Ja, ik haal Club Colombia, maar Corona reken ik goed. Heerlijk en internationaal.quote:
Ze verkopen hier "Hollandia", is dat ergens in Nederland te koop?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Landerbrau is ook lekker internationaal
Zou het een keer halen bij de supermarkt als ik jullie was
Friedrich Hayek.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
doe maar een vraag over het anarchokapitalisme
Ja, nooit gehad maar dacht altijd dat het smerig was.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze verkopen hier "Hollandia", is dat ergens in Nederland te koop?
die ene met slowchattende mods in zijn notesquote:
Nee die Galaladagapos eilanden van jou zijn leuk.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:10 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een kutvragen zijn dit geworden
Ik ga naar bed
Nee en helpmefok ook niet.quote:
En als je dan ver genoeg naar beneden scrollt gebeurt er wat bijzonders.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
die ene met slowchattende mods in zijn notes
yes, als niemand de naam weet reken ik dit goed.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
die ene met slowchattende mods in zijn notes
johannes wintquote:Op woensdag 12 november 2014 02:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
yes, als niemand de naam weet reken ik dit goed.
zonder streepje, maar goed!quote:
Educatiefquote:Op woensdag 12 november 2014 02:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee die Galaladagapos eilanden van jou zijn leuk.
Santa-Fequote:Op woensdag 12 november 2014 02:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Educatief![]()
Wedden dat je het nooit meer vergeet
spatie ook niet. Johan heeft hem goed.quote:
weet er nog steeds maar 2quote:Op woensdag 12 november 2014 02:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Educatief![]()
Wedden dat je het nooit meer vergeet
Hij zal het leuk vinden dat je hem Johan noemt.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
spatie ook niet. Johan heeft hem goed.
3-2quote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat was de uitslag van de wedstrijd om de Supercopa tussen Barcelona en Real Madrid die bekend staat om de knokpartij begeleid door het commentaar van Sierd de Vos?
ps. het filmpje niet stiekem gaan kijken
Grote klasse wittequote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
spatie ook niet. Johan heeft hem goed.
2-1quote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat was de uitslag van de wedstrijd om de Supercopa tussen Barcelona en Real Madrid die bekend staat om de knokpartij begeleid door het commentaar van Sierd de Vos?
0 gelijk?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
2-3quote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit op een oude kuttelefoon, wil jullie niet te lang laten wachtenquote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zal het leuk vinden dat je hem Johan noemt.
Wacht maarquote:Op woensdag 12 november 2014 02:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet er nog steeds maar 2
46quote:Op woensdag 12 november 2014 02:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
hoeveel chromosomen heeft een mens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |