Je hebt gelijk. Laffe kneuzen dekt de lading beter.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij mag het oneens zijn met die jongens van GeenStijl maar kneuzen zijn het niet
Zeg, word jij niet moe van jezelf?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Laffe kneuzen dekt de lading beter.
Zelden zo'n domme praat gehoord gedurende de nacht met als dieptepunt dat de Jodensterren uit de Tweede Wereldoorlog erbij werden gehaald.quote:Op donderdag 13 november 2014 03:48 schreef Idisrom het volgende:
Het toppunt (mijn dieptepunt) is nu bereikt.
Zelfs in de nacht van Jole wordt er meer dan een uur over de Zwarte Piet gediscusseerd.
Terwijl Sinterklaas nog niet in Nederland is.
Ik vond altijd al het Sinterklaas'festijn' veel te lang duren. Liever had ik het een week naar achteren opgeschoven (maximaal 10 dagen of zo).
Wat ik discriminerend vind. Vorige week was Jörgen Raymann te gast bij Mieke van Weij op de radio.
Ik dacht, hey wat leuk, een beetje humor.
Maar het eerste waar zij over begint , is over de Zwarte Piet discussie, nota bene het was begin november.![]()
Haar tweede vraag was net zo discriminerend. Dat Jörgen het maar niet zo leuk moest vinden, dat hij als nationale Surinaamse knuffelbeer nu concurrentie ondervindt van Jandino.
Op zich heeft Raymann wel gelijk, dat het niet leuk is als Surinaamse dakdekker die het hele jaar moet horen: "Hey Piet, wat ben je vroeg dit jaar".
Maar aan de andere kant heeft elke bevolkingsgroep buiten de Hollanders, daar mee te maken. De Friezen en de Limburgers krijgen ook constant dit soort kwetsende humor om de oren.
De bewonderde film "Les Intouchables" heeft ook zo'n fragment. Het was schrijnend om te zien, hoe denigrerend de hoofdrolspeler Driss over de mensen uit Duinkerken praat.
Dát noem ik nou níet bepaald verbazend, om heel eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 03:48 schreef Idisrom het volgende:
Zelfs in de nacht van Jole wordt er meer dan een uur over de Zwarte Piet gediscusseerd.
omdat hij niet met powned wil praten, maar zij hem hinderlijk blijven volgen?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:56 schreef Straatcommando. het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)n_niet_tegen_ve.html
Wat een triest figuur is die man toch ook.
Het is nogal triest als je niet met Powned wil praten.quote:Op donderdag 13 november 2014 07:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
omdat hij niet met powned wil praten, maar zij hem hinderlijk blijven volgen?
hij is toch zeker niet verplicht om met powned te praten? ze weten dat hij niks tegen ze zal zeggen en toch blijven ze em elke keer benaderen met draaiende camera'squote:Op donderdag 13 november 2014 00:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou op gast. Je ziet toch de beelden in deze? Die spreken toch voor zich? Of moet alles voorgekouwd van de vara afkomen voordat jij het wil slikken?
arm kind is gewoon gek gemaakt door dr moederquote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit is het Nederland dat alles kwijt raakt.
want?quote:Op donderdag 13 november 2014 07:27 schreef waxxx het volgende:
[..]
Het is nogal triest als je niet met Powned wil praten.
zou kunnen, maar dat is niet zijn redenquote:Op donderdag 13 november 2014 07:35 schreef waxxx het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar bang voor kritische vragen.
In deze situatie wel, hij staat daar gewoon weer aandachtsgeil op media te wachten.quote:Op donderdag 13 november 2014 07:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zou kunnen, maar dat is niet zijn reden
er zijn ook mensen (bn'ers) die niet met de telegraaf of bepaalde andere kranten/programma's willen praten, ook allemaal bang en triest zeker?
aandachtsgeil, natuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2014 07:44 schreef waxxx het volgende:
[..]
In deze situatie wel, hij staat daar gewoon weer aandachtsgeil op media te wachten.
Sunny wil door hem geneukt worden.quote:
Lol. Powned en "kritisch"quote:Op donderdag 13 november 2014 07:35 schreef waxxx het volgende:
Dan ben je blijkbaar bang voor kritische vragen.
Dat hij powned negeert is mijn punt helemaal niet. Hij weigert het compleet om ook maar de dialoog aan te gaan met voorstanders, terwijl hij nota bene de hand toegereikt krijgt op 2.25.quote:Op donderdag 13 november 2014 07:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij is toch zeker niet verplicht om met powned te praten? ze weten dat hij niks tegen ze zal zeggen en toch blijven ze em elke keer benaderen met draaiende camera's
Het komt niet van joop of de vara af, dus zijn het gelijk kneuzen? Of zijn het kneuzen omdat ze een andere mening hebben dan die jij hebt?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Quinsy Gario is een kneus, maar die figuren van Geenstijl ook. Dat hij Geenstijl negeert is prima.
Arme kinderen worden ingepraat dat ZP racisme is en de grote boze blanke meneer altijd en overal voorrang op krijgt...quote:Op donderdag 13 november 2014 07:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
arm kind is gewoon gek gemaakt door dr moeder
Nee het zijn kneuzen vanwege hun algehele houding.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het komt niet van joop of de vara af, dus zijn het gelijk kneuzen? Of zijn het kneuzen omdat ze een andere mening hebben dan de jij hebt?
Om ze vervolgens te negeren met zijn arrogante lachje.. Vol met zijn aandachtsgeile bek in de camera. 'Kijk mij dan stoer negeren'quote:Op donderdag 13 november 2014 07:44 schreef waxxx het volgende:
[..]
In deze situatie wel, hij staat daar gewoon weer aandachtsgeil op media te wachten.
En de gariobrigade heeft wel een open en eerlijke houding om de dialoog aan te willen gaan..quote:Op donderdag 13 november 2014 09:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee het zijn kneuzen vanwege hun algehele houding.
Je bent werkelijk van mening dat die GS figuren geen kneuzen zijn?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het komt niet van joop of de vara af, dus zijn het gelijk kneuzen? Of zijn het kneuzen omdat ze een andere mening hebben dan de jij hebt?
Oh en de Gariobrigade zijn geen kneuzen? Dat trieste wijf dat de reporter blokkeert?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee het zijn kneuzen vanwege hun algehele houding.
Dat die figuren van GS kneuzen zijn maakt toch nog niet dat je van mening moet zijn dat die Gario en consorten dat niet zijn?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En de gariobrigade heeft wel een open en eerlijke houding om de dialoog aan te willen gaan..
Tuurlijk
Nee. Maar dat maakt Geenstijl niet minder kneuzerig.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:39 schreef Red_85 het volgende:
En de gariobrigade heeft wel een open en eerlijke houding om de dialoog aan te willen gaan..
Tuurlijk![]()
Als je een structurele kneus bent dan mag je inderdaad genegeerd worden betreffende je mening. En ja ik voel me zeer thuis in dit land. Nog meer irrelevante vragen?quote:Maar omdat je dus een 'kneuzerige' houding hebt, in jou ogen, mag je genegeerd worden betreffende je mening. Lekker is dat. Voel jij je wel thuis in dit land?
Praat je nu met dat achterlijke gedrag het achterlijke gedrag van GeenStijl goed?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh en de Gariobrigade zijn geen kneuzen? Dat trieste wijf dat de reporter blokkeert?
Ja dat ben ik van mening. Stoken en prikken is hun intentie en het lukt ze elke keer weer. Kijk maar eens op de Powned facebook.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bent werkelijk van mening dat die GS figuren geen kneuzen zijn?
Iedereen in dit land heeft een vrije meningsuiting. Zelfs de grootste kutkneuzen die er zijn. Jou posts en die van 99.998 worden hier toch ook niet stelselmatig verwijderd? Leer dat een keer.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat maakt Geenstijl niet minder kneuzerig.
[..]
Als je een structurele kneus bent dan mag je inderdaad genegeerd worden betreffende je mening. En ja ik voel me zeer thuis in dit land. Nog meer irrelevante vragen?
Stoken en prikken is ook de intentie van Gario. En dat lukt hem ook iedere keer weer. Tja.. consistent zijn he.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja dat ben ik van mening. Stoken en prikken is hun intentie en het lukt ze elke keer weer. Kijk maar eens op de Powned facebook.
Welk achterlijk gedrag zag jij precies in dit betreffende filmpje? Bovendien als je echt sterk achter je mening staat spreek je hem juist richting je tegenstanders uit en niet alleen tegen ja-(k)nikkers.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Praat je nu met dat achterlijke gedrag het achterlijke gedrag van GeenStijl goed?
Ja en? Ik zie even de link niet met vrijheid van meningsuiting. Ik heb ook de vrijheid om kneuzen te negeren.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedereen in dit land heeft een vrije meningsuiting. Zelfs de grootste kutkneuzen die er zijn. Jou posts en die van 99.998 worden hier toch ook niet stelselmatig verwijderd? Leer dat een keer.
Nog zo een. Omdat jij vind dat het kneuzen zijn, maakt iemand nog geen kneus. Dat beperkt zich alleen tot jou ogen. Trolletje.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat die figuren van GS kneuzen zijn maakt toch nog niet dat je van mening moet zijn dat die Gario en consorten dat niet zijn?
Is werkelijk alles in het leven zwart of wit voor jou?
Nee hij is er oprecht van overtuigd dat blanken duivels zijn. Geenstijl gelooft niet dat alle negers inferieur zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Stoken en prikken is ook de intentie van Gario. En dat lukt hem ook iedere keer weer. Tja.. consistent zijn he.
Dat laatste blijkt nergens uit. Los daarvan had ik het over de houding - niet de mening.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee hij is er oprecht van overtuigd dat blanken duivels zijn. Geenstijl gelooft niet dat alle negers inferieur zijn.
OK, ik vind ze van hetzelfde dieptrieste niveau als die Quinsy en consorten. Beiden streven naar het politiseren van een kinderfeestje. Hoe ziek ben je dan in je hoofd...quote:Op donderdag 13 november 2014 09:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja dat ben ik van mening. Stoken en prikken is hun intentie en het lukt ze elke keer weer. Kijk maar eens op de Powned facebook.
Iemand anders' mening =/= jou mening = Kneus en moet genegeerd worden.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en? Ik zie even de link niet met vrijheid van meningsuiting. Ik heb ook de vrijheid om kneuzen te negeren.
Ze maken Geert ook vaak genoeg belachelijk. Bovendien heb je echt een plaat voor je kop als je denkt dat het een racistisch platform is.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat laatste blijkt nergens uit. Los daarvan had ik het over de houding - niet de mening.
Nee: houding =/= mening. Ik begrijp dat het erg lastig voor je is om dat onderscheid te maken.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iemand anders' mening =/= jou mening = Kneus en moet genegeerd worden.
Volgens mij ben jij veel stelliger in je veroordelingen. Dat je me nu dit soort onzin aan probeert te wrijven maakt jou eerder de trolquote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog zo een. Omdat jij vind dat het kneuzen zijn, maakt iemand nog geen kneus. Dat beperkt zich alleen tot jou ogen. Trolletje.
Zij willen slechts in beeld brengen hoe triest die tegenstanders zijn. Nergens staan ze zelf actie te voeren voor ZP.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
OK, ik vind ze van hetzelfde dieptrieste niveau als die Quinsy en consorten. Beiden streven naar het politiseren van een kinderfeestje. Hoe ziek ben je dan in je hoofd...
Getuige de reacties heb ik daar telkenmale mijn twijfels bij. En dat ze Geertje belachelijk maken doet mij verder niets. Het gaat mij namelijk om hun trollerige houding. Wezenlijk niet anders dan een Gario. Ik moet dat soort figuren niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze maken Geert ook vaak genoeg belachelijk. Bovendien heb je echt een plaat voor je kop als je denkt dat het een racistisch platform is.
Ze streven naar die politisering, dat is gewoon achterlijk. Want dat is de grootste bedreiging van Zwarte Piet. GeenStijl en consorten (zoals hun moederbedrijf de Telegraaf) zijn minstens net zo hard bezig met het proberen te vermoorden van Zwarte Piet als die Quinsy en consorten. Allemaal achterlijke dwazen...quote:Op donderdag 13 november 2014 09:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zij willen slechts in beeld brengen hoe triest die tegenstanders zijn. Nergens staan ze zelf actie te voeren voor ZP.
Sorry? Tweets van hem gelezen (MH017/17JUL, Jan Roos)? Houding gezien van hem (nonverbale communicatie verraad veel). Verschillende TV en radio optredens gezien en gehoord?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat laatste blijkt nergens uit. Los daarvan had ik het over de houding - niet de mening.
Ik raad je aan om nog eens goed te lezen wat er staat. Want je slaat wild om je heen.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sorry? Tweets van hem gelezen (MH017/17JUL, Jan Roos)? Houding gezien van hem (nonverbale communicatie verraad veel). Verschillende TV en radio optredens gezien en gehoord?
Als er 1 een notoire racist met een minderwaardigheidscomplex is in dit land, is dat qg wel.
Of strookt dat niet met je mening en dient dat genegeerd te worden? Of wil je dat niet zien?
Nee. Omdat ze uit zijn op relletjes en als ze zelf een keer lik op stuk krijgen ze huilend in een hoekje gaan staan.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het komt niet van joop of de vara af, dus zijn het gelijk kneuzen? Of zijn het kneuzen omdat ze een andere mening hebben dan die jij hebt?
Ze trollen de trollen. En ze zijn niet verantwoordelijk voor wat knuppels op hun website posten. Je ziet gewoon de onderklasse van heel Nederland, Marokko en Suriname daar posten.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Getuige de reacties heb ik daar telkenmale mijn twijfels bij. En dat ze Geertje belachelijk maken doet mij verder niets. Het gaat mij namelijk om hun trollerige houding. Wezenlijk niet anders dan een Gario. Ik moet dat soort figuren niet.
Wanneer krijgen ze lik op stuk dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. Omdat ze uit zijn op relletjes en als ze zelf een keer lik op stuk krijgen ze huilend in een hoekje gaan staan.
Maar je mag Geenstijl geen stelletje kneuzen noemen. Want dan komt de vrijheid van meningsuiting in het gedrang. Ofzo.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedereen in dit land heeft een vrije meningsuiting.
Ze trekken toch heel bewust die onderklasse aan als publiek? Dat doe je om die reacties te krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze trollen de trollen. En ze zijn niet verantwoordelijk voor wat knuppels op hun website posten. Je ziet gewoon de onderklasse van heel Nederland, Marokko en Suriname daar posten.
Beetje een plaat voor je kop dit. Enneh - je bent als website gewoon verantwoordelijk voor wat er op je website wordt gepost.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze trollen de trollen. En ze zijn niet verantwoordelijk voor wat knuppels op hun website posten. Je ziet gewoon de onderklasse van heel Nederland, Marokko en Suriname daar posten.
ok, dacht dat je t over zijn weigering zich te laten interviewen door pownews hadquote:Op donderdag 13 november 2014 09:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat hij powned negeert is mijn punt helemaal niet. Hij weigert het compleet om ook maar de dialoog aan te gaan met voorstanders, terwijl hij nota bene de hand toegereikt krijgt op 2.25.
De hautaine houding tegen iedereen die ook maar iets proZP is.. Walgelijk.
Dat is ook je goed recht. Maar presenteer het niet dat zo dat ze keihard door iedereen genegeerd dienen te worden. Genoeg mensen die zich wel vinden in die mening.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar je mag Geenstijl geen stelletje kneuzen noemen. Want dan komt de vrijheid van meningsuiting in het gedrang. Ofzo.
Domme mensen in overvloed in dit land, inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is ook je goed recht. Maar presenteer het niet dat zo dat ze keihard door iedereen genegeerd dienen te worden. Genoeg mensen die zich wel vinden in die mening.
Los van het feit dat zij wel vaak met een iets andere mening aankomen dan de rest van de media... Jij vind het een stel kneuzen, prima, dat maakt het alleen niet dat het kneuzen zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar je mag Geenstijl geen stelletje kneuzen noemen. Want dan komt de vrijheid van meningsuiting in het gedrang. Ofzo.
wat?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Arme kinderen worden ingepraat dat ZP racisme is en de grote boze blanke meneer altijd en overal voorrang op krijgt...
Wat is je punt?
Inderdaad. Toch Koos?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Domme mensen in overvloed in dit land, inderdaad.
Ik ben akelig dom, maar ik lees dan weer geen Geenstijl.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |