Dit doet me nog steeds pijnquote:
Gaan ze stoppen dan? Ze kunnen toch voor zichzelf doorgaan?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die twee vertrokken kamerleden gaan nog jaren salaris en wachtgeld vangen.
LijstTurkijequote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Gaan ze stoppen dan? Ze kunnen toch voor zichzelf doorgaan?
PvdA gaat uit het kabinet stappen... Maar wanneer? Dit lijkt me een zaak voor Tom Knipping.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Nu verlaten de allochtonen de partij ook al, zo blijft er niemand over.
Krijgen wel veel Turkse stemmen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ongelooflijk dat dit soort gasten in de PvdA zitten
Ja, dat hij nog niet gaat stoppen als het aan hem ligt, maar hij moet luisteren naar moeders de vrouw.quote:
Tom underkuffer in de tweede kamer, hij kijkt zijn ogen uit in die wonderlijke politieke wereld.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PvdA gaat uit het kabinet stappen... Maar wanneer? Dit lijkt me een zaak voor Tom Knipping.
Tweede Kamer Maffia - Ze schieten je kapotquote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tom underkuffer in de tweede kamer, hij kijkt zijn ogen uit in die wonderlijke politieke wereld.
Dat moet je gewoon niet willen. Op deze manier verloochen je je oorspronkelijke achterban.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Krijgen wel veel Turkse stemmen.
Ach het blijft sowieso een lekker wijf.quote:
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan toch niet Johan als laatste doen he?
De Mr. Big Star is idd vaak de laatste gast.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan toch niet Johan als laatste doen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |