Terwijl je nasi eet?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik fap ook altijd als ik in de trein ben.
Mono heeft tenminste nog een eigen hokje waar niemand het zietquote:Op woensdag 12 november 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik fap ook altijd als ik in de trein ben.
welk traject heb jij onder je hoede?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker. Werk lekker alleen. Deurtje dicht, geen baas die mee kijkt over mijn schouders, je vakmanschap uitvoeren en goed betaald krijgen
De 1e is goed.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:56 schreef El_Matador het volgende:
Roodeschool
Kruiningen
Enschede-Oost
Maastricht-Zuid
Dat klopt. Ik ben druk in de onderhandelingen met de NS over de rechten van NaSi a la Johannes.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terwijl je nasi eet?
#durftevragen
Open een nasishop. Gewoon keiharde bakken nasi verkopen, diverse soorten. Vers gemaakt, geen magnetron meuk. Gewoon klasse shit. Ik kom elke dag een verse portie halen op het werkquote:Op woensdag 12 november 2014 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben druk in de onderhandelingen met de NS over de rechten van NaSi a la Johannes.
Roodeschoolquote:Op woensdag 12 november 2014 02:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De 1e is goed.
Hint: De provincie Groningen heeft het Noordelijkste en het Oostelijke station
2 goed, maar Veendam nietquote:Op woensdag 12 november 2014 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Roodeschool
Veendam
Vlissingen
Duinkerken
quote:Op woensdag 12 november 2014 02:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welk traject heb jij onder je hoede?
Groningen - Leeuwarden, Groningen - Roodeschool, Groningen - Delfzijl, Groningen - Veendam, Groningen - Bad Nieuweschans.quote:
Al eens springers gehad?quote:Op woensdag 12 november 2014 03:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Groningen - Leeuwarden, Groningen - Roodeschool, Groningen - Delfzijl, Groningen - Veendam, Groningen - Bad Nieuweschans.
Binnenkort Groningen - Zutphen (calamiteiten schoonmaak) en Leeuwarden - Harlingen Haven en Leeuwarden - Stavoren
Bingo!quote:Op woensdag 12 november 2014 03:01 schreef d4v1d het volgende:
Oostelijke was iets met nieuweschans toch
Verse nasi met bier geeft vertier zeg ik altijd.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Open een nasishop. Gewoon keiharde bakken nasi verkopen, diverse soorten. Vers gemaakt, geen magnetron meuk. Gewoon klasse shit. Ik kom elke dag een verse portie halen op het werk
ah okequote:Op woensdag 12 november 2014 03:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Groningen - Leeuwarden, Groningen - Roodeschool, Groningen - Delfzijl, Groningen - Veendam, Groningen - Bad Nieuweschans.
Binnenkort Groningen - Zutphen (calamiteiten schoonmaak) en Leeuwarden - Harlingen Haven en Leeuwarden - Stavoren
Ja! We hebben een winnaarquote:Op woensdag 12 november 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:
Roodeschool
Bad Nieuweschans
Vlissingen
Eijsden
gem 4 springers per week dus dat gaat wel gebeuren jaquote:Op woensdag 12 november 2014 03:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar die dag gaat wel komen
quote:
In Nieuweschans staat nog een enorm standbeeld van Lenin. Vrij communistisch gebied. Wordt nog steeds 'rood' gestemd. Goed bronnenbad daar ook trouwens. Allemaal van die zoutbaden en shit.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]Dat noorden ken ik echt niet. Dank voor de hint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |