Bij nader inzien is het toch een nietszeggend vrouwtje he.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo een? Ik hoop dat elke hond die je tegenkomt je lastigvalt. Zo.
Zorgmanager ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook in de zorg gaan werken, maar het lijkt me wel intimiderend.
Nouja, wat hij nu zegt is opzich wel een mooie grapquote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Max heb je ook een mopje voor ons?
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Hebben hier andere mensen ook last van een laatste opleving van muggen? Al weken zijn ze weg en opeens zijn ze weer overal. RIP mijn benen.
Op 1 na heb ik ze hier allemaal vermoordquote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Hebben hier andere mensen ook last van een laatste opleving van muggen? Al weken zijn ze weg en opeens zijn ze weer overal. RIP mijn benen.
Ze zijn zwarte piet vergetenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
Voetbal, Moslimcabaret en bejaardenzorg.
Nederland op zijn smalst.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:53 schreef Zipportal het volgende:
In maart wil Pauw verder praten. Dan bestaat dit Aidsprogramma niet meer.
Dat had de verschillige broer Matthijs al.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:53 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ze zijn zwarte piet vergeten
ja en dat sloeg ook al nergens opquote:Op woensdag 12 november 2014 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat had de verschillige broer Matthijs al.
En gister Tanja Jess... dat is wel weer genoeg voor de rest van de week.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat had de verschillige broer Matthijs al.
Jawel, laatst was daar ook iets over. Ze worden allemaal doodgereden.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
De otter, daar hoor je nooit iemand over.
Nederland zou in opstand moeten komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:57 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Jawel, laatst was daar ook iets over. Ze worden allemaal doodgereden.
Volgens mij is het vrij normaal om een regionaal accent te hebben. Ik zou niet weten waarom dat voor iemand met een bepaalde religie of etniciteit zoveel anders zou zijn.quote:
Joh, en?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij normaal om een regionaal accent te hebben. Ik zou niet weten waarom dat voor iemand met een bepaalde religie of etniciteit zoveel anders zou zijn.
Als je dit zo mooi vind in een moslim of allochtoon, moet je wat vaker uit gaan in Braboland of Limburg. Gewoon een tip....quote:
Ah we hebben hier te maken met een Calimero van onder de rivieren, veel succes daar mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als je dit zo mooi vind in een moslim of allochtoon, moet je wat vaker uit gaan in Braboland of Limburg. Gewoon een tip....
Brabanders klinken sowieso beter dan die noorderlingen... Beetje gaar volk is dat allemaal. Wild, ongecultiveerd, zo'n rare harde 'g' alsof ze net uit de grotten zijn komen lopen....
Juist niet. Ik zeg toch dat wij beter zijn? Of snap je niet wat een Calimero is?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah we hebben hier te maken met een Calimero van onder de rivieren, veel succes daar mee.
Ah ok.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Juist niet. Jij bent de Calimero die niet kan hebben dat wij beter zijn dan jullie.
De bingokaart ligt hier weer klaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Poppeltje waar was je de laatste weken?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De bingokaart ligt hier weer klaar.
Druk met werk enzo...schoorsteen moet hier ook rokenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Poppeltje waar was je de laatste weken?
We zien Johan op z'n 83e op TV stervenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na zijn pensioen zien ze hem nooit meer terug.
Na zijn 65ste ook niet, en nadat hij weg bij VI zou zijn ook niet toch, hij zat er voor VI, niet voor zichzelf. Hij zou nu allang in Austin moeten zitten.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na zijn pensioen zien ze hem nooit meer terug.
Dit doet me nog steeds pijnquote:
Gaan ze stoppen dan? Ze kunnen toch voor zichzelf doorgaan?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die twee vertrokken kamerleden gaan nog jaren salaris en wachtgeld vangen.
LijstTurkijequote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Gaan ze stoppen dan? Ze kunnen toch voor zichzelf doorgaan?
PvdA gaat uit het kabinet stappen... Maar wanneer? Dit lijkt me een zaak voor Tom Knipping.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Nu verlaten de allochtonen de partij ook al, zo blijft er niemand over.
Krijgen wel veel Turkse stemmen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ongelooflijk dat dit soort gasten in de PvdA zitten
Ja, dat hij nog niet gaat stoppen als het aan hem ligt, maar hij moet luisteren naar moeders de vrouw.quote:
Tom underkuffer in de tweede kamer, hij kijkt zijn ogen uit in die wonderlijke politieke wereld.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PvdA gaat uit het kabinet stappen... Maar wanneer? Dit lijkt me een zaak voor Tom Knipping.
Tweede Kamer Maffia - Ze schieten je kapotquote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tom underkuffer in de tweede kamer, hij kijkt zijn ogen uit in die wonderlijke politieke wereld.
Dat moet je gewoon niet willen. Op deze manier verloochen je je oorspronkelijke achterban.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Krijgen wel veel Turkse stemmen.
Ach het blijft sowieso een lekker wijf.quote:
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan toch niet Johan als laatste doen he?
De Mr. Big Star is idd vaak de laatste gast.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan toch niet Johan als laatste doen he?
alles voor de kijkcijfers al die metselaars en heftruckchauffeurs blijven wel kijken voor Johan Derksenquote:
Eens, die chick in je avatar is beter.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje vermoeiend, hoe ze praat...
dankzij de PVDA is het allemaal mogelijk in 2020quote:Op donderdag 13 november 2014 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vrouwenbesnijdenis vergoed in de zorgverzekering.
We kunnen niet allemaal in keurig ABN praten.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje vermoeiend, hoe ze praat...
Ja, als je ze uit de gevestigde structuren gooit beginnen ze voor zich zelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |