Tussenstand november 2014quote:
Psstquote:Op woensdag 12 november 2014 10:53 schreef Borizzz het volgende:
Nu hopen dat drakin snel met een vraag komt.
quote:• Als binnen 1 uur na toekenning van een punt geen nieuwe vraag is gesteld, mag iedereen een nieuwe vraag stellen
Makkie dan:quote:
weet ik veelquote:
Stel maar een vraag. Al had je eigenlijk niet mee mogen doen.quote:
Euh, pipster noemde 'm ook al?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Stel maar een vraag. Al had je eigenlijk niet mee mogen doen.
Vraagsteller beslist, maar de gewoonte is dat de laatste die het antwoord compleet maakt het punt krijgt. Ik dusquote:Op woensdag 12 november 2014 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Allebei een half punt ?
picodealion +1quote:Op woensdag 12 november 2014 12:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Euh, pipster noemde 'm ook al?
[..]
Vraagsteller beslist, maar de gewoonte is dat de laatste die het antwoord compleet maakt het punt krijgt. Ik dus. Tenzij je "Whitacker" van pipster niet goed wilt rekenen wegens foute spelling, dan heeft Drakin 'm afgemaakt en krijgt zij het punt
Whitacker van pipster nooit zien staanquote:Op woensdag 12 november 2014 12:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Vraagsteller beslist, maar de gewoonte is dat de laatste die het antwoord compleet maakt het punt krijgt. Ik dus. Tenzij je "Whitacker" van pipster niet goed wilt rekenen wegens foute spelling, dan heeft Drakin 'm afgemaakt en krijgt zij het punt
Niet gezien.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Is mij om het even. Plaatje staat er toch al, dus game onquote:Op woensdag 12 november 2014 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En nu verder met de vraag van drakin dan maar?
Als je hem nu raad heb je 2 punten achter elkaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is mij om het even. Plaatje staat er toch al, dus game on
Ziet er niet uit als mijn genre, dus helaas.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je hem nu raad heb je 2 punten achter elkaar.
Ik heb deze film vorige week nog op het grote scherm gezien, nee deze is iets recenter.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
Australia? Dus dan zeg ik Hugh Jackman, Nicole Kidman en David Wenham?
Toch kijk je volgens mij wel vaak films in deze taal:quote:Op woensdag 12 november 2014 12:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als mijn genre, dus helaas.
Ja die film met Mads, dus dat is al 1 naamquote:
Dat is 2quote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef pipster het volgende:
De bekende dame lijkt me Eva Green, verder zegt het me (nog ) niks.
Oh als dat maar niet in de filmquiz zit vanavond.....
Nee dit is ECquote:
ding..ding...ding.ding.ding! We have a winner!quote:
Nope. Speelde ook in Couples Retreat.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:10 schreef pipster het volgende:
Tom Hanjs zal wel niet, dan ga ik voor Paul Bettany.
JayHovah +1quote:
quote:
Was het ook niet, zat ook in Pitch Blackquote:Op woensdag 12 november 2014 18:11 schreef dyonvbaal het volgende:
johny lee miller of hoe heet ie geen zin meer om te wachten op een antwoord![]()
Klopt.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:28 schreef JayHovah het volgende:
There's Something About Mary was hij Ted's schoonpa iig
sasquatsch +1quote:
Der Meister +1quote:Op donderdag 13 november 2014 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
Gone Girl, Ben Affleck, Rosamunde Pike en Tyler Perry
Sorry, maar die laatste speelt niet in Contact afaik.quote:
Dus punt gaat naar picoquote:Op donderdag 13 november 2014 12:46 schreef picodealion het volgende:
Godver, Jena Malone voor niks achter de hand gehouden.
Ik was in de veronderstelling dat die haar vader speelde. Niet dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, maar die laatste speelt niet in Contact afaik.
David Morse als ik me het goed herinnerquote:Op donderdag 13 november 2014 12:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat die haar vader speelde. Niet dus.
Geenszins.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef Hulkio het volgende:
Het doet een beetje horror/ The Omen-achtig aan....
Het is in ieder geval geen Sister Act.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef Hulkio het volgende:
Het doet een beetje horror/ The Omen-achtig aan....
Rory?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Hulkio het volgende:
Het is het broertje van de Home Alone acteur als ik mij niet vergis, zijn voornaam weet ik niet..
Die dame naast Jodie lijkt mij ook een bekende... Maruh nu met initialen denk ik wel een zekere gok te wagen met Emile Hirsch.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:04 schreef picodealion het volgende:
Nee, voor zover ik kan inschatten zijn alleen KC en EH nog namen die een beetje bekend zijn.
Ja dat is Jena Malone, die noemde ik al in de oorspronkelijke vraagquote:Op donderdag 13 november 2014 15:06 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Die dame naast Jodie lijkt mij ook een bekende... Maruh nu met initialen denk ik wel een zekere gok te wagen met Emile Hirsch.
Tussenstand november 2014quote:Op donderdag 13 november 2014 15:37 schreef JayHovah het volgende:
Kieran? Op school hing vroeger een filmposter van The Mighty, god wat heb ik me geïrriteerd aan die poster...
quote:
Niet te makkelijk, maar wel makkelijk. Je ziet het gewoon.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:22 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Was ie te makkelijk? (De vraag bedoel ik ArtistA)
Té makkelijk?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:30 schreef pipster het volgende:
Ik zou juist wel voor The Darjeeling gaan hoor, met Bill Murray en Owen Wilson en Anjelica Houston bv.
Ah we hebben 3 filmsquote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
Dan nog die uit Bolt, en die uit de Aristocats en Austin Powers
Disney.... Pinocchio? Kat van Gepeto?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef pipster het volgende:
[..]
Ah we hebben 3 films
1 Alien -
2 Bolt -
3 Austin Powers -
4
5
Ah we hebben 3 filmsquote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Disney.... Pinocchio? Kat van Gepeto?
Rufus!! Jajajaj. Netjes.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef victorinox het volgende:
Bij die kat rechtsonder zie ik wat groen spul, is dat Reanimator?
Onderhoud je vraag eens.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef pipster het volgende:
1 Alien - jonesy
2 Bolt -
3 Austin Powers - Mr Bigglesworth
4 Pinocchio -
5 Re-animator
We komen er wel.
Mr. T?quote:[b]Op donderdag 13 november 2014 20:54 schreef Sands het volgende:
Travels to locations by bus since she hates flying.
quote:Is one of only four actresses who won the quadruple crown of acting: The Oscar, Tony, Emmy and Grammy.
quote:
quote:I'm not in the business. I am the business.
quote:Nothing is worse than having an itch you can never scratch.
quote:Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave.
Het zegt me niets, maar goed bezigquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:09 schreef HostiMeister het volgende:
En dan nog eentje om een nieuwe dag te kickstarten:
[..]
quote:It's too bad she won't live! But then again, who does?
Jazekers!!quote:
quote:City featured in the 'Never Again' propaganda poster is actually central Hong Kong.
quote:Though only briefly visible the name tags on all the character's uniforms have the corresponding braille characters on them.
Horny +1quote:
Jazekerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:11 schreef drakin het volgende:
O wacht dat is de boektitel, Diary of a Wimpy kid zou het dan zijn
Yes sirquote:
quote:In my humble opinion, in the nuclear world, the true enemy is war itself.
quote:: God help you if you're wrong.
: If I'm wrong, then we're at war; God help us all.
Hosti je mag hier eigenlijk niet editenquote:
Excuus, stond twee keer The Goonies.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hosti je mag hier eigenlijk niet editen
Jup jup!quote:
Ik zei toch een vervolg met EM?quote:
Sands +1quote:
2/3quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ze ziet er uit als de dochter van CLooney in die hawaii film... euhm... The Descendants
3/3quote:
Ik denk dat je gelijk hebtquote:
Klopt. Punten geven lukt niet mobiel.quote:
We have a winner!!quote:
Nee, die niet, die valt ook onder de nummer Owen.quote:
En ik geloof dat hij ook in die film Old Skool zat met Will Ferrell en The StiffMeister.quote:
Vond het al knap van mezelf dat ik op deze twee kwam.quote:Op maandag 17 november 2014 17:21 schreef pipster het volgende:
Dat maakt twee. Three to go.
Idiocracy
Old School
Dat maakt vijf.quote:Op maandag 17 november 2014 18:48 schreef JayHovah het volgende:
Blue Streak
Wendell Baker Story
Royal Tenenbaums
quote:
Uit welke film komt dit, en wie zijnquote:: we have been blind,
. And in our blindness, the enemy has returned,
Nope. Recenter. 2013quote:Op woensdag 19 november 2014 20:58 schreef JayHovah het volgende:
Ik herken em wel, maar kan em ff niet plaatsen... Komt ie niet uit een (recente) Star Wars? Episode II of III...?
Tussenstand november 2014quote:
Hobbit 2 is goed. Nu alleen nog de twee karakters.quote:
Sas, ik heb gister het stukje opgezocht en ik hoor wel wie het zegt, maar ik hoor hem geen naam noemenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hobbit 2 is goed. Nu alleen nog de twee karakters.
Ik heb gezocht op de quote en kom twee versies tegen. Eén zonder naam en één met naam. In de trailer noemt hij inderdaad geen naam, maar er zijn wel quotes waarin hij de naam noemt. Ik neem aan dat die uit de film komt.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sas, ik heb gister het stukje opgezocht en ik hoor wel wie het zegt, maar ik hoor hem geen naam noemen
En dat is goed.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:16 schreef StefanW het volgende:
Dan ga ik toch voor Radagast the Brown
quote:1: Surely you can't be serious.
2: I àm serious. And don't me Shirley.
quote:
quote:I like the way you die, boy.
quote:And the Lord said "The fear of ye, and the dread of ye, shall be on every beast of the Earth."
quote:Ya'll are gonna be together with Calvin in the "by-and-by" just a bit sooner then ya'll expected.
Nope, sorry.quote:
quote:Our mutual friend has a flair for the dramatic.
Dacht ik ook ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef ArtistA het volgende:
Django Unchained. Die eerste quote is toch mega herkenbaar?
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
Alsof ik alle quotes uit films onthoud.
Yes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |