met wie is harry potter getrouwd?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:34 schreef remlof het volgende:
Sjezus, jullie weten ook echt niks hè?
Kom je even shinen met je vraag die niemand weet? Vraag eens iets over Paris Hilton ofzo.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:34 schreef remlof het volgende:
Sjezus, jullie weten ook echt niks hè?
Ginny Weaslyquote:Op donderdag 13 november 2014 01:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
met wie is harry potter getrouwd?
Die Harry Potter is inmiddels ook een ster, het is ongelofelijkquote:Op donderdag 13 november 2014 01:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's ook een sterrenbeeld toch?
Tevens heeft JK Rowling dus gewoon dik veel namen uit de sterrenkunde
Ik zou zijn ster wel eens van dichtbij willen bekijkenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Harry Potter is inmiddels ook een ster, het is ongelofelijk
Daarvan weet ik alleen dat ze niet heel erg goed kan pijpenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom je even shinen met je vraag die niemand weet? Vraag eens iets over Paris Hilton ofzo.
Ik zou mijn toverstaf uit mijn broek halen en hem helemaal betoverenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou zijn ster wel eens van dichtbij willen bekijken
noem eens een woord dat rijmt op de naam van die rode ster dat begint met een B?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarvan weet ik alleen dat ze niet heel erg goed kan pijpen
Nou dat viel wel mee want dat was best een indrukwekkende cumshot van Rick Salomon.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarvan weet ik alleen dat ze niet heel erg goed kan pijpen
Ok, ehhh: leuzequote:Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
noem eens een woord dat rijmt op de naam van die rode ster dat begint met een B?
Wilde ik net gaan vragen wie die gozer was (mocht ik ooit aan de beurt komen) verklap jij het.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dat viel wel mee want dat was best een indrukwekkende cumshot van Rick Salomon.
hoi johannes, je had lekker gekookt zag ikquote:Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou mijn toverstaf uit mijn broek halen en hem helemaal betoveren
Wat leer je toch een hoop in dit topic.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilde ik net gaan vragen wie die gozer was (mocht ik ooit aan de beurt komen) verklap jij het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |