quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
Omdat mooi meisje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:42 schreef Tanden68 het volgende:
waarom staat merel trouwens in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Nee is dikquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat mooi meisje.
Zijn nog wel meer mooie meisjes maar geen zin om te screenshotten.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zijn dit allemaal 40 jarige FOK'ers die letterlijk zitten te geilen op een stelletje minderjarigen?Nee en dat weet je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Zijn dit allemaal 40 jarige FOK'ers die letterlijk zitten te geilen op een stelletje minderjarigen?Nee. WiggersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Zijn dit allemaal 40 jarige FOK'ers die letterlijk zitten te geilen op een stelletje minderjarigen?Gast, deze serie is geweldig voor jong en oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dit allemaal 40 jarige FOK'ers die letterlijk zitten te geilen op een stelletje minderjarigen?Appelen en Fylax zijn 15 jaar, nee dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben nog jongerquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Appelen en Fylax zijn 15 jaar, nee dus
En de rest ook niet zo heel oud.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Appelen en Fylax zijn 15 jaar, nee dus
En zelf is die onzeker over welke kleur haar die moet kiezenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gast, deze serie is geweldig voor jong en oud
Zijn dit allemaal 40 jarige FOK'ers die letterlijk zitten te geilen op een stelletje minderjarigen?Nee ik geil niet op jonge meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Word ook vaste kijker!quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wow. oke sorry mensen, ik was onder de indruk dat hier bijna alleen ouderen waren
Ik dacht dat wij geen geheimen hadden voor elkaar.quote:
Niet zo raar doen timmmmm.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
12 tot 14 is te oud voor jou toch?
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je leek me een goede jongen maar dit valt tegen
Dit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef appelen het volgende:
[..]
Dan nogvan het nieuwe millennium deze man
Wat een held is het toch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Maar dus, de Grim doet vieze dingen met de dame van de administratie onder schooltijd, mishandelt leerlingen, wie kan het lijstje wandaden aanvullen?
En nog gewoon zijn baan houden ook
Uh jij word over ik weet niet hoelang 14 en ik word in juli 16. Hoezo bijna net zo oud?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
langer dan jij en bijna net zo oud
hiep hiep hoeraquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef appelen het volgende:
[..]
Dan nogvan het nieuwe millennium deze man
Hij had ook een keer een leerling onterecht beschuldigd ofzo, toen zat hij samen met die leerling bij De Wilde op kantoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Maar dus, de Grim doet vieze dingen met de dame van de administratie onder schooltijd, mishandelt leerlingen, wie kan het lijstje wandaden aanvullen?
Kleutersquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uh jij word over ik weet niet hoelang 14 en ik word in juli 16. Hoezo bijna net zo oud?
En langer zijn is echt niet stoer.
haha ben je psycholoog ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Typisch een reactie van een 13-jarige.
O ja, toen was er iets van grimbergen is een lul op zijn auto geschrevenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij had ook een keer een leerling onterecht beschuldigd ofzo, toen zat hij samen met die leerling bij De Wilde op kantoor
Jij te oud.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Jullie zijn allemaal veels te jong voor deze heftige serie
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ja, toen was er iets van grimbergen is een lul op zijn auto geschreven
Ja het is wel een baas ja!quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen slecht geacteerde dingen. Dan krijg ik kriebels.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]Je leek me een goede jongen maar dit valt tegen
Ohja, dat weet ik nog wel. Scherp van Pax. Desalniettemin mag hij van mij blijven. Hoe dan ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ja, toen was er iets van grimbergen is een lul op zijn auto geschreven
Wie is dan de held van de seriequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Overigens liegen de mensen hier die zeggen dat de Grim de held van deze serie is
bepaal jij mijn bedtijd?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
hup naar bed toe brugklas is afgelopen
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
bepaal jij mijn bedtijd?
tienermoeder
Jij vindt het zeker stoer om lang op te blijven, omdat je een avondmens bent of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
bepaal jij mijn bedtijd?
tienermoeder
Kom je ook uit 94?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen slecht geacteerde dingen. Dan krijg ik kriebels.
geen idee, begon met een topic waar ze vroegen om pics van je zusje een ik een foto postte van een jongenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar hoe ben je hier beland tussen de autisten?
Haten op mensen die jonger zijn dan jijquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt het zeker stoer om lang op te blijven, omdat je een avondmens bent of iets dergelijks.
Net als Fylax, met zijn wallen.
Jij bent hier de enige vermoed ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar hoe ben je hier beland tussen de autisten?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
Haten op mensen die jonger zijn dan jij
Pics van iemands zusje vragen we hier altijd. Maar hoe ben je beland op FOK? had je een vraag over iets ofzo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
geen idee, begon met een topic waar ze vroegen om pics van je zusje een ik een foto postte van een jongen
Kijk maar even in R&P en kom dan terug.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent hier de enige vermoed ik
Dat is goed voor ze, haat op FOK! heeft me sterk gemaakt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
Haten op mensen die jonger zijn dan jij
Ik ben 20.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom je ook uit 94?
Dan snap ik niet hoe je deze serie zo kan afkraken
Liever niet. Niet echt mijn forumquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kijk maar even in R&P en kom dan terug.
Ah daarom denk je dus dat ik de enige ben.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever niet. Niet echt mijn forum
Dat mag, bij ons in voetbal is iedereen Normaal dus als je daar behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever niet. Niet echt mijn forum
Ja maar vrijland.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Als ik denk aan jonge acteurs denk ik direct aan vrijland... Wat een kut serie:
ik kwam per ongeluk terecht op 'irritaties op de weg' in pta, daarna het haxball topic en toen vond ik het nodig om een account te makenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pics van iemands zusje vragen we hier altijd. Maar hoe ben je beland op FOK? had je een vraag over iets ofzo?
Sterk worden van autisten achter hun pcquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is goed voor ze, haat op FOK! heeft me sterk gemaakt.
ah leukquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
ik kwam per ongeluk terecht op 'irritaties op de weg' in pta, daarna het haxball topic en toen vond ik het nodig om een account te maken
Meisjes in mijn gevalquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:06 schreef timmmmm het volgende:
Ja, die KLBers houden wel van jonge jongetjes
Stiekem dacht ik altijd dat paxcon ook van KLB was. Blijkt ie gewoon iets saais te doen. Deceptiequote:
Sure. Maar ik neuk niet zo snel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hossel jij haar dan hossel ik haar vriendin en dan neuken we ze.
Oh?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen van je eeltige kompaan gehoord
Paxcon heeft nog een lange weg te gaan voor hij een KLB Hooligan isquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekem dacht ik altijd dat paxcon ook van KLB was. Blijkt ie gewoon iets saais te doen. Deceptie
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je rechterhand zei me laatst dat je hem maar niet met rust wil laten
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekem dacht ik altijd dat paxcon ook van KLB was. Blijkt ie gewoon iets saais te doen. Deceptie
Zou ook niks voor mij zijn hoor,quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef Paxcon het volgende:
En ik ben daar veel te streng/zuur voor
Stel maar gewoon voor bij de FA's dan. Kijken of ze er anders over denkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ggmm is het hier niet mee eens en hij is klb mod geweest
nee is fa2 a sahbi #deadprez4mod tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel maar gewoon voor bij de FA's dan. Kijken of ze er anders over denken
Fatih of Djakkaa4modquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee is fa2 a sahbi #deadprez4mod toch
iedereen is hier ouder dan 13.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:29 schreef Nelvalhil het volgende:
Kijken mensen die ouder zijn dan pak ém beet; dertien jaar echt?
Waarom wordt dit dan gekeken door iedereen hier?quote:
Omdat het een topshow is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Waarom wordt dit dan gekeken door iedereen hier?
Jullie zitten allemaal standaard om 6 uur op Zapp naar dit te kijken dan?quote:
19:25 ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:34 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Jullie zitten allemaal standaard om 6 uur op Zapp naar dit te kijken dan?
18:00 Sinterklaaarjournaal, 19:00 Spangas en 19:30 Brugklasquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:34 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Jullie zitten allemaal standaard om 6 uur op Zapp naar dit te kijken dan?
ditquote:Op woensdag 12 november 2014 19:32 schreef Doler12 het volgende:
Is er eens een normale schooldag op die school?
Altijd Tim.quote:
Tuvalu vindt de kijkcijfers van Brugklas fijn, betekent dit een seizoen 3?twitter:TuvaluMedia twitterde op woensdag 12-11-2014 om 10:06:34Fijne kijkcijfers voor @BrugklasTV reageer retweet
Lijkt me welquote:Op woensdag 12 november 2014 19:52 schreef Fylax het volgende:
Tuvalu vindt de kijkcijfers van Brugklas fijn, betekent dit een seizoen 3?twitter:TuvaluMedia twitterde op woensdag 12-11-2014 om 10:06:34Fijne kijkcijfers voor @BrugklasTV reageer retweet
En als je daardoor tussen deze seizoenen niet minstens 10x begint over dat je misschien mee wil doen en dan allerlei mensen gaat vragen wat ze vinden zodat het weer even allemaal om jou gaatquote:Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als jij daardoor wat normaler doet en niet iedereen 'claimt' willen we zeker dat jij meedoet.
als ik het nog 10x wil vragen dan doe ik dat.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als je daardoor tussen deze seizoenen niet minstens 10x begint over dat je misschien mee wil doen en dan allerlei mensen gaat vragen wat ze vinden zodat het weer even allemaal om jou gaat
Fylax
Ik oordeel ook totaal niet over je hoor. Of je een puistige nerd bent of een jonge adonis zal me aan mijn reet roesten. Het enige waar ik over oordeel is over het feit dat ik je gedrag gierend irritant vind. En ik ben blijkbaar niet de enigequote:Op donderdag 13 november 2014 13:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
als ik het nog 10x wil vragen dan doe ik dat.
Je kent me niet eens, waarom gelijk oordelen? Met je "zodat het weer allemaal om jou gaat" Je weet niets van me, je weet niet eens waarom ik het zo vaak vraag.
Tsja zo ben ik dan blijkbaar, irritant. Dan lees je er toch lekker overheen? Of je gebruikt de blockfunctie als je die hebt. Hoef je ook mijn irritante posts niet te lezen.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik oordeel ook totaal niet over je hoor. Of je een puistige nerd bent of een jonge adonis zal me aan mijn reet roesten. Het enige waar ik over oordeel is over het feit dat ik je gedrag gierend irritant vind. En ik ben blijkbaar niet de enige
Dan moet je ook niet gaan zeiken als ik het 10x vraag.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:30 schreef timmmmm het volgende:
En het waarom interesseert me al helemaal niet.
Vrij lastig natuurlijk het te negeren als het zóveel posts betreft en je zo je best doet alles om jou te laten draaien. Je kan je natuurlijk ook een beetje aanpassen zodat het leuk blijft voor iedereen, in plaats van alleen voor jou. Sociaal gedrag vertonen zeg maar.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tsja zo ben ik dan blijkbaar, irritant. Dan lees je er toch lekker overheen? Of je gebruikt de blockfunctie als je die hebt. Hoef je ook mijn irritante posts niet te lezen.
"alles om jou te laten draaien" uhu.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vrij lastig natuurlijk het te negeren als het zóveel posts betreft en je zo je best doet alles om jou te laten draaien. Je kan je natuurlijk ook een beetje aanpassen zodat het leuk blijft voor iedereen, in plaats van alleen voor jou. Sociaal gedrag vertonen zeg maar.
Ik ben gewoon heel overdreven als ik iets uit of ergens over praat. Dit is wie ik ben en ik verander niet omdat andere mensen mij graag anders zien.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon een tip, doe ermee wat je wil. Doe er alsjeblieft wat mee
Zo gedraag je je natuurlijk welquote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
"alles om jou te laten draaien" uhu.Ik wil graag alle aandacht. Het liefst sta ik op de FOK!Header met mijn gezicht en in het groot FYLAX
![]()
Nee.
Dat kan dat jij en anderen dat zo ervaren maar dat is totaal niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo gedraag je je natuurlijk wel
Met die instelling kom je er vast in het leven.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel overdreven als ik iets uit of ergens over praat. Dit is wie ik ben en ik verander niet omdat andere mensen mij graag anders zien.
Waarom zou ik mijzelf veranderen voor een ander? Het is toch MIJN leven?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met die instelling kom je er vast in het leven.
Nou ja, in het grotere geheel bezien is het natuurlijk te kansloos voor woorden geen enkele concessies te doen in het leven. Jij bent dit en dat en iedereen moet zich maar aan jou aanpassen. Egoistisch, kinderlijk en al met al gewoon echt kansloos want daar kom je nergens mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijzelf veranderen voor een ander? Het is toch MIJN leven?
Als ik morgen met groen haar over straat wil lopen, maar iedereen vindt dat raar en ziet mij liever niet zo. Betekent dat dan dat ik niet met groen haar over straat moet?
Ik zeg niet dat mensen zich aan mij moeten aanpassen? Ik zeg alleen dat anderen niet bepalen wat en hoe ik moet doen. Als ik met dat groene haar over straat wil dan doe ik dat.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, in het grotere geheel bezien is het natuurlijk te kansloos voor woorden geen enkele concessies te doen in het leven. Jij bent dit en dat en iedereen moet zich maar aan jou aanpassen. Egoistisch, kinderlijk en al met al gewoon echt kansloos want daar kom je nergens mee.
Enigszins aan anderen denken is natuurlijk een kwaliteit die essentieel is.
Nou ja als jij het een wil, en iemand anders het andere en jij blind zegt je voor niets en niemand aan te passen, moet de ander zich wel aanpassen natuurlijk. Onvermijdelijkquote:Op donderdag 13 november 2014 14:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mensen zich aan mij moeten aanpassen? Ik zeg alleen dat anderen niet bepalen wat en hoe ik moet doen. Als ik met dat groene haar over straat wil dan doe ik dat.
Dus als anderen tegen jou zegt dat je geen groen haar moet doen omdat het lelijk is blablabla doe je 't niet omdat zij dat zeggen?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja als jij het een wil, en iemand anders het andere en jij blind zegt je voor niets en niemand aan te passen, moet de ander zich wel aanpassen natuurlijk. Onvermijdelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |