Oja, dat is waar ook nog.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij speelt bij Manchester United hampel
hoe klein je penis is, is geen geweldige vraag maniquote:Op woensdag 12 november 2014 01:47 schreef Mani89 het volgende:
Shit en ik had net zo'n geweldige vraag.
Ik speel FIFA13, weet ik veel waar ik zelf speel.quote:
dit is de goede lijstquote:Op woensdag 12 november 2014 01:47 schreef datismijnmening het volgende:
Kan je even de goede lijst in de OP knallen?
Jammer dan, deze vraag over Simba had je kunnen weten, ook al is het geen Columbiaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:47 schreef Mani89 het volgende:
Shit en ik had net zo'n geweldige vraag.
Prachtig, serieus een van de mooiste vrouwen ter wereld. Hadden we het al es over. Zie fobo.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening
Wat vind je van mijn UI?
Ik las over het woord traditionele heen. Ik ging voor Woodyquote:Op woensdag 12 november 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dan, deze vraag over Simba had je kunnen weten, ook al is het geen Columbiaan.
HELPquote:Op woensdag 12 november 2014 01:49 schreef Klaploper het volgende:
Welke afkorting voor een noodsignaal werd gebruikt voordat SOS gebruikt werd? Heb eventueel hints.
CQD ?quote:Op woensdag 12 november 2014 01:49 schreef Klaploper het volgende:
Welke afkorting voor een noodsignaal werd gebruikt voordat SOS gebruikt werd? Heb eventueel hints.
KPD moet het dan zijn, maar denk dat ie goed is.quote:
Jessica speelt ook een opvallende rol op deze website:quote:Op woensdag 12 november 2014 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prachtig, serieus een van de mooiste vrouwen ter wereld. Hadden we het al es over. Zie fobo.
Juist. Je verklaring klopt niet. CQ komt van het Franse securite, de eerste twee lettergrepen dan. Maar goed dus!quote:
Maanquote:Op woensdag 12 november 2014 01:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zien jullie op deze foto?
slechte vraagquote:Op woensdag 12 november 2014 01:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zien jullie op deze foto?
op Marsquote:
Nee ik ga hem nu stellen, en dit moet jouw specialiteit zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:58 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga even bier en peuken halen, wachten jullie even met de volgende vraag?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 12 november 2014 01:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik ga hem nu stellen, en dit moet jouw specialiteit zijn.
justin timberlakequote:Op woensdag 12 november 2014 01:59 schreef Mani89 het volgende:
Noem de 5 leden van de legendarische 90's boyband *NSYNC.
Ik ga hem niet eens opzoeken.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:59 schreef Mani89 het volgende:
Noem de 5 leden van de legendarische 90's boyband *NSYNC.
Howard?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga hem niet eens opzoeken.
1tje is Justin Timberlake
Maar de Guadalagapagos eilanden ken je wel. Mensonterend.quote:
quote:
Het schoot me opeens te binnen, bovendien heb ik alle albums.quote:
ik heb wel iets tegen homo's, ik vind ze vies.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:03 schreef Klaploper het volgende:
Justin, andere homo, nog een homo, nog een homo en homo nummer 5. Niets tegen homo's.
Jij hebt wel echt de algemene ontwikkeling van een druif hoor, je wist nog geen nummer van de Backstreet Boys op te noemenquote:Op woensdag 12 november 2014 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ken die hele fcking band niet
jongen niemand kent hier colombiaanse merken manquote:Op woensdag 12 november 2014 02:03 schreef El_Matador het volgende:
Welk merk bier en welk merk peuken ga ik zo halen (ik zal wachten met halen tot jullie het geraden hebben, uiteraard)
Maar wel lekker aan je piemeltje trekken als twee vrouwen aan elkaars tieten zuigenquote:Op woensdag 12 november 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb wel iets tegen homo's, ik vind ze vies.
Dat zijn ook wel echt de belangrijke zaken in het leven jaquote:Op woensdag 12 november 2014 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt de algemene ontwikkeling van een druif hoor, je wist nog geen nummer van de Backstreet Boys op te noemen
Zijn internationaal, ook in NL verkrijgbaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jongen niemand kent hier colombiaanse merken man
nee dat vind ik saaiquote:Op woensdag 12 november 2014 02:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wel lekker aan je piemeltje trekken als twee vrouwen aan elkaars tieten zuigen
quote:
marlboro en heinekenquote:Op woensdag 12 november 2014 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn internationaal, ook in NL verkrijgbaar.
Landerbrauquote:Op woensdag 12 november 2014 02:03 schreef El_Matador het volgende:
Welk merk bier en welk merk peuken ga ik zo halen (ik zal wachten met halen tot jullie het geraden hebben, uiteraard)
lucky's want die rook ik ook en coronaquote:Op woensdag 12 november 2014 02:03 schreef El_Matador het volgende:
Is niet goed. Wel verkrijgbaar, ga ik niet halen.quote:
BAAS!quote:Op woensdag 12 november 2014 02:05 schreef Klaploper het volgende:
[..]
lucky's want die rook ik ook en corona
Denk dat jij wel Desperados drinktquote:Op woensdag 12 november 2014 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn internationaal, ook in NL verkrijgbaar.
Ja, ik haal Club Colombia, maar Corona reken ik goed. Heerlijk en internationaal.quote:
Ze verkopen hier "Hollandia", is dat ergens in Nederland te koop?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Landerbrau is ook lekker internationaal
Zou het een keer halen bij de supermarkt als ik jullie was
Friedrich Hayek.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
doe maar een vraag over het anarchokapitalisme
Ja, nooit gehad maar dacht altijd dat het smerig was.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze verkopen hier "Hollandia", is dat ergens in Nederland te koop?
die ene met slowchattende mods in zijn notesquote:
Nee die Galaladagapos eilanden van jou zijn leuk.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:10 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een kutvragen zijn dit geworden
Ik ga naar bed
Nee en helpmefok ook niet.quote:
En als je dan ver genoeg naar beneden scrollt gebeurt er wat bijzonders.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
die ene met slowchattende mods in zijn notes
yes, als niemand de naam weet reken ik dit goed.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
die ene met slowchattende mods in zijn notes
johannes wintquote:Op woensdag 12 november 2014 02:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
yes, als niemand de naam weet reken ik dit goed.
zonder streepje, maar goed!quote:
Educatiefquote:Op woensdag 12 november 2014 02:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee die Galaladagapos eilanden van jou zijn leuk.
Santa-Fequote:Op woensdag 12 november 2014 02:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Educatief![]()
Wedden dat je het nooit meer vergeet
spatie ook niet. Johan heeft hem goed.quote:
weet er nog steeds maar 2quote:Op woensdag 12 november 2014 02:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Educatief![]()
Wedden dat je het nooit meer vergeet
Hij zal het leuk vinden dat je hem Johan noemt.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
spatie ook niet. Johan heeft hem goed.
3-2quote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat was de uitslag van de wedstrijd om de Supercopa tussen Barcelona en Real Madrid die bekend staat om de knokpartij begeleid door het commentaar van Sierd de Vos?
ps. het filmpje niet stiekem gaan kijken
Grote klasse wittequote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
spatie ook niet. Johan heeft hem goed.
2-1quote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat was de uitslag van de wedstrijd om de Supercopa tussen Barcelona en Real Madrid die bekend staat om de knokpartij begeleid door het commentaar van Sierd de Vos?
0 gelijk?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
2-3quote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit op een oude kuttelefoon, wil jullie niet te lang laten wachtenquote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zal het leuk vinden dat je hem Johan noemt.
Wacht maarquote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet er nog steeds maar 2
46quote:Op woensdag 12 november 2014 02:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
hoeveel chromosomen heeft een mens?
heh? wat heb jij lopen rokenquote:Op woensdag 12 november 2014 02:22 schreef Klaploper het volgende:
Sorry, wel. Maar heb niets ge edit
Aap net als Nederlands?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:26 schreef Klaploper het volgende:
Naar welk dier is het @-teken vernoemd in het Italiaans?
Kangoeroequote:Op woensdag 12 november 2014 02:26 schreef Klaploper het volgende:
Naar welk dier is het @-teken vernoemd in het Italiaans?
quote:Op woensdag 12 november 2014 02:30 schreef Klaploper het volgende:
Geen aap en ook geen kankerhoer. Oeps.. Kangoeroe
No. Mi scusiquote:Op woensdag 12 november 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heeft mijn leraar Italiaans vorige week nog gezegd, doe jij toevallig dezelfde curso?
Beroep Koos Werkeloosquote:
Wat een teringlijer ben jij. Wilde ook al de vraag stellen welke peuken ik ging halen en zat ook echt net zijn profiel te bekijken.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beroep Koos Werkeloos
"Mooi", kan je nog even door.
En daarom heb ik tering onder de leden?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:37 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat een teringlijer ben jij. Wilde ook al de vraag stellen welke peuken ik ging halen en zat ook echt net zijn profiel te bekijken.
Cubaquote:Op woensdag 12 november 2014 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Op welk eiland verbleef Ernest Hemingway veel om te schrijven?
HAWAIquote:Op woensdag 12 november 2014 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Op welk eiland verbleef Ernest Hemingway veel om te schrijven?
Jezusquote:
quote:
Niets van de beste man gelezen, wel 2 keer op Cuba geweest.quote:
Goed onthouden danquote:Op woensdag 12 november 2014 02:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niets van de beste man gelezen, wel 2 keer op Cuba geweest.
quote:Op woensdag 12 november 2014 02:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niets van de beste man gelezen, wel 2 keer op Cuba geweest.
poepquote:Op woensdag 12 november 2014 02:42 schreef El_Matador het volgende:
Wat is de nationale drank van Peru?
Even een fapje leggen.quote:
Je ben in Peru geweest! Of was jij dat niet?quote:
Nope.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ben in Peru geweest! Of was jij dat niet?
Goedzo!quote:
Is dit in Sin City?quote:
Nah kom op, je bent nog wakker.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand anders mag een vraag stellen
Noem het meest Noordelijke, Westelijke, Zuidelijkste en Oostenlijke treinstation van Nederlandquote:Op woensdag 12 november 2014 02:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand anders mag een vraag stellen
Mono mag hem wel stellen van mijquote:Op woensdag 12 november 2014 02:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nah kom op, je bent nog wakker.
Delfzijlquote:Op woensdag 12 november 2014 02:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Noem het meest Noordelijke, Westelijke, Zuidelijkste en Oostenlijke treinstation van Nederland
quote:Op woensdag 12 november 2014 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mono mag hem wel stellen van mij
Niet goed, maar je zit aardig in de buurtquote:Op woensdag 12 november 2014 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Delfzijl
Yrseke
Maastricht
Hengelo
dit maar enschede ipv hengeloquote:Op woensdag 12 november 2014 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Delfzijl
Yrseke
Maastricht
Hengelo
Geeneen goed?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet goed, maar je zit aardig in de buurt
texelquote:Op woensdag 12 november 2014 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet goed, maar je zit aardig in de buurt
Leuke fun fact: Texel heeft geen treinstation maar wel een automaat om treinkaartjes te kopen.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
texel
maastricht
hoek van holland
oslo
ben jij een treinfapper ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leuke fun fact: Texel heeft geen treinstation maar wel een automaat om treinkaartjes te kopen.
Nee, zou een goede vraag zijn uit welke film het wel komt, ben het heel even kwijt. Dacht Idle Hands, maar toch niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dit in Sin City?
Die verdomde gifjes vertragen de boel bij mij wel extreem, kutinternet, kutland.
Hoe wil jij met een trein op texel komen?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
texel
maastricht
hoek van holland
oslo
Nee, machinist. Maar je hoort via via wat interessante dingen over het spoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben jij een treinfapper ofzo?
1 goedquote:Op woensdag 12 november 2014 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Roodeschool
Hoek van Holland
Heerlen
Enschede ?
Nee, Heerlen kwam ik vaak, woonde ernaast.quote:
mono niet kennenquote:Op woensdag 12 november 2014 02:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben jij een treinfapper ofzo?
machinist? is dat leuk werk?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, machinist. Maar je hoort via via wat interessante dingen over het spoor.
Zeker. Werk lekker alleen. Deurtje dicht, geen baas die mee kijkt over mijn schouders, je vakmanschap uitvoeren en goed betaald krijgenquote:Op woensdag 12 november 2014 02:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
machinist? is dat leuk werk?
Terwijl je nasi eet?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik fap ook altijd als ik in de trein ben.
Mono heeft tenminste nog een eigen hokje waar niemand het zietquote:Op woensdag 12 november 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik fap ook altijd als ik in de trein ben.
welk traject heb jij onder je hoede?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker. Werk lekker alleen. Deurtje dicht, geen baas die mee kijkt over mijn schouders, je vakmanschap uitvoeren en goed betaald krijgen
De 1e is goed.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:56 schreef El_Matador het volgende:
Roodeschool
Kruiningen
Enschede-Oost
Maastricht-Zuid
Dat klopt. Ik ben druk in de onderhandelingen met de NS over de rechten van NaSi a la Johannes.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terwijl je nasi eet?
#durftevragen
Open een nasishop. Gewoon keiharde bakken nasi verkopen, diverse soorten. Vers gemaakt, geen magnetron meuk. Gewoon klasse shit. Ik kom elke dag een verse portie halen op het werkquote:Op woensdag 12 november 2014 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben druk in de onderhandelingen met de NS over de rechten van NaSi a la Johannes.
Roodeschoolquote:Op woensdag 12 november 2014 02:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De 1e is goed.
Hint: De provincie Groningen heeft het Noordelijkste en het Oostelijke station
2 goed, maar Veendam nietquote:Op woensdag 12 november 2014 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Roodeschool
Veendam
Vlissingen
Duinkerken
quote:Op woensdag 12 november 2014 02:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welk traject heb jij onder je hoede?
Groningen - Leeuwarden, Groningen - Roodeschool, Groningen - Delfzijl, Groningen - Veendam, Groningen - Bad Nieuweschans.quote:
Al eens springers gehad?quote:Op woensdag 12 november 2014 03:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Groningen - Leeuwarden, Groningen - Roodeschool, Groningen - Delfzijl, Groningen - Veendam, Groningen - Bad Nieuweschans.
Binnenkort Groningen - Zutphen (calamiteiten schoonmaak) en Leeuwarden - Harlingen Haven en Leeuwarden - Stavoren
Bingo!quote:Op woensdag 12 november 2014 03:01 schreef d4v1d het volgende:
Oostelijke was iets met nieuweschans toch
Verse nasi met bier geeft vertier zeg ik altijd.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Open een nasishop. Gewoon keiharde bakken nasi verkopen, diverse soorten. Vers gemaakt, geen magnetron meuk. Gewoon klasse shit. Ik kom elke dag een verse portie halen op het werk
ah okequote:Op woensdag 12 november 2014 03:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Groningen - Leeuwarden, Groningen - Roodeschool, Groningen - Delfzijl, Groningen - Veendam, Groningen - Bad Nieuweschans.
Binnenkort Groningen - Zutphen (calamiteiten schoonmaak) en Leeuwarden - Harlingen Haven en Leeuwarden - Stavoren
Ja! We hebben een winnaarquote:Op woensdag 12 november 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:
Roodeschool
Bad Nieuweschans
Vlissingen
Eijsden
gem 4 springers per week dus dat gaat wel gebeuren jaquote:Op woensdag 12 november 2014 03:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar die dag gaat wel komen
quote:
In Nieuweschans staat nog een enorm standbeeld van Lenin. Vrij communistisch gebied. Wordt nog steeds 'rood' gestemd. Goed bronnenbad daar ook trouwens. Allemaal van die zoutbaden en shit.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]Dat noorden ken ik echt niet. Dank voor de hint.
Kan ik op alle vlakken niet goed rekenen, helaasch.quote:
leugenaarquote:Op woensdag 12 november 2014 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik op alle vlakken niet goed rekenen, helaasch.
Ik ben er pas geweest, nee.quote:
Nee, dat is niet eens het hoogste gebouw en nee daar kan je niet overnachten.quote:
Ook niet.quote:
Ook niet.quote:
Nope.quote:
In het gebouw dat ik bedoel wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon overnachten toch als toerist?
Nope.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:18 schreef Monopoly het volgende:
Nationale Nederlanden gebouw Rotterdam?
Daar kan je niet overnachten als toeristquote:Op woensdag 12 november 2014 03:18 schreef Monopoly het volgende:
Nationale Nederlanden gebouw Rotterdam?
Is volgens mij niet eens het hoogste gebouw van Rotjeknor.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je niet overnachten als toerist
maar dat gebouw wat ik opnoemde is een flat.. daar kun je toch ook overnachten als toerist?quote:Op woensdag 12 november 2014 03:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het gebouw dat ik bedoel wel.
En overnachten, met een bed en alles, niet gewoon op het dak ofzo.
Is niet goed. Bovendien zoek ik de informele naam.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar dat gebouw wat ik opnoemde is een flat.. daar kun je toch ook overnachten als toerist?
Is niet goed.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:22 schreef Klaploper het volgende:
De naald. Maar volgens mij is dat iets heel anders.
Toeristen overnachten niet in flats, tenzij je couchsurfing bedoelt of zo.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar dat gebouw wat ik opnoemde is een flat.. daar kun je toch ook overnachten als toerist?
Couchsurfing is tof, maar telt niet mee.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Toeristen overnachten niet in flats, tenzij je couchsurfing bedoelt of zo.
Maar je bent dan wel aan het overnachten, en je blijft toerist, en ...quote:Op woensdag 12 november 2014 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Couchsurfing is tof, maar telt niet mee.
Nee, dat ook niet, en dat gaat je niet helpen met zoeken.quote:
De naam is informeel, de overnachting is officieel, boekbaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maar je bent dan wel aan het overnachten, en je blijft toerist, en ...
het is informeel.
Echt geen flauw idee dan.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet, en dat gaat je niet helpen met zoeken.
Verkeerde stad.quote:
Verkeerde stad zei ik.quote:
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:29 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als dat het hoogste is moet je het goed rekenen. Ongeacht wat voor stad.
Nee, gewoon serieus, echt, hoog gebouw. Informele naam. Overnachting.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:31 schreef Klaploper het volgende:
Coffeeshop, andere drugs? Als we het over hoog hebben?
Moelijke vraag, g.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
En Nederland, iniet in het Koninkrijk der Nederlanden ofzo, gewoon Nederland.
Kun je een hint geven?quote:Op woensdag 12 november 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, gewoon serieus, echt, hoog gebouw. Informele naam. Overnachting.
Niks geen gekkigheid of trollen of wat dan ook.
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 03:26 schreef El_Matador het volgende:
HINT: Miss Escobar en ik hebben er 2 nachten geslapen.
HINT2: Als je een meid echt een toffe date wil geven, moet je dat doen.
quote:Op woensdag 12 november 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, gewoon serieus, echt, hoog gebouw. Informele naam. Overnachting.
Niks geen gekkigheid of trollen of wat dan ook.
Ik ga dan naar de Eiffeltoren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |