Die dame naast Jodie lijkt mij ook een bekende... Maruh nu met initialen denk ik wel een zekere gok te wagen met Emile Hirsch.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:04 schreef picodealion het volgende:
Nee, voor zover ik kan inschatten zijn alleen KC en EH nog namen die een beetje bekend zijn.
Ja dat is Jena Malone, die noemde ik al in de oorspronkelijke vraagquote:Op donderdag 13 november 2014 15:06 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Die dame naast Jodie lijkt mij ook een bekende... Maruh nu met initialen denk ik wel een zekere gok te wagen met Emile Hirsch.
Tussenstand november 2014quote:Op donderdag 13 november 2014 15:37 schreef JayHovah het volgende:
Kieran? Op school hing vroeger een filmposter van The Mighty, god wat heb ik me geïrriteerd aan die poster...
quote:
Niet te makkelijk, maar wel makkelijk. Je ziet het gewoon.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:22 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Was ie te makkelijk? (De vraag bedoel ik ArtistA)
Té makkelijk?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:30 schreef pipster het volgende:
Ik zou juist wel voor The Darjeeling gaan hoor, met Bill Murray en Owen Wilson en Anjelica Houston bv.
Ah we hebben 3 filmsquote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
Dan nog die uit Bolt, en die uit de Aristocats en Austin Powers
Disney.... Pinocchio? Kat van Gepeto?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef pipster het volgende:
[..]
Ah we hebben 3 films
1 Alien -
2 Bolt -
3 Austin Powers -
4
5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |