Dat moet je er uiteraard niet bijzeggenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
Er werken geen slaafjes onder me![]()
Ik ben op een avond vaak alleen op z'n afdeling, vandaar 'hoofd'
Hoofd chipsquote:Op woensdag 12 november 2014 16:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat moet je er uiteraard niet bijzeggen![]()
Dan ben ik het hoofd van de gang waar ik die avond sta
Stu is hoofd pizzaquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:53 schreef appelen het volgende:
[..]
waar zijn de huilende noord-koreanen als je ze nodig hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Klopt papappelen, voor de rest gelukkig wel goed dus gewoon AK herkansen en dan heb ik waarschijnlijk voor alles onvoldoende.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:54 schreef appelen het volgende:
Fylax wel niet zo'n goed punt voor AK he
hier gaat iets misquote:Op woensdag 12 november 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt papappelen, voor de rest gelukkig wel goed dus gewoon AK herkansen en dan heb ik waarschijnlijk voor alles onvoldoende.
Heb wel 7 voor Nederlands erbij
Dat is niet goedquote:Op woensdag 12 november 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt papappelen, voor de rest gelukkig wel goed dus gewoon AK herkansen en dan heb ik waarschijnlijk voor alles onvoldoende.
Heb wel 7 voor Nederlands erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:56 schreef appelen het volgende:
oei..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |