SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 6% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:11:41 ]All she wants and needs is just a little taste..![]()
nee, geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef Maryn. het volgende:
Naast de lens aan de voorkant van mijn iPhone 6 zit een 'half maandje', is dit bij jullie ook zo?![]()
Moet je wel een nieuw deel openenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom zouden er twee weken naast mijn lens zitten?Wat bedoel je? Ik heb niks naast de lens zitten.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef Maryn. het volgende:
Naast de lens aan de voorkant van mijn iPhone 6 zit een 'half maandje', is dit bij jullie ook zo?All she wants and needs is just a little taste..![]()
gewoon voor het geval iemand mijn vraag in het vorige topic heeft gemistquote:Op donderdag 13 november 2014 12:25 schreef mschol het volgende:
vraagje, ik heb een klant die meerdere exchange accounts heeft op zijn iphone (4 dacht ik).
1 account geeft problemen (synchroniseert geen afspraken meer, wel mail en contacten)
Kan ik dat ene account weggooien en opnieuw aanmaken zonder dat alles leeg getrokken wordt? (er wordt immers gewaarschuwd dat alle afspraken en contacten verwijderd worden, maar vraag mij dus af of dat ALLES is of alleen wat aan dat exchange account gekoppeld is)![]()
Sorry ik bedoel "half maantje". Er zit een wit streepje langs de rechterkant van mijn lens (om de lens heen)![]()
Nee heb ik niet, is gewoon egaal.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:58 schreef Maryn. het volgende:
Sorry ik bedoel "half maantje". Er zit een wit streepje langs de rechterkant van mijn lens (om de lens heen)All she wants and needs is just a little taste..![]()
Dude, je hebt het tegen iemand die er verder megavoorzichtig mee isquote:Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef wolfrolf het volgende:
Zuinig op je spullen zijn is niet gay.Die rits stond nog open omdat ik tantoe-kapot was na werk en meteen een gesprek ingesleurd werd, won't happen again.
Binnen een paar weken een flinke hoes er omheen en dan in maart is ie ook nog eens waterdicht verpakt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Je gaat voor de Aquatik?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, je hebt het tegen iemand die er verder megavoorzichtig mee isDie rits stond nog open omdat ik tantoe-kapot was na werk en meteen een gesprek ingesleurd werd, won't happen again.
Binnen een paar weken een flinke hoes er omheen en dan in maart is ie ook nog eens waterdicht verpakt.Die wil ik ook, maar die staat volgens mij nog niet in de planning voor de 6 plus
![]()
https://reserve.cdn-apple(...)/iPhone/availability
Bij de Apple stores zijn alle kleuren iPhone 6 op voorraad in de 16 GB variant
en 6 Plus nog op voorraad in de 16 GB + 64 GB variantlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Flip casesquote:Op donderdag 13 november 2014 13:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb deze flip case
[ afbeelding ]
http://www.iphone-cases.n(...)-iphone-6-black.html
Kom maar door, haters
Minimale bescherming, maximale lelijkheid.![]()
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Flip cases
Minimale bescherming, maximale lelijkheid.
Dit vind ik een strak ding hoor. Ben er erg blij mee,lekker faxen heel de dag echt genot![]()
De minimale bescherming is geen kwestie van een mening. Maar fijn dat je er blij mee bent. Daar gaat het tenslotte om.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Dit vind ik een strak ding hoor. Ben er erg blij mee,![]()
Snap dat nooit, dan heb je zo'n mooi ding, om te gebruiken en dan bouw je het helemaal dicht met willekeurig spul. En dan pleur je er nog een hoesje om.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Een beetje zoals seks met een condoom.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
Snap dat nooit, dan heb je zo'n mooi ding, om te gebruiken en dan bouw je het helemaal dicht met willekeurig spul. En dan pleur je er nog een hoesje om.![]()
Idd, maar mij gaat t niet eens om de lelijkheid, ik vind zon flap irritant, zit in de weg. Tpu en siliconen hoesje kan wel maar trekt stof aan, en naakt is hij spekglad. Nu alleen een hardcase wat voor mij prima is, houd goed vast. Oja zon lelijk opplakfolietje komt er niet meer op bij mij, die heb ik er snel af getrokken.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
Snap dat nooit, dan heb je zo'n mooi ding, om te gebruiken en dan bouw je het helemaal dicht met willekeurig spul. En dan pleur je er nog een hoesje om.![]()
Spekglad? Misschien wat vaker je vette handjes wassen ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:37 schreef dennissch het volgende:
[..]
Idd, maar mij gaat t niet eens om de lelijkheid, ik vind zon flap irritant, zit in de weg. Tpu en siliconen hoesje kan wel maar trekt stof aan, en naakt is hij spekglad. Nu alleen een hardcase wat voor mij prima is, houd goed vast. Oja zon lelijk opplakfolietje komt er niet meer op bij mij, die heb ik er snel af getrokken.Zoals dimens zegt, net seks met een condoom om. Het is een gebruiksvoorwerp, en dan stop je m weg in een lelijke case.
Spekglad is overdreven, maar gladder dan met case. En vind hem nu fijner vasthouden. Maar ik zie sommige die er een otterbox oid om heen doen, dat vind ik nog lelijker. Maar ieder zn ding he.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spekglad? Misschien wat vaker je vette handjes wassen ofzo?Zoals dimens zegt, net seks met een condoom om. Het is een gebruiksvoorwerp, en dan stop je m weg in een lelijke case.
![]()
Prima toch? Ik hoef geen kinderen of SOA's.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een beetje zoals seks met een condoom.
For great justice!![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb deze flip case
[ afbeelding ]
http://www.iphone-cases.n(...)-iphone-6-black.html
Kom maar door, haters![]()
![]()
Taktik 360, 6 regulier. 6+ komt vast wel maar zal nog langer op zich laten wachten vrees ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je gaat voor de Aquatik?Die wil ik ook, maar die staat volgens mij nog niet in de planning voor de 6 plus
Nooit, maar ik kan wel kek taal inzetten om mijn punt duidelijk maken: het was een klein ongelukje en het betreft een minimaal deukje.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Toch maar zo'n LV tasje kopen? Past wel bij je taalgebruik.Het aluminium is juist met droge schone handen spekgladquote:Op donderdag 13 november 2014 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spekglad? Misschien wat vaker je vette handjes wassen ofzo?![]()
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Inderdaad ja. Als ik één probleem heb met deze telefoon, dan is dat het welquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Het aluminium is juist met droge schone handen spekglad![]()
De 6 houdt fijner vast door de afgeronde zijkanten, maar de 5(s) had veel meer grip
![]()
![]()
Een groot nadeel van de grootte van de iPhone 6 is dat het bijna niet normaal te gebruiken is als je zelf ligt. Bij de vorige iPhones kon ik makkelijk met 1 hand alles comfortabel besturen als je bijvoorbeeld in bed lag voor het slapen gaan, dat zit er met de 6 echt niet meer in. Bij normaal gebruik is het wel te doen zeker omdat de iPhone dan op meerdere vingers rust en reachability ook goed werkt.![]()
Als je twee keer snel de homeknop aanraakt (niet induwen), gaat het scherm naar beneden zodat je overal beter aan kunt met je vinger.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Een groot nadeel van de grootte van de iPhone 6 is dat het bijna niet normaal te gebruiken is als je zelf ligt. Bij de vorige iPhones kon ik makkelijk met 1 hand alles comfortabel besturen als je bijvoorbeeld in bed lag voor het slapen gaan, dat zit er met de 6 echt niet meer in. Bij normaal gebruik is het wel te doen zeker omdat de iPhone dan op meerdere vingers rust en reachability ook goed werkt.
Misschien helpt dit je?All she wants and needs is just a little taste..![]()
vond dat Apple wel met een mini mag aankomen te grote van bv de 5Squote:Op vrijdag 14 november 2014 02:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Een groot nadeel van de grootte van de iPhone 6 is dat het bijna niet normaal te gebruiken is als je zelf ligt. Bij de vorige iPhones kon ik makkelijk met 1 hand alles comfortabel besturen als je bijvoorbeeld in bed lag voor het slapen gaan, dat zit er met de 6 echt niet meer in. Bij normaal gebruik is het wel te doen zeker omdat de iPhone dan op meerdere vingers rust en reachability ook goed werkt.![]()
Sinds de laatste IOS update sluit mijn WhatsApp zich regelmatig spontaan af terwijl ik aan het typen ben.
Kan uiteraard ook aan een update van WhatsApp liggen, maar zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Is niet heel ernstig, maar soms wel vervelend.![]()
dat helpt, maar ik kan met m'n linkerduim bijvoorbeeld niet heel gemakkelijk helemaal rechts op t scherm komen, en andersom. best irritant soms, als ik m'n andere hand vol heb bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als je twee keer snel de homeknop aanraakt (niet induwen), gaat het scherm naar beneden zodat je overal beter aan kunt met je vinger.
Misschien helpt dit je?![]()
De iPhone 6 -quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:49 schreef mapima het volgende:
[..]
vond dat Apple wel met een mini mag aankomen te grote van bv de 5S
![]()
![]()
Je maakt een grapje, he?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:49 schreef mapima het volgende:
[..]
vond dat Apple wel met een mini mag aankomen te grote van bv de 5S
Koop dan gewoon lekker de 5S. Qua snelheid zul je amper verschil merken en de camera is nog steeds de beste smartphonecamera buiten de iPhone 6 (+).![]()
Deze functie heet reachability zoals ik al aangaf heeft dat geen zin als je zelf ligt. Bij normaal gebruik rust je iphone 6 op meerdere vingers waardoor je makkelijk je duim over het scherm kan bewegen maar als je ligt hou je je telefoon heel andes vast.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als je twee keer snel de homeknop aanraakt (niet induwen), gaat het scherm naar beneden zodat je overal beter aan kunt met je vinger.
Misschien helpt dit je?![]()
Heb ik ook last van, moest zelfs whatsapp opnieuw installerenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:14 schreef PeterRusso het volgende:
Sinds de laatste IOS update sluit mijn WhatsApp zich regelmatig spontaan af terwijl ik aan het typen ben.
Kan uiteraard ook aan een update van WhatsApp liggen, maar zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Is niet heel ernstig, maar soms wel vervelend.![]()
Ook kantelt het scherme met grote regelmaat niet meer mee.![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:47 schreef mrPanerai het volgende:
heeft jullie Swiftkey ook moeilijkheden met 2-letter woordjes?![]()
![]()
SwiftKey werkt niet zo soepel bij mij. Ik vermoed omdat ik ook het Engelse toetsenbord gebruik en hij niet zo goed tegen dat switchen kan. Sinds ik SwiftKey heb crasht mijn toetsenbord regelmatig.I solemnly swear i'm up to no good![]()
swiftkey geeft bij mij een heleboel ongewilde dubbele spaties, hebben meerdere hier last van?
[ Bericht 8% gewijzigd door LWD-Godius op 14-11-2014 23:10:02 ]![]()
Bij mij draait het whatsapp scherm niet "lekker" mee wanneer ik m'n scherm kantel. Heel irritant (iPhone 5c)[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Je hoeft niet op spatie te drukken. Dat doet hij vanzelf al.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:03 schreef LWD-Godius het volgende:
swiftkey geeft bij mij een heleboel ongewilde dubbele spaties, hebben meerdere hier last van?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja zag ik net staan ging kijken hoe het zit😀quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wachten op de nieuwe update, is nog niet uit.![]()
Maar ik kan de iPhone na een jaar wel voor meer geld verkopen dan degenen zonder case. Mijn iPhone heeft 0,0 gebruikerssporen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
Inderdaad, een product niet voledig benutten met het oog op een eventuele verkoop. Logisch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Maar ik kan de iPhone na een jaar wel voor meer geld verkopen dan degenen zonder case. Mijn iPhone heeft 0,0 gebruikerssporen.
Iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad, een product niet voledig benutten met het oog op een eventuele verkoop. Logisch., dat is hetzelfde als je auto altijd binnen laten staan onder een doek.
sig verwijderd door FA![]()
Heeft ie iig wel weinig kilometers op de teller als je hem verkoopt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, dat is hetzelfde als je auto altijd binnen laten staan onder een doek.
Lekker fucking boeiend mensen, smaak...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind het een fijnere optie dan een flip/bookcase maar imo is het beide klote. Die pouches heb ik wel eens gehad, en mijn voormalige telefoon viel juist op de grond op het moment als ik hem (snel) uit mijn pouch wou halen. Ook ging mij die pouch irriteren dat constant in en uitschuiven. Ook liet ik die pouch soms per ongeluk slingeren in huis.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:47 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon in een pouch, niks mis mee.
[ afbeelding ]![]()
Dus een hoesje erom zorgt dat je het product niet volledig benut? Het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad, een product niet voledig benutten met het oog op een eventuele verkoop. Logisch.
Ik heb wel een hoesje om mijn iPhone en gebruik hem voor meer dingen dan het gros van de mensen.![]()
Ik heb altijd een hoesje om mijn lul juist omdat ik hem veel gebruikIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Ik mag een verlenging... moeilijk te beslissen waar de gewone 6 het goedkoopste is! (met abonnement tot 40 euro per maand
)
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Koop 'm gewoon los, neem je er zo'n goedkoop sim only abonnementje bij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:01 schreef Renesite het volgende:
Ik mag een verlenging... moeilijk te beslissen waar de gewone 6 het goedkoopste is! (met abonnement tot 40 euro per maand
)
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ja en nee... vind ik weer te duur. Vind 40 pm genoeg met een beetje bijbetalen. Verkoop mijn 4s en klaarquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:03 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Koop 'm gewoon los, neem je er zo'n goedkoop sim only abonnementje bij.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Kan natuurlijk ook! Ben het met je eens dat het een flinke smak geld is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja en nee... vind ik weer te duur. Vind 40 pm genoeg met een beetje bijbetalen. Verkoop mijn 4s en klaar[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Geen last van dubbele spaties, maar wel spaties daar waar ze niet horen. Dan moet ik eerst een ander woord daarna typen en daarna de spatie verwijderen. Voornamelijk bij langere woorden. Verder wel tevreden met SwiftKey.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:03 schreef LWD-Godius het volgende:
swiftkey geeft bij mij een heleboel ongewilde dubbele spaties, hebben meerdere hier last van?![]()
Swiftkey maakt bij mij problemen bij het naam invoeren bij een nieuw contact, hij springt ongewild naar de volgende regel. Backspace doet ook hier gek. In whatsapp of zo doet ie het wel weer goed. (iPhone 5 met 8.1)
Ik denk er trouwens over na mijn iPhone 5 16GB te verkopen, welke vraagprijs is nu reëel? Geen krasjes of beschadigingen, compleet enz.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
muziek dat zachter gaat omdat er een berichtje/mailtje binnenkomt schijt irritant"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ja, dit bedoelde ik eigenlijk. Je merkt het ook als je bepaalde woorden moet opzoeken zoals in myfitnesspal dan moet je eerst op backspace drukken voordat hij iets vind.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Geen last van dubbele spaties, maar wel spaties daar waar ze niet horen. Dan moet ik eerst een ander woord daarna typen en daarna de spatie verwijderen. Voornamelijk bij langere woorden. Verder wel tevreden met SwiftKey.
Dat van de compleet op hol gedraaide swiftkey bij contacten ervaar ik trouwens ook, ergerlijk! Ik denk dat ik het toch binnenkort ga verwijderen.![]()
Waar zeg ik dat ik de iPhone niet volledig benut?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad, een product niet voledig benutten met het oog op een eventuele verkoop. Logisch.
Ik verkoop mijn telefoons na een jaar, anders heb je na 5 jaar 4 telefoons die liggen te verstoffen in een laatje. Na een jaartje kun je er nog best wel wat voor vragen.![]()
Ik ga ervan uit dat ze het spoedig zullen fixen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:02 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dat van de compleet op hol gedraaide swiftkey bij contacten ervaar ik trouwens ook, ergerlijk! Ik denk dat ik het toch binnenkort ga verwijderen.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Nieuw te verkrijgen voor 499 (Groupon).quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:15 schreef Kloonhommel het volgende:
Swiftkey maakt bij mij problemen bij het naam invoeren bij een nieuw contact, hij springt ongewild naar de volgende regel. Backspace doet ook hier gek. In whatsapp of zo doet ie het wel weer goed. (iPhone 5 met 8.1)
Ik denk er trouwens over na mijn iPhone 5 16GB te verkopen, welke vraagprijs is nu reëel? Geen krasjes of beschadigingen, compleet enz.
Gemiddelde MP prijs 300 euro, met uitschieters naar beneden en naar boven.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Thnxs 4ebequote:Op zondag 16 november 2014 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nieuw te verkrijgen voor 499 (Groupon).
Gemiddelde MP prijs 300 euro, met uitschieters naar beneden en naar boven.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Het is een zij. En verder heb ik al een bod van 250 via mail en zou hij hem direct komen halen wat al aangeeft dat zijn bod niet erg hoog is.quote:Op zondag 16 november 2014 11:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dikke onzin wat hij zegt hoor. Je krijgt er max 220 voor.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Telefoon op stil zetten, dan krijg je dat niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:50 schreef cherrycoke het volgende:
muziek dat zachter gaat omdat er een berichtje/mailtje binnenkomt schijt irritant![]()
dank u voor de tipquote:Op zondag 16 november 2014 12:32 schreef glannie het volgende:
[..]
Telefoon op stil zetten, dan krijg je dat niet."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Geen probleem, succes met de verkoop.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ik heb problemen met de lightning connect van mijn 5S
Soms reageert hij niet als ik de kabel erin duw, ik ben net ook een hele tijd bezig geweest om de iPhone op de PC aan te sluiten
Ik heb ook gelezen dat het waarschijnlijk door stof komt die erin kan zitten.
Ik heb al geprobeerd om met een tandenstoker er stof proberen uit te halen.. er komt wel iets uit maar niet genoeg schijnbaar.
Kan de iPhone schade oplopen als ik er perslucht ofzo ga inspuiten?![]()
![]()
Kan je ook foto's vanuit je Camera Roll op Whatsapp/Facebook Messenger zetten (in plaats vanuit de app zelf dus)? Ik heb iOS 8.1.
Ik heb al de privacy settings aangepast, in zowel Camera als in Pictures, maar nog steeds zie ik de optie Whatsapp/Messenger niet staan als ik de foto wil delen.![]()
Naar mijn weten moet whatsapp eerst nog net een update komen om dat te ondersteunen. Gelijk met de iPhone 6 support.quote:Op zondag 16 november 2014 19:22 schreef viezequiche het volgende:
Kan je ook foto's vanuit je Camera Roll op Whatsapp/Facebook Messenger zetten (in plaats vanuit de app zelf dus)? Ik heb iOS 8.1.
Ik heb al de privacy settings aangepast, in zowel Camera als in Pictures, maar nog steeds zie ik de optie Whatsapp/Messenger niet staan als ik de foto wil delen.14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 11:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heb je heel toevallig het plastic nog op je iPhone zitten?Er komt me nu toch een geluid uit. Het is echt niet meer te geleuvenquote:Op zondag 9 november 2014 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
geen folie op je scherm? Dan reset, is t dan Nog laten repareren..
(Het was idd het plastic.)
![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 22:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Er komt me nu toch een geluid uit. Het is echt niet meer te geleuven.
(Het was idd het plastic.)
Je moest eens weten hoeveel mensen dit overkomtToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: