Dit meisje verwoordt precies mijn gedachten.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit is het Nederland dat alles kwijt raakt.
Je loopt 20 topics achter.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kut kind.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij mag het oneens zijn met die jongens van GeenStijl maar kneuzen zijn het niet en ze verdienen het zeker niet om vergeleken te worden met een D-kunstenaar zoals Kwinsie Gario.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Quinsy Gario is een kneus, maar die figuren van Geenstijl ook. Dat hij Geenstijl negeert is prima.
Je hebt gelijk. Laffe kneuzen dekt de lading beter.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij mag het oneens zijn met die jongens van GeenStijl maar kneuzen zijn het niet
Zeg, word jij niet moe van jezelf?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Laffe kneuzen dekt de lading beter.
Zelden zo'n domme praat gehoord gedurende de nacht met als dieptepunt dat de Jodensterren uit de Tweede Wereldoorlog erbij werden gehaald.quote:Op donderdag 13 november 2014 03:48 schreef Idisrom het volgende:
Het toppunt (mijn dieptepunt) is nu bereikt.
Zelfs in de nacht van Jole wordt er meer dan een uur over de Zwarte Piet gediscusseerd.
Terwijl Sinterklaas nog niet in Nederland is.
Ik vond altijd al het Sinterklaas'festijn' veel te lang duren. Liever had ik het een week naar achteren opgeschoven (maximaal 10 dagen of zo).
Wat ik discriminerend vind. Vorige week was Jörgen Raymann te gast bij Mieke van Weij op de radio.
Ik dacht, hey wat leuk, een beetje humor.
Maar het eerste waar zij over begint , is over de Zwarte Piet discussie, nota bene het was begin november.![]()
Haar tweede vraag was net zo discriminerend. Dat Jörgen het maar niet zo leuk moest vinden, dat hij als nationale Surinaamse knuffelbeer nu concurrentie ondervindt van Jandino.
Op zich heeft Raymann wel gelijk, dat het niet leuk is als Surinaamse dakdekker die het hele jaar moet horen: "Hey Piet, wat ben je vroeg dit jaar".
Maar aan de andere kant heeft elke bevolkingsgroep buiten de Hollanders, daar mee te maken. De Friezen en de Limburgers krijgen ook constant dit soort kwetsende humor om de oren.
De bewonderde film "Les Intouchables" heeft ook zo'n fragment. Het was schrijnend om te zien, hoe denigrerend de hoofdrolspeler Driss over de mensen uit Duinkerken praat.
Dát noem ik nou níet bepaald verbazend, om heel eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 03:48 schreef Idisrom het volgende:
Zelfs in de nacht van Jole wordt er meer dan een uur over de Zwarte Piet gediscusseerd.
omdat hij niet met powned wil praten, maar zij hem hinderlijk blijven volgen?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:56 schreef Straatcommando. het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)n_niet_tegen_ve.html
Wat een triest figuur is die man toch ook.
Het is nogal triest als je niet met Powned wil praten.quote:Op donderdag 13 november 2014 07:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
omdat hij niet met powned wil praten, maar zij hem hinderlijk blijven volgen?
hij is toch zeker niet verplicht om met powned te praten? ze weten dat hij niks tegen ze zal zeggen en toch blijven ze em elke keer benaderen met draaiende camera'squote:Op donderdag 13 november 2014 00:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou op gast. Je ziet toch de beelden in deze? Die spreken toch voor zich? Of moet alles voorgekouwd van de vara afkomen voordat jij het wil slikken?
arm kind is gewoon gek gemaakt door dr moederquote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
want?quote:Op donderdag 13 november 2014 07:27 schreef waxxx het volgende:
[..]
Het is nogal triest als je niet met Powned wil praten.
zou kunnen, maar dat is niet zijn redenquote:Op donderdag 13 november 2014 07:35 schreef waxxx het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar bang voor kritische vragen.
In deze situatie wel, hij staat daar gewoon weer aandachtsgeil op media te wachten.quote:Op donderdag 13 november 2014 07:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zou kunnen, maar dat is niet zijn reden
er zijn ook mensen (bn'ers) die niet met de telegraaf of bepaalde andere kranten/programma's willen praten, ook allemaal bang en triest zeker?
aandachtsgeil, natuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2014 07:44 schreef waxxx het volgende:
[..]
In deze situatie wel, hij staat daar gewoon weer aandachtsgeil op media te wachten.
Sunny wil door hem geneukt worden.quote:
Lol. Powned en "kritisch"quote:Op donderdag 13 november 2014 07:35 schreef waxxx het volgende:
Dan ben je blijkbaar bang voor kritische vragen.
Dat hij powned negeert is mijn punt helemaal niet. Hij weigert het compleet om ook maar de dialoog aan te gaan met voorstanders, terwijl hij nota bene de hand toegereikt krijgt op 2.25.quote:Op donderdag 13 november 2014 07:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij is toch zeker niet verplicht om met powned te praten? ze weten dat hij niks tegen ze zal zeggen en toch blijven ze em elke keer benaderen met draaiende camera's
Het komt niet van joop of de vara af, dus zijn het gelijk kneuzen? Of zijn het kneuzen omdat ze een andere mening hebben dan die jij hebt?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Quinsy Gario is een kneus, maar die figuren van Geenstijl ook. Dat hij Geenstijl negeert is prima.
Arme kinderen worden ingepraat dat ZP racisme is en de grote boze blanke meneer altijd en overal voorrang op krijgt...quote:Op donderdag 13 november 2014 07:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
arm kind is gewoon gek gemaakt door dr moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |