Dat was t al lang niet meerquote:Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Het was gewoon lunchtijd, niets mis mee.
Echt wel, ik ben net terug.quote:
Eigen foutquote:Op woensdag 12 november 2014 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Twee maand terug: wil graag bankgiroloterij opzeggen
Dat kan, wat is uw rekeningnummer? Dat is rek num 2
Ah ja, ik zie dat u meespeelt met rek num 2
Stop gezet
Ik nu kijken, en zie dat ik ook meespeel op rek num 1
En dat hebben ze toen maar even niet gezegd. Opzeggen per rek num, niet per persoon natuurlijk.
Zucht
Goed, nu wel alles stopgezet
Gedeeltelijk. Echte service zou zijn dat ze mij zeggen dat ik ook met een ander rek num meespeel als ik aangeef dat ik compleet wil stoppen met de bankgiroloterij.quote:
terecht natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Echte service zou zijn dat ze mij zeggen dat ik ook met een ander rek num meespeel als ik aangeef dat ik compleet wil stoppen met de bankgiroloterij.
I blame Heatwave!
Eens natuurlijk. Maar misschien mag dat niet, wantja verliezen ze inkomsten enzo.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Gedeeltelijk. Echte service zou zijn dat ze mij zeggen dat ik ook met een ander rek num meespeel als ik aangeef dat ik compleet wil stoppen met de bankgiroloterij.
I blame Heatwave!
Ik ben je alvast voor, als ik straks bij dat ene bedrijf werk, krijg ik uiteraard ook elke keer de schuld als je vertraging hebtquote:
Dat krijg je nu al, NS-fanboiquote:Op woensdag 12 november 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben je alvast voor, als ik straks bij dat ene bedrijf werk, krijg ik uiteraard ook elke keer de schuld als je vertraging hebt
welkom bij de club van blaamdragenden.. al werk ik dan voor een andere tokoquote:Op woensdag 12 november 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben je alvast voor, als ik straks bij dat ene bedrijf werk, krijg ik uiteraard ook elke keer de schuld als je vertraging hebt
Mwah, waar ik nu werk is het al niet veel beter hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 13:49 schreef clevy het volgende:
[..]
welkom bij de club van blaamdragenden.. al werk ik dan voor een andere toko
Ik weet al jaren niet beter op elk feestje etc. Boeiendquote:Op woensdag 12 november 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, waar ik nu werk is het al niet veel beter hoor
Zolang je niet in Apeldoorn werkt, is er niks aan de handquote:Op woensdag 12 november 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet al jaren niet beter op elk feestje etc. Boeiend.
Dat komt wel goed denk ik zoquote:Op woensdag 12 november 2014 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang je niet in Apeldoorn werkt, is er niks aan de hand
Wie gaat er nou verhuizen naar Amsterdam?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat ze verhuizen naar Amsterdam he
Ik niet!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie gaat er nou verhuizen naar Amsterdam?.
Niemand, zijn bijna geen kamers vrij.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie gaat er nou verhuizen naar Amsterdam?.
Kamers zat, alleen houden mensen vast aan vooroordelen gemaakt door Fred Flintstone en willen ze alleen in het centrum en god verhoedde, niet in Noord. Niet dat ze ooit in Noord zijn geweest, maar die reputatie gaat nooit meer weg.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niemand, zijn bijna geen kamers vrij.
Alleen het centrum helaas. Moet in heel Nederland ingevoerd worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Vuurwerkverbod in Hilversum
Ik moet echt in Hilversum gaan wonen
Hoewel ik hier best voor kan zijn begint het eeuwige verbieden in dit land me echt de keel uit te hangen tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Vuurwerkverbod in Hilversum
Ik moet echt in Hilversum gaan wonen
Ik heb het vooral met deze uitspraakquote:Op woensdag 12 november 2014 15:09 schreef HeatWave het volgende:
begint het eeuwige verbieden in dit land me echt de keel uit te hangen tegenwoordig.
Bij mij zijn het meer de mensen die ditsoort verboden nodig hebben om zich te gedragen die me de keel uit komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoewel ik hier best voor kan zijn begint het eeuwige verbieden in dit land me echt de keel uit te hangen tegenwoordig.
ditquote:Op woensdag 12 november 2014 15:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij mij zijn het meer de mensen die ditsoort verboden nodig hebben om zich te gedragen die me de keel uit komen.
Volgens mij is het elk jaar erger geworden. Maar dat komt ook (lijkt mij) doordat NL steeds meer multiculti geworden is.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar was het vroegah ook al zo'n gezeik met Zwarte Pieten en vuurwerk enzo of heb ik dat nooit meegekregen omdat ik te jong was/er geen internet was (oma vertelt)/ik minder nieuws hoorde/wat dan ook?
Volgens mij was NL altijd al multiculti, en zijn landen als Duitsland, Engeland en Frankrijk dat ook. Maar er wordt gewoon de hele tijd alleen maar gezeken op alles.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het elk jaar erger geworden. Maar dat komt ook (lijkt mij) doordat NL steeds meer multiculti geworden is.
Dat ook. En alle sociale media helpt er natuurlijk ook niet bij. Iedereen kan nu veel gemakkelijker zaken (anoniem) roepen. Vaker en tegen meer mensen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was NL altijd al multiculti, en zijn landen als Duitsland, Engeland en Frankrijk dat ook. Maar er wordt gewoon de hele tijd alleen maar gezeken op alles.
Het is gewoon allemaal hartstikke kutquote:Op woensdag 12 november 2014 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook. En alle sociale media helpt er natuurlijk ook niet bij. Iedereen kan nu veel gemakkelijker zaken (anoniem) roepen. Vaker en tegen meer mensen.
Dus het publiek is ook uitgebreider geworden.
De hele dag in de kou rondlopen en strijkers en rotjes afstekenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens vond ik vuurwerk vroeger zelf ook altijd wel leuk, maar nu ben ik het ontgroeid en vind ik het irritant
Ik had van de week voor het eerst sinds jaren een false-positive in mijn spamfolder. Dat viel me wel even tegen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik nou ineens spam? Het is tien jaar goed gegaan en nu heb ik vandaag ineens allemaal wazige klotemails.
Mja, siervuurwerk valt toch altijd tegen wat je krijgt voor de prijs.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger was ik wel een beetje van de rotjes . Die thuis pakketten zijn geen reet aan.
Vier t nu altijd in de kroeg en dan is er genoeg groots te zien vanuit de stad. Goed genoeg
Ik heb die knallen nooit leuk gevondenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger was ik wel een beetje van de rotjes . Die thuis pakketten zijn geen reet aan.
Vier t nu altijd in de kroeg en dan is er genoeg groots te zien vanuit de stad. Goed genoeg
Och zolang je t zelf aansteekt is t wel oké, maar t verveelt wel snel.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die knallen nooit leuk gevonden
Vuur en explosies vinden mannen altijd leukquote:Op woensdag 12 november 2014 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och zolang je t zelf aansteekt is t wel oké, maar t verveelt wel snel.
Bij mannen duurt die verveling een ruime dag haha.
Ze doen bij ons dan ook aan carbit schieten, maar dat heb ik na 3x ook wel gezien (en gehoord) maar de mannen blijven het een hele dag leuk vinden
Ja heel raarquote:Op woensdag 12 november 2014 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vuur en explosies vinden mannen altijd leuk
Ik kan het ook niet uitleggenquote:
Ik een jaar of 3 geleden voor het laatst.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een jaar of 3 geleden voor het eerst in mijn leven vuurwerk afgestoken
Ik vond het niet voor herhaling vatbaar
Haha same herequote:Op woensdag 12 november 2014 17:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohnee vorig jaar nog sterretjes.
Niet gekeken!quote:Op woensdag 12 november 2014 21:20 schreef Belsezar het volgende:
Och och och, wat is Oranje toch weer slecht bezig
VDI!quote:Op donderdag 13 november 2014 08:41 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl. Thuiswerken was tbplam, maar ben mn kabels vergeten. Kan ik alsnog die kant op
Ja heb jij al lollipop?quote:Op donderdag 13 november 2014 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer de dag van de updates hoor, de tering.
Ik zit iedere paar uur updates te checken maar heb voorlopig nog steeds kitkatquote:Op donderdag 13 november 2014 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen snoep in huis
http://en.wikipedia.org/w(...)sktop_infrastructurequote:
Welnee. Ik vind t zonde van m'n geld, die 2 minuten plezier.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vuur en explosies vinden mannen altijd leuk
CL heeft gewoon een iPhone hoor. Toch? Of is ie alweer gejat?quote:
Klinkt als prostitutie.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Ik vind t zonde van m'n geld, die 2 minuten plezier.
Aah ok, ja das wel beter. Helaas hier neit aanwezigquote:Op donderdag 13 november 2014 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)sktop_infrastructure
Ik kan vanaf mn eigen pc gewoon bij al mn werkdingen, geen laptop meer nodig.
Werkt ideaal. Gewoon op mn eigen pc met 24" scherm inloggen en klaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ok, ja das wel beter. Helaas hier neit aanwezig
Dan had ik wel een Lumia gehad denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
CL heeft gewoon een iPhone hoor. Toch? Of is ie alweer gejat?
En daarbij: hoeveel procent van de Android devices kan al updaten naar Lollipop?
Microsoft Lumia.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik wel een Lumia gehad denk ik.
Daarom. Van wat ik bij anderen heb gezien, zag het er leuk en logisch uit. En je hebt ze in meerdere prijsklassenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Microsoft Lumia.
Best okaye dingen. Beter dan Android iig.
Neemt niet op. Ze zei gister al dat ze niet lekker was dus ik weet niet of ze dood in bed ligt ofzo.quote:
Ik heb een 520 om mee te spelen. Alhoewel, ligt al tijdje in de kast stof te vangen.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom. Van wat ik bij anderen heb gezien, zag het er leuk en logisch uit. En je hebt ze in meerdere prijsklassen
Gemiddelde hoerenbezoek is 7 min.quote:
Kun je ze anders niet makkelijk kwijt?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n zus slaan. Take That in Londen in de verkoop, antwoordt ze niet meer. Ik heb goede kaartjes nu maar ik weet niet of ik de aankoop kan afronden, of ze nog wel wil en of ze dan wel kan.
In dat geval heb je gewoon een kaartje over.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neemt niet op. Ze zei gister al dat ze niet lekker was dus ik weet niet of ze dood in bed ligt ofzo.
Ze zijn even iets te duur om ze zo even snel aan te schaffenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je ze anders niet makkelijk kwijt?
Take That. In Londen.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je ze anders niet makkelijk kwijt?
Ja eh, weet ik veelquote:
Ze staan er volgens mij 12 keer ofzo, 12 keer bijna uitverkocht. Je moet het niet onderschattenquote:
Ja genoeg gekkies met jeugdsentiment te vinden denk ikquote:Op donderdag 13 november 2014 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan er volgens mij 12 keer ofzo, 12 keer bijna uitverkocht. Je moet het niet onderschatten
Mijn nieuwe Nexus 7 (en de oude ook trouwens) kan 'm ieder moment krijgenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
CL heeft gewoon een iPhone hoor. Toch? Of is ie alweer gejat?
En daarbij: hoeveel procent van de Android devices kan al updaten naar Lollipop?
Yup, als in ervaring ermee en goed resultaatquote:Op donderdag 13 november 2014 12:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Als in netjes bedoel je denk ik?
Jah ik zit even te kijken wat goed te doen is.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de vloer lekker laten leggen. Daar begin ik niet aan.
Jah, ligt beetje aan hoeveel je kwijt wilt zijn aan het spul. Vanaf 35 euro is het vaak gratis leggenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
De toko waar ik het haalde legde het ook gratis
Ik wilde ook vloerbedekking op de slaapkamer maar de ondervloer werkte niet mee. Heb er ook gewoon een soort laminaat laten leggen en een kleed neergelegd.
Ik heb mijn quotum voor de aankomende 10 jaar wel weer gehadquote:Op donderdag 13 november 2014 13:35 schreef Cue_ het volgende:
Iemand zin om mee te gaan naar Enschede?
Ik nog lang niet, maar de regelmaat die ik er nu in heb zitten, vind ik wat te veelquote:Op donderdag 13 november 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn quotum voor de aankomende 10 jaar wel weer gehad.
Met..?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb niet teruggelezen, maarre....... hebben we MissB al gefeliciteerd?
Haar verjaardagquote:
Niet aangekondigd op FB, dus het is niet zoquote:
Je weet dat ik die niet hebquote:Op donderdag 13 november 2014 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Staat toch op je kalender in de wc?
Wel waarquote:Op donderdag 13 november 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet aangekondigd op FB, dus het is niet zo.
En hoezo zeg ik dat jij dat had moetenw eten?quote:
Je keeke boos aan! Dus verwacht je dat ik t weet, anders had je t wel vriendelijk gezegdquote:Op donderdag 13 november 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoezo zeg ik dat jij dat had moetenw eten?
Ik vroeg alleen maar OF er iemand hara hier al gefeliciteerd had.
Sinds wanneer draait dat alleen om jou, nou? He? HE?!
Dag Poes.quote:
Ik ben dan ook onuitstaanbaarquote:Op donderdag 13 november 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dag Poes.
Ik organiseerde een surprise party hier voor je, maar niemand mag je. Alleen ik.GEFELICITEERD!
De baas betaalt de secretaresse om blond te worden?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:10 schreef missbehavin het volgende:
MissBlondie morgen![]()
Cadeautje van de baas
Noooo! Geen blond!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:10 schreef missbehavin het volgende:
MissBlondie morgen![]()
Cadeautje van de baas
Niks mis mee, Kluts is in de war.quote:
Niets. *haalt hand door zijn golvende lokken*quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond Guardians of the Galaxy kijken, ik ben benieuwd na alle lof die ik hier hoorde
Ik vind blond bij vrouwen saai en t oogt soms goedkoop. ; (quote:
Als het niet natuurlijk is ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind blond bij vrouwen saai en t oogt soms goedkoop. ; (
You just had to do that, didnt you?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chris Pratt can guard my galaxy anytime. My black hole is his to enter!
Van dat platinaquote:Op donderdag 13 november 2014 17:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het niet natuurlijk is ja.
Hoort daar een dansje bijquote:Op donderdag 13 november 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Van dat platina
Oooh ik ben echt verslaafd aan dat liedje 'all about that bass'. Ik moet dat dansje kunnen!
Uit de clipquote:
Ik krijg echt niks meer mee van muziek die nu populair is. Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Van dat platina
Oooh ik ben echt verslaafd aan dat liedje 'all about that bass'. Ik moet dat dansje kunnen!
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De baas betaalt de secretaresse om blond te worden?
Uiterst dubieus dit
Ja eh, het wordt niet Russisch geelquote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind blond bij vrouwen saai en t oogt soms goedkoop. ; (
Bah, dansjesquote:Op donderdag 13 november 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Van dat platina
Ik ben gek op dansjesquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik krijg echt niks meer mee van muziek die nu populair is. Ik had er nog nooit van gehoord.
Gewoon dansen is ook leuk maar dat is voor in de kroeg of tijdens het stofzuigenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:27 schreef missbehavin het volgende:
Dansen is wel leuk, maar van die dansjes die bij een nummer vind ik echt vreselijk
Weet je zeker dat het het dansje is wat je leuk vind en niet gewoon de jurkjes?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben gek op dansjes![]()
De enige lessen op de sportschool die ik echt leuk vind zijn dans
[..]
Allesquote:Op donderdag 13 november 2014 18:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het het dansje is wat je leuk vind en niet gewoon de jurkjes?
Oh was hier een drankje komen doen tot hij was opgelost joh!quote:Op donderdag 13 november 2014 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Twee uur in de file gestaan
Tilburg
jaaaaa!quote:Op donderdag 13 november 2014 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik weet nu wel Tilburg te vinden! Dus ik kan een keer frietjes komen eten!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey macarena! HAI!quote:Op donderdag 13 november 2014 17:27 schreef missbehavin het volgende:
Dansen is wel leuk, maar van die dansjes die bij een nummer vind ik echt vreselijk
Uhm.. zie jij dingen die ik niet zie?quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Waarom heeft iedereen, en ik dus ook, een zwarte piet icoontje voor z'n naam staan?
Ik wil dat niet. Hoe haal ik t weg?
Edit: O, t verandert steeds
Je hebt gelijk hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Er is geen discussie over mogelijk, want "Danny geeft niet toe aan azijnzeikers".
Je persoonlijke mening door de strot rammen van al je users.
Ongeacht of ik t eens ben met die mening, vind ik dat gewoon stom.
Je moet een onderscheid kunnen maken tussen Danny de persoon en Danny de baas van een openbaar forum, ipv kinderachtig stampvoeten "Dit is mijn website en als t je niet bevalt dan rot je maar op!"
Maar goed, DAT is dan weer mijn mening.
En dan "dreigen" iemands tagje weg te halen. Boe fucking hoequote:Op vrijdag 14 november 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Er is geen discussie over mogelijk, want "Danny geeft niet toe aan azijnzeikers".
Het wisselt (ook de UI bij de user), tussen sint, piet, poppetjequote:Op vrijdag 14 november 2014 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Maar sommige mensen hebben een sinterklaasje? Waarom is dat dan? Gewoon random?
De mobiele layout heeft Danny weinig over te zeggen geloof ikquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:57 schreef bamibij het volgende:
Ik forum alleen mobiel en het is niet zichtbaar voor mij. Uitstekend.
Ik kreeg zelfs dreigingen in m'n DM. Serieus.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan "dreigen" iemands tagje weg te halen. Boe fucking hoe![]()
Iedereen in dat topic heeft die inmiddels gehadquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs dreigingen in m'n DM. Serieus.
Dat vind ik best wel ver gaan.
Doordat je er hier wat over zei.. of zit je ergens flink te stokenquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs dreigingen in m'n DM. Serieus.
Dat vind ik best wel ver gaan.
Ik gaf mijn mijn mening over de icoontjes, en over de uitleg van hem over de icoontjes. En ik gebruikte het woord "De Goed Schijnheiligman". Dat mag blijkbaar niet. Dat was een persoonlijke aanval blijkbaar en dat was een DM waardig. Nou oke. Weten we ook weer hoe dat zit. Wat wel mag en wat niet mag. Mijn eerste crew aanvaringquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doordat je er hier wat over zei.. of zit je ergens flink te stoken
Ik blijf bij m'n standpunt dat ik vind dat de user best partij mag trekken, een kant mag kiezen, maar dat het forum zelf dat niet moet doen en onpartijdig zou moeten blijven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:26 schreef Cue_ het volgende:
Ja ik zag de discussie. Tja je kan het van twee kanten bekijken.
Tis een forum (door Danny) en tis gewoon zijn wil is wet en alles wat daarin mogelijk is voor users, is mooi meegenomen.
Of je ziet het als een ofrum die van iedereen is en iedereen er wat over te zeggen moet hebben. Maar dan kom je er helemaal niet uit
Zo heb ik fok nooit echt gezien. Of dat nu ligt aan de maker, de discussies die je wel eens meekrijgt erdoor, of gewoon dat ik niet het idee heb dat het forum zo is opgezet. Dunno.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf bij m'n standpunt dat ik vind dat de user best partij mag trekken, een kant mag kiezen, maar dat het forum zelf dat niet moet doen en onpartijdig zou moeten blijven.
Ik heb fok altijd gezien als de grootste verzameling mongolen. Waar felle meningen waren, domme meningen, terechte dingen, onterechte dingen. Maar wel een verzameling van alle meningen. Niet dat je er eentje niet mocht hebben of iig niet eentje waar je hem niet mocht uiten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo heb ik fok nooit echt gezien. Of dat nu ligt aan de maker, de discussies die je wel eens meekrijgt erdoor, of gewoon dat ik niet het idee heb dat het forum zo is opgezet. Dunno.
Mag wel, alleen niet tegen/over de opperbaasquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb fok altijd gezien als de grootste verzameling mongolen. Waar felle meningen waren, domme meningen, terechte dingen, onterechte dingen. Maar wel een verzameling van alle meningen. Niet dat je er eentje niet mocht hebben of iig niet eentje waar je hem niet mocht uiten.
Ja. En dat vind ik stom. Waarom is er dan uberhaubt een feedback optie?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag wel, alleen niet tegen/over de opperbaas
Tis de hele week al rustigquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. En dat vind ik stom. Waarom is er dan uberhaubt een feedback optie?
Wat is t hier trouwens rustig vandaag?
Wat stond er op de ----- ?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is gewoon jammerlijk om te zien hoe we met zijn allen bang waren dat een leuk kinderfeest kapot gemaakt zou worden door mensen die de racisme-kaart spelen, maar dat het nu juist volledig vergald wordt door ------ die overal waar ze maar de mogelijkheid hebben de pro-piet/traditiekaart moeten spelen. Jammer dat FOK! hier zo stellig aan mee moet doen.
Hij is weer heerlijk posts aan het verwijderen en users aan het bannen idd. Normaal discussiëren is altijd onmogelijk bij dit soort relletjes.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik hou er over op. Want de dreiging omvatte o.a. dat ik maar 1x gewaarschuwd werd en dat t beter was als ik ophield. Bij deze buig ik. Voor jullieAnders mis ik jullie te erg!
Ik hou van buigen
Dan heb je nog nooit een rel meegemaakt denk ik. Dit is nog mild.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb fok altijd gezien als de grootste verzameling mongolen. Waar felle meningen waren, domme meningen, terechte dingen, onterechte dingen. Maar wel een verzameling van alle meningen. Niet dat je er eentje niet mocht hebben of iig niet eentje waar je hem niet mocht uiten.
"tokkies".quote:
Het begint wel een beetje enge vormen aan te nemen nu.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"tokkies".
Volgens mij was het redelijk algemeen maar hij vat het blijkbaar persoonlijk op. Sja.
Ik vind het serieus nog wel meevallen hoor. Heeft iedereen hier de Kittengate en PM-gate enzo gemist ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje enge vormen aan te nemen nu.
Als je maar in een paar topics komt, krijg je dergelijke zaken niet snel mee hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind het serieus nog wel meevallen hoor. Heeft iedereen hier de Kittengate en PM-gate enzo gemist ofzo?
Dat is alweer lang geleden en bij de Kitten-gate studeerde ik nog en was ik niet de hele dag op Fokquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind het serieus nog wel meevallen hoor. Heeft iedereen hier de Kittengate en PM-gate enzo gemist ofzo?
Waarschijnlijk omdat ik er over verteld hebquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die PM gate zegt me wel wat, maar om nou te zeggen dat ik het echt meekreeg
Maybe, of dat ik er achteraf idd wat over hoorde. Of het me gewoon niet zo boeidequote:Op vrijdag 14 november 2014 12:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik er over verteld heb
Het is gewoon sneu. Als er toch niet over te discussiëren valt hoef je ook niet overal op in te gaan. Dan was zo'n topic na anderhalve pagina doodgebloed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo die discussie willen aangaan. tenminste, zeker als je weet hoe ie reageert. Doe je zegje, meneer zegt nee, dan moet je het daar mee doen.
Daarbij zal hij het sowieso niet gaan veranderen als anderen erom gaan zeuren, dan zal ie er sowieso eerst nog een nachtje overheen laten gaan
Fok is geen democratie (wat allene maar goed is)
Maar het hele bannen etc als je er iets van zegt vind ik ook wat overdreven hoor, daar niet van.
Yup en soms heb je gewoon zo'n bui dat je er toch op ingaat. (zie Angel en z'n wat was het gaylord gedoe)quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu. Als er toch niet over te discussiëren valt hoef je ook niet overal op in te gaan. Dan was zo'n topic na anderhalve pagina doodgebloed.
Wie de schoent past trekke hem aan of zette hem voor de schoorsteen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"tokkies".
Volgens mij was het redelijk algemeen maar hij vat het blijkbaar persoonlijk op. Sja.
Ik was nog super mild hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup en soms heb je gewoon zo'n bui dat je er toch op ingaat. (zie Angel en z'n wat was het gaylord gedoe)
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fok is niet simpelquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was nog super mild hoor
Maar nu gaat ie meediscussieren in het echte ZP topic... en ik weet dus niet of ik hem nu WEL persoonlijk mag bejegenen. Post hij nu als user of als de baas? Want ik mag tegen een user ook gewoon zeggen "Ik vind je dom". Maar tegen hem mag ik niet persoonlijk worden want dan krijg je dreig-PM's?
Ik vind t verwarrend!
Oooohohohooh, met deze opmerking kun je mij echt ZO fel krijgenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo die discussie willen aangaan. tenminste, zeker als je weet hoe ie reageert.
Ja. je mag gewoon geen persoonlijke kritiek geven op de user Danny. Prima. Maar post dan ook niet als user mee in discussies. Want dan slaat t nl nergens op. Alsof je als persoon een bepaalde uitzonderingspositie hebt met je mening. Doe normaal.quote:Maar het hele bannen etc als je er iets van zegt vind ik ook wat overdreven hoor, daar niet van.
Ik begin me anders behoorlijk af te vragen of Fok niet een beetje TE simpel is. Het forum enquote:
Lijkt me behoorlijk onverstandig gezien de DM die ik kreeg. Maar t feit dat je zoiets niet kan, mag of durft te vragen wijst al op een bepaalde politieke situatie. Niet?quote:DM m anders met die vraag
Nee, dat wil dat niet zeggen. Ik ben meer van "kies je gevechten zorgvuldig".quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Oooohohohooh, met deze opmerking kun je mij echt ZO fel krijgenVooral omdat dat nl altijd zo gezegd werd door mijn moeder als mijn vader weer eens anti-homo uitsprsken deed. "Je weet toch hoe hij is......". Wil dat dan zeggen dat ik gewoon m'n bek moet houden?
Dat is JUIST toegeven aan terreur.
Yup.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt me behoorlijk onverstandig gezien de DM die ik kreeg. Maar t feit dat je zoiets niet kan, mag of durft te vragen wijst al op een bepaalde politieke situatie. Niet?
Ik ben niet van het "laten gaan" als ik vind dat ik in mijn recht sta. In het echte leven en op Fok niet. Maar goed, dat is hij waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat wil dat niet zeggen. Ik ben meer van "kies je gevechten zorgvuldig".
En ja je weet hoe iemand is, dus accepteer je het, soms zeg je er wat van, en soms laat je het gaan. Dit is niets anders. Doe je/ik/we zelf ook hier in het topic met users
Geen idee.. ik zal er dan nooit bij horenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Hoor ik er nu echt bij of is dat pas NA de ban?
Wat bij mij altijd helpt is me even voorstellen hoe hij stomend en briesend op zijn toetsenbord zit te rammen in de veronderstelling dat de hele wereld er op uit is om hem persoonlijk onderuit te halen. Dan krijg ik altijd een soort gevoel van medelijden en denk ik, och laat hem maar even uitstomenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet van het "laten gaan" als ik vind dat ik in mijn recht sta. In het echte leven en op Fok niet. Maar goed, dat is hij waarschijnlijk ook niet.
Bovendien is dit pas mijn eerste aanvaring met hem. Anderen zeggen "Zo is ie" (wat ik dus sleht vind, dat iemand zo is, ZEKER als leiding van een openbaar forum) en ik heb meer vooroordelen gehoord. Nu pas maak ik t zelf mee. Na 10 jaarKun je nagaan.
Hoor ik er nu echt bij of is dat pas NA de ban?
Dat vind ik een hele goeie. Ik ga t nu doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat bij mij altijd helpt is me even voorstellen hoe hij stomend en briesend op zijn toetsenbord zit te rammen in de veronderstelling dat de hele wereld er op uit is om hem persoonlijk onderuit te halen. Dan krijg ik altijd een soort gevoel van medelijden en denk ik, och laat hem maar even uitstomen
Geeeeen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Ocherm. Ze hebben t baby neefje van mijn Joodse lover vandaag mishandeld
O nee wacht, dat heet gewoon Bris he?
Het helpt niet om het een eerlijke discussie te maken nee, maar de discussies gaan toch altijd over non-issues waar je je buiten FOK! echt niet druk om hoeft te maken. En hier op FOK! weet iedereen hoe laat het is als hij weer eens zo te keer gaat, dus wat valt er in hemelsnaam te winnen? Als hij het nodig heeft af-en-toe lekker in die slachtofferrol te kruipen, laat hem lekker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Dat snap ik dan weer niet, dat dat zou helpen bij dit soort zaken
Klopt, dus waarom bedenken dat ie driftig achter z'n pc zit? Al lacht ie in z'n knuisje, of dat z'n vrouw hem zit te pijpen terwijl ie aan t typen is... boeit mij echt niet. De discussie online blijft hetzelfde erdoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Het helpt niet om het een eerlijke discussie te maken nee, maar de discussies gaan toch altijd over non-issues waar je je buiten FOK! echt niet druk om hoeft te maken. En hier op FOK! weet iedereen hoe laat het is als hij weer eens zo te keer gaat, dus wat valt er in hemelsnaam te winnen? Als hij het nodig heeft af-en-toe lekker in die slachtofferrol te kruipen, laat hem lekker.
Nee hoor, die wordt daar een stuk luchtiger doorquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, dus waarom bedenken dat ie driftig achter z'n pc zit? Al lacht ie in z'n knuisje, of dat z'n vrouw hem zit te pijpen terwijl ie aan t typen is... boeit mij echt niet. De discussie online blijft hetzelfde erdoor.
als het voor je werkt wel, zo niet, dan nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee hoor, die wordt daar een stuk luchtiger door
On an unrelated note:
Iemand heeft de koelkast weer eens op zijn hoogst gezet waardoor mijn Taksi bevroren is
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:56 schreef Belsezar het volgende:
Ok ok, GotG is een leuke film.
Humor, actie en misschien wel de beste soundtrack die ik ooit in een film heb gehoord.
Uitstekende popcorn film, jullie hadden gelijk
Groot is een baas en ik wil zo'n klein dansend Groot plantje hebbenquote:
Nee. Inzien en voorstellen dat de andere partij vrij triest is, dat helpt bij t verwerken en vergeven van stommiteiten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, dus waarom bedenken dat ie driftig achter z'n pc zit? Al lacht ie in z'n knuisje, of dat z'n vrouw hem zit te pijpen terwijl ie aan t typen is... boeit mij echt niet. De discussie online blijft hetzelfde erdoor.
I'm high on belieeeviiiiingquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:56 schreef Belsezar het volgende:
Ok ok, GotG is een leuke film.
Humor, actie en misschien wel de beste soundtrack die ik ooit in een film heb gehoord.
Uitstekende popcorn film, jullie hadden gelijk
Was je anders alleen in die zaal dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ben ik net lekker los aan het gaan in de dansles komt er een of andere knakker in dezelfde zaal een beetje een random work-out doen.
zal wel aan mij liggen maar dat voelde echt mega awkward...
Jaaaa, de muziek was briljant in de film. Precies mijn smaakquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm high on belieeeviiiiing
Oega chaga oega chaga
Soundtrack downkopen danquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaa, de muziek was briljant in de film. Precies mijn smaak
Dat begin ook dat hij al die rat achtige diertjes weg slaat en trapt op die muziek
Direct na de film gisteravond gedaanquote:
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Direct na de film gisteravond gedaan
Ja vandaag wel. De lessen tijdens lunchtijd zijn niet zo populairquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was je anders alleen in die zaal dan?
Ik denk dat er zat mensen zijn die nog nooit een rat IRL gezien hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme, iemand biedt op FB d'r ratten aan want na twee maanden heeft ze er geen tijd meer voor. Foto's van de beestjes en de kooien. Staat er ergens een reactie onder van een zwakbegaafde:
'wat dier is dat'
Je weet toch wel hoe een rat eruitziet?
Hoe kan het dat zulke mensen ouder zijn geworden dan drie?
Dat mag jij heul nie!quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Neuken?
Verf ik me wel groen.
Oh dan is het wel awkward inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja vandaag wel. De lessen tijdens lunchtijd zijn niet zo populair
Maar dan nog weet je hoe er eentje uitziet?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat er zat mensen zijn die nog nooit een rat IRL gezien hebben.
Is het niet de regel dat je er nee rmoet zetten wat het zijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan nog weet je hoe er eentje uitziet?
Volgens mij hebben ze daar geen regelsquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het niet de regel dat je er nee rmoet zetten wat het zijn
Nouja mijn broer heeft ratten in 4 verschillende kleuren, en die lijken echt niet op die ranzige mormels die je weleens in films ziet enzo. Kan me best voorstellen dat een niet-kenner even twijfelt of het misschien een hamster of cavia is ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan nog weet je hoe er eentje uitziet?
Daar lijken ze al helemaal niet opquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nouja mijn broer heeft ratten in 4 verschillende kleuren, en die lijken echt niet op die ranzige mormels die je weleens in films ziet enzo. Kan me best voorstellen dat een niet-kenner even twijfelt of het misschien een hamster of cavia is ofzo.
Het is de staart die ze verraad.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nouja mijn broer heeft ratten in 4 verschillende kleuren, en die lijken echt niet op die ranzige mormels die je weleens in films ziet enzo. Kan me best voorstellen dat een niet-kenner even twijfelt of het misschien een hamster of cavia is ofzo.
Misschien was die wel niet te zien op de foto's.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is de staart die ze verraad.
Rat/muis wat mij betreftquote:
Ik voel me soms zwakbegaafd en niet in staat om voor mezelf te zorgen en oud te worden, maar op andere momenten valt het best meequote:Op vrijdag 14 november 2014 14:51 schreef Cue_ het volgende:
Maar sommige mensen weten niet eens dat melk van de koe komt, dus dan snap ik wel dat ze ratten niet per definitie herkennen
Ik vind ze wel tof maar ik mag geen vee meer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rat/muis wat mij betreft
beiden nooit live gezien en weet dat de staart van de rat langer is.. maarja wat is langer
Ja vast wel maar het is een zaal voor lessen, niet gewoon een zaal waar je zelf kunt doen wat je wil. Er staat bijna geen apparatuur (alleen wat nodig is voor sommige lessen), als er geen les is zijn de lampen uit etcquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh dan is het wel awkward inderdaadMaar aan de andere kant, voor hem waarschijnlijk ook gewoon een rustig plekje.
Whaha.. hoe dat zo dan? Wat kan je niet dan (behalve je angst voor autorijdenquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me soms zwakbegaafd en niet in staat om voor mezelf te zorgen en oud te worden, maar op andere momenten valt het best mee![]()
Nu schiet me wat te binnen over tonijn en chicken of the seaquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:51 schreef Cue_ het volgende:
Maar sommige mensen weten niet eens dat melk van de koe komt, dus dan snap ik wel dat ze ratten niet per definitie herkennen
vertel..quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu schiet me wat te binnen over tonijn en chicken of the sea
Ik kan niet kokenquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whaha.. hoe dat zo dan? Wat kan je niet dan (behalve je angst voor autorijden)
En dat heb je nodig om oud te worden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet kokenIk heb geen ritme. Ik voel me een eeuwige student
O jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu schiet me wat te binnen over tonijn en chicken of the sea
Ik vergiftig mezelf nog wel een keertje denk ik.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat heb je nodig om oud te worden?
Valt vast wel mee. Experimenteer je zoveel dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vergiftig mezelf nog wel een keertje denk ik.
Het is meer dat ze niet opvallen tussen de zwakbegaafde reacties van "normale" mensen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
Maar misschien is die persoon ook wel zwakbegaafd? Die mensen gaan ook gewoon op het internet hoor![]()
En vaak zie je er ook gewoon niet zo veel aan
Ze zijn wel goed geïntegreerd soms ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is meer dat ze niet opvallen tussen de zwakbegaafde reacties van "normale" mensen waarschijnlijk
Ik probeer weleens watquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valt vast wel mee. Experimenteer je zoveel dan?
Ha dit dacht ik net op de fiets nog!quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me een eeuwige student
Weet je dat niet??quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Hoe heet trouwens een bad waar kunstmatig hoge golven worden gegenereerd?
Dus geen golfslag, maar echte golven om op te surfen?
Nouquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je dat niet??Zwakbegaafd ofzo!
1 van de eerste reality shows op mtv en een dom blondje dacht dat een blikje tonijn kip was omdat het etiket aangaf chicken of the seaquote:
Jessica Simpsonquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
1 van de eerste reality shows op mtv en een dom blondje dacht dat een blikje tonijn kip was omdat het etiket aangaf chicken of the sea
We hebben geen relatie!quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat mag jij heul nie!
Tel aviv zou raketten op mij lanceren, daar zit ik niet op te wachten. En dan kom ik ook nog op de Mossad radar, wat niet goed is voor de gezondheid denk ik.
Cue. Ik heb het toch niet kunnen laten en t gevraagd wanneer ik wel of niet persoonlijk mag wordenquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het niet de regel dat je er nee rmoet zetten wat het zijn
Mijn hoofd doet iets heel raars als ik over dat plaatje scrollquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cue. Ik heb het toch niet kunnen laten en t gevraagd wanneer ik wel of niet persoonlijk mag worden
't is den duvel!quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet iets heel raars als ik over dat plaatje scrollSoort gezichtsbedrog of zo
Jaja, er heen vliegen voor zomaar een fling. Maak dat de kat wijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |