ALARM ALARM BEL 112~!!@!@#quote:Op woensdag 12 november 2014 17:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Roep deze man een halt toe aubHij kickt allerlei oude topics
Thxquote:Op woensdag 12 november 2014 17:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Roep deze man een halt toe aubHij kickt allerlei oude topics
Leuk man. Doe toch maar niet.quote:
Oke sorry pieterbaasquote:Op woensdag 12 november 2014 18:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Thx
[..]
Leuk man. Doe toch maar niet.
pijltjegooien dreigt persoonsgegevens van roadtrip/NieuweNier bekend te gaan maken.quote:Op maandag 10 november 2014 17:45 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik zal eens nakijken wie er zoal een nieuw rijbewijs aanvraagt deze week bij gemeente Utrecht zonder een bestaand rijbewijs te kunnen overhandigen.
Komen we eindelijk wat meer over roadtrip te weten, zijn naam bijvoorbeeld
Klinkt meer als een kansloze opmerking. Komt iig niet over als iets waarvoor iemand z'n baan op het spel zou zettenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
pijltjegooien dreigt persoonsgegevens van roadtrip/NieuweNier bekend te gaan maken.
Had jij maar zo'n flitsende bladblazer hequote:
Zoveel invalshoeken on iets van hem te vinden en jij gooit het over een rascistische boeg. Beetje jammer omdat het je misschien valide punt onderuit haalt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
KLB / "Door NOS-techredacteur Rachid Finge"
"Puilt uit", really? Één woordje in de OP, die je er al uit had gehaald. Maar goed, meneer Finge deelt het op Twitter en FOK is in paniek, de een kan niet wachten met op Twitter roepen dat het de mening van een user is, niet van FOK! zelf, en de ander flikkert hem op slot, nadat het 3 weken open heeft gestaan. Gaan we nu ook alle topics sluiten waar een keer 'kaaskop' of weet ik wat in wordt geroepen?
Overdrijf eens niet zo en gooi hem weer open, het was één (reeds verwijderd) woordje.
Heb je een punt hoor, maar het blijft eerst 3 weken staan, terwijl er meerdere mods posten (Goed, non-KLB, maar neem aan dat je op z'n minst dan een TR macht voor je collega's als het echt zo onwijs aanstootgevend is), en dan nu ineens zit meneer Finge schijnbaar z'n eigen naam te googlen, schiet een FP'er in de stress en moet het ineens allemaal op slot? Ik zie meer topics hier verzanden in racisme-discussies, of waar bepaalde termen worden gebezigd. Gaan die van af nu dan ook allemaal op slot? Of was het stiekem toch een beetje omdat er wat crew in de paniek schoot omdat er ineens iemand een topic van FOK! over zichzelf deelt, en men bang is dat het als de mening van FOK! wordt gezien? Dan moeten 'BN'ers' (quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zoveel invalshoeken on iets van hem te vinden en jij gooit het over een rascistische boeg. Beetje jammer omdat het je misschien valide punt onderuit haalt.
BN'ers zijn niet heilig hier, maar om iemand op zijn afkomst aan te vallen is wel weer laag bij de grond. Als Frank het topic eerder had gezien was het vast ook dichtgegaan. Een TR vestigt de aandacht er meer op.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je een punt hoor, maar het blijft eerst 3 weken staan, terwijl er meerdere mods posten (Goed, non-KLB, maar neem aan dat je op z'n minst dan een TR macht voor je collega's als het echt zo onwijs aanstootgevend is), en dan nu ineens zit meneer Finge schijnbaar z'n eigen naam te googlen, schiet een FP'er in de stress en moet het ineens allemaal op slot? Ik zie meer topics hier verzanden in racisme-discussies, of waar bepaalde termen worden gebezigd. Gaan die van af nu dan ook allemaal op slot? Of was het stiekem toch een beetje omdat er wat crew in de paniek schoot omdat er ineens iemand een topic van FOK! over zichzelf deelt, en men bang is dat het als de mening van FOK! wordt gezien? Dan moeten 'BN'ers' () misschien gewoon aan het lijstje toegevoegd worden waar men geen grappen en grollen over moet maken, net zoals andere sites.
Maar er wordt wel een beetje overdreven op gereageerd. Het ging om één (1) woordje, en een handjevol posts die daar op in gingen. Dat is nu weggehaald en het topic is nog prrrrrrrima leesbaar, het is niet dat er een hele alinea in de OP stond over z'n afkomst en hoe hij daarom 'fout' is. Een term, die inderdaad onnodig was.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
BN'ers zijn niet heilig hier, maar om iemand op zijn afkomst aan te vallen is wel weer laag bij de grond. Als Frank het topic eerder had gezien was het vast ook dichtgegaan. Een TR vestigt de aandacht er meer op.
Kweenie, maar in de tussentijd kan je https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php gebruikenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
Geen idee waar je moet zijn voor deze vraag, maar wanneer kunnen we weer sherlocken?
Dankuquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kweenie, maar in de tussentijd kan je https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php gebruiken
Met het topic zelf is buiten het woordje in de OP en wat andere reacties niet veel mis. Vanochtend misschien ook wat te gehaast gedaan. Hij is open.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
KLB / "Door NOS-techredacteur Rachid Finge"
wie is een monitor dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kweenie, maar in de tussentijd kan je https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php gebruiken
oow ja dat weet ik toch niet , ik dacht alquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Monitor van de dagcijfertjes
GC / Dagcijfers #233
Blijkbaar ben je niet gebanned hè, aangezien je kan posten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:25 schreef Jay-zzz het volgende:
Waarom ben ik geband, mag ik geen adblock hebben?
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:25 schreef Jay-zzz het volgende:
Staat in de algemene voorwaarden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:25 schreef Jay-zzz het volgende:
Oké, dankje Frankquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Staat in de algemene voorwaarden.
FOK! wordt gratis aangeboden, maar FOK! in de lucht houden is natuurlijk niet gratis. Daarom wordt er geadverteerd. Als je geen advertenties wil zien moet je een FOK! abo nemen.
Sportief jij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met het topic zelf is buiten het woordje in de OP en wat andere reacties niet veel mis. Vanochtend misschien ook wat te gehaast gedaan. Hij is open.
Sherlock mezelf om de haters te zien haten terwijl ik afwezig benquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kun je het niet laten om me te sherlocken hihih
Misschien eens tijd om die shop te fixen dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Staat in de algemene voorwaarden.
FOK! wordt gratis aangeboden, maar FOK! in de lucht houden is natuurlijk niet gratis. Daarom wordt er geadverteerd. Als je geen advertenties wil zien moet je een FOK! abo nemen.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:23 schreef pijltjegooien het volgende:
We geven geen neuk om je voetbaltopics downie.
Is standaard aan het provoceren. Begint een beetje vervelend te worden.quote:Op zondag 16 november 2014 20:29 schreef pijltjegooien het volgende:
Ts moet zn bek houden en gewoon naar Syrië oprotten.
Gast, doe eens niet zo hypocriet. Zelf loop je ook te provoceren met je verheerlijking van de Islam.quote:Op zondag 16 november 2014 20:49 schreef Copthorne het volgende:
Deze klojo is weer bezig:
[..]
[..]
Is standaard aan het provoceren. Begint een beetje vervelend te worden.
je kan volgens mij mailen ergens naartoe wil je een abonnement nemen. Vraag me dan alleen niet waar naartoequote:Op zondag 16 november 2014 13:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om die shop te fixen dan?
Volgens mij moet je Danny gewoon een PM sturen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
je kan volgens mij mailen ergens naartoe wil je een abonnement nemen. Vraag me dan alleen niet waar naartoe
Volgens mij moet Danny gewoon die shop fixenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij moet je Danny gewoon een PM sturen.
Triple-naam-topic.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:02 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
KLB / Mortaxx bedankt Mortaxx bedankt Mortaxx bedankt
Naam topic....
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:02 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
KLB / Mortaxx bedankt Mortaxx bedankt Mortaxx bedankt
Naam topic....
Lees de sluitpost eens voor een keerquote:Op woensdag 19 november 2014 14:41 schreef Copthorne het volgende:
Het is nu zelfs snel gesloten door een KLB mod. Duidelijk geval van censuur.
Doe ik altijd. Mijn klacht was iets breder: de Amerikaanse overheid die militairen stuurt naar een epidemiegebied en de mogelijkheid dat het virus door de Amerikaanse overheid is ontwikkeld.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lees de sluitpost eens voor een keer
Ik had 'm naar BNW geschopt omdat het gewoon een BNW-topic is. Maar ik had niet eerst gekeken of ze er een centraler topic voor hadden. Toen ik het aan hen wilde melden bedacht ik dat het wel handig zou zijn om eerst even te checken of ze zo'n centraal topic hebben en die hebben ze. Dus weer teruggepakt en op slot gegooid, want zij kunnen er ook niets mee. Jouw 'klacht' hoort daar gewoon.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:40 schreef Copthorne het volgende:
Waarom is Ebola, een biologisch wapen naar BNW verplaatst? Dat subforum is enkel opgericht om op feiten berustte conclusies af te doen als complottheorieën teneinde een groeiend bewustzijn bij mensen tegen te gaan.
En jij blijkbaar ookquote:Op woensdag 19 november 2014 14:41 schreef Copthorne het volgende:
Het is nu zelfs snel gesloten door een KLB mod. Duidelijk geval van censuur.
Dat van censuur neem ik terug. Sorry dat ik dat suggereerde. Ik ga er wel over verder in BNW.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had 'm naar BNW geschopt omdat het gewoon een BNW-topic is. Maar ik had niet eerst gekeken of ze er een centraler topic voor hadden. Toen ik het aan hen wilde melden bedacht ik dat het wel handig zou zijn om eerst even te checken of ze zo'n centraal topic hebben en die hebben ze. Dus weer teruggepakt en op slot gegooid, want zij kunnen er ook niets mee. Jouw 'klacht' hoort daar gewoon.
[..]
En jij blijkbaar ook
Np np, succesquote:Op woensdag 19 november 2014 15:19 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat van censuur neem ik terug. Sorry dat ik dat suggereerde. Ik ga er wel over verder in BNW.
Mvg.
Ik dacht dat op een banaanvraag een ban stond?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:55 schreef SideEffect het volgende:
Plz plz plz, ban mapima en sanasoufi (dat zijn gewoon dikke mannen).
Alvast bedankt!![]()
En jij niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:55 schreef SideEffect het volgende:
Plz plz plz, ban mapima en sanasoufi (dat zijn gewoon dikke mannen).
Alvast bedankt!![]()
Dan kun je het hele KLB wel sluitenquote:
Je weet dat Yvonne bezeten is van WO I?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
KLB / Admin maakt WO1 verwijzing
Waarom is dit topic gesloten? Het was geen willekeurig gekozen getal.
[..]
Dan kun je het hele KLB wel sluiten![]()
Nee, het priveleven van admins is wel het laatste waar ik mij zelf mee bezig ga houden.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je weet dat Yvonne bezeten is van WO I?
Staat ook in haar profielquote:Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, het priveleven van admins is wel het laatste waar ik mij zelf mee bezig ga houden.
Mwa, kijk eens in C&H zou ik zeggen. Is niet veel privé aan.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, het priveleven van admins is wel het laatste waar ik mij zelf mee bezig ga houden.
Dus? Dan nog boeit het me niet en zie ik geen reden dat het topic zo snel is gesloten.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Staat ook in haar profielyvonne
Als je er echt problemen mee hebt, kun je beter naar FB. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus? Dan nog boeit het me niet en zie ik geen reden dat het topic zo snel is gesloten.
KLB / opperkleurder zegt iets raarsquote:Op donderdag 20 november 2014 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus? Dan nog boeit het me niet en zie ik geen reden dat het topic zo snel is gesloten.
Mag deze dan ook dicht?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
KLB / opperkleurder zegt iets raars
KLB / hugecooll is een nerdje
KLB / Frank_Drebin is een ouwe lul
etc.
Maak een topic over een onderwerp anders dan een andere user
Neh, da's een afscheidstopic voor een modje. Uitzondering op de regel en zoquote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag deze dan ook dicht?
KLB / Lekkerste mod is weg
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag deze dan ook dicht?
KLB / Lekkerste mod is weg
Je ziet het echt niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Ik zie niet wat er mis mee is.
KLB / Poep op de muur
Mogen poeptopics niet meer?quote:
Neh, hou poep- en piestopics maar voor jequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:15 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
M
[..]
Mogen poeptopics niet meer?
Oh, jammer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, hou poep- en piestopics maar voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Fatsoenlijke OPquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik snap niet waarom dit topic gesloten is?
KLB / 'squirtende' meisjes op de cam
Het is gewoon een topic met fatsoenlijke OP, waarom blijven bagger topics van bagger users wel open??
Bovendien heb ik in een ver verleden soortgelijke topics gemaakt en die zijn wel gewoon open gebleven.
Bij deze het verzoek om hem te heropenen.
quote:Ze was echt goed nat en ik zag ook al beetje witte cum uit haar kutje druipen en haar machine dildo ging er goed op los in haar anal. Tegelijkertijd penetreerde ze haar vleeschbox met 2 vingers in haakvorm en raakte ze haar g-spot waarschijnlijk, als die al bestaat. Opeens begon ze te spuiten wat zijn weerga niet kent, onzettend hoog concentreerde transparante stralen schoten uit haar kutje.
Ah, wat moeten we ook zonder jou! Dank je voor de uitleg.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waren lege quotes (letterlijk) van een één of ander spamkloontje. Ergens in een instelling in dit land is men na de zaterdagborrel vergeten de deuren te sluiten.
Van die gasten die onnodig gaan quotenquote:Op zaterdag 22 november 2014 07:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Opgeschoond, weer allerlei lieden die zich er mee menen te moeten bemoeien.
Ja leuk manquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:15 schreef SuperFood het volgende:
KLB / Suikerfeest moet kapot
omdat het een copy paste was van kerst was ie nog niet minder oprechtkapot discriminatie dat je moslim feestjes niet mag wegwensen maar christen feestjes wel
Als je daar een probleem mee hebt, dan kan je een mailtje sturen naar forum@fok.nl. Verder hoeft niet iedereen zijn of haar mening daarover hier te posten. Thxquote:Op woensdag 26 november 2014 00:08 schreef RetRy32 het volgende:
Hallo.
Het is complete onzin dat meneer Netsplitter mod is geworden in KLB.
Weer zo'n geval dat daadwerkelijk nooit online komt en gewoon voor de show genoteerd staat als mod.
Had Deadprez gewoon mod gemaakt, maar nee, Netsplitter wordt mod.
Wie wilt hem? KLB niet. Deadprez was degene die mod hoorde te worden.
Misselijke dictatuur van mensen die niet nadenken over hun beslissingen en een incest moderatorteam behouden door mensen die al afscheid hebben genomen opnieuw functies te geven omdat de mod/FA-familie iets met diegene heeft.
tuurlijk mogen die nog wel je moet alleen ff zorgvuldig je woorden kiezenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:01 schreef Penls het volgende:
Waarom mogen er geen antiklachten meer?
Maakt me niet uit, ben gewoon benieuwd.
Oh oke, ik zie elke keer alleen de edit met "laat de antiklacht maar achterwege" of iets in die richting.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef SuperFood het volgende:
[..]
tuurlijk mogen die nog wel je moet alleen ff zorgvuldig je woorden kiezen
tip:quote:Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef Penls het volgende:
[..]
Oh oke, ik zie elke keer alleen de edit met "laat de antiklacht maar achterwege" of iets in die richting.
Dank
Nee, ze mogen niet. Al sinds KLB 2.0 niet meerquote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef SuperFood het volgende:
[..]
tuurlijk mogen die nog wel je moet alleen ff zorgvuldig je woorden kiezen
je moet ze gewoon geen anti-klacht noemen dan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, ze mogen niet. Al sinds KLB 2.0 niet meer
Dat.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, ze mogen niet. Al sinds KLB 2.0 niet meer
Omdat je anders van die bullshit krijgt als:quote:
Leuk toch.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:43 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Omdat je anders van die bullshit krijgt als:
Klacht:
subklacht:
subsubklacht:
subsubsubklacht:
anti-klacht:
anti-subklacht:
sub-anti-klacht:
sub-anti-subklacht:
etc.
Ja, echt fantastisch.quote:
quote:
Frank is sowieso een top vent.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:57 schreef Spongeboss het volgende:
Positieve feedback mag wellicht ook?
Dan wil ik Frank_Drebin een complimentje maken voor zijn baze reactie in een van mijn topics! Gelukkig is er ook nog plek en tijd voor humor in KLB.
Gr gr Spongeboss en kornuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |