Dat was t al lang niet meerquote:Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Het was gewoon lunchtijd, niets mis mee.
Echt wel, ik ben net terug.quote:
Eigen foutquote:Op woensdag 12 november 2014 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Twee maand terug: wil graag bankgiroloterij opzeggen
Dat kan, wat is uw rekeningnummer? Dat is rek num 2
Ah ja, ik zie dat u meespeelt met rek num 2
Stop gezet
Ik nu kijken, en zie dat ik ook meespeel op rek num 1
En dat hebben ze toen maar even niet gezegd. Opzeggen per rek num, niet per persoon natuurlijk.
Zucht
Goed, nu wel alles stopgezet
Gedeeltelijk. Echte service zou zijn dat ze mij zeggen dat ik ook met een ander rek num meespeel als ik aangeef dat ik compleet wil stoppen met de bankgiroloterij.quote:
terecht natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Echte service zou zijn dat ze mij zeggen dat ik ook met een ander rek num meespeel als ik aangeef dat ik compleet wil stoppen met de bankgiroloterij.
I blame Heatwave!
Eens natuurlijk. Maar misschien mag dat niet, wantja verliezen ze inkomsten enzo.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Gedeeltelijk. Echte service zou zijn dat ze mij zeggen dat ik ook met een ander rek num meespeel als ik aangeef dat ik compleet wil stoppen met de bankgiroloterij.
I blame Heatwave!
Ik ben je alvast voor, als ik straks bij dat ene bedrijf werk, krijg ik uiteraard ook elke keer de schuld als je vertraging hebtquote:
Dat krijg je nu al, NS-fanboiquote:Op woensdag 12 november 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben je alvast voor, als ik straks bij dat ene bedrijf werk, krijg ik uiteraard ook elke keer de schuld als je vertraging hebt
welkom bij de club van blaamdragenden.. al werk ik dan voor een andere tokoquote:Op woensdag 12 november 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben je alvast voor, als ik straks bij dat ene bedrijf werk, krijg ik uiteraard ook elke keer de schuld als je vertraging hebt
Mwah, waar ik nu werk is het al niet veel beter hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 13:49 schreef clevy het volgende:
[..]
welkom bij de club van blaamdragenden.. al werk ik dan voor een andere toko
Ik weet al jaren niet beter op elk feestje etc. Boeiendquote:Op woensdag 12 november 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, waar ik nu werk is het al niet veel beter hoor
Zolang je niet in Apeldoorn werkt, is er niks aan de handquote:Op woensdag 12 november 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet al jaren niet beter op elk feestje etc. Boeiend.
Dat komt wel goed denk ik zoquote:Op woensdag 12 november 2014 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang je niet in Apeldoorn werkt, is er niks aan de hand
Wie gaat er nou verhuizen naar Amsterdam?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat ze verhuizen naar Amsterdam he
Ik niet!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie gaat er nou verhuizen naar Amsterdam?.
Niemand, zijn bijna geen kamers vrij.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie gaat er nou verhuizen naar Amsterdam?.
Kamers zat, alleen houden mensen vast aan vooroordelen gemaakt door Fred Flintstone en willen ze alleen in het centrum en god verhoedde, niet in Noord. Niet dat ze ooit in Noord zijn geweest, maar die reputatie gaat nooit meer weg.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niemand, zijn bijna geen kamers vrij.
Alleen het centrum helaas. Moet in heel Nederland ingevoerd worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Vuurwerkverbod in Hilversum
Ik moet echt in Hilversum gaan wonen
Hoewel ik hier best voor kan zijn begint het eeuwige verbieden in dit land me echt de keel uit te hangen tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Vuurwerkverbod in Hilversum
Ik moet echt in Hilversum gaan wonen
Ik heb het vooral met deze uitspraakquote:Op woensdag 12 november 2014 15:09 schreef HeatWave het volgende:
begint het eeuwige verbieden in dit land me echt de keel uit te hangen tegenwoordig.
Bij mij zijn het meer de mensen die ditsoort verboden nodig hebben om zich te gedragen die me de keel uit komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoewel ik hier best voor kan zijn begint het eeuwige verbieden in dit land me echt de keel uit te hangen tegenwoordig.
ditquote:Op woensdag 12 november 2014 15:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij mij zijn het meer de mensen die ditsoort verboden nodig hebben om zich te gedragen die me de keel uit komen.
Volgens mij is het elk jaar erger geworden. Maar dat komt ook (lijkt mij) doordat NL steeds meer multiculti geworden is.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar was het vroegah ook al zo'n gezeik met Zwarte Pieten en vuurwerk enzo of heb ik dat nooit meegekregen omdat ik te jong was/er geen internet was (oma vertelt)/ik minder nieuws hoorde/wat dan ook?
Volgens mij was NL altijd al multiculti, en zijn landen als Duitsland, Engeland en Frankrijk dat ook. Maar er wordt gewoon de hele tijd alleen maar gezeken op alles.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het elk jaar erger geworden. Maar dat komt ook (lijkt mij) doordat NL steeds meer multiculti geworden is.
Dat ook. En alle sociale media helpt er natuurlijk ook niet bij. Iedereen kan nu veel gemakkelijker zaken (anoniem) roepen. Vaker en tegen meer mensen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was NL altijd al multiculti, en zijn landen als Duitsland, Engeland en Frankrijk dat ook. Maar er wordt gewoon de hele tijd alleen maar gezeken op alles.
Het is gewoon allemaal hartstikke kutquote:Op woensdag 12 november 2014 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook. En alle sociale media helpt er natuurlijk ook niet bij. Iedereen kan nu veel gemakkelijker zaken (anoniem) roepen. Vaker en tegen meer mensen.
Dus het publiek is ook uitgebreider geworden.
De hele dag in de kou rondlopen en strijkers en rotjes afstekenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens vond ik vuurwerk vroeger zelf ook altijd wel leuk, maar nu ben ik het ontgroeid en vind ik het irritant
Ik had van de week voor het eerst sinds jaren een false-positive in mijn spamfolder. Dat viel me wel even tegen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik nou ineens spam? Het is tien jaar goed gegaan en nu heb ik vandaag ineens allemaal wazige klotemails.
Mja, siervuurwerk valt toch altijd tegen wat je krijgt voor de prijs.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger was ik wel een beetje van de rotjes . Die thuis pakketten zijn geen reet aan.
Vier t nu altijd in de kroeg en dan is er genoeg groots te zien vanuit de stad. Goed genoeg
Ik heb die knallen nooit leuk gevondenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger was ik wel een beetje van de rotjes . Die thuis pakketten zijn geen reet aan.
Vier t nu altijd in de kroeg en dan is er genoeg groots te zien vanuit de stad. Goed genoeg
Och zolang je t zelf aansteekt is t wel oké, maar t verveelt wel snel.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die knallen nooit leuk gevonden
Vuur en explosies vinden mannen altijd leukquote:Op woensdag 12 november 2014 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och zolang je t zelf aansteekt is t wel oké, maar t verveelt wel snel.
Bij mannen duurt die verveling een ruime dag haha.
Ze doen bij ons dan ook aan carbit schieten, maar dat heb ik na 3x ook wel gezien (en gehoord) maar de mannen blijven het een hele dag leuk vinden
Ja heel raarquote:Op woensdag 12 november 2014 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vuur en explosies vinden mannen altijd leuk
Ik kan het ook niet uitleggenquote:
Ik een jaar of 3 geleden voor het laatst.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een jaar of 3 geleden voor het eerst in mijn leven vuurwerk afgestoken
Ik vond het niet voor herhaling vatbaar
Haha same herequote:Op woensdag 12 november 2014 17:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohnee vorig jaar nog sterretjes.
Niet gekeken!quote:Op woensdag 12 november 2014 21:20 schreef Belsezar het volgende:
Och och och, wat is Oranje toch weer slecht bezig
VDI!quote:Op donderdag 13 november 2014 08:41 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl. Thuiswerken was tbplam, maar ben mn kabels vergeten. Kan ik alsnog die kant op
Ja heb jij al lollipop?quote:Op donderdag 13 november 2014 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer de dag van de updates hoor, de tering.
Ik zit iedere paar uur updates te checken maar heb voorlopig nog steeds kitkatquote:Op donderdag 13 november 2014 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen snoep in huis
http://en.wikipedia.org/w(...)sktop_infrastructurequote:
Welnee. Ik vind t zonde van m'n geld, die 2 minuten plezier.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vuur en explosies vinden mannen altijd leuk
CL heeft gewoon een iPhone hoor. Toch? Of is ie alweer gejat?quote:
Klinkt als prostitutie.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Ik vind t zonde van m'n geld, die 2 minuten plezier.
Aah ok, ja das wel beter. Helaas hier neit aanwezigquote:Op donderdag 13 november 2014 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)sktop_infrastructure
Ik kan vanaf mn eigen pc gewoon bij al mn werkdingen, geen laptop meer nodig.
Werkt ideaal. Gewoon op mn eigen pc met 24" scherm inloggen en klaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ok, ja das wel beter. Helaas hier neit aanwezig
Dan had ik wel een Lumia gehad denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
CL heeft gewoon een iPhone hoor. Toch? Of is ie alweer gejat?
En daarbij: hoeveel procent van de Android devices kan al updaten naar Lollipop?
Microsoft Lumia.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik wel een Lumia gehad denk ik.
Daarom. Van wat ik bij anderen heb gezien, zag het er leuk en logisch uit. En je hebt ze in meerdere prijsklassenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Microsoft Lumia.
Best okaye dingen. Beter dan Android iig.
Neemt niet op. Ze zei gister al dat ze niet lekker was dus ik weet niet of ze dood in bed ligt ofzo.quote:
Ik heb een 520 om mee te spelen. Alhoewel, ligt al tijdje in de kast stof te vangen.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom. Van wat ik bij anderen heb gezien, zag het er leuk en logisch uit. En je hebt ze in meerdere prijsklassen
Gemiddelde hoerenbezoek is 7 min.quote:
Kun je ze anders niet makkelijk kwijt?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n zus slaan. Take That in Londen in de verkoop, antwoordt ze niet meer. Ik heb goede kaartjes nu maar ik weet niet of ik de aankoop kan afronden, of ze nog wel wil en of ze dan wel kan.
In dat geval heb je gewoon een kaartje over.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neemt niet op. Ze zei gister al dat ze niet lekker was dus ik weet niet of ze dood in bed ligt ofzo.
Ze zijn even iets te duur om ze zo even snel aan te schaffenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je ze anders niet makkelijk kwijt?
Take That. In Londen.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je ze anders niet makkelijk kwijt?
Ja eh, weet ik veelquote:
Ze staan er volgens mij 12 keer ofzo, 12 keer bijna uitverkocht. Je moet het niet onderschattenquote:
Ja genoeg gekkies met jeugdsentiment te vinden denk ikquote:Op donderdag 13 november 2014 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan er volgens mij 12 keer ofzo, 12 keer bijna uitverkocht. Je moet het niet onderschatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |