quote:Op donderdag 13 november 2014 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Sinds die versie met Fergie zie ik de hele tijd die broek/kont voor me als ik dit nummer hoor
[ afbeelding ]
Verkeerde header.. xDquote:
Maak em ff transparant dan, henkquote:Op donderdag 13 november 2014 09:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verkeerde header.. xD
[ afbeelding ]
Bijnaquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bijna
Heb jij ook een leren broek? Trek hem dan de 22ste aan... Dan vraag ik: Heb je leren pijpen?
XD
Heb jij ook leren pijpen?quote:
Nee.quote:
Ben je nog niet aangekleed dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Brrr rillingen lopen over mijn rug.
Dat wel. Het is gewoon wat de stem van Chris Martin met mij doet, kan het ook niet helpen.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je nog niet aangekleed dan?
Ja? Krijg je daar een nat broekje van ja?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wel. Het is gewoon wat de stem van Chris Martin met mij doet, kan het ook niet helpen.
Nee ik word er spontaan kurkdroog van.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? Krijg je daar een nat broekje van ja?
Terecht jaquote:Op donderdag 13 november 2014 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik word er spontaan kurkdroog van.
Hoi zonnetjequote:Op donderdag 13 november 2014 09:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wie heeft de muziek vanochtend uitgezocht
Ik luister normaal nooit zo vroeg al naar 3FM dus mij zal het allemaal worst wezenquote:
Die is leukquote:Op donderdag 13 november 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat voor jou
http://www.juniqe.com/all-you-need-is-love-men-s-hoodie.html
Tof!quote:Op donderdag 13 november 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat voor jou
http://www.juniqe.com/all-you-need-is-love-men-s-hoodie.html
Ja hij heeft baardaaperitisquote:Op donderdag 13 november 2014 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
Die Domien ziet er echt slecht uit. Is hij ziek ?
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
X-Tina in haar uber babe dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |