abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 november 2014 @ 12:49:40 #1
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_146607638




De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.



iOS 8 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 8 is sinds 17 september 2014 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4S en hoger en de vijfde generatie iPod touch.

Meer informatie




Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!


[ Bericht 6% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:11:41 ]
All she wants and needs is just a little taste..
pi_146607682
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef Maryn. het volgende:
Naast de lens aan de voorkant van mijn iPhone 6 zit een 'half maandje', is dit bij jullie ook zo?
nee, geen idee wat je bedoelt.
  donderdag 13 november 2014 @ 12:51:05 #3
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_146607686
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waarom zouden er twee weken naast mijn lens zitten?
Moet je wel een nieuw deel openen :P

quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef Maryn. het volgende:
Naast de lens aan de voorkant van mijn iPhone 6 zit een 'half maandje', is dit bij jullie ook zo?
Wat bedoel je? Ik heb niks naast de lens zitten.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_146607717
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:25 schreef mschol het volgende:
vraagje, ik heb een klant die meerdere exchange accounts heeft op zijn iphone (4 dacht ik).
1 account geeft problemen (synchroniseert geen afspraken meer, wel mail en contacten)

Kan ik dat ene account weggooien en opnieuw aanmaken zonder dat alles leeg getrokken wordt? (er wordt immers gewaarschuwd dat alle afspraken en contacten verwijderd worden, maar vraag mij dus af of dat ALLES is of alleen wat aan dat exchange account gekoppeld is)
gewoon voor het geval iemand mijn vraag in het vorige topic heeft gemist
pi_146607880
Sorry ik bedoel "half maantje". Er zit een wit streepje langs de rechterkant van mijn lens (om de lens heen)
  donderdag 13 november 2014 @ 13:01:39 #6
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_146607991
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:58 schreef Maryn. het volgende:
Sorry ik bedoel "half maantje". Er zit een wit streepje langs de rechterkant van mijn lens (om de lens heen)
Nee heb ik niet, is gewoon egaal.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 13 november 2014 @ 13:08:57 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146608200
quote:
14s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef wolfrolf het volgende:
Zuinig op je spullen zijn is niet gay.
Dude, je hebt het tegen iemand die er verder megavoorzichtig mee is :') Die rits stond nog open omdat ik tantoe-kapot was na werk en meteen een gesprek ingesleurd werd, won't happen again.

Binnen een paar weken een flinke hoes er omheen en dan in maart is ie ook nog eens waterdicht verpakt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_146608367
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dude, je hebt het tegen iemand die er verder megavoorzichtig mee is :') Die rits stond nog open omdat ik tantoe-kapot was na werk en meteen een gesprek ingesleurd werd, won't happen again.

Binnen een paar weken een flinke hoes er omheen en dan in maart is ie ook nog eens waterdicht verpakt.
Je gaat voor de Aquatik? :P Die wil ik ook, maar die staat volgens mij nog niet in de planning voor de 6 plus
pi_146608649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

tantoe-kapot
:')

Toch maar zo'n LV tasje kopen? Past wel bij je taalgebruik.
pi_146609177
Ik heb deze flip case



http://www.iphone-cases.n(...)-iphone-6-black.html

Kom maar door, haters
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146609853
https://reserve.cdn-apple(...)/iPhone/availability

Bij de Apple stores zijn alle kleuren iPhone 6 op voorraad in de 16 GB variant

en 6 Plus nog op voorraad in de 16 GB + 64 GB variant
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146609948
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb deze flip case

[ afbeelding ]

http://www.iphone-cases.n(...)-iphone-6-black.html

Kom maar door, haters
Flip cases :')
Minimale bescherming, maximale lelijkheid.
pi_146609972
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:06 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Flip cases :')
Minimale bescherming, maximale lelijkheid.
Dat is jouw mening.

Dit vind ik een strak ding hoor. Ben er erg blij mee,
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146610056
quote:
14s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.

Dit vind ik een strak ding hoor. Ben er erg blij mee,
De minimale bescherming is geen kwestie van een mening. Maar fijn dat je er blij mee bent. Daar gaat het tenslotte om.
pi_146610597
Snap dat nooit, dan heb je zo'n mooi ding, om te gebruiken en dan bouw je het helemaal dicht met willekeurig spul. En dan pleur je er nog een hoesje om.

:{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_146610871
quote:
2s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
Snap dat nooit, dan heb je zo'n mooi ding, om te gebruiken en dan bouw je het helemaal dicht met willekeurig spul. En dan pleur je er nog een hoesje om.

:{
Een beetje zoals seks met een condoom.
pi_146611208
quote:
2s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
Snap dat nooit, dan heb je zo'n mooi ding, om te gebruiken en dan bouw je het helemaal dicht met willekeurig spul. En dan pleur je er nog een hoesje om.

:{
Idd, maar mij gaat t niet eens om de lelijkheid, ik vind zon flap irritant, zit in de weg. Tpu en siliconen hoesje kan wel maar trekt stof aan, en naakt is hij spekglad. Nu alleen een hardcase wat voor mij prima is, houd goed vast. Oja zon lelijk opplakfolietje komt er niet meer op bij mij, die heb ik er snel af getrokken.
pi_146611390
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:37 schreef dennissch het volgende:

[..]

Idd, maar mij gaat t niet eens om de lelijkheid, ik vind zon flap irritant, zit in de weg. Tpu en siliconen hoesje kan wel maar trekt stof aan, en naakt is hij spekglad. Nu alleen een hardcase wat voor mij prima is, houd goed vast. Oja zon lelijk opplakfolietje komt er niet meer op bij mij, die heb ik er snel af getrokken.
Spekglad? Misschien wat vaker je vette handjes wassen ofzo? :? Zoals dimens zegt, net seks met een condoom om. Het is een gebruiksvoorwerp, en dan stop je m weg in een lelijke case. :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_146611485
quote:
2s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Spekglad? Misschien wat vaker je vette handjes wassen ofzo? :? Zoals dimens zegt, net seks met een condoom om. Het is een gebruiksvoorwerp, en dan stop je m weg in een lelijke case. :{
Spekglad is overdreven, maar gladder dan met case. En vind hem nu fijner vasthouden. Maar ik zie sommige die er een otterbox oid om heen doen, dat vind ik nog lelijker. Maar ieder zn ding he.
pi_146613162
quote:
14s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:29 schreef Dimens het volgende:

[..]

Een beetje zoals seks met een condoom.
Prima toch? Ik hoef geen kinderen of SOA's. :7
For great justice!
pi_146614067
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb deze flip case

[ afbeelding ]

http://www.iphone-cases.n(...)-iphone-6-black.html

Kom maar door, haters
:r
pi_146614102
quote:
*O*
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 14 november 2014 @ 00:36:25 #23
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146634521
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je gaat voor de Aquatik? :P Die wil ik ook, maar die staat volgens mij nog niet in de planning voor de 6 plus
Taktik 360, 6 regulier. 6+ komt vast wel maar zal nog langer op zich laten wachten vrees ik.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef Dimens het volgende:

[..]

:')

Toch maar zo'n LV tasje kopen? Past wel bij je taalgebruik.
Nooit, maar ik kan wel kek taal inzetten om mijn punt duidelijk maken: het was een klein ongelukje en het betreft een minimaal deukje.
quote:
2s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Spekglad? Misschien wat vaker je vette handjes wassen ofzo? :?
Het aluminium is juist met droge schone handen spekglad :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_146636042
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 00:36 schreef Skull-splitter het volgende:


Het aluminium is juist met droge schone handen spekglad :')
Inderdaad ja. Als ik één probleem heb met deze telefoon, dan is dat het wel :') De 6 houdt fijner vast door de afgeronde zijkanten, maar de 5(s) had veel meer grip ;(
pi_146636063
Een groot nadeel van de grootte van de iPhone 6 is dat het bijna niet normaal te gebruiken is als je zelf ligt. Bij de vorige iPhones kon ik makkelijk met 1 hand alles comfortabel besturen als je bijvoorbeeld in bed lag voor het slapen gaan, dat zit er met de 6 echt niet meer in. Bij normaal gebruik is het wel te doen zeker omdat de iPhone dan op meerdere vingers rust en reachability ook goed werkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')