Ze is onzeker, die zijn slecht in sex TS.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:02 schreef dezomervoorbij het volgende:
Hallo,
Sinds een tijdje heb ik wat contact met een leuke vlotte meid.
Ik zie haar zo nu en dan op school en we hebben af en toe contact via mail/facebook.
Ik zie haar niet vaak één op één, dus we kunnen niet gemakkelijk met elkaar praten. Ik heb haar een aantal keren kort gesproken, maar dit is vaak van korte duur omdat we allebei weer verder moeten en/of er andere mensen bij zijn.
Het valt me op dat als ik haar zie, dat ze dan een beetje zenuwachtig en 'schrikkerig' oogt.
Ze kijkt dan ook altijd snel weg.
Wat kan ik daar uit op maken? Waarom zou ze weg kijken als ik haar aan kijk?
Verlegen en onzeker. Dus zo vlot is ze waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:04 schreef dezomervoorbij het volgende:
Dan begrijp ik er niets van. Waarom zwaait en lacht ze dan niet gewoon. Pff vrouwen
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef jatochneetoch het volgende:
Misschien moet je niet je eens niet met je penis de helikopter doen als ze kijkt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef jatochneetoch het volgende:
Misschien moet je niet je eens niet met je penis de helikopter doen als ze kijkt.
In ieder geval wel qua uiterlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 13:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Verlegen en onzeker. Dus zo vlot is ze waarschijnlijk niet.
Dat staat toch los van waar ik naar vraag in dit topic?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:38 schreef TUFKAL het volgende:
Iemand met als username "dezomervoorbij" lijkt me nou niet de meest leuke persoon om iets leuks mee te gaan doen.
Reedquote:Op woensdag 12 november 2014 13:32 schreef dezomervoorbij het volgende:
Aan de meeste van jullie autisten hier heb ik ook geen reet!
Juist niet. Die gaan helemaal los als ze zich eenmaal op hun gemak voelen.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:05 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ze is onzeker, die zijn slecht in sex TS.
Ik zou gewoon naar een hoer gaan als ik jou was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |