Nee, dat is de verandering (dat is wat delta betekent) in Philae's snelheid die nodig was om op de goeie plek uit te komen. En in ruimtevaart termen is 1cm/s heeeel klein.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat is Philae's relatieve snelheid op dit moment?
Dat betekent dat een goede landingsplek in bereik ligt?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:29 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nee, dat is de verandering (dat is wat delta betekent) in Philae's snelheid die nodig was om op de goeie plek uit te komen. En in ruimtevaart termen is 1cm/s heeeel klein.
Voorzover ik begreep wel ja, het was een complimentje aan de 'piloten'.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat betekent dat een goede landingsplek in bereik ligt?
Ik vind het vooral knap dat ze een ruimtevaartuig 1cm/s kunnen vertragenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat betekent dat een goede landingsplek in bereik ligt?
Hartstikke fijn, hoeven wij het niet te doen.quote:
Alleen samen met die komeet, niet uit zichzelfquote:Op woensdag 12 november 2014 15:33 schreef Nober het volgende:
Rosetta en Philae komen ook weer terug naar aarde of niet?
[..]
Hartstikke fijn, hoeven wij het niet te doen.
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef X11 het volgende:
"This has never ever done before".
Ja, dat zien wij de hele tijd al onderaan dat tekeningetje staan dat hier steeds te zien is!
Volgens mij gaat Rosetta nog door tot eind 2015, en Philae blijft staan waar ze staat zover ik weet. Er vanuit gaande dat ze echt gaat landen, ipv crashen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:33 schreef Nober het volgende:
Rosetta en Philae komen ook weer terug naar aarde of niet?
[..]
Hartstikke fijn, hoeven wij het niet te doen.
Hoeft niet eensquote:Op woensdag 12 november 2014 15:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij doet toch alles met een hartslag?
Crashen is eigenlijk onmogelijk. Terugstuiteren is het probleem.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:34 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Rosetta nog door tot eind 2015, en Philae blijft staan waar ze staat zover ik weet. Er vanuit gaande dat ze echt gaat landen, ipv crashen.
Minstens zo ergquote:Op woensdag 12 november 2014 15:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Crashen is eigenlijk onmogelijk. Terugstuiteren is het probleem.
Misschien is dat wel gewoon in XML....quote:Op woensdag 12 november 2014 15:38 schreef xzaz het volgende:
Jammer dat ze geen telemetry live data stream hebben.
Hoe zouden ze dat moeten krijgen?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:40 schreef Nober het volgende:
Zij zitten dus ook alleen maar naar cijfertjes te kijken en hebben ook geen beeld van Philae?
API iemand?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:40 schreef X11 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel gewoon in XML....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |