We zien Johan op z'n 83e op TV stervenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na zijn pensioen zien ze hem nooit meer terug.
Na zijn 65ste ook niet, en nadat hij weg bij VI zou zijn ook niet toch, hij zat er voor VI, niet voor zichzelf. Hij zou nu allang in Austin moeten zitten.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na zijn pensioen zien ze hem nooit meer terug.
Dit doet me nog steeds pijnquote:
Gaan ze stoppen dan? Ze kunnen toch voor zichzelf doorgaan?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die twee vertrokken kamerleden gaan nog jaren salaris en wachtgeld vangen.
LijstTurkijequote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Gaan ze stoppen dan? Ze kunnen toch voor zichzelf doorgaan?
PvdA gaat uit het kabinet stappen... Maar wanneer? Dit lijkt me een zaak voor Tom Knipping.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Nu verlaten de allochtonen de partij ook al, zo blijft er niemand over.
Krijgen wel veel Turkse stemmen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ongelooflijk dat dit soort gasten in de PvdA zitten
Ja, dat hij nog niet gaat stoppen als het aan hem ligt, maar hij moet luisteren naar moeders de vrouw.quote:
Tom underkuffer in de tweede kamer, hij kijkt zijn ogen uit in die wonderlijke politieke wereld.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PvdA gaat uit het kabinet stappen... Maar wanneer? Dit lijkt me een zaak voor Tom Knipping.
Tweede Kamer Maffia - Ze schieten je kapotquote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tom underkuffer in de tweede kamer, hij kijkt zijn ogen uit in die wonderlijke politieke wereld.
Dat moet je gewoon niet willen. Op deze manier verloochen je je oorspronkelijke achterban.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Krijgen wel veel Turkse stemmen.
Ach het blijft sowieso een lekker wijf.quote:
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan toch niet Johan als laatste doen he?
De Mr. Big Star is idd vaak de laatste gast.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan toch niet Johan als laatste doen he?
alles voor de kijkcijfers al die metselaars en heftruckchauffeurs blijven wel kijken voor Johan Derksenquote:
Eens, die chick in je avatar is beter.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje vermoeiend, hoe ze praat...
dankzij de PVDA is het allemaal mogelijk in 2020quote:Op donderdag 13 november 2014 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vrouwenbesnijdenis vergoed in de zorgverzekering.
We kunnen niet allemaal in keurig ABN praten.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje vermoeiend, hoe ze praat...
Ja, als je ze uit de gevestigde structuren gooit beginnen ze voor zich zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |