Noobsquote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
Duurde wel te lang ja
Anyway, slaap wel allen!
Trustequote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
Duurde wel te lang ja
Anyway, slaap wel allen!
Jaja 't is al goedquote:Op donderdag 13 november 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt allemaal door jouw koude sneeuw
Uhm...quote:
oh, dacht dat het wel redelijk mooi weer zou blijven,quote:Op donderdag 13 november 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm...
Nee niet echt eigenlijk![]()
Ik heb vrijdag vrij en dan ga ik wellicht kiten op het IJsselmeer.
En jij?
hoeveel is veel te jong?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:47 schreef Californium het volgende:
Zo! een woensdagavond die eindigt met bier in een bar met een collega van een vriend, die veel te jong is maar veel te leuk.
morgen wordt!
Het gaat zeker waaien jaquote:Op donderdag 13 november 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh, dacht dat het wel redelijk mooi weer zou blijven,
maar het gaat waaien dus?
Nee, helaas niks leuks te vertellen.
Gisteren wezen sporten en nu super spierpijn dat ik niet fijn kan liggen.
Niet handig.
Neuk zequote:Op donderdag 13 november 2014 00:47 schreef Californium het volgende:
Zo! een woensdagavond die eindigt met bier in een bar met een collega van een vriend, die veel te jong is maar veel te leuk.
morgen wordt!
Rare hobby heb jij maar, een beetje blij worden als het slecht weer wordtquote:Op donderdag 13 november 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat zeker waaien ja
Maar wel een kloterichting. Vandaar waarschijnlijk IJsselmeer.
En neem ook m'n handschoentjes mee... kan fris worden...
Geweldig johquote:Op donderdag 13 november 2014 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rare hobby heb jij maar, een beetje blij worden als het slecht weer wordt
Geen: 'ok' ? Dat is meer jouw standaard reactie.quote:
Ik was mij er niet van bewust dat ik een standaard reactie had, maar zoals je ziet hou ik het voor nu even bij 'oh'quote:Op donderdag 13 november 2014 01:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen: 'ok' ? Dat is meer jouw standaard reactie.
Okquote:Op donderdag 13 november 2014 01:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik was mij er niet van bewust dat ik een standaard reactie had, maar zoals je ziet hou ik het voor nu even bij 'oh'
Waarom zou dat niet mogen? Ik haat tenminste iedereen, zo discrimineer ik niet.quote:
haat is een iets te sterk woord misschienquote:Op donderdag 13 november 2014 01:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Ik haat tenminste iedereen, zo discrimineer ik niet.
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haat is een iets te sterk woord misschien
Goed nieuws, vanaf morgen ben ik weer te bewonderen in NL.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval ben je misschien maar beter af daar in Duitsland dan
GI?quote:
Nee dat heb je niet fax, geef het maar op.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet fax, geef het maar op.
Wellesquote:Op donderdag 13 november 2014 01:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet fax, geef het maar op.
Ga nu maar weer braaf fappen.quote:
hoezo een blauwe hoed?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:54 schreef Inolvidable het volgende:
Of maak een foto met een blauwe hoed?
Ik heb geen blauwequote:Op donderdag 13 november 2014 01:54 schreef Inolvidable het volgende:
Of maak een foto met een blauwe hoed?
Ja, maar dat blauw was zo specifiek, dus ik was even nieuwsgierig.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft er al een met een oranje gezien
Ik kreeg een foto met een oranje hoed. Hangt nu boven m'n bed.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kreeg een foto met een oranje hoed. Hangt nu boven m'n bed.
Tegenvaller.quote:
Oh dat is wel leuk, ben je niet alleen vannacht.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kreeg een foto met een oranje hoed. Hangt nu boven m'n bed.
Is denk ik het tegenovergestelde van een dromenvanger, krijg je juist nachtmerries van.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk, ben je niet alleen vannacht.
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Is denk ik het tegenovergestelde van een dromenvanger, krijg je juist nachtmerries van.
Faxie moet naar bedje toe?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk, ben je niet alleen vannacht.
beetje spanning is niks mis meequote:Op donderdag 13 november 2014 01:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Is denk ik het tegenovergestelde van een dromenvanger, krijg je juist nachtmerries van.
Anders kun je altijd nog vragen of fax naar je toekomt, doet hij wel.quote:
Nog lang niet zegt hij dan. Binnen 5 minuten ben je al wel klaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog lang niet hoor
En eerst fappen toch
Aeque mag ik een foto van jou met oranje hoed? Dan komen jullie naast elkaar op The Wall of Orange. Ga ik allemaal foto's verzamelen van Fokkers met oranje hoeden.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever het rijden isquote:Op donderdag 13 november 2014 02:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog vragen of fax naar je toekomt, doet hij wel.
[..]
Nog lang niet zegt hij dan. Binnen 5 minuten ben je al wel klaar.
Je wilt graag slapeloze nachten?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Aeque mag ik een foto van jou met oranje hoed? Dan komen jullie naast elkaar op The Wall of Orange. Ga ik allemaal foto's verzamelen van Fokkers met oranje hoeden.
Die heb ik al sinds....quote:
Nee dank je, ik heb allereerst geen oranje hoed en ten tweede denk ik niet dat het 'zomaar' een foto van fax is waar ik dus ook niet mee geassocieerd wil worden.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Aeque mag ik een foto van jou met oranje hoed? Dan komen jullie naast elkaar op The Wall of Orange. Ga ik allemaal foto's verzamelen van Fokkers met oranje hoeden.
Ik bedoel maar.quote:
Oranje is ook wel een erg fel kleurtje ja.quote:
Die brengt hij alleen als er seks aan verbonden is.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd, maar mijn thee ben je nog nooit komen brengen.
Joh, fokking Utrechtquote:Op donderdag 13 november 2014 02:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd, maar mijn thee ben je nog nooit komen brengen.
Die met de hoed wel hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 02:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb allereerst geen oranje hoed en ten tweede denk ik niet dat het 'zomaar' een foto van fax is waar ik dus ook niet mee geassocieerd wil worden.
[..]
Ik bedoel maar.
[..]
Oranje is ook wel een erg fel kleurtje ja.
[..]
Die brengt hij alleen als er seks aan verbonden is.
Krijg je een keer een uitnodiging, sla je het af... Jezus fax... Moet ze dan gewoon heel direct zeggen dat ze wilt dat jij haar aanduwt?quote:
Dude, je weet niksquote:Op donderdag 13 november 2014 02:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg je een keer een uitnodiging, sla je het af... Jezus fax... Moet ze dan gewoon heel direct zeggen dat ze wilt dat jij haar aanduwt?
Jawel hoor. Ik doe alleen geen 30+.quote:
Ik begrijp heel goed dat jouw auto geen thee-warmhouder heeft hoor. Zit natuurlijk ook niet standaard in auto's. Kan gebeurenquote:
Zondequote:Op donderdag 13 november 2014 02:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik doe alleen geen 30+.
Ik had al eerder gemeld dat ik haat. Is dus niet opeens.quote:
O je hebt Yv al terug aangeduwd. Goed bezig fax.quote:
Ik heb een thermoflesquote:Op donderdag 13 november 2014 02:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat jouw auto geen thee-warmhouder heeft hoor. Zit natuurlijk ook niet standaard in auto's. Kan gebeuren
Neeneequote:Op donderdag 13 november 2014 02:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had al eerder gemeld dat ik haat. Is dus niet opeens.
[..]
O je hebt Yv al terug aangeduwd. Goed bezig fax.
Ja, ik zou mijn verloving met Roy daarvoor natuurlijk niet op het spel zetten.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
NeeneePas op, de roddelmachine gaat snel hier.
Dat met fax was toch nog voor de verloving?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn verloving met Roy daarvoor natuurlijk niet op het spel zetten.
Maakt dat het minder erg dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat met fax was toch nog voor de verloving?
Ben jij verloofd? (En dan zo'n hartemoticon erbij indenken)quote:Op donderdag 13 november 2014 02:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn verloving met Roy daarvoor natuurlijk niet op het spel zetten.
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben jij verloofd? (En dan zo'n hartemoticon erbij indenken)
Ik kan nog netquote:Op donderdag 13 november 2014 02:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik doe alleen geen 30+.
Dan kan het nog best.quote:
Ja met Royco.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Sow, ik stikte bijna letterlijk van het lachen. Oh my.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sow, ik stikte bijna letterlijk van het lachen. Oh my.
Nee. Sorry, was even vergeten dat je nieuw bent.
Nee, ik ben niet verloofd en heb geen seks.
Met wie dan wel?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verloofd en heb geen seks (met Fax).
Oh. Je zakte echt ineens in aanzien.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verloofd en heb geen seks (met Fax).
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh. Je zakte echt ineens in aanzien.
Maar nu vind ik je weer leuk.
En met dat laatste ga je de fout in.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh. Je zakte echt ineens in aanzien.
Maar nu vind ik je weer leuk.
I am Groot.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:18 schreef aeque het volgende:
[..]
En met dat laatste ga je de fout in.
I am Smurf?quote:
Zo lang ben jij helemaal niet.quote:
Tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben nog steeds aan het hoesten van het lachen/verslikken van net![]()
En niet zodoen. Het is laat, dan moet je maar naar bed gaan.
Ik heb geen pompoms dus dat kan niet. Plus dat ik mijzelf niet eraan stoor verder.quote:
Nee, en stel je voor dat je eens aan een ander denktquote:Op donderdag 13 november 2014 02:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geen pompoms dus dat kan niet. Plus dat ik mijzelf niet eraan stoor verder.
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik hoor de Jackson5 er automatisch bij
Nee waarom zou ik? Die denken ook niet aan mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, en stel je voor dat je eens aan een ander denkt
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik? Die denken ook niet aan mij.
Als jij ook lief doetquote:Op donderdag 13 november 2014 02:28 schreef Inolvidable het volgende:
Doe lief tegen elkaar, anders ga ik huilen.
Moet je toch beter je best doen gok ik.quote:
Zo laat?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:31 schreef Inolvidable het volgende:
Ben dus rond 11 uur bij de McDonalds geweest, heb nu weer megahonger.
Ik doe lief.quote:
Ja, schijnbaar verdoe ik mijn tijd nu inderdaad momenteel door dit tegen jou te typen aangezien jij je niet normaal hier kan gedragen.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je toch beter je best doen gok ik.
Tell him girlquote:Op donderdag 13 november 2014 02:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar verdoe ik mijn tijd nu inderdaad momenteel door dit tegen jou te typen aangezien jij je niet normaal hier kan gedragen.
En dat geef ik aan bij je, durf nu nog eens te zeggen dat ik niet aan andere denk.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar verdoe ik mijn tijd nu inderdaad momenteel door dit tegen jou te typen aangezien jij je niet normaal hier kan gedragen.
Eerste niet hoor, kan uitslapenquote:Op donderdag 13 november 2014 02:33 schreef Inolvidable het volgende:
Conclusie van dit topic: iedereen heeft slaap/seks tekort.
Ik bedoelde letterlijk HIER, dit topic HIER. *zucht*quote:Op donderdag 13 november 2014 02:33 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat geef ik aan bij je, durf nu nog eens te zeggen dat ik niet aan andere denk.
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:33 schreef Inolvidable het volgende:
Conclusie van dit topic: iedereen heeft slaap/seks tekort.
Maanden?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slaap te kort niet.. Panda punten.. 4
Ik geef het ook HIER in dit topic aan je aan. Dus ik denk aan je, ergo aan een ander.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik bedoelde letterlijk HIER, dit topic HIER. *zucht*
[..]denk dat dat wel redelijk klopt
Nouja hij was toch met z'n chica... dacht niet dat dat 4 maanden geleden al was...quote:Op donderdag 13 november 2014 02:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat te lang? En al eenwaard?
Ik wil weten wat het is.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij niet, dus maak je er niet druk om
Een punt voor een maand geen seks. En bij studenten moet je een punt per week rekenenquote:
Dus we kunnen het eigenlijk ook faxiepunten noemen?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een punt voor een maand geen seks. En bij studenten moet je een punt per week rekenenWant die neuken meer uiteraard.
Panda's zijn nogal moeilijk met voortplanten, vandaar...
Haha goeiequote:Op donderdag 13 november 2014 02:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus we kunnen het eigenlijk ook faxiepunten noemen?
Owja je had zo'n pyjama ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:45 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb 24 pandapunten en een pandapak!!!!!!!
Panda pyjama was het toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:45 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb 24 pandapunten en een pandapak!!!!!!!
Ja pyjama. (En dan nu zo'n bloospoppetje he)quote:
Ik maak me er niet zo druk om..quote:Op donderdag 13 november 2014 02:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo lang geleden al pff
Nouja hier ook 4 of 5En gaan er een hoop meer bij komen
Je krijgt als chauffeur serieus dat soort suggesties?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik maak me er niet zo druk om..
Ik wil die engelse eens proberen
En als dat niets is dan kan ik altijd nog op aanbiedingen van sommige klanten ingaan
Lolquote:Op donderdag 13 november 2014 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik maak me er niet zo druk om..
Ik wil die engelse eens proberen
En als dat niets is dan kan ik altijd nog op aanbiedingen van sommige klanten ingaan
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je krijgt als chauffeur serieus dat soort suggesties?
Heb ik mij altijd afgevraagd eigenlijk haha
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:50 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb ook een keer een taxichauffeur betaalt in natura hoor.
Grapje.quote:
Je betaalde met muntdrop?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:50 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb ook een keer een taxichauffeur betaalt in natura hoor.
Dat zou wel een idee zijn mijn zwart taxi stinkt zo erg.quote:
Je wat?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat zou wel een idee zijn mijn zwart taxi stinkt zo erg.
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat zou wel een idee zijn mijn zwart taxi stinkt zo erg.
Illegalequote:
Zwarte Piet die bijklust op de taxi, moet niet gekker worden..quote:
handje pepernoten bij het instappenquote:Op donderdag 13 november 2014 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zwarte Piet die bijklust op de taxi, moet niet gekker worden..
Slaap lekker!quote:Op donderdag 13 november 2014 03:03 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen weer een journalistiek onderzoek opzetten. (Nu een poppetje dat moe is)
Welterusten alvast!
Kijk uit voor nachtmerriesquote:Op donderdag 13 november 2014 03:03 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen weer een journalistiek onderzoek opzetten. (Nu een poppetje dat moe is)
Welterusten alvast!
Fixed.quote:Op donderdag 13 november 2014 03:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, ze had jouw dickpic natuurlijk
Sinds wanneer zijn er speciale oranje hoeden voor dicks?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 03:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er speciale oranje houden voor dicks?
Volgens mij ben je gewoon jaloers en wil je de foto ook toegezonden krijgen?!
quote:Op donderdag 13 november 2014 03:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mooie ninja-edit, alleen jammer dat er nog steeds houden staat ipv hoeden. Maar, ask fax, die heeft er blijkbaar een.quote:Op donderdag 13 november 2014 03:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb er wel meerquote:Op donderdag 13 november 2014 03:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooie ninja-edit, alleen jammer dat er nog steeds houden staat ipv hoeden. Maar, ask fax, die heeft er blijkbaar een.
En nee dank je.
Een Duitse helm op je Duitse helm, dat is pas inception.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 03:15 schreef Yvie_lu het volgende:
En toen was het stil? Jullie zijn gelijk aan het kijken hoe je een patent moet aanvragen?
Nopequote:Op donderdag 13 november 2014 03:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt geen accessoires nodig?
De wat met wat?quote:Op donderdag 13 november 2014 03:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Vorige week was de Krea-doe in Utrecht, allemaal middelbare vrouwen met trolly's.
Had vast een leuk youtube filmpje opgeleverd als je dit serieus was gaan vragen of ze hiervoor een prototype zouden willen maken
Ik kan niet zo braaf denken, sorryquote:Op donderdag 13 november 2014 03:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik doelde op de voor de hand liggende haar-elastiekjes
quote:Op donderdag 13 november 2014 03:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan niet zo braaf denken, sorry
I know, sorry. Je hele onschuld is gewoon wegquote:Op donderdag 13 november 2014 03:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan niet zo braaf denken, sorry
Komt door Fokquote:Op donderdag 13 november 2014 03:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know, sorry. Je hele onschuld is gewoon weg
quote:Op donderdag 13 november 2014 03:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha, sure blame Fok!...
Edit: Ik geef jou ook de schuld, dus eigenlijk mag het wel
Ik heb de foto gelukkig niet uitgeprintquote:Op donderdag 13 november 2014 03:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Kijk uit voor nachtmerries
23quote:
Goed gezopen gisteren?quote:Op donderdag 13 november 2014 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, goedemorgen. De lucht is blauw, de zon schijnt en ik zie alles weer helder.
Oh dat valt inderdaad reuze mee. Leuk toch!quote:Op donderdag 13 november 2014 09:40 schreef Californium het volgende:
[..]
23! Natuurlijk valt dat wel mee, ik ben 26, maar ik val normaal op oudere mannen
God wat is ie schattig!
Soms is een jong blaadje niet verkeerd.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:40 schreef Californium het volgende:
[..]
23! Natuurlijk valt dat wel mee, ik ben 26, maar ik val normaal op oudere mannen
God wat is ie schattig!
Nee, ik drink voorlopig geen alcohol meer heb ik besloten.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed gezopen gisteren?
En op een ouwe fiets leer je het beste fietsenquote:Op donderdag 13 november 2014 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is een jong blaadje niet verkeerd.
En goedemorgen allen
Wat, heb je me gemist? Voel me vereerdquote:Op donderdag 13 november 2014 11:39 schreef K44S het volgende:
[..]
En op een ouwe fiets leer je het beste fietsen![]()
Ik was al bang dat je werk zou hebben:P
Wat een schijtpost.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:35 schreef Fascination het volgende:
Wauw, ik legde echt de perfecte drol vanochtend.Aan een stuk en perfect qua textuur.
Zat te twijfelen of ik een foto moest maken, maar toch niet gedaan, staat misschien wat te patserig.
![]()
Hahah, dat is en goed en slecht nieuwsquote:Op donderdag 13 november 2014 11:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat, heb je me gemist? Voel me vereerd
Ik ben druk aan het bellen en heb sollicitaties gisteren nog verstuurd. Kreeg ik een korte afwijzing:quote:Op donderdag 13 november 2014 11:48 schreef K44S het volgende:
[..]
Hahah, dat is en goed en slecht nieuws
Gisteren en vanochtend weer een sollicitatie er uit gegooid.
God,wat voelt het slecht om thuis te zitten. Ik kan bijna niets doen om m'n hersenen bezig te houden.... - lees: iets nieuws leren-
Geld voor nieuwe laptop endus software heb ik niet
En dan bijna niet af te hoeven vegenquote:Op donderdag 13 november 2014 11:35 schreef Fascination het volgende:
Wauw, ik legde echt de perfecte drol vanochtend.Aan een stuk en perfect qua textuur.
Zat te twijfelen of ik een foto moest maken, maar toch niet gedaan, staat misschien wat te patserig.
![]()
Had ik dus bijna het zelfde met online sollicitatie gesprek met T-mobile...quote:Op donderdag 13 november 2014 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het bellen en heb sollicitaties gisteren nog verstuurd. Kreeg ik een korte afwijzing:
"Beste Thijs, ik zie te weinig aansluiting voor een goede match. Ik heb betere kandidaten. Ik ga je daarom niet aanbieden."
Eerlijk en direct, maar ga dan niet van te voren mailen dat ik een goede match ben die uit jullie systeem komt rollen
Kutsmoes.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het bellen en heb sollicitaties gisteren nog verstuurd. Kreeg ik een korte afwijzing:
"Beste Thijs, ik zie te weinig aansluiting voor een goede match. Ik heb betere kandidaten. Ik ga je daarom niet aanbieden."
Eerlijk en direct, maar ga dan niet van te voren mailen dat ik een goede match ben die uit jullie systeem komt rollen
Ik vind dat toch een goed argument. Sterker nog, ik zou je aangenomen hebben omdat je er zo over denkt.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Had ik dus bijna het zelfde met online sollicitatie gesprek met T-mobile...
Met zo'n rollenspel.
Ik faalde op bepaalde punten, maar heb mezelf toen verdedigd met: "Ik werk momenteel op de markt... en daar komt een klanten en die koopt een stuk kaas voor 5 euro.... mijn werkgever kan het niet waarderen als ik een halfuur met die klant sta te lullen en vervolgens misschien een stuk kaas van 10 euro te verkopen".
"Er zijn namelijk meer klanten... en het het product is goedkoop en snel..."
Dus ik kon mijn gesprekstechnieken niet echt volwaardig toepassen ( zijn van die dingen die je gewoon moet blijven oefenen ).
'ja dat snap ik, goed.. we kunnen er lang er en breed over praten... maar ik denk dat je niet de geschikte kandidaat bent'.
Ok. tot ziens.
Heb toen het hele huis bij elkaar gevloekt.
Dat idee had ik ook, kwam ook een beetje bot over.quote:
Dankjequote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een goed argument. Sterker nog, ik zou je aangenomen hebben omdat je er zo over denkt.
[..]
Dat idee had ik ook, kwam ook een beetje bot over.
Soms moet je een beetje brutaler zijn dan normaal. Heb ik ook moeite mee trouwens, maar ik kan me vrij goed ergens doorheen praten. Toch succes gewenst alsnog manquote:Op donderdag 13 november 2014 12:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Dankje.
Ze liet me ook niet echt uitpraten.
Ach, ik heb fouten gemaakt in het verkoopgesprek.... Maar goed, ik ben ook maar een mens.
Het probleem is, dat er veel te veel vraag is.....
Maar dat is al bekend, en kan ik niet meer als smoes gebruiken.
Daarbij is het ook zo, dat als mensen zeggen:"Kijk daar en reageer eens daar op".
Ik vrijwel altijd al weet wat de eisen zijn, en die zijn vaak te hoog gegrepen.
Maar als je niet op de tips in gaat, hebben mensen ook het idee van : die help ik dus ook niet meer.
PS: Ik kom er net achter dat ik met +- 7 vingers typ
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
Assassin's Creed Unity glitchfest
(En let niet op de muziek die eronder geplakt is)
Ja, ik was ook wat brutaler dan normaal.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje brutaler zijn dan normaal. Heb ik ook moeite mee trouwens, maar ik kan me vrij goed ergens doorheen praten. Toch succes gewenst alsnog man
Dat eerste uiteraard ook. Nu heb ik snel een klik met het bedrijf dus dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:29 schreef Solique het volgende:
Veel sollicitaties hebben dan weet je voor jezelf vanzelf wat je wel en niet moet doen.
Het is ook een klik die nodig is om een baan te krijgen.
[..]
Klik moet er van beide kanten zijnquote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
Dat eerste uiteraard ook. Nu heb ik snel een klik met het bedrijf dus dat is het probleem niet.
Ik had hem ook op FB geplaatst, die clip. Kwam er via TotalBiscuit's Let's NOT Play. Ik heb me een breuk gelachen![]()
Komt goed, we proosten zodra we beide een baan hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja, ik was ook wat brutaler dan normaal.
Normaal was het ....: Ok.... sorry, naja.... hmmm oke.
Ik had toch al het gevoel dat ik dit niet ging winnen, dus heb toen maar het mes op tafel gelegd.
Ja. jij natuurlijk ook.
Dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2014 12:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Klik moet er van beide kanten zijn
Hele game is een grote glitch lees ik overal al.
Moet vorige delen eerst toch nog spelen.
Ik wil best langs komen voor een pilsquote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt goed, we proosten zodra we beide een baan hebben
[..]
Dat ook natuurlijk
Behoorlijk jaIk wacht wel even af
Tilburg.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik wil best langs komen voor een pilswaar woon je ?
-ik vergis mequote:
Nou, op wat kilometers naquote:Op donderdag 13 november 2014 12:37 schreef K44S het volgende:
[..]
-ik vergis me.
Ik woon zelf in t gooi,en dacht meteen aan LIMburg.
Ik ook, nog genoeg uit te spelen.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
Dat ook natuurlijk
Behoorlijk jaIk wacht wel even af
Mijn God. Die shit zie je hier ook in de zomerquote:Op donderdag 13 november 2014 12:48 schreef K44S het volgende:
Wat ben ik blij, o zo blij, dat ik niet gefilmd ben op m'n zuipvakanties.![]()
Ik snap het wel hoor, zelf ook gedaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:52 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Op werk.
[..]
Mijn God. Die shit zie je hier ook in de zomer
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 november 2014 12:53 schreef artelligence het volgende:
Ik ben nog nooit op zo'n zuipvakantie geweest
Nu ja, ik kan me voorstellen dat je 20 bent dit leuk vind. Maar het moet natuurlijk niet op tv komen hequote:Op donderdag 13 november 2014 12:53 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, zelf ook gedaan.
Nu voel ik me dom stom en nog dommer
Al zou mn vakantie betaald worden... nee nooit.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu ja, ik kan me voorstellen dat je 20 bent dit leuk vind. Maar het moet natuurlijk niet op tv komen he
Ok, we gaan wel als ouwe snobs wijn proeven in de Bordeaux om daarna cultuur te gaan snuiven in Florencequote:Op donderdag 13 november 2014 13:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Al zou mn vakantie betaald worden... nee nooit.
Nee, al heb ik hem laatst wel uitgespeeld. Nu New Game+ doen om level 50 te halen. En dan importeer ik die character wel in Riptide.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ook, nog genoeg uit te spelen.
Ben je nog niet op het eiland tegen gekomen.
Dan schaam je je toch de ogen uit je oogkassen als je dit terugziet later.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:52 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Op werk.
[..]
Mijn God. Die shit zie je hier ook in de zomer
Later? How about the next day?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan schaam je je toch de ogen uit je oogkassen als je dit terugziet later.
De schaden merk je pas bij sollicitaties en andere belangrijke gesprekken.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Later? How about the next day?
Dat is laterquote:Op donderdag 13 november 2014 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Later? How about the next day?
En vooral dit. Ik denk dat weinig bedrijven zich in willen laten met iemand die zo is. Goed, ligt aan het bedrijf en je moet werk en privé gescheiden houden, maar veelal nemen ze zoiets toch wel mee in hun besluit om je aan te nemen of niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:12 schreef K44S het volgende:
[..]
De schaden merk je pas bij sollicitaties en andere belangrijke gesprekken.
Die hoofdpijn de volgende dag, die gaat vanzelf weg.
Ik 1x toen ik 16 was. Dat werd ook echt wat het woord zegt 'een zuipvakantie'.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:53 schreef artelligence het volgende:
Ik ben nog nooit op zo'n zuipvakantie geweest
Dan liever naar Edinbrough voor een goede oude en daarna naar Florencequote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, we gaan wel als ouwe snobs wijn proeven in de Bordeaux om daarna cultuur te gaan snuiven in Florence
Als wij al met moeite aan een baan komen, ondanks dat we met onze zatte kop en berekeningen ..("ze zegt dat ze al ruim 4 weken geen seks heeft gehad..."..."Nou, dat had ze dus een maand geleden nog..") niet op tv zijn gekomen.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is later
[..]
En vooral dit. Ik denk dat weinig bedrijven zich in willen laten met iemand die zo is. Goed, ligt aan het bedrijf en je moet werk en privé gescheiden houden, maar veelal nemen ze zoiets toch wel mee in hun besluit om je aan te nemen of niet.
Ach, ze mogen best plezier hebben. Maar achteraf niet gaan miepen over geen werk kunnen vindenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Als wij al met moeite aan een baan komen, ondanks dat we met onze zatte kop en berekeningen ..("ze zegt dat ze al ruim 4 weken geen seks heeft gehad..."..."Nou, dat had ze dus een maand geleden nog..") niet op tv zijn gekomen.
Wens ik hen veel geluk.
Ik neem aan dat je Edinburgh bedoeld? Wiskyquote:Op donderdag 13 november 2014 13:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dan liever naar Edinbrough voor een goede oude en daarna naar Florence
Ik moest echt lachen om dat stukjequote:Op donderdag 13 november 2014 13:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Als wij al met moeite aan een baan komen, ondanks dat we met onze zatte kop en berekeningen ..("ze zegt dat ze al ruim 4 weken geen seks heeft gehad..."..."Nou, dat had ze dus een maand geleden nog..") niet op tv zijn gekomen.
Wens ik hen veel geluk.
Ja, je begrijpt me goedquote:Op donderdag 13 november 2014 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Edinburgh bedoeld? Wisky
lekkere zuigtepels gekquote:Op donderdag 13 november 2014 13:32 schreef artelligence het volgende:
Zag dit op Facebook. Lara Stone (model, ik wist het niet), zonder Photoshop.
http://intothegloss.com/2(...)ched-juergen-teller/
Mooie meid/vrouw ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:32 schreef artelligence het volgende:
Niks mis met goede whiskyquote:
Ziet er nog goed uit!quote:Op donderdag 13 november 2014 13:32 schreef artelligence het volgende:
ik zit nu op de ..... 12 matches.... waar van er 2/3 (eigenlijk 1...) intensief mee chat.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoax. Of heb je je zoekgebied nu op 41 km gezet
quote:
Die tepels zijn mij te groot.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:48 schreef artelligence het volgende:
[..]om hoe ze er uit ziet bedoel je? Modellen hoeven over het algemeen niet 'mooi' te zijn. Ik vind haar ook niet echt aantrekkelijk.
Dudequote:Op donderdag 13 november 2014 13:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Die tepels zijn mij te groot.
Sowieso swype ik "modellen" op Tinder naar links
Whut? Als je daar mee naar de Noordpool gaat ontvang je nog steeds radio Veronica..quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:51 schreef K44S het volgende:
[..]
Whut? Als je daar mee naar de Noordpool gaat ontvang je nog steeds radio Veronica..
Wtf, voor haar borstgrootte zijn ze zelfs klein te noemen.quote:
Modellen horen en symetrisch gezicht te hebben en iets "eigens". Om daarna zo bewerkt te worden met make-up en photoshop dat ze toch weer allemaal hetzelfde lijkenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:48 schreef artelligence het volgende:
[..]om hoe ze er uit ziet bedoel je? Modellen hoeven over het algemeen niet 'mooi' te zijn. Ik vind haar ook niet echt aantrekkelijk.
Dit inderdaad. Maar haar knieën zijn ook puntigquote:Op donderdag 13 november 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, voor haar borstgrootte zijn ze zelfs klein te noemen.
Mwah, oke, als ik een 3e keer goed kijk. Valt het best meequote:Op donderdag 13 november 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, voor haar borstgrootte zijn ze zelfs klein te noemen.
Dit ja. En mager. Maar goed, daarom vond ik deze shoot wel tofquote:Op donderdag 13 november 2014 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Modellen horen en symetrisch gezicht te hebben en iets "eigens". Om daarna zo bewerkt te worden met make-up en photoshop dat ze toch weer allemaal hetzelfde lijken
Zeker nietquote:
Vuile ....quote:
Zie je welquote:Op donderdag 13 november 2014 14:25 schreef Myraela het volgende:
Ze heeft wel van die rare extreem uitstekende tepels.
Kan niks aan haar vinden dat mooi is.quote:
Leg het dan beter uit.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:26 schreef Myraela het volgende:
Er zijn vrouwen met kleinere borsten dan haar tepels.
Net sollicitatie verstuurd voor mijn oude school. Dus beetje gespannen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:30 schreef Myraela het volgende:
Kaneeltje. Hoe is het met jou, lekkerding.
Oh spannend! Hopelijk hoor je snel iets, het wachten is soms nog het ergste van alles.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net sollicitatie verstuurd voor mijn oude school. Dus beetje gespannen.
En ik ga straks inkopen doen om een oreo cheesecake te maken.
Hoe is het met jou?
Ja, klopt. Wachten is naar.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh spannend! Hopelijk hoor je snel iets, het wachten is soms nog het ergste van alles.
Beetje ziekjes geweest, maar nu bijna weer opgeknapt. Ik ga zo ook bakken. Mijn oven is kapot, dus naar mijn moeder toe voor een speculaasstaaf, gevulde koeken, koffie/chocolade kruidnoten en taaitaai.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net sollicitatie verstuurd voor mijn oude school. Dus beetje gespannen.
En ik ga straks inkopen doen om een oreo cheesecake te maken.
Hoe is het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |