op teentjes te trappen geprobeerd onderzoek te verrichten.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:28 schreef Lambiekje het volgende:
Wat heeft Nederland er uberhaupt gedaan. !?!
nee onderzoek omdat het 'moet'.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel voorzichtig zonder op teentjes te trappen geprobeerd onderzoek te verrichten.
Goh vertel, je weet meer dan wij en hebt blijkbaar ook nog verstand van dit soort onderzoeken...quote:Op donderdag 4 december 2014 23:41 schreef Lambiekje het volgende:
Maar zoals gerbuikelijk voor Nederland is het pruts werk eerste klas.
Wat zijn ze precies aan 't onderzoeken?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee onderzoek omdat het 'moet'.
Maar zoals gerbuikelijk voor Nederland is het pruts werk eerste klas.
Hoe stel je het je dan voor als er een vliegtuig vol lichamen neergaat?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat zijn ze precies aan 't onderzoeken?
Weekje na 17 July was er de rare familie van slachtoffer(plus fim crews) daar geweest,dan binnen 'n dagje was 't allemaal afgesloten want er was burger oorlog uitgebroken.
"The sky was raining bodies" said one eye-witness.
"A body fell through my kitchen ceiling" said another.
Oh dear.
Right.
Dat ligt eraan op welke manier de vliegtuig nergaat en in welke omgeving.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:53 schreef nikao het volgende:
[..]
Hoe stel je het je dan voor als er een vliegtuig vol lichamen neergaat?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op welke manier de vliegtuig nergaat en in welke omgeving.
Ik vind de performances van de zogenaamde ouders lachwekkend.
De locale burgers waren makkelijk afbetaald denk ik.....(just read this text,allow us to film you and you get a couple of thousand dollars to help you thru the next decade)
Kotsmakende is 't wel,ja.quote:
daar zit wel wat nuance maar zo werkt het wel. omkoping en misleiding, zodat de maatschappij kan blijven draaien. Of beter gezegd de petrodollar bestaansrecht heeft.quote:
Niet makkelijk voor de meeste mensen,nee.quote:
Wat een onzin op dat filmpje. Russische misinformatie en anti-Oekraïne propaganda.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:57 schreef Izzy73 het volgende:
Heb net een filmpje gezien uit Rusland.
Ze claimen dat met de huidige technologie het onderzoek naar MH17 binnen
anderhalf uur klaar moet zijn.
Nederland heeft echter de tijd nodig tot medio 2015.
De russen beweren dat het toestel uit de lucht is geschoten door het leger van oekraine.
In opdracht van oligarch, Igor Kolomoisky door piloot luitenant-kolonel Dimitriy Jakatsoets.
Misschien interessant om de Russische versie van het ongeluk te zien.
Dit is het filmpje met ondertiteling:
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/
Los van de vraag hoe het nou echt zit met MH17, lijkt het me nog te vroeg voor daar iets over te concluderen, maar heb je de Westerse anti-Russische propaganda dan niet gezien op CNN, BBC en NOS, de zogenaamde "Westerse kwaliteitsmedia"? Die was ook vreselijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:57 schreef barthol het volgende:
[..]
Wat een onzin op dat filmpje. Russische misinformatie en anti-Oekraïne propaganda.
Snap niet dat mensen daarin trappen.
Het is de zoveelste ziekelijke poging van Rusland om met onwaarheden mensen in hun denken te beïnvloeden.
Oke, Ik snap dat je nederlands slecht is ..quote:Op donderdag 4 december 2014 23:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat zijn ze precies aan 't onderzoeken?
Weekje na 17 July was er de rare familie van slachtoffer(plus fim crews) daar geweest,dan binnen 'n dagje was 't allemaal afgesloten want er was burger oorlog uitgebroken.
"The sky was raining bodies" said one eye-witness.
"A body fell through my kitchen ceiling" said another.
Oh dear.
Right.
Dat valt moeilijk te bepalen, Maar ik denk van niet, Het is onduidelijk nog of het een grote explosie was of dat het toestel in delen uit elkaar viel doordat het vitale onderdelen miste, als het laatste het geval is, zou je de inslag overleven en dus de val niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:59 schreef agter het volgende:
Is het nu al duidelijk of iedereen op slag dood was?
En andersom op de Russische media, zie de zender Russian Today bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Los van de vraag hoe het nou echt zit met MH17, lijkt het me nog te vroeg voor daar iets over te concluderen, maar heb je de Westerse anti-Russische propaganda dan niet gezien op CNN, BBC en NOS, de zogenaamde "Westerse kwaliteitsmedia"? Die was ook vreselijk.
Ik denk dat het een beetje los staat van de situatie, en in dit geval denk ik eerder aan gas, en die word betaald en berekend in Roebelsquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
daar zit wel wat nuance maar zo werkt het wel. omkoping en misleiding, zodat de maatschappij kan blijven draaien. Of beter gezegd de petrodollar bestaansrecht heeft.
Russian Today is een prima toevoeging aan het (alternatieve) medialandschap maar op Rusland-gerelateerde kwesties zullen ze niet zo objectief zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2014 04:57 schreef theguyver het volgende:
En andersom op de Russische media, zie de zender Russian Today bijvoorbeeld.
Zie het stukje van Izzy73 hierboven.
Dus Rusische zenders zijn niet objectief..quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Russian Today is een prima toevoeging aan het (alternatieve) medialandschap maar op Rusland-gerelateerde kwesties zullen ze niet zo objectief zijn inderdaad.
In die tijd was ik op vakantie. Heb noodgedwongen de hele tijd CNN en BBC moeten kijken bij die aanslag (want dat was het gewoon, door wie dan ook).
Het is tenenkrommend hoe propagandistisch de Westerse "serieuze" media zijn... Walgelijk.
Zo heb ik het niet gesteld...quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus Rusische zenders zijn niet objectief..
Exact, goeie vraag!quote:En westerse zenders zenden propaganda uit..
Vertel, wat is het verschil?
Russian Today is een prima toevoeging aan het (alternatieve) medialandschap maar op Rusland-gerelateerde kwesties zullen ze niet zo objectief zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet gesteld...
[..]
Exact, goeie vraag!
In dit geval zijn ze niet objectief. Betekent niet dat je RT (een welkome toevoeging) helemaal af moet serveren...quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Russian Today is een prima toevoeging aan het (alternatieve) medialandschap maar op Rusland-gerelateerde kwesties zullen ze niet zo objectief zijn inderdaad.
RT is dus... niet objectief..
En dat zijn ze inderdaad niet, er word veel kritiek op geuit zeker in deze kwestie..
Het ging al na 5 minuten niet meer over de aanslag.quote:Maar goed, infeite komt het er op neer hoe je het algemene plaatje bekijkt..
Persoonlijk bekijk ik dit soort situaties uit een compleet andere hoek, ivm dit soort eufels (propaganda en objectiviteit.) , en als we kijken naar een al jazeera bijvoorbeeld, trekken die ook dezelfde conclusie als veel westerse media.. Aljazeera was maar een voorbeeld, maar zo zijn er nog wel honderden andere nieuws zenders die vanuit een objectief standpunt, alsnog aangeeft dat een BUK de meest logische verklaring is van het neerstorten van dit vliegtuig.
Nee de nederlandse regering nam een compleet ander standpunt aan vanaf het begin al, eerst uitzoeken..quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In dit geval zijn ze niet objectief. Betekent niet dat je RT (een welkome toevoeging) helemaal af moet serveren...
[..]
Het ging al na 5 minuten niet meer over de aanslag.
De rooddoorlopen ogen van VSAmerikaanse (en in hun kielzog Britse en Nederlandse schoothondjes-) media waren overduidelijk. Poetin was zelf verantwoordelijk, een BUK geleid vanuit zijn datsja.
Onzin natuurlijk, we weten helemaal niet wie de aanslagplegers zijn. Door de slapheid van Rutte en Timmerkrokodillentranenfrans.
Ja, want Timmerfrans geloof je op zijn tranen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee de nederlandse regering nam een compleet ander standpunt aan vanaf het begin al, eerst uitzoeken..
Hoe denk je dat Pro Russen aan wapens komen om door te vechten?quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, want Timmerfrans geloof je op zijn tranen.
De feiten zijn nog niet eens bekend. De grote lijn is er, maar Vladimir Poetin en/of Rusland verantwoordelijk houden voor de grillen van een *hips* dronken Oost-Oekrainer is niet fair, in geen enkel scenario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |