abonnement Unibet Coolblue
pi_146874810
Ik dacht het weekend goed te beginnen door even lekker te gaan poepen. Ik had er niet verder naast kunnen zitten :N. Het poepen zelf viel al wat tegen. Ik hoopte op zo'n lekkere dikke staaf die uit je anus glijdt zonder poepresten achter te laten (Ik wil niet opscheppen, maar ik heb al menig wc verstopt met mijn grote boodschappen :7). Maar helaas was het zo'n kleine zachte plakdrol die half aan de bips blijft kleven.

En het ergste moest nog komen. Ik inspecteerde een stuk papier op eventuele resten en schrok van een bruine substantie op mijn hand. In een reflex schudde ik het er af. Toen ik besefte wat er gebeurd was en ik de poepresten van mijn hand had geveegd viel mijn blik op de muur. Daar hing hij: in de hoek onder de waterleiding naar de stortbak. Op zijn vlucht had hij ook nog het deksel van de toiletpot geschampt.

Nadat ik het deksel had schoongeveegd, kon ik beginnen met de muur. Door de onhandige locatie die de drol had uitgekozen als landingsplaats was het geen eenvoudige klus. Hangend over de pot heb ik een halve toiletrol opgemaakt om de mengeling van onverteerde voedselresten en dode bacteriën van de muur te verwijderen waarna ik mijn handen meerdere malen zorgvuldig heb gewassen.

Het weekend had beter kunnen beginnen...

Klacht 1: poep op de muur
Klacht 2: mijn rechterhand voelt nog steeds vies ;(
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_146874883
Poeptopic, hilarisch.
pi_146874884
9/10 voor je topique.
pindazakje
  vrijdag 21 november 2014 @ 18:17:01 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')