Ik leer hier elke minuut weer bij.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was al jaren bekend
Nee, dat is een sterrenstelsel. En van Harry Potter heb ik nog nooit iets gelezen of gezien.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is het antwoord wel een personage uit Harry Potter?
Andromeda!
Ga je schamenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is een sterrenstelsel. En van Harry Potter heb ik nog nooit iets gelezen of gezien.
vanaf nu een uur lang Harry Potter vragen om jou te pesten!quote:Op donderdag 13 november 2014 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is een sterrenstelsel. En van Harry Potter heb ik nog nooit iets gelezen of gezien.
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
vanaf nu een uur lang Harry Potter vragen om jou te pesten!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ok, Andromeda is een sterrenbeeld dat is verbonden met Pegasus, ik was in de war met de Andromeda-nevel, M-31quote:
heb jij ook zon stehtoscoop thuis?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, Andromeda is een sterrenbeeld dat is verbonden met Pegasus, ik was in de war met de Andromeda-nevel, M-31
Nee, wel zetpillen.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij ook zon stehtoscoop thuis?
lolquote:Op donderdag 13 november 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij ook zon stehtoscoop thuis?
Da's ook een sterrenbeeld toch?quote:
neequote:Op donderdag 13 november 2014 01:34 schreef remlof het volgende:
Sjezus, jullie weten ook echt niks hè?
kom hatenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:34 schreef remlof het volgende:
Sjezus, jullie weten ook echt niks hè?
Forum Opties | |
---|---|