Huh?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent de foto in blauwe jumpsuit alweer vergeten ja?
Wie vraagt dat dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb je al een keer op een solex zien zitten met die lange leren jas van je, dus ik heb inmiddels een beeld. De vraag is of ik daar aan toe moet geven of niet...
Haal het weg, het is zwart kant!quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ik ken nog wel deze, bedacht ik me net...
[ afbeelding ]
Ja, waarom wil je dat weten? Hou je ook zoveel van spelletjes en nu baal je dat je het gemist hebt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat nog steeds in Eindhoven? (te lui om even te googelen.)
Was dit vóór of na de schaamlip correctie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ik ken nog wel deze, bedacht ik me net...
[ afbeelding ]
Ging daar 25 jaar ggeleden ofzo ook altijd heen (net als naar Spiel Essen) en was benieuwd of het nog steeds in Eindhoven gehouden werd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:06 schreef drakin het volgende:
Ja, waarom wil je dat weten? Hou je ook zoveel van spelletjes en nu baal je dat je het gemist hebt?
Het lijkt nog wat te trekken gezien dr houdingquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Was dit vóór of na de schaamlip correctie?
Ja, die kan ik me nog wel vaag herinneren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dees met haar zussen bij de Toppers. Allemaal in blauwe jumpsuits. Op 1 na geloof ik.
Ja dus, al is het nu al 3 jaar in handen van Vana events, dus het verschil is nu een andere organisator.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging daar 25 jaar ggeleden ofzo ook altijd heen (net als naar Spiel Essen) en was benieuwd of het nog steeds in Eindhoven gehouden werd.
Moet je maar even goed kijken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Was dit vóór of na de schaamlip correctie?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die kan ik me nog wel vaag herinneren.
Heeft kennelijk niet al te veel indruk gemaakt...
toen was je drie...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging daar 25 jaar ggeleden ofzo ook altijd heen (net als naar Spiel Essen) en was benieuwd of het nog steeds in Eindhoven gehouden werd.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal de andere foto's uit deze serie even opzoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |