quote:Op donderdag 13 november 2014 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Sinds die versie met Fergie zie ik de hele tijd die broek/kont voor me als ik dit nummer hoor
[ afbeelding ]
Verkeerde header.. xDquote:
Maak em ff transparant dan, henkquote:Op donderdag 13 november 2014 09:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verkeerde header.. xD
[ afbeelding ]
Bijnaquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bijna
Heb jij ook een leren broek? Trek hem dan de 22ste aan... Dan vraag ik: Heb je leren pijpen?
XD
Heb jij ook leren pijpen?quote:
Nee.quote:
Ben je nog niet aangekleed dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Brrr rillingen lopen over mijn rug.
Dat wel. Het is gewoon wat de stem van Chris Martin met mij doet, kan het ook niet helpen.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je nog niet aangekleed dan?
Ja? Krijg je daar een nat broekje van ja?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wel. Het is gewoon wat de stem van Chris Martin met mij doet, kan het ook niet helpen.
Nee ik word er spontaan kurkdroog van.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? Krijg je daar een nat broekje van ja?
Terecht jaquote:Op donderdag 13 november 2014 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik word er spontaan kurkdroog van.
Hoi zonnetjequote:Op donderdag 13 november 2014 09:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wie heeft de muziek vanochtend uitgezocht
Ik luister normaal nooit zo vroeg al naar 3FM dus mij zal het allemaal worst wezenquote:
Die is leukquote:Op donderdag 13 november 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat voor jou
http://www.juniqe.com/all-you-need-is-love-men-s-hoodie.html
Tof!quote:Op donderdag 13 november 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat voor jou
http://www.juniqe.com/all-you-need-is-love-men-s-hoodie.html
Ja hij heeft baardaaperitisquote:Op donderdag 13 november 2014 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
Die Domien ziet er echt slecht uit. Is hij ziek ?
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
X-Tina in haar uber babe dagen
Dit. Tevens goedemorgenquote:
in deze contekst episch, maar eigenlijk zijn ze best smerig.quote:
Mex heeft gesproken mensenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft toch best een leuk liedje dit, oprecht.
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:43 schreef alors het volgende:
[..]
Mex heeft gesproken mensen
[ afbeelding ]
Jij vindt het ook best leuk, alors?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:43 schreef alors het volgende:
[..]
Mex heeft gesproken mensen
[ afbeelding ]
Eensquote:Op donderdag 13 november 2014 10:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
in deze contekst episch, maar eigenlijk zijn ze best smerig.
Zo lang ik er niet mee doodgegooid word is het idd een prima nummertje.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt het ook best leuk, alors?
Ik ken er ook wel.. bijvoorbeeld een ander liedje dat eindigt op 'Dag'quote:
En zolang Gerard zelf maar niet met cups gaat spelenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:45 schreef alors het volgende:
[..]
Zo lang ik er niet mee doodgegooid word is het idd een prima nummertje.
Godsamme.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En zolang Gerard zelf maar niet met cups gaat spelen
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:51 schreef MarijeH het volgende:
Jaaa Ed Struijlaart op 3fm. Ik zag trouwens net op www.3fmfan.nl dat Michiel (9 keer) en Giel (1 keer) de enige zijn die dit nummer op 3fm hebben gedraaid. Dat verraste mij. Ik ga dit nummer een keer aanvragen morgen of in het weekend.
Succes, misschien krijg je em nog wel gedraaid ook!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:51 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga dit nummer een keer aanvragen morgen of in het weekend.
Hee ik doe niet zuurquote:Op donderdag 13 november 2014 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis deelt wat glaasjes natronloog uit om het zuur hier een beetje te compenseren.
Ik weetquote:
Bedankt. Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Succes, misschien krijg je em nog wel gedraaid ook!
Laatst vertelde Natron mij een geheimpje, maar wat bleek, natronloog...quote:Op donderdag 13 november 2014 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis deelt wat glaasjes natronloog uit om het zuur hier een beetje te compenseren.
Mijn gezicht ging vanquote:Op donderdag 13 november 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laatst vertelde Natron mij een geheimpje, maar wat bleek, natronloog...
Dudequote:Op donderdag 13 november 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |