Nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:31 schreef Syamsu het volgende:
[..]
...het is toch duidelijk dat je door te kiezen iets creeert.
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:31 schreef Syamsu het volgende:
En nee er zijn geen evolutionisten die vrijheid echt vinden, die het bestaan van organismes als het resultaat van keuzes stellen.
Jaja, ik negeer alle emoties? Waar heb je het over, in vredesnaam. Creëert boosheid of liefde iets als je het creationistisch bekijkt? Ik denk eerder dat boosheid en liefde twee zaken zijn die gevolgen zijn, geen oorzaken (eigenlijk beiden, want boosheid kan leiden tot moord, en liefde tot kinderen).quote:Op woensdag 12 november 2014 11:25 schreef Syamsu het volgende:
[..]
Jij negeert mijn geest, welke beslist, en je eigen geest, welke beslist. De Amerikaanse spirit kan je zeker ook niet zien. Je negeert in principe alle emoties. Je hebt het fundamentele niet begrepen aan creatie.
Kom op zeg, geef het domme volk maar de schuld. Professionele biologen hebben dat beweerd omdat op basis van evolutie theorie het aannemelijk is dat er restorganen zijn.quote:Biologen hebben nooit beweerd dat amandelen rudimentair zijn. Dat geld ook bij de blinde darm, waarbij enkel in de volksmond van wordt beweerd dat deze geen functie heeft. Dat is nooit door de wetenschap beweerd.
En jij gelooft die professionele biologen dus?quote:De omweg van de larynx zenuw is niet non-funtioneel en is ook nooit zo omschreven door biologen, het heeft gewoon een omweg die vanuit een ontwerp-oogpunt niet logisch is, maar wel prima is te verklaren door evolutie.
Gast!quote:Op woensdag 12 november 2014 11:44 schreef Syamsu het volgende:
[..]
Kom op zeg, geef het domme volk maar de schuld. Professionele biologen hebben dat beweerd omdat op basis van evolutie theorie het aannemelijk is dat er restorganen zijn.
Als het over biologie gaat? Ja dan neem ik hun mening iets eerder aan dan die van iemand, zoals jij, die om de haverklap aantoont niet te weten waar hij/zij het over heeft.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:44 schreef Syamsu het volgende:En jij gelooft die professionele biologen dus?
Nu uiteindelijk, na eerst jaren lang te hebben beweerd dat het nutteloos is.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gast!De links geven duidelijk aan wat de wetenschap als functies van deze organen ziet.
Dat in de volkmond dan het e.e.a. wordt versimpeld dat de gehele blinde darm nutteloos is, staat daar los van. Het enige rudimentaire aan de blinde darm is een bepaalde holte (quote van de wiki: een rudimentaire holte die naar de blindedarm toe open is)
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:07 schreef Syamsu het volgende:
[..]
Nu uiteindelijk, na eerst jaren lang te hebben beweerd dat het nutteloos is.
En nu zitten ze dus te stellen dat die holte nutteloos is. Zullen we afspreken dat je evolutie theorie als fout beschouwd wanneer een nut voor die holte wordt gevonden?
Een uitvlucht voor wat?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:14 schreef likdoorn het volgende:
Ik blijf toch van mening dat dingen toewijden aan evolutie één grote uitvlucht is.
Ik blijf toch van mening dat dingen toewijden aan God één grote uitvlucht is.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:14 schreef likdoorn het volgende:
Ik blijf toch van mening dat dingen toewijden aan evolutie één grote uitvlucht is.
En hoe zou je dingen toewijden aan een god dan noemen?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:14 schreef likdoorn het volgende:
God eren voor wat Hij te eren valt, en dat is voor alles..quote:Op woensdag 12 november 2014 12:16 schreef budvar het volgende:
[..]
En hoe zou je dingen toewijden aan een god dan noemen?
Oke, nou ik heb nog nooit iets gezien waarvan ik dacht dat er misschien een god aan te pas is gekomen. Er valt wat mij betreft dus ook niets te eren aan een god, zeker niet aan 1 die geen zak geeft om zijn creatie.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:20 schreef likdoorn het volgende:
[..]
God eren voor wat Hij te eren valt, en dat is voor alles..
Nou, vooruit haal jij eens een bronnetje waaruit blijkt dat de wetenschap jarenlang heeft beweerd dat de gehele blindedarm nutteloos is en dus dan niet specifiek de Appendix vermiformis omdat ik meen dat daarvan de functie lange tijd inderdaad onbekend was.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:07 schreef Syamsu het volgende:
[..]
Nu uiteindelijk, na eerst jaren lang te hebben beweerd dat het nutteloos is.
En uit welk onderzoek zou moeten blijken dat dit niet zo is? Heb je wellicht een artikel naar een onderzoek dat dit aantoont?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:07 schreef Syamsu het volgende:En nu zitten ze dus te stellen dat die holte nutteloos is.
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:07 schreef Syamsu het volgende:Zullen we afspreken dat je evolutie theorie als fout beschouwd wanneer een nut voor die holte wordt gevonden?
Klinkt een beetje willekeurig hoe jij met liefde omgaat. Hoe zit het nou werkelijk?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:37 schreef BerjanII het volgende:
[..]
Jaja, ik negeer alle emoties? Waar heb je het over, in vredesnaam. Creëert boosheid of liefde iets als je het creationistisch bekijkt? Ik denk eerder dat boosheid en liefde twee zaken zijn die gevolgen zijn, geen oorzaken (eigenlijk beiden, want boosheid kan leiden tot moord, en liefde tot kinderen).
Hoe de wetenschap werkt is dat je een theorie weg doet wanneer blijkt dat het leidt tot foute veronderstellingen. Foute veronderstellingen zoals nutteloze organen, junk dna enzovoort. Dat die niet bestaan bewijst dat organismes op intelligente wijze als geheel worden gekozen, en niet stukjes bij beetjes bij elkaar worden gegooid.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:29 schreef Semisane het volgende:
Schattig, maar dat is een onzinnige stelling want als men binnen de wetenschap nieuwe informatie opdoet, dan zal dat men of verwerken binnen de huidige kennis of de huidige kennis aanpassen aan de nieuwe informatie. Dat is hoe de wetenschap werkt. Als men toch een functie vind voor die holte dan is dat alleen maar mooi, want dat zou betekenen dat we meer weten over het menselijk lichaam.
Junk-DNA bestaat niet nee?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:40 schreef Syamsu het volgende:
[..]
Hoe de wetenschap werkt is dat je een theorie weg doet wanneer blijkt dat het leidt tot foute veronderstellingen. Foute veronderstellingen zoals nutteloze organen, junk dna enzovoort. Dat die niet bestaan bewijst dat organismes op intelligente wijze als geheel worden gekozen, en niet stukjes bij beetjes bij elkaar worden gegooid.
Leg jij het maar uit, jij denkt dat geest creeert, en dat heeft met emoties te maken. Mensen die meer zien in de evolutie die negeren die emoties.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:29 schreef Syamsu het volgende:
[..]
Klinkt een beetje willekeurig hoe jij met liefde omgaat. Hoe zit het nou werkelijk?
Vertel eens, er van uitgaande dat dit waar is, hoe en volgens welke criteria werd er gekozen?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:40 schreef Syamsu het volgende:
[..]
Foute veronderstellingen zoals nutteloze organen, junk dna enzovoort. Dat die niet bestaan bewijst dat organismes op intelligente wijze als geheel worden gekozen, en niet stukjes bij beetjes bij elkaar worden gegooid.
Ik heb geen zin om te zoeken, als je geen konsekwenties trekt en evolutie theorie als fout beschouwd wanneer ik het nut van die dingen kan aantonen.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Junk-DNA bestaat niet nee?
En we hebben het nu al een tijdje over rudimentaire functies gehad en ik heb meerdere malen aangetoond dat er voorbeelden zijn van rudimentaire functies.
Jij doet gewoon echt niks met de informatie die je wordt aangedragen hè? Je wilt gewoon maar lekker vaag zijn en vooral geen kennis op doen? Prima verder, maar heb je je al afgevraagd waarom je dat gedrag toont?
Oh en ga vooral lekker niet in op de rest van de post...daarmee bevestig je totaal niet wat ik zeg.
Je hebt geen zin om te zoeken omdat je die zaken niet kan aantonen, niet in de laatste plaats omdat ik al van elk voorbeeld heb aangetoond dat het of bestaat of dat de wetenschap daar al onderzoek naar doet.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:47 schreef Syamsu het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te zoeken, als je geen konsekwenties trekt en evolutie theorie als fout beschouwd wanneer ik het nut van die dingen kan aantonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |