Nah kom op, je bent nog wakker.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand anders mag een vraag stellen
Noem het meest Noordelijke, Westelijke, Zuidelijkste en Oostenlijke treinstation van Nederlandquote:Op woensdag 12 november 2014 02:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand anders mag een vraag stellen
Mono mag hem wel stellen van mijquote:Op woensdag 12 november 2014 02:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nah kom op, je bent nog wakker.
Delfzijlquote:Op woensdag 12 november 2014 02:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Noem het meest Noordelijke, Westelijke, Zuidelijkste en Oostenlijke treinstation van Nederland
quote:Op woensdag 12 november 2014 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mono mag hem wel stellen van mij
Niet goed, maar je zit aardig in de buurtquote:Op woensdag 12 november 2014 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Delfzijl
Yrseke
Maastricht
Hengelo
dit maar enschede ipv hengeloquote:Op woensdag 12 november 2014 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Delfzijl
Yrseke
Maastricht
Hengelo
Geeneen goed?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet goed, maar je zit aardig in de buurt
texelquote:Op woensdag 12 november 2014 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet goed, maar je zit aardig in de buurt
Leuke fun fact: Texel heeft geen treinstation maar wel een automaat om treinkaartjes te kopen.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
texel
maastricht
hoek van holland
oslo
ben jij een treinfapper ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leuke fun fact: Texel heeft geen treinstation maar wel een automaat om treinkaartjes te kopen.
Nee, zou een goede vraag zijn uit welke film het wel komt, ben het heel even kwijt. Dacht Idle Hands, maar toch niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dit in Sin City?
Die verdomde gifjes vertragen de boel bij mij wel extreem, kutinternet, kutland.
Hoe wil jij met een trein op texel komen?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
texel
maastricht
hoek van holland
oslo
Nee, machinist. Maar je hoort via via wat interessante dingen over het spoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben jij een treinfapper ofzo?
1 goedquote:Op woensdag 12 november 2014 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Roodeschool
Hoek van Holland
Heerlen
Enschede ?
Nee, Heerlen kwam ik vaak, woonde ernaast.quote:
mono niet kennenquote:Op woensdag 12 november 2014 02:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben jij een treinfapper ofzo?
machinist? is dat leuk werk?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, machinist. Maar je hoort via via wat interessante dingen over het spoor.
Zeker. Werk lekker alleen. Deurtje dicht, geen baas die mee kijkt over mijn schouders, je vakmanschap uitvoeren en goed betaald krijgenquote:Op woensdag 12 november 2014 02:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
machinist? is dat leuk werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |