quote:Op donderdag 13 november 2014 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Sinds die versie met Fergie zie ik de hele tijd die broek/kont voor me als ik dit nummer hoor
[ afbeelding ]
Verkeerde header.. xDquote:
Maak em ff transparant dan, henkquote:Op donderdag 13 november 2014 09:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verkeerde header.. xD
[ afbeelding ]
Bijnaquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bijna
Heb jij ook een leren broek? Trek hem dan de 22ste aan... Dan vraag ik: Heb je leren pijpen?
XD
Heb jij ook leren pijpen?quote:
Nee.quote:
Ben je nog niet aangekleed dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Brrr rillingen lopen over mijn rug.
Dat wel. Het is gewoon wat de stem van Chris Martin met mij doet, kan het ook niet helpen.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je nog niet aangekleed dan?
Ja? Krijg je daar een nat broekje van ja?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wel. Het is gewoon wat de stem van Chris Martin met mij doet, kan het ook niet helpen.
Nee ik word er spontaan kurkdroog van.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? Krijg je daar een nat broekje van ja?
Terecht jaquote:Op donderdag 13 november 2014 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik word er spontaan kurkdroog van.
Hoi zonnetjequote:Op donderdag 13 november 2014 09:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wie heeft de muziek vanochtend uitgezocht
Ik luister normaal nooit zo vroeg al naar 3FM dus mij zal het allemaal worst wezenquote:
Die is leukquote:Op donderdag 13 november 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat voor jou
http://www.juniqe.com/all-you-need-is-love-men-s-hoodie.html
Tof!quote:Op donderdag 13 november 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat voor jou
http://www.juniqe.com/all-you-need-is-love-men-s-hoodie.html
Ja hij heeft baardaaperitisquote:Op donderdag 13 november 2014 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
Die Domien ziet er echt slecht uit. Is hij ziek ?
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
X-Tina in haar uber babe dagen
Dit. Tevens goedemorgenquote:
in deze contekst episch, maar eigenlijk zijn ze best smerig.quote:
Mex heeft gesproken mensenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft toch best een leuk liedje dit, oprecht.
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:43 schreef alors het volgende:
[..]
Mex heeft gesproken mensen
[ afbeelding ]
Jij vindt het ook best leuk, alors?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:43 schreef alors het volgende:
[..]
Mex heeft gesproken mensen
[ afbeelding ]
Eensquote:Op donderdag 13 november 2014 10:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
in deze contekst episch, maar eigenlijk zijn ze best smerig.
Zo lang ik er niet mee doodgegooid word is het idd een prima nummertje.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt het ook best leuk, alors?
Ik ken er ook wel.. bijvoorbeeld een ander liedje dat eindigt op 'Dag'quote:
En zolang Gerard zelf maar niet met cups gaat spelenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:45 schreef alors het volgende:
[..]
Zo lang ik er niet mee doodgegooid word is het idd een prima nummertje.
Godsamme.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En zolang Gerard zelf maar niet met cups gaat spelen
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:51 schreef MarijeH het volgende:
Jaaa Ed Struijlaart op 3fm. Ik zag trouwens net op www.3fmfan.nl dat Michiel (9 keer) en Giel (1 keer) de enige zijn die dit nummer op 3fm hebben gedraaid. Dat verraste mij. Ik ga dit nummer een keer aanvragen morgen of in het weekend.
Succes, misschien krijg je em nog wel gedraaid ook!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:51 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga dit nummer een keer aanvragen morgen of in het weekend.
Hee ik doe niet zuurquote:Op donderdag 13 november 2014 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis deelt wat glaasjes natronloog uit om het zuur hier een beetje te compenseren.
Ik weetquote:
Bedankt. Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Succes, misschien krijg je em nog wel gedraaid ook!
Laatst vertelde Natron mij een geheimpje, maar wat bleek, natronloog...quote:Op donderdag 13 november 2014 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis deelt wat glaasjes natronloog uit om het zuur hier een beetje te compenseren.
Mijn gezicht ging vanquote:Op donderdag 13 november 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laatst vertelde Natron mij een geheimpje, maar wat bleek, natronloog...
Dudequote:Op donderdag 13 november 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb jaren geen Giel geluisterd, doe het nbou sinds een paar maanden weer, en het valt mij mee moet ik zeggen. Maar kans dat ik over een tijdje de herhaling-van-zetten weer zat ben. Timur en Ramon in de ochtend is leuk inderdaad, maar best kans dat ik die na een jaar ofzo ook wel zat ben. Net als met Ekstra Weekend en Stenders in de ochtend.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:15 schreef tharealmb het volgende:
Ik moet wel zeggen, dat ik de ochtend nu een stuk leuker vind zonder Giel. Soms vind ik Giel best leuk, maar soms kan die ook behoordlijk irritant zijn, en mag die het graag over zichzelf hebben en wat die wel niet allemaal doet.
Hoog gehalte zelfbevlekking....
Verder leuk team voor glazen huis. Dat ga ik zeker weer volgen.
Dat is ook waar. lang hetzelfde is ook niet leuk. Maar Giel mag nou eenmaal graag praten over wat hij "bewerkstelligd" heeft als hij in Shownieuws of iets dergelijks is langsgeweest. En ik kan niet zo goed over types die zichzelf constant op de borst moeten kloppen, vaak ook nog door werk van anderen...quote:Op donderdag 13 november 2014 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb jaren geen Giel geluisterd, doe het nbou sinds een paar maanden weer, en het valt mij mee moet ik zeggen. Maar kans dat ik over een tijdje de herhaling-van-zetten weer zat ben. Timur en Ramon in de ochtend is leuk inderdaad, maar best kans dat ik die na een jaar ofzo ook wel zat ben. Net als met Ekstra Weekend en Stenders in de ochtend.
Wel zo handig de kans dat je Taylor Swift tegen komt is 0,0.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel zo handig de kans dat je Taylor Swift tegen komt is 0,0.
Fleur bewaakt de grens van het toelaatbare vaak een beetje ja. Giels grappen zijn soms wel wat over de rand, en vaak ook te vroeg.... (net een ongeluk met veel doden, moet die dan een woordgrap over maken....) Dan roept Fleur hem wel eens terug. Dat kun je zuur noemenquote:Op donderdag 13 november 2014 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Fleur af en toe echt een zure kut hoor tegen Giel...
Wat dat betreft past ze wel in dit topic, wie nodigt haar uit?
Coen in zn eentje is zwak maar Sander vult ie goed aanquote:Op donderdag 13 november 2014 11:33 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Fleur bewaakt de grens van het toelaatbare vaak een beetje ja. Giels grappen zijn soms wel wat over de rand, en vaak ook te vroeg.... (net een ongeluk met veel doden, moet die dan een woordgrap over maken....) Dan roept Fleur hem wel eens terug. Dat kun je zuur noemen
Aan de andere kant maakt Giel dan wel weer het muzikale monument. Dus wat dat betreft heeft die zeker ook zijn goede punten. it's not all black or white.
Het houd elkaar wel goed in balans. Net als dat Koen, Sander ook wel eens moet terugroepen
Dat inderdaad. Coen is te "saai", en Sander is te druk/chaotisch. Als duo zijn ze gewoon erg goed.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen in zn eentje is zwak maar Sander vult ie goed aan
Sander bedient zelf ook nooit de knoppen toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 11:38 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Coen is te "saai", en Sander is te druk/chaotisch. Als duo zijn ze gewoon erg goed.
Ik vind dat de grens van Fleur wel heel erg laag ligt vaak hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 11:33 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Fleur bewaakt de grens van het toelaatbare vaak een beetje ja. Giels grappen zijn soms wel wat over de rand, en vaak ook te vroeg.... (net een ongeluk met veel doden, moet die dan een woordgrap over maken....) Dan roept Fleur hem wel eens terug. Dat kun je zuur noemen
Aan de andere kant maakt Giel dan wel weer het muzikale monument. Dus wat dat betreft heeft die zeker ook zijn goede punten. it's not all black or white.
Het houd elkaar wel goed in balans. Net als dat Koen, Sander ook wel eens moet terugroepen
ga je voor kort en pittig?quote:
Daar staat mij ook iets van bij ja. Coen heeft hem vaak genoeg uitgedraaid volgens mijquote:Op donderdag 13 november 2014 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sander bedient zelf ook nooit de knoppen toch?
Morgen de tondeuse er weer overheen. Elke vrijdagquote:Op donderdag 13 november 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet iedereen ineens naar de kapper voor de foto's van volgende week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Ja. En een gekleurde lok.quote:
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
GMTA.quote:
Dat dus...quote:
50% van LB 1quote:Op donderdag 13 november 2014 12:16 schreef JDude het volgende:
Lunchbox 1
Let Go - Kensington
Geronimo - Sheppard
Lunchbox 2
Nothing Really Matters - Mr. Probz
Hoe - Nielson & Miss Montreal
Jezus. LB3 gaarne.
Je luistert te veelquote:
IS GEBASEERD OP ONDERZOEKJES JE MAG MAAR 30 MINUTEN PER DAG LUISTERENquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef wolfrolf het volgende:
SC heeft een tweet van mij geliked![]()
![]()
Nu zit ik even klem
tquote:Op donderdag 13 november 2014 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Gekdom is een held als hij dit gewoon negeerd.
tquote:Op donderdag 13 november 2014 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Gekdom is een held als hij dit gewoon negeerd.
De plaaggeest zit achterop die wagenquote:
bazenserie, zeker ook door alle muziek. Daarom keek mijn moeder ook altijdquote:
Hier idem.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
bazenserie, zeker ook door alle muziek. Daarom keek mijn moeder ook altijd
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is je dag weer helemaal goed?
Check!quote:
Ja? Jij vindt tieten ook leukquote:
Heiligschennisquote:Op donderdag 13 november 2014 13:21 schreef Bronson het volgende:
Coldplay heeft het melodielijntje van Elbow gejat.
Ja hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? Jij vindt tieten ook leuk?
Nee, want ik luister niet op het momentquote:Op donderdag 13 november 2014 13:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Weet je welke ik bedoel?
Zullen we volgende week dan samen tieten beoordelen in de ZRquote:
Klopt, heb liever een goede bips dan grote tietenquote:
Is goedquote:Op donderdag 13 november 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zullen we volgende week dan samen tieten beoordelen in de ZR?
Goede tipquote:
Nee, je weet nooit wat de avond brengt. Wel zo fijn om de volgende dag schone sokken te hebbenquote:
quote:
Neen. Liever goede borsten dan goede bibs.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, heb liever een goede bips dan grote tieten
Hij zong het erg goed ja, maar deze zou nog wel eens geen request kunnen zijn, was m zelf ook vergetenquote:
Ja dat is een goeie. In ieder geval van het laatste album.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
Maarre Bronson, welk nummer bedoelde je nou?
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen. Liever goede borsten dan goede bibs.
Ik vind het wel wat weg hebben van Colour Fieldsquote:Op donderdag 13 november 2014 13:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie. In ieder geval van het laatste album.
Alleen weet ik niet welk nummer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou goed kunnen. Durf het zo echt niet te zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat weg hebben van Colour Fields
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef Bronson het volgende:
[..]Tja van mij mogen die borsten best kleinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, hier klaag ik ook niet over, mits ze echt zijn
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Je weet dat het dezelfde dame is he.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja van mij mogen die borsten best kleiner
Maar goed, hier klaag ik ook niet over, mits ze echt zijn
Zeer zeker.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens vind ik de kwaliteit van het topic enorm omhoog gegaan met al die foto's
Verdomme, dan is ze niet in positieve zin veranderdquote:Op donderdag 13 november 2014 14:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je weet dat het dezelfde dame is he.
Hoe groter de tieten hoe meer er in past bedoel je?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:03 schreef Pandaplint het volgende:
Jongens toch! Innerlijk is veel belangrijker
Heb je helemaal gelijk in Panda.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:03 schreef Pandaplint het volgende:
Nee dikke tieten das pas genietenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:03 schreef Pandaplint het volgende:
http://instagram.com/katiesunshine14quote:Op donderdag 13 november 2014 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme, dan is ze niet in positieve zin veranderd
Louter waarheid.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee dikke tieten das pas genieten
Maar natuurlijk. Je hebt niets aan een te kleine poes voor je Fok! lengtequote:Op donderdag 13 november 2014 14:03 schreef Pandaplint het volgende:
Stukken leuker zoquote:Op donderdag 13 november 2014 14:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
http://instagram.com/katiesunshine14
Will and the people heeft het intro volledig gejatquote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is misschien wel het beste solonummer van een der Beatles
George heeft dit nummer dan ook weer gejatquote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Will and the people heeft het intro volledig gejat
Wrm is jouw panda niet in de sinterklaas stemming?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Will and the people heeft het intro volledig gejat
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:17 schreef ChatGirl het volgende:
Panda, waarom zat je in m'n fotoboek te gluren?
Ik zie het jaquote:
meldtquote:
quote:
Nee Within Temptation.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is goed. Dit is Saybia denk ik?
Allemaal lachenquote:
hihahoquote:
uh, okequote:
quote:
Dan heb je geluk, ik heb een hele goeie smaakquote:Op donderdag 13 november 2014 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Als deze Duitse plaat de nieuwe MH wordt dan mag SC een jongen voor mij uitzoeken volgende week.
Ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, ik heb een hele goeie smaak
Ik zal sowieso voor je rondkijkenquote:
hihaho!quote:
Handig. Na je werk altijd eten klaar en het huis gekuistquote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, morgen een leuke verrassing voor m'n vriendin! De sleutels van m'n huis bij laten maken
Ik hoop het maar geeft het weinig kansquote:Op donderdag 13 november 2014 18:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Handig. Na je werk altijd eten klaar en het huis gekuist
Hopelijk leest ze je posts niet mee, anders is de verrassing weg.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, morgen een leuke verrassing voor m'n vriendin! De sleutels van m'n huis bij laten maken
Aaaaaahquote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ze zit niet op Fok! gelukkigquote:Op donderdag 13 november 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk leest ze je posts niet mee, anders is de verrassing weg.
Lof is in the airquote:
als je morgen of volgende week op werkdagen tussen 9 en 16u belt naar de afdeling die autoverzekeringen en woonverzekering verkoopt is de kans aanwezig dat je mij te spreken krijgtquote:Op donderdag 13 november 2014 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
Nee centraal beheer Achmea, ik wil niet geholpen worden door Spike of Nicolette van DamIk wil geholpen worden door 3rdRock
als de Jannen maar niet winnenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:20 schreef Evertjan het volgende:
op 101.tv de uitreiking van de Radioring
je was het zat om iedere keer de deur te moeten vervangen wanneer ze weer met een koevoet bezig was geweest?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
laat ik nou net beide verzekeringen bij Centraal Beheer hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je morgen of volgende week op werkdagen tussen 9 en 16u belt naar de afdeling die autoverzekeringen en woonverzekering verkoopt is de kans aanwezig dat je mij te spreken krijgt
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je was het zat om iedere keer de deur te moeten vervangen wanneer ze weer met een koevoet bezig was geweest?
dat kan, maar volgens mij kan ik die niet versturen...heb het iig nog niet hoeven doen. maar ik zal eens wat aanpassen op je polis doen...je gaat nu samenwonen dus dat is meer inboedel en omdat t een wijf is ook meer risico....quote:Op donderdag 13 november 2014 20:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
laat ik nou net beide verzekeringen bij Centraal Beheer hebben
Ik wil wel een nieuw schadeformulier, kan ik daarvoor ook bellen?
[..]
Nou verschrikkelijk was dat idd
Wat een sjow zegquote:Op donderdag 13 november 2014 20:20 schreef Evertjan het volgende:
op 101.tv de uitreiking van de Radioring
Volgens mij zit er meer sensatie in mijn kleurboek.quote:
Veenstra wordt gewoon afgekaptquote:Op donderdag 13 november 2014 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij zit er meer sensatie in mijn kleurboek.
wat liefquote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat lief
vergeet niet je slot te vervangen
... Ze is de vorige keer toch sigaretten gaan halen?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |