nee joh, je gaat gewoon naar een sportschool en vraagt daar hoe het moet toch? en doet met je gezicht op half 7 je circuitje 1 set 15reps op elke machine, en peert hem dan weerquote:Op donderdag 13 november 2014 11:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol nice. Je moet gewoon een eigen gym starten.
Pompen bij Sensei Ray
Maar srs dat in je schouders hangen voelt ook ZO kut. En voordat je aan een oefening begint ga je toch eerst research doen, over hoe en wat.
ik zou eentje doen waarbij je zo'n stickmannetje een spiegel van een auto eraf ziet trappen of zo. In zo'n verkeersbordachtige stijl snapje. Op de scoot.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. m'n inspiratie is een beetje op voor wbt nieuwe texted tanks.
maar moet wel nieuwe hebben nu snel, dus ga ff nadenken weer.
quote:Op donderdag 13 november 2014 11:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik zou eentje doen waarbij je zo'n stickmannetje een spiegel van een auto eraf ziet trappen of zo. In zo'n verkeersbordachtige stijl snapje. Op de scoot.
quote:Op donderdag 13 november 2014 11:30 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik gewoon 51% royalty vang over dit idee praten we nergens meer over
Wel handig ja. Handsfree het zweet van je voorhoofd vegen.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha ja tog lekker de downie uithangen in de gym![]()
HOO DAAR GAAT IE WEER JONGENS. HIDE YOUR WIFE AND KIDSquote:Op donderdag 13 november 2014 11:32 schreef RaymondK het volgende:
Royality op je neus ken je krijgeh
somsquote:Op donderdag 13 november 2014 11:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wist niet dat Scooby in een gym videos maakte? of is dat sinds kort?
Zo goed als vriend, zo goed alsquote:Op donderdag 13 november 2014 11:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lekker man. Rustig. Met jou? Al getrouwd?
Gewoon een kettlebell om d'r vinger schuivenquote:Op donderdag 13 november 2014 11:49 schreef Klokov het volgende:
Heb al mijn geld in de kettlebells gestoken en wil geen karige bruiloft
Cool, later vandaag maar gaan kijkenquote:Op donderdag 13 november 2014 11:47 schreef Champy het volgende:
Hey Sapstengel
http://www.dailymotion.co(...)-hdtvx264_shortfilms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |