Balen man. Gaat niks boven zelf voetballenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds mijn eigen voetbal op woensdag een keer niet doorgaat
Hiddink houdt van marokkaantjesquote:Op woensdag 12 november 2014 21:10 schreef Caland het volgende:
Waarom speelt Afellay eigenlijk opeens alles bij Hiddink.
Mortaxx vindt dit leuk.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds mijn eigen voetbal op woensdag een keer niet doorgaat
Dan gaat iedereen weer vol gas Guus afkraken, mooi man. Bertje kan nog steeds zonder zorgen zijn kroketje halen, vuile klootzak.quote:
Misschien omdat hij weer aardig staat te ballen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:10 schreef Caland het volgende:
Waarom speelt Afellay eigenlijk opeens alles bij Hiddink.
Nee dan is het zakdoekjesprotestquote:Op woensdag 12 november 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen weer vol gas Guus afkraken, mooi man. Bertje kan nog steeds zonder zorgen zijn kroketje halen, vuile klootzak.
Afellay loopt teveel met de bal. Die kan het spel dus totaal niet versnellen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:12 schreef Orange2012 het volgende:
afellay speelt nog wel redelijk. er zijn er zat die eerder discutabel zijn.
te veelquote:Op woensdag 12 november 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afellay loopt teveel met de bal. Die kan het spel dus totaal niet versnellen.
Ik heb een leuk topic daarover. Ook al tijden geleden geopend toen iedereen hier nog op Guus fapte #visionairquote:Op woensdag 12 november 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen weer vol gas Guus afkraken, mooi man. Bertje kan nog steeds zonder zorgen zijn kroketje halen, vuile klootzak.
Er is ook te weinig beweging zonder bal. Zijn er meer die lang de bal bij zich houden. of balverlies lijdenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afellay loopt teveel met de bal. Die kan het spel dus totaal niet versnellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |