quote:
He kijk Stu en Maraca zijn het niet eensquote:Op woensdag 12 november 2014 13:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kon geen vrij krijgen
Dus extra veel Fok!ken
Ik wil scheidenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:56 schreef appelen het volgende:
[..]
[..]
He kijk Stu en Maraca zijn het niet eens
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
In gemeenschap van goederen enzo? Want dan krijg ik de centjes want jij rijke tata
Noem je me nu zwarte piet? Racistquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Noem je me nu zwarte piet? Racist
* Maraca doet een melding bij meldpunt discriminatiequote:
Nope, geen geldig excuusquote:
Nog met die contactpersoon over mijn vredesvoorstel gehad?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef Maraca het volgende:
Ik begreep van mijn contactpersoon dat Stu is opgepakt wegens haatzaaien. Hij zal zonder eerlijk proces vervolgd worden.
Volgens mijn contactpersoon ligt dat voorstel opgeborgen in het ronde archief.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nog met die contactpersoon over mijn vredesvoorstel gehad?
Okequote:Op woensdag 12 november 2014 14:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca doet een melding bij meldpunt discriminatie
nee, was taart eten..quote:Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef Maraca het volgende:
Ik begreep van mijn contactpersoon dat Stu is opgepakt wegens haatzaaien. Hij zal zonder eerlijk proces vervolgd worden.
Had je dat niet even kunnen zeggen voordat ik bijna in Amersfoort was?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
nee, was taart eten..
en jij krijgt niks![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had je dat niet even kunnen zeggen voordat ik bijna in Amersfoort was?
* Maraca keert weer om
Vriendjes?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
This walks so out of the hand
Heul niet. Hoofd van de afdelingquote:
Is dat hoger of lager dan manager bij de McDonalds?quote:
Bedank de stagiair IT maarquote:Op woensdag 12 november 2014 16:11 schreef Fylax het volgende:
FOK! is niet meer geblokkeerd op de schoolcomputers
Tuurlijk wel heb d'r niks te zeggen hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 16:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Man, jij zit gewoon nieteens meer op school
Lager duhquote:Op woensdag 12 november 2014 16:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dat hoger of lager dan manager bij de McDonalds?
Een afdelingshoofd heeft toch wel meer te zeggen dan de slaafjes die onder jou werkenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:15 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel heb d'r niks te zeggen hoor
Er werken geen slaafjes onder mequote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Een afdelingshoofd heeft toch wel meer te zeggen dan de slaafjes die onder jou werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |