Ze is onzeker, die zijn slecht in sex TS.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:02 schreef dezomervoorbij het volgende:
Hallo,
Sinds een tijdje heb ik wat contact met een leuke vlotte meid.
Ik zie haar zo nu en dan op school en we hebben af en toe contact via mail/facebook.
Ik zie haar niet vaak één op één, dus we kunnen niet gemakkelijk met elkaar praten. Ik heb haar een aantal keren kort gesproken, maar dit is vaak van korte duur omdat we allebei weer verder moeten en/of er andere mensen bij zijn.
Het valt me op dat als ik haar zie, dat ze dan een beetje zenuwachtig en 'schrikkerig' oogt.
Ze kijkt dan ook altijd snel weg.
Wat kan ik daar uit op maken? Waarom zou ze weg kijken als ik haar aan kijk?
Verlegen en onzeker. Dus zo vlot is ze waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:04 schreef dezomervoorbij het volgende:
Dan begrijp ik er niets van. Waarom zwaait en lacht ze dan niet gewoon. Pff vrouwen
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef jatochneetoch het volgende:
Misschien moet je niet je eens niet met je penis de helikopter doen als ze kijkt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef jatochneetoch het volgende:
Misschien moet je niet je eens niet met je penis de helikopter doen als ze kijkt.
In ieder geval wel qua uiterlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 13:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Verlegen en onzeker. Dus zo vlot is ze waarschijnlijk niet.
Dat staat toch los van waar ik naar vraag in dit topic?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:38 schreef TUFKAL het volgende:
Iemand met als username "dezomervoorbij" lijkt me nou niet de meest leuke persoon om iets leuks mee te gaan doen.
Reedquote:Op woensdag 12 november 2014 13:32 schreef dezomervoorbij het volgende:
Aan de meeste van jullie autisten hier heb ik ook geen reet!
Juist niet. Die gaan helemaal los als ze zich eenmaal op hun gemak voelen.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:05 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ze is onzeker, die zijn slecht in sex TS.
Ik zou gewoon naar een hoer gaan als ik jou was.
Hahaha gozerquote:Op woensdag 12 november 2014 15:18 schreef avotar het volgende:
Zie het als hoe het in de klas gebeurd. Als de meneer een vraag stelt waarop jij het antwoord niet weet, kijk je ook weg.
Je bent niet een van de cool kids en dus hoopt ze dat je haar niet publiekelijk aanspreekt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat ze je leuk vindt TS
Hope so.quote:
Is dit een serieuze reactie?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:24 schreef vera166 het volgende:
Ze is jullie toekomst al aan het uitdenken en is hopeloos verliefd op je.
Gr gr
deze reactie is zo serieus als dit topicquote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Is dit een serieuze reactie?
NVM.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:05 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ze is onzeker, die zijn slecht in sex TS.
Ik zou gewoon naar een hoer gaan als ik jou was.
Waarom verbreekt ze dan niet op een subtiele manier het contact dat we hebben via mail/facebook met mij verbreken?quote:Op
donderdag 13 november 2014 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ze komt je liever niet 1 op 1 tegen zo te zien. Anders zou ze wel gewoon spontaan doen en je groeten. Wegkijken duidt op dat ze niet zo in to jou is. NExt
Medelijden.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:27 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Waarom verbreekt ze dan niet op een subtiele manier het contact dat we hebben via mail/facebook met mij verbreken?
Nee, je reageert als een kind. Als je dit soort basisemoties nog niet onder de knie hebt, heb je gefaald in het leven.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:09 schreef dezomervoorbij het volgende:
is dit gedrag normaal voor iemand van om en nabij de 20?
Ik? nee hoor, wat win ik er verder mee... niks. Past niet in het straatje? dus maar niet serieus nemen?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Haha dat is wat jij hoopt;)
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik? nee hoor, wat win ik er verder mee... niks. Past niet in het straatje? dus maar niet serieus nemen?
Ik denk omdat de meningen verschillen. Wat denk jij?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Waarom denkt dan A hier dat dit een gedrag is van verliefd zijn en denkt B dat het is om mij te ontwijken?
Het is toch ook 'ze loopt'?quote:
Ik denk trouwens dat je kennisje gewoon verlegen is. Vraag haar eens mee uitquote:Op woensdag 12 november 2014 13:02 schreef dezomervoorbij het volgende:
Hallo,
Sinds een tijdje heb ik wat contact met een leuke vlotte meid.
Ik zie haar zo nu en dan op school en we hebben af en toe contact via mail/facebook.
Ik zie haar niet vaak één op één, dus we kunnen niet gemakkelijk met elkaar praten. Ik heb haar een aantal keren kort gesproken, maar dit is vaak van korte duur omdat we allebei weer verder moeten en/of er andere mensen bij zijn.
Het valt me op dat als ik haar zie, dat ze dan een beetje zenuwachtig en 'schrikkerig' oogt.
Ze kijkt dan ook altijd snel weg.
Wat kan ik daar uit op maken? Waarom zou ze weg kijken als ik haar aan kijk?
Thnx voor je reactie. Ga ik doen zodra ik de moed verzameld heb.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is toch ook 'ze loopt'?
[..]
Ik denk trouwens dat je kennisje gewoon verlegen is. Vraag haar eens mee uit
Succes ermeequote:Op donderdag 13 november 2014 17:26 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Thnx voor je reactie. Ga ik doen zodra ik de moed verzameld heb.
Misschien tijd om een vent te worden en gewoon eens te checkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:14 schreef dezomervoorbij het volgende:
O echt serieus hé.
Ik zit net tegenover haar in de kantine (2 tafels er tussen) en ze zit me de hele tijd aan te kijken.![]()
Damn, ik begrijp gewoon helemaal niets van die chick.
Je hebt helemaal gelijk. Maar lastig toch als je iemand nooit één op één ziet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien tijd om een vent te worden en gewoon eens te checkengvd man
![]()
Nee, dat dwing je af... dus als je haar ziet... neem je haar ff apart of je geeft geen fuck en vraagt gewoon om eens wat samen te doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:23 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Maar lastig toch als je iemand nooit één op één ziet.
en? ga je nog wat doen, of ben je nog eerst druk bezig met je Theorie-examen in de Liefde ?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:44 schreef dezomervoorbij het volgende:
Inmiddels weken verder en niets opgeschoten.
Nog hier en daar een berichtje, maar vanwege omstandigheden haar amper gezien.
Gevoel dat ons contact (door mijn eigen toe doen) aan het verwateren is en ondertussen kan ik wel zeggen dat ik verliefd ben
De eerst volgende keer dat ik haar zie spreek ik haar aan en vraag ik haar mee uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en? ga je nog wat doen, of ben je nog eerst druk bezig met je Theorie-examen in de Liefde ?
Ik stelde die vraag aan NoXia ouwe reus!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je best wel een badass bent, zomaar meisjes mee uitvragen.
Hij heeft mensenkennis!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:08 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik stelde die vraag aan NoXia ouwe reus!
Vraag haar gewoon binnen een week mee uit. Desnoods via app/mail. Maak je er een mooi lulverhaal van dat je haar graag nog gesproken had, maar dat dat niet lukte ofzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:49 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
De eerst volgende keer dat ik haar zie spreek ik haar aan en vraag ik haar mee uit.
Althans, dat is het idee.
Jep. Ga ik doen en hopelijk zie ik haar vandaagquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:26 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Vraag haar gewoon binnen een week mee uit. Desnoods via app/mail. Maak je er een mooi lulverhaal van dat je haar graag nog gesproken had, maar dat dat niet lukte ofzo.
Anders ben je straks ook weer weken verder. Je vindt haar toch leuk? Zet dan een stap.
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je best wel een badass bent, zomaar meisjes mee uitvragen.
Dit ja. Ze wil ws. gewoon door je afgevuld worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:23 schreef BazZz2 het volgende:
doe het nou maar gewoon, niet geschoten is altijd mis. en volgens mij vindt zij jou ook leuk, dus er kan weinig foutgaan
Afgevuld wordenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit ja. Ze wil ws. gewoon door je afgevuld worden.
Dit blijkt het vaak toch echt te zijn kerel. Sorry.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef Smacked_Actor het volgende:
Ze kan je lelijkheid niet aan zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |