Wij hebben dezelfde slechte humor.quote:
de rode gigant/the red giant?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:26 schreef remlof het volgende:
Hoe heet de heldere rode ster in de linkerschouder van het sterrenbeeld Orion?
dat is ook altijd mijn eerste reactie als ik me in hetzelfde topic als remlof bevindquote:Op donderdag 13 november 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het broekje al uitgedaan. Heeft op zich niet al te veel met remlof te maken.
Nee, dat is een blauwe ster in het sterrenbeeld Grote Hond, tevens de helderste ster aan de aardse hemel.quote:
Belatrix danquote:Op donderdag 13 november 2014 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is een blauwe ster in het sterrenbeeld Grote Hond, tevens de helderste ster aan de aardse hemel.
Geef eens een hint ouwe pik.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is wel rood en helder maar staat in het sterrenbeeld Leeuw.
HaJeequote:Op donderdag 13 november 2014 01:29 schreef HaJee het volgende:
En voor deze vraag ben ik nog even uit bed gebleven
Beatrix dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Bijna goed, die staat wel in Orion, maar is niet rood.
is het antwoord wel een personage uit Harry Potter?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is wel rood en helder maar staat in het sterrenbeeld Leeuw.
Meen je ook echt, nu weet ik waar die JK rowling dr inspiratie vandaan haaldequote:Op donderdag 13 november 2014 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
niet?quote:
Dat is gewoon mijn reactie als ik alleen thuis ben. Broek uit en FOK!ken.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat is ook altijd mijn eerste reactie als ik me in hetzelfde topic als remlof bevind
Dat was al jaren bekendquote:Op donderdag 13 november 2014 01:30 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Meen je ook echt, nu weet ik waar die JK rowling dr inspiratie vandaan haalde
Ik leer hier elke minuut weer bij.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was al jaren bekend
Nee, dat is een sterrenstelsel. En van Harry Potter heb ik nog nooit iets gelezen of gezien.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is het antwoord wel een personage uit Harry Potter?
Andromeda!
Ga je schamenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is een sterrenstelsel. En van Harry Potter heb ik nog nooit iets gelezen of gezien.
vanaf nu een uur lang Harry Potter vragen om jou te pesten!quote:Op donderdag 13 november 2014 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is een sterrenstelsel. En van Harry Potter heb ik nog nooit iets gelezen of gezien.
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
vanaf nu een uur lang Harry Potter vragen om jou te pesten!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ok, Andromeda is een sterrenbeeld dat is verbonden met Pegasus, ik was in de war met de Andromeda-nevel, M-31quote:
heb jij ook zon stehtoscoop thuis?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, Andromeda is een sterrenbeeld dat is verbonden met Pegasus, ik was in de war met de Andromeda-nevel, M-31
Nee, wel zetpillen.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij ook zon stehtoscoop thuis?
lolquote:Op donderdag 13 november 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij ook zon stehtoscoop thuis?
Da's ook een sterrenbeeld toch?quote:
neequote:Op donderdag 13 november 2014 01:34 schreef remlof het volgende:
Sjezus, jullie weten ook echt niks hè?
kom hatenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:34 schreef remlof het volgende:
Sjezus, jullie weten ook echt niks hè?
Forum Opties | |
---|---|