abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 december 2014 @ 00:39:39 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_147268003
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Joined the Axis of Hoaxers misschien?

Goed om je terug te zien.
thx
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_147278831
quote:
Heel voorzichtig zonder op teentjes te trappen geprobeerd onderzoek te verrichten.
  donderdag 4 december 2014 @ 23:41:45 #103
52357 Lambiekje
pi_147296263
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heel voorzichtig zonder op teentjes te trappen geprobeerd onderzoek te verrichten.
nee onderzoek omdat het 'moet'.

Maar zoals gerbuikelijk voor Nederland is het pruts werk eerste klas.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_147296511
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:41 schreef Lambiekje het volgende:
Goh vertel, je weet meer dan wij en hebt blijkbaar ook nog verstand van dit soort onderzoeken...
pi_147296707
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee onderzoek omdat het 'moet'.

Wat zijn ze precies aan 't onderzoeken?
Weekje na 17 July was er de rare familie van slachtoffer(plus fim crews) daar geweest,dan binnen 'n dagje was 't allemaal afgesloten want er was burger oorlog uitgebroken.

"The sky was raining bodies" said one eye-witness.
"A body fell through my kitchen ceiling" said another.

Oh dear.
Right.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147296788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weekje na 17 July was er de rare familie van slachtoffer(plus fim crews) daar geweest,dan binnen 'n dagje was 't allemaal afgesloten want er was burger oorlog uitgebroken.

Oh dear.
Right.
Hoe stel je het je dan voor als er een vliegtuig vol lichamen neergaat? :?
pi_147296996
Is het nu al duidelijk of iedereen op slag dood was?
Make my day!
pi_147297041
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:53 schreef nikao het volgende:

[..]

Hoe stel je het je dan voor als er een vliegtuig vol lichamen neergaat? :?
Dat ligt eraan op welke manier de vliegtuig nergaat en in welke omgeving.
Ik vind de performances van de zogenaamde ouders lachwekkend.
De locale burgers waren makkelijk afbetaald denk ik.....(just read this text,allow us to film you and you get a couple of thousand dollars to help you thru the next decade)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147297079
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat ligt eraan op welke manier de vliegtuig nergaat en in welke omgeving.
Ik vind de performances van de zogenaamde ouders lachwekkend.
De locale burgers waren makkelijk afbetaald denk ik.....(just read this text,allow us to film you and you get a couple of thousand dollars to help you thru the next decade)
:N :r :r
pi_147297248
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:02 schreef nikao het volgende:

[..]

Kotsmakende is 't wel,ja.
pi_147297272
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kotsmakende is 't wel,ja.
Ja, jouw opmerkingen that is...
  vrijdag 5 december 2014 @ 00:08:44 #112
52357 Lambiekje
pi_147297325
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:02 schreef nikao het volgende:

[..]

daar zit wel wat nuance maar zo werkt het wel. omkoping en misleiding, zodat de maatschappij kan blijven draaien. Of beter gezegd de petrodollar bestaansrecht heeft.
pi_147297755
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:07 schreef nikao het volgende:

[..]

Ja, jouw opmerkingen that is...
Niet makkelijk voor de meeste mensen,nee.
  vrijdag 5 december 2014 @ 00:57:15 #114
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147298418
Heb net een filmpje gezien uit Rusland.
Ze claimen dat met de huidige technologie het onderzoek naar MH17 binnen
anderhalf uur klaar moet zijn.
Nederland heeft echter de tijd nodig tot medio 2015.
De russen beweren dat het toestel uit de lucht is geschoten door het leger van oekraine.
In opdracht van oligarch, Igor Kolomoisky door piloot luitenant-kolonel Dimitriy Jakatsoets.

Misschien interessant om de Russische versie van het ongeluk te zien.

Dit is het filmpje met ondertiteling:
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147299175
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:57 schreef Izzy73 het volgende:
Heb net een filmpje gezien uit Rusland.
Ze claimen dat met de huidige technologie het onderzoek naar MH17 binnen
anderhalf uur klaar moet zijn.
Nederland heeft echter de tijd nodig tot medio 2015.
De russen beweren dat het toestel uit de lucht is geschoten door het leger van oekraine.
In opdracht van oligarch, Igor Kolomoisky door piloot luitenant-kolonel Dimitriy Jakatsoets.

Misschien interessant om de Russische versie van het ongeluk te zien.

Dit is het filmpje met ondertiteling:
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/
Wat een onzin op dat filmpje. Russische misinformatie en anti-Oekraïne propaganda.
Snap niet dat mensen daarin trappen.

Het is de zoveelste ziekelijke poging van Rusland om met onwaarheden mensen in hun denken te beïnvloeden.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_147299417
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:57 schreef barthol het volgende:

[..]

Wat een onzin op dat filmpje. Russische misinformatie en anti-Oekraïne propaganda.
Snap niet dat mensen daarin trappen.

Het is de zoveelste ziekelijke poging van Rusland om met onwaarheden mensen in hun denken te beïnvloeden.
Los van de vraag hoe het nou echt zit met MH17, lijkt het me nog te vroeg voor daar iets over te concluderen, maar heb je de Westerse anti-Russische propaganda dan niet gezien op CNN, BBC en NOS, de zogenaamde "Westerse kwaliteitsmedia"? Die was ook vreselijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 5 december 2014 @ 04:57:04 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147299598
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dear.
Right.
Oke, Ik snap dat je nederlands slecht is ..

Maar hieruit concludeer ik dat je geen idee hebt wat er uberhaupt gebeurt is daar, en gewoon je kans schoon ziet om weer BS te gaan roepen!

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:59 schreef agter het volgende:
Is het nu al duidelijk of iedereen op slag dood was?
Dat valt moeilijk te bepalen, Maar ik denk van niet, Het is onduidelijk nog of het een grote explosie was of dat het toestel in delen uit elkaar viel doordat het vitale onderdelen miste, als het laatste het geval is, zou je de inslag overleven en dus de val niet.
Sommige lichamen zagen er relatief ongeschonden uit dit hield in, dat ze alleen door de flammen zee op de grond waren aangetast, en dat ze door het neerkomen op de grond of hartstilstand in de lucht zijn omgekomen..
Althans dat denk ik..

quote:
11s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Los van de vraag hoe het nou echt zit met MH17, lijkt het me nog te vroeg voor daar iets over te concluderen, maar heb je de Westerse anti-Russische propaganda dan niet gezien op CNN, BBC en NOS, de zogenaamde "Westerse kwaliteitsmedia"? Die was ook vreselijk.
En andersom op de Russische media, zie de zender Russian Today bijvoorbeeld.
Zie het stukje van Izzy73 hierboven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

daar zit wel wat nuance maar zo werkt het wel. omkoping en misleiding, zodat de maatschappij kan blijven draaien. Of beter gezegd de petrodollar bestaansrecht heeft.
Ik denk dat het een beetje los staat van de situatie, en in dit geval denk ik eerder aan gas, en die word betaald en berekend in Roebels ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door theguyver op 05-12-2014 05:03:29 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147299612
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 04:57 schreef theguyver het volgende:
En andersom op de Russische media, zie de zender Russian Today bijvoorbeeld.
Zie het stukje van Izzy73 hierboven.
Russian Today is een prima toevoeging aan het (alternatieve) medialandschap maar op Rusland-gerelateerde kwesties zullen ze niet zo objectief zijn inderdaad.

In die tijd was ik op vakantie. Heb noodgedwongen de hele tijd CNN en BBC moeten kijken bij die aanslag (want dat was het gewoon, door wie dan ook).

Het is tenenkrommend hoe propagandistisch de Westerse "serieuze" media zijn... Walgelijk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 5 december 2014 @ 05:52:37 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147299640
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Russian Today is een prima toevoeging aan het (alternatieve) medialandschap maar op Rusland-gerelateerde kwesties zullen ze niet zo objectief zijn inderdaad.

In die tijd was ik op vakantie. Heb noodgedwongen de hele tijd CNN en BBC moeten kijken bij die aanslag (want dat was het gewoon, door wie dan ook).

Het is tenenkrommend hoe propagandistisch de Westerse "serieuze" media zijn... Walgelijk.
Dus Rusische zenders zijn niet objectief..

En westerse zenders zenden propaganda uit..

Vertel, wat is het verschil?
pi_147299648
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus Rusische zenders zijn niet objectief..
Zo heb ik het niet gesteld...

quote:
En westerse zenders zenden propaganda uit..

Vertel, wat is het verschil?
Exact, goeie vraag!

vrijdag 5 december 2014 @ 06:25:14 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147299691
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo heb ik het niet gesteld...

[..]

Exact, goeie vraag!

RT is dus... niet objectief..
En dat zijn ze inderdaad niet, er word veel kritiek op geuit zeker in deze kwestie..

Maar goed, infeite komt het er op neer hoe je het algemene plaatje bekijkt..

Persoonlijk bekijk ik dit soort situaties uit een compleet andere hoek, ivm dit soort eufels (propaganda en objectiviteit.) , en als we kijken naar een al jazeera bijvoorbeeld, trekken die ook dezelfde conclusie als veel westerse media.. Aljazeera was maar een voorbeeld, maar zo zijn er nog wel honderden andere nieuws zenders die vanuit een objectief standpunt, alsnog aangeeft dat een BUK de meest logische verklaring is van het neerstorten van dit vliegtuig.
pi_147299707
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

RT is dus... niet objectief..
En dat zijn ze inderdaad niet, er word veel kritiek op geuit zeker in deze kwestie..
In dit geval zijn ze niet objectief. Betekent niet dat je RT (een welkome toevoeging) helemaal af moet serveren... :N

quote:
Maar goed, infeite komt het er op neer hoe je het algemene plaatje bekijkt..

Persoonlijk bekijk ik dit soort situaties uit een compleet andere hoek, ivm dit soort eufels (propaganda en objectiviteit.) , en als we kijken naar een al jazeera bijvoorbeeld, trekken die ook dezelfde conclusie als veel westerse media.. Aljazeera was maar een voorbeeld, maar zo zijn er nog wel honderden andere nieuws zenders die vanuit een objectief standpunt, alsnog aangeeft dat een BUK de meest logische verklaring is van het neerstorten van dit vliegtuig.
Het ging al na 5 minuten niet meer over de aanslag.

De rooddoorlopen ogen van VSAmerikaanse (en in hun kielzog Britse en Nederlandse schoothondjes-) media waren overduidelijk. Poetin was zelf verantwoordelijk, een BUK geleid vanuit zijn datsja.

Onzin natuurlijk, we weten helemaal niet wie de aanslagplegers zijn. Door de slapheid van Rutte en Timmerkrokodillentranenfrans.

vrijdag 5 december 2014 @ 07:33:35 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147299972
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In dit geval zijn ze niet objectief. Betekent niet dat je RT (een welkome toevoeging) helemaal af moet serveren... :N

[..]

Het ging al na 5 minuten niet meer over de aanslag.

De rooddoorlopen ogen van VSAmerikaanse (en in hun kielzog Britse en Nederlandse schoothondjes-) media waren overduidelijk. Poetin was zelf verantwoordelijk, een BUK geleid vanuit zijn datsja.

Onzin natuurlijk, we weten helemaal niet wie de aanslagplegers zijn. Door de slapheid van Rutte en Timmerkrokodillentranenfrans.
Nee de nederlandse regering nam een compleet ander standpunt aan vanaf het begin al, eerst uitzoeken..

Even wat feitjes, als ik het mis heb zeg maar.

- MH17 verdween van radar.
- MH17 word weer gevonden in een veld naast een klein weggetje enkele kilometers verwijderd van waar het van radar verdween bij het Oost-Oekraïense dorp Hrabove.
- meerdere vliegtuigen waren al in de weken ervoor uit de lucht geschoten.
- aan de wrakstukken te zien is er schade veroorzaakt aan het vliegtuig wat aangeeft dat het niet door de klap op de grond kwam.
- het vliegtuig viel in pro- russisch gebied, er werd geregeld gevochten in het gebied.
- Raar communicatie tussen PRO russen over het neerstorten.
- De brokstukken lagen verspreid over een grote oppervlakte brokstukken van het toestel bleken verspreid te liggen over een oppervlakte van 35 vierkante kilometer. De staart lag op 10 kilometer afstand van andere brokstukken, een aanwijzing dat het vliegtuig op grote hoogte uit elkaar is gespat.
- Voorafgaand aan het ongeval met MH17 ontweek een aantal vliegtuigmaatschappijen het luchtruim boven het oosten van de Oekraïne.
- De vlucht was niet door een technisch mankement of falen van de bemanning verongelukt, of te wel een toestel in perfecte staat explodeerd niet zomaar.
- Omstreeks hetzelfde tijdstip dat vlucht MH17 neerstortte, postte een militair leider van de separatisten, Igor Girkin, een triomfantelijk bericht op de Russische socialemediasite VK dat een Oekraïens troepentransportvliegtuig was neergehaald
- In de post die al snel werd verwijderd herhaalde Girkin dat er was gewaarschuwd om niet te vliegen boven het betreffende gebied. Na de ramp verwijderde het officiële Twitteraccount van de Volksrepubliek Donetsk twitterberichten waarop te zien was dat de rebellen beschikten over luchtdoelraketten
- Een lokale rebellenleider gaf in een interview met Reuters toe dat zij over het Boek-systeem beschikten, althans een lanceervoertuig met de raketten.
-- alle kampen hadden dus de mogelijkheid om vliegtuigen uit de lucht te schieten, aangezien de PRO Russen geen vliegtuigen in hun bezit hebben is het voor hun de een kwestie haal maar neer wat er over vliegt.
- Er zijn Russische militairen in de Regio
- Rusland steunt openlijk de PRO-Russen in hun strijd tegen Oekraine.
- In een persconferentie wees de Russische president Vladimir Poetin de Oekraïense regering aan als schuldige, en zei dat de ramp niet had plaatsgevonden als de Oekraïense troepen hun offensief tegen de rebellen niet hadden uitgebreid
-de Amerikaanse regering ging ervan uit dat de ramp geen ongeval was, maar dat het toestel uit de lucht was geschoten, President Barack Obama bood Amerikaanse hulp aan bij het onderzoek naar de oorzaak van de vliegramp.
- Op 28 oktober 2014 stelde het Openbaar Ministerie dat er nog maar twee opties worden onderzocht: "een aanslag vanaf de grond dan wel een aanslag vanuit de lucht"

Dus, tja...
pi_147299989
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 07:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee de nederlandse regering nam een compleet ander standpunt aan vanaf het begin al, eerst uitzoeken..
Ja, want Timmerfrans geloof je op zijn tranen. :')

De feiten zijn nog niet eens bekend. De grote lijn is er, maar Vladimir Poetin en/of Rusland verantwoordelijk houden voor de grillen van een *hips* dronken Oost-Oekrainer is niet fair, in geen enkel scenario.

vrijdag 5 december 2014 @ 08:28:31 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147300287
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 07:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, want Timmerfrans geloof je op zijn tranen. :')

De feiten zijn nog niet eens bekend. De grote lijn is er, maar Vladimir Poetin en/of Rusland verantwoordelijk houden voor de grillen van een *hips* dronken Oost-Oekrainer is niet fair, in geen enkel scenario.
Hoe denk je dat Pro Russen aan wapens komen om door te vechten?
Er zijn Russische troepen aanwezig in de regio, de Pro Russen logen om een aantal dingen, plus ze waren de enige in de regio die vliegtuigen neer haalden, Om een vliegtuig op 5 km hoogte neer te kunnen halen zoals vaker was gebeurd moet je toch wel de wapens hebben om te doen.

En dat laatste... nou ja.. dat maak jij er maar mooi van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')