Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken we stiekem wel eens Spuiten en Slikken
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Wij behandelen mensen uit Limburg met respect. Alle slowchatters houden hier namelijk van Limburg
• In TVSC vinden wij de Achterhoek en Twente hetzelfde. Zeik dus niet als we dit door elkaar halen.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan! Uitzondering op de Zondag tussen 18:00uu en 23:59uur. Dan is het gewoon de snelste die het nieuwe topic opent, omdat er dan weer sneller gepost kan worden, aangezien het tempo een stuk hoger ligt dan normaal.
En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Op woensdag 12 november 2014 13:16 schreef Studiotje het volgende: Banaan doet onwetend, maar hij weet heel goed wat we bedoelen. Onze grootste shownieuws kijker!
Op woensdag 12 november 2014 13:50 schreef Studiotje het volgende: Het leuke van dichtbij de IKEA werken, je hebt mooi uitzicht omdat hij blijkbaar in de fik zou staan.
Staat die in de fik ja?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op woensdag 12 november 2014 13:50 schreef Studiotje het volgende: Het leuke van dichtbij de IKEA werken, je hebt mooi uitzicht omdat hij blijkbaar in de fik zou staan.
Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef Maraca het volgende: Ik begreep van mijn contactpersoon dat Stu is opgepakt wegens haatzaaien. Hij zal zonder eerlijk proces vervolgd worden.
Nog met die contactpersoon over mijn vredesvoorstel gehad?
Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef Maraca het volgende: Ik begreep van mijn contactpersoon dat Stu is opgepakt wegens haatzaaien. Hij zal zonder eerlijk proces vervolgd worden.
Op woensdag 12 november 2014 17:15 schreef Maraca het volgende: Toegegeven.. Toots houdt het langer vol dan ik dacht. Alhoewel ik nog steeds denk dat Toots en die newbie dezelfde persoon zijn
Nee haha is echt niet zo, daar durf ik al mijn geld op te wedden.
Op woensdag 12 november 2014 17:15 schreef Maraca het volgende: Toegegeven.. Toots houdt het langer vol dan ik dacht. Alhoewel ik nog steeds denk dat Toots en die newbie dezelfde persoon zijn
Nou vooruit.. Toots zei dat hij ging stoppen bij 100k. En toevallig komt iemand genaamd Tanden68 (T68 - T69.. illuminatie!) ook posten. Dus ik verdenk T68 ervan T69 te zijn.
Op woensdag 12 november 2014 17:21 schreef Maraca het volgende: Nou vooruit.. Toots zei dat hij ging stoppen bij 100k. En toevallig komt iemand genaamd Tanden68 (T68 - T69.. illuminatie!) ook posten. Dus ik verdenk T68 ervan T69 te zijn.
Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef Fylax het volgende: En anders is Toto wel heeul zielig om een stuk of 10 kloons te maken en elke kloon anders te laten posten in topics enzo.
Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef Fylax het volgende: En anders is Toto wel heeul zielig om een stuk of 10 kloons te maken en elke kloon anders te laten posten in topics enzo.
Het is Toots.. die zie ik daar echt wel voor aan
Is Valve illuminati? How many games has Valve released with a three in the name? None. Illuminati is a triangle. Triangles has three sides. That means if there is no number three in the games, valve is NOT illuminati. Or valve wants to make us think that.
Valve has 5 letters. The only number that appears in Valve games is 2. 5 minus 2 equals 3. As i said before, triangles has 3 sides.
Is Valve illuminati? How many games has Valve released with a three in the name? None. Illuminati is a triangle. Triangles has three sides. That means if there is no number three in the games, valve is NOT illuminati. Or valve wants to make us think that.
Valve has 5 letters. The only number that appears in Valve games is 2. 5 minus 2 equals 3. As i said before, triangles has 3 sides.
So.... Valve is Illuminati.
Illuminati Confirmed.
Ja. Van voorhuid kun je ook een driehoek maken, illuminatie confirmed.
Ebola rhymes with Apalachicola Apalachicola is a river. River rhymes with Chicken liver. Chicken KFC sells chicken wings Wings Planes have wings Planes 9/11 9+11 = 20 20% of the world population is in Africa. Africa is the home of Ebola. Africa has 47 countries. 47 AK-47 Gun Gun has 3 letters Do you know what has 3 sides? A cone. Cone. Kony. Where is Kony? Is Kony in Illuminati? Is Kony the cause of ebola? Kony lives in Uganda. Uganda has 6 letters. 6 is not allowed. 6 is a number. Number has 6 letters. Six has 3 letters. 6+3 = 9 9-5 = 4 There is 4 sides on a square. Square is a shape. Triangle is also a shape. Illuminati Confirmed.
Weet ik. Maar wilde even zeker weten of 'lopen' in jouw schema echt wandelen is of hardlopen Maar aangezien je er 17 weken over gaat doen, lijkt wandelen wel logisch. Maar dan moet je nog steeds stevig doorstappen en kun je niet gaan Fok!ken
Op woensdag 12 november 2014 17:39 schreef Fylax het volgende: Ebola rhymes with Apalachicola Apalachicola is a river. River rhymes with Chicken liver. Chicken KFC sells chicken wings Wings Planes have wings Planes 9/11 9+11 = 20 20% of the world population is in Africa. Africa is the home of Ebola. Africa has 47 countries. 47 AK-47 Gun Gun has 3 letters Do you know what has 3 sides? A cone. Cone. Kony. Where is Kony? Is Kony in Illuminati? Is Kony the cause of ebola? Kony lives in Uganda. Uganda has 6 letters. 6 is not allowed. 6 is a number. Number has 6 letters. Six has 3 letters. 6+3 = 9 9-5 = 4 There is 4 sides on a square. Square is a shape. Triangle is also a shape. Illuminati Confirmed.
Weet ik. Maar wilde even zeker weten of 'lopen' in jouw schema echt wandelen is of hardlopen Maar aangezien je er 17 weken over gaat doen, lijkt wandelen wel logisch. Maar dan moet je nog steeds stevig doorstappen en kun je niet gaan Fok!ken
Op woensdag 12 november 2014 17:39 schreef Fylax het volgende: Ebola rhymes with Apalachicola Apalachicola is a river. River rhymes with Chicken liver. Chicken KFC sells chicken wings Wings Planes have wings Planes 9/11 9+11 = 20 20% of the world population is in Africa. Africa is the home of Ebola. Africa has 47 countries. 47 AK-47 Gun Gun has 3 letters Do you know what has 3 sides? A cone. Cone. Kony. Where is Kony? Is Kony in Illuminati? Is Kony the cause of ebola? Kony lives in Uganda. Uganda has 6 letters. 6 is not allowed. 6 is a number. Number has 6 letters. Six has 3 letters. 6+3 = 9 9-5 = 4 There is 4 sides on a square. Square is a shape. Triangle is also a shape. Illuminati Confirmed.
Wel in het quiztopic in ONZ. Lissabon UI, Lissabon naam, Lissabon sig, Lissabon ondertitel, en nog niemand die het wist. Tot ik een vraag over George van Dijk stelde
Wel in het quiztopic in ONZ. Lissabon UI, Lissabon naam, Lissabon sig, Lissabon ondertitel, en nog niemand die het wist. Tot ik een vraag over George van Dijk stelde
Ja, daar kom ik nooit