Ik raad je aan om nog eens goed te lezen wat er staat. Want je slaat wild om je heen.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sorry? Tweets van hem gelezen (MH017/17JUL, Jan Roos)? Houding gezien van hem (nonverbale communicatie verraad veel). Verschillende TV en radio optredens gezien en gehoord?
Als er 1 een notoire racist met een minderwaardigheidscomplex is in dit land, is dat qg wel.
Of strookt dat niet met je mening en dient dat genegeerd te worden? Of wil je dat niet zien?
Nee. Omdat ze uit zijn op relletjes en als ze zelf een keer lik op stuk krijgen ze huilend in een hoekje gaan staan.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het komt niet van joop of de vara af, dus zijn het gelijk kneuzen? Of zijn het kneuzen omdat ze een andere mening hebben dan die jij hebt?
Ze trollen de trollen. En ze zijn niet verantwoordelijk voor wat knuppels op hun website posten. Je ziet gewoon de onderklasse van heel Nederland, Marokko en Suriname daar posten.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Getuige de reacties heb ik daar telkenmale mijn twijfels bij. En dat ze Geertje belachelijk maken doet mij verder niets. Het gaat mij namelijk om hun trollerige houding. Wezenlijk niet anders dan een Gario. Ik moet dat soort figuren niet.
Wanneer krijgen ze lik op stuk dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. Omdat ze uit zijn op relletjes en als ze zelf een keer lik op stuk krijgen ze huilend in een hoekje gaan staan.
Maar je mag Geenstijl geen stelletje kneuzen noemen. Want dan komt de vrijheid van meningsuiting in het gedrang. Ofzo.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedereen in dit land heeft een vrije meningsuiting.
Ze trekken toch heel bewust die onderklasse aan als publiek? Dat doe je om die reacties te krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze trollen de trollen. En ze zijn niet verantwoordelijk voor wat knuppels op hun website posten. Je ziet gewoon de onderklasse van heel Nederland, Marokko en Suriname daar posten.
Beetje een plaat voor je kop dit. Enneh - je bent als website gewoon verantwoordelijk voor wat er op je website wordt gepost.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze trollen de trollen. En ze zijn niet verantwoordelijk voor wat knuppels op hun website posten. Je ziet gewoon de onderklasse van heel Nederland, Marokko en Suriname daar posten.
ok, dacht dat je t over zijn weigering zich te laten interviewen door pownews hadquote:Op donderdag 13 november 2014 09:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat hij powned negeert is mijn punt helemaal niet. Hij weigert het compleet om ook maar de dialoog aan te gaan met voorstanders, terwijl hij nota bene de hand toegereikt krijgt op 2.25.
De hautaine houding tegen iedereen die ook maar iets proZP is.. Walgelijk.
Dat is ook je goed recht. Maar presenteer het niet dat zo dat ze keihard door iedereen genegeerd dienen te worden. Genoeg mensen die zich wel vinden in die mening.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar je mag Geenstijl geen stelletje kneuzen noemen. Want dan komt de vrijheid van meningsuiting in het gedrang. Ofzo.
Domme mensen in overvloed in dit land, inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is ook je goed recht. Maar presenteer het niet dat zo dat ze keihard door iedereen genegeerd dienen te worden. Genoeg mensen die zich wel vinden in die mening.
Los van het feit dat zij wel vaak met een iets andere mening aankomen dan de rest van de media... Jij vind het een stel kneuzen, prima, dat maakt het alleen niet dat het kneuzen zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar je mag Geenstijl geen stelletje kneuzen noemen. Want dan komt de vrijheid van meningsuiting in het gedrang. Ofzo.
wat?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Arme kinderen worden ingepraat dat ZP racisme is en de grote boze blanke meneer altijd en overal voorrang op krijgt...
Wat is je punt?
Inderdaad. Toch Koos?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Domme mensen in overvloed in dit land, inderdaad.
Ik ben akelig dom, maar ik lees dan weer geen Geenstijl.quote:
Waarom? Hij mag vinden dat ze keihard door iedereen genegeerd dienen te worden. Vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is ook je goed recht. Maar presenteer het niet dat zo dat ze keihard door iedereen genegeerd dienen te worden. Genoeg mensen die zich wel vinden in die mening.
Dat maakt je dan weer een intellectueel vergeleken met de Geenstijl-lezers.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben akelig dom, maar ik lees dan weer geen Geenstijl.
Dat veronderstel je dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat?
mijn punt was dat meisje in het filmpje door haar moeder bewust overstuur gemaakt is door haar dingen te vertellen waar ze veel te jong voor is die te begrijpen
en dan vervolgens snel de camera pakken om t op te nemen, puur effectbejag over de rug van je eigen kind
ik vraag me trouwens af wat moeder allemaal gezegd heeft vóór het filmpje begon te lopen
In wat voor wereld leef jij? Quinsy kan nog een puntje zeggen aan jouw slachtofferrol.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Arme kinderen worden ingepraat dat ZP racisme is en de grote boze blanke meneer altijd en overal voorrang op krijgt...
Wat is je punt?
Daarom bracht ik het ook naar voren.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat maakt je dan weer een intellectueel vergeleken met de Geenstijl-lezers.
ik vind eerder die 'journalist' triest die blijft jagen op iemand die zijn werkgever al meerdere keren heeft duidelijk gemaakt niet te willen meewerken aan het programma/omroepquote:Op donderdag 13 november 2014 09:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh en de Gariobrigade zijn geen kneuzen? Dat trieste wijf dat de reporter blokkeert?
Jij denkt niet dat dat gebeurd?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In wat voor wereld leef jij? Quinsy kan nog een puntje zeggen aan jouw slachtofferrol.
Man man man.
Daarin zijn ze niet uniek. Zoveel mensen verdienen geld aan het gepeupel.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze trekken toch heel bewust die onderklasse aan als publiek? Dat doe je om die reacties te krijgen.
Jij ziet ze werkelijk als voorhoede van de kwaliteitsmedia?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Los van het feit dat zij wel vaak met een iets andere mening aankomen dan de rest van de media... Jij vind het een stel kneuzen, prima, dat maakt het alleen niet dat het kneuzen zijn.
Ja en? Dan breng je dus in beeld wat voor kneus het is. Heel Nederland ziet nu dat hij weigert de dialoog aan te gaan, ook met die man van het pietengilde. Het is dus vrij slim juist.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vind eerder die 'journalist' triest die blijft jagen op iemand die zijn werkgever al meerdere keren heeft duidelijk gemaakt niet te willen meewerken aan het programma/omroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |