Noobsquote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
Duurde wel te lang ja
Anyway, slaap wel allen!
Trustequote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
Duurde wel te lang ja
Anyway, slaap wel allen!
Jaja 't is al goedquote:Op donderdag 13 november 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt allemaal door jouw koude sneeuw
Uhm...quote:
oh, dacht dat het wel redelijk mooi weer zou blijven,quote:Op donderdag 13 november 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm...
Nee niet echt eigenlijk![]()
Ik heb vrijdag vrij en dan ga ik wellicht kiten op het IJsselmeer.
En jij?
hoeveel is veel te jong?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:47 schreef Californium het volgende:
Zo! een woensdagavond die eindigt met bier in een bar met een collega van een vriend, die veel te jong is maar veel te leuk.
morgen wordt!
Het gaat zeker waaien jaquote:Op donderdag 13 november 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh, dacht dat het wel redelijk mooi weer zou blijven,
maar het gaat waaien dus?
Nee, helaas niks leuks te vertellen.
Gisteren wezen sporten en nu super spierpijn dat ik niet fijn kan liggen.
Niet handig.
Neuk zequote:Op donderdag 13 november 2014 00:47 schreef Californium het volgende:
Zo! een woensdagavond die eindigt met bier in een bar met een collega van een vriend, die veel te jong is maar veel te leuk.
morgen wordt!
Rare hobby heb jij maar, een beetje blij worden als het slecht weer wordtquote:Op donderdag 13 november 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat zeker waaien ja
Maar wel een kloterichting. Vandaar waarschijnlijk IJsselmeer.
En neem ook m'n handschoentjes mee... kan fris worden...
Geweldig johquote:Op donderdag 13 november 2014 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rare hobby heb jij maar, een beetje blij worden als het slecht weer wordt
Geen: 'ok' ? Dat is meer jouw standaard reactie.quote:
Ik was mij er niet van bewust dat ik een standaard reactie had, maar zoals je ziet hou ik het voor nu even bij 'oh'quote:Op donderdag 13 november 2014 01:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen: 'ok' ? Dat is meer jouw standaard reactie.
Okquote:Op donderdag 13 november 2014 01:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik was mij er niet van bewust dat ik een standaard reactie had, maar zoals je ziet hou ik het voor nu even bij 'oh'
Waarom zou dat niet mogen? Ik haat tenminste iedereen, zo discrimineer ik niet.quote:
haat is een iets te sterk woord misschienquote:Op donderdag 13 november 2014 01:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Ik haat tenminste iedereen, zo discrimineer ik niet.
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haat is een iets te sterk woord misschien
Goed nieuws, vanaf morgen ben ik weer te bewonderen in NL.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval ben je misschien maar beter af daar in Duitsland dan
GI?quote:
Nee dat heb je niet fax, geef het maar op.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet fax, geef het maar op.
Wellesquote:Op donderdag 13 november 2014 01:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet fax, geef het maar op.
Ga nu maar weer braaf fappen.quote:
hoezo een blauwe hoed?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:54 schreef Inolvidable het volgende:
Of maak een foto met een blauwe hoed?
Ik heb geen blauwequote:Op donderdag 13 november 2014 01:54 schreef Inolvidable het volgende:
Of maak een foto met een blauwe hoed?
Ja, maar dat blauw was zo specifiek, dus ik was even nieuwsgierig.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft er al een met een oranje gezien
Ik kreeg een foto met een oranje hoed. Hangt nu boven m'n bed.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kreeg een foto met een oranje hoed. Hangt nu boven m'n bed.
Tegenvaller.quote:
Oh dat is wel leuk, ben je niet alleen vannacht.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kreeg een foto met een oranje hoed. Hangt nu boven m'n bed.
Is denk ik het tegenovergestelde van een dromenvanger, krijg je juist nachtmerries van.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk, ben je niet alleen vannacht.
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Is denk ik het tegenovergestelde van een dromenvanger, krijg je juist nachtmerries van.
Faxie moet naar bedje toe?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk, ben je niet alleen vannacht.
beetje spanning is niks mis meequote:Op donderdag 13 november 2014 01:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Is denk ik het tegenovergestelde van een dromenvanger, krijg je juist nachtmerries van.
Anders kun je altijd nog vragen of fax naar je toekomt, doet hij wel.quote:
Nog lang niet zegt hij dan. Binnen 5 minuten ben je al wel klaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog lang niet hoor
En eerst fappen toch
Aeque mag ik een foto van jou met oranje hoed? Dan komen jullie naast elkaar op The Wall of Orange. Ga ik allemaal foto's verzamelen van Fokkers met oranje hoeden.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever het rijden isquote:Op donderdag 13 november 2014 02:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog vragen of fax naar je toekomt, doet hij wel.
[..]
Nog lang niet zegt hij dan. Binnen 5 minuten ben je al wel klaar.
Je wilt graag slapeloze nachten?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Aeque mag ik een foto van jou met oranje hoed? Dan komen jullie naast elkaar op The Wall of Orange. Ga ik allemaal foto's verzamelen van Fokkers met oranje hoeden.
Die heb ik al sinds....quote:
Nee dank je, ik heb allereerst geen oranje hoed en ten tweede denk ik niet dat het 'zomaar' een foto van fax is waar ik dus ook niet mee geassocieerd wil worden.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Aeque mag ik een foto van jou met oranje hoed? Dan komen jullie naast elkaar op The Wall of Orange. Ga ik allemaal foto's verzamelen van Fokkers met oranje hoeden.
Ik bedoel maar.quote:
Oranje is ook wel een erg fel kleurtje ja.quote:
Die brengt hij alleen als er seks aan verbonden is.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd, maar mijn thee ben je nog nooit komen brengen.
Joh, fokking Utrechtquote:Op donderdag 13 november 2014 02:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd, maar mijn thee ben je nog nooit komen brengen.
Die met de hoed wel hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 02:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb allereerst geen oranje hoed en ten tweede denk ik niet dat het 'zomaar' een foto van fax is waar ik dus ook niet mee geassocieerd wil worden.
[..]
Ik bedoel maar.
[..]
Oranje is ook wel een erg fel kleurtje ja.
[..]
Die brengt hij alleen als er seks aan verbonden is.
Krijg je een keer een uitnodiging, sla je het af... Jezus fax... Moet ze dan gewoon heel direct zeggen dat ze wilt dat jij haar aanduwt?quote:
Dude, je weet niksquote:Op donderdag 13 november 2014 02:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg je een keer een uitnodiging, sla je het af... Jezus fax... Moet ze dan gewoon heel direct zeggen dat ze wilt dat jij haar aanduwt?
Jawel hoor. Ik doe alleen geen 30+.quote:
Ik begrijp heel goed dat jouw auto geen thee-warmhouder heeft hoor. Zit natuurlijk ook niet standaard in auto's. Kan gebeurenquote:
Zondequote:Op donderdag 13 november 2014 02:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik doe alleen geen 30+.
Ik had al eerder gemeld dat ik haat. Is dus niet opeens.quote:
O je hebt Yv al terug aangeduwd. Goed bezig fax.quote:
Ik heb een thermoflesquote:Op donderdag 13 november 2014 02:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat jouw auto geen thee-warmhouder heeft hoor. Zit natuurlijk ook niet standaard in auto's. Kan gebeuren
Neeneequote:Op donderdag 13 november 2014 02:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had al eerder gemeld dat ik haat. Is dus niet opeens.
[..]
O je hebt Yv al terug aangeduwd. Goed bezig fax.
Ja, ik zou mijn verloving met Roy daarvoor natuurlijk niet op het spel zetten.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
NeeneePas op, de roddelmachine gaat snel hier.
Dat met fax was toch nog voor de verloving?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn verloving met Roy daarvoor natuurlijk niet op het spel zetten.
Maakt dat het minder erg dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat met fax was toch nog voor de verloving?
Ben jij verloofd? (En dan zo'n hartemoticon erbij indenken)quote:Op donderdag 13 november 2014 02:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn verloving met Roy daarvoor natuurlijk niet op het spel zetten.
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben jij verloofd? (En dan zo'n hartemoticon erbij indenken)
Ik kan nog netquote:Op donderdag 13 november 2014 02:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik doe alleen geen 30+.
Dan kan het nog best.quote:
Ja met Royco.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Sow, ik stikte bijna letterlijk van het lachen. Oh my.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sow, ik stikte bijna letterlijk van het lachen. Oh my.
Nee. Sorry, was even vergeten dat je nieuw bent.
Nee, ik ben niet verloofd en heb geen seks.
Met wie dan wel?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verloofd en heb geen seks (met Fax).
Oh. Je zakte echt ineens in aanzien.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verloofd en heb geen seks (met Fax).
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh. Je zakte echt ineens in aanzien.
Maar nu vind ik je weer leuk.
En met dat laatste ga je de fout in.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh. Je zakte echt ineens in aanzien.
Maar nu vind ik je weer leuk.
I am Groot.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:18 schreef aeque het volgende:
[..]
En met dat laatste ga je de fout in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |