verlanglijstje 2014 & belangrijkste gebeurtenis 2014quote:
3 keer in de week een topic kapen, betekent dat je een ban krijgt van een maand.quote:
maandverbandquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
3 keer in de week een topic kapen, betekent dat je een ban krijgt van een maand.
Je staat nu op 2....oppassen geblazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:54 schreef FANN het volgende:
Gelezen hoor MM die link van de Native American...Milky Ways verdwijnen mysterieus in Huize LaatsteUurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Milky Ways verdwijnen mysterieus in Huize LaatsteUur
Doe jij de boodschappen? On-line of 's avonds dan ofzo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
ja, dat gaat snel, daarom koop ik het normaal ook (bijna) nooit...
Ik koop ook bijna nooit snoep ..quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]ja, dat gaat snel, daarom koop ik het normaal ook (bijna) nooit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb een super op de hoek, daar kan ik wel overdag even naar toe zeker met dit weer...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe jij de boodschappen? On-line of 's avonds dan ofzo?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:50 schreef Treehut362 het volgende:
Dit jaar ontstaat paniek op de boot die de Sint naar Gouda moet varen.
Door het boren van gaatjes in de wand hebben de Pieten de pakjesboot per ongeluk lek gemaakt.Lekker boeiend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belangrijker is dat Sinterklaas zelf gezegd heeft dat hij alle Pieten mee naar Nederland heeft genomen en dat het ouderwets gezellig wordt...
Dank u, Sinte Maarten!
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop ook bijna nooit snoep ..de tandartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop ook bijna nooit snoep ..ah.. ja Ben Bits... dát is lang geleden, bestaat dat nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
of naar het museum...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker boeiend...
Belangrijker is dat Sinterklaas zelf gezegd heeft dat hij alle Pieten mee naar Nederland heeft genomen en dat het ouderwets gezellig wordt...
[ afbeelding ]
Dank u, Sinte Maarten!
Weer //quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. ja Ben Bits... dát is lang geleden, bestaat dat nog?
Hou ik ook van... vroeger vond ik het ook altijd geweldig...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Net in één keer de hele Turkse enclave aan de deur gehad, 10 kids in één keer met vaders, moeders, opa's en oma's. Maar wel allemaal zingen en met lampion.
Kijk, daar hou ik van...
Dat is ook best een ouwetje die kop... hadden ze vroeger toch altijd koptelefoon op zitten?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker boeiend...
[ afbeelding ]
Dank u, Sinte Maarten!
dat heeft met de naam te maken, binnenkort worden ze ook in de ban gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er mis is met Snickers?
Na 2 zang rondes zijn de M&M's en de Bounty's al op en liggen de Snickers nog zielig alleen in het bakje.
Zijn die misschien niet gekleurd genoeg...?
Dat vond ik vroeger ook de minst lekkere van allemaal. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er mis is met Snickers?
Na 2 zang rondes zijn de M&M's en de Bounty's al op en liggen de Snickers nog zielig alleen in het bakje.
Zijn die misschien niet gekleurd genoeg...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |