hahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm![]()
ja dan stopt het dansen gauw
[ afbeelding ]
en hoppa
klinkt als een uitnodigingquote:
Dat is hetzelfde als vragen of de users die in de Serious request topics komen, ook in het Radio 3 topic willen blijven hangen, zodra de actie over is, of users die in de EK/WK subfora meeposten naar VBL SCs te lokkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof het merendeel verder dan de COS komt ...
Maar een prijzenswaardig initiatief.
zeker passendquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha![]()
Zo het topic door gezwierd, een passend einde lijkt me, niet?
Misschien dat ze hierna en masse naar Opaatje vertrekken in RLS.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat is hetzelfde als vragen of de users die in de Serious request topics komen, ook in het Radio 3 topic willen blijven hangen, zodra de actie over is, of users die in de EK/WK subfora meeposten naar VBL SCs te lokken
nee nee, babu vraagt heel beknopt wil jequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef isax het volgende:
[..]
als ik zeg dat HIJ er ZELF aan moet trekken?
dan kijk ik nog liever roy dondersquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien dat ze hierna en masse naar Opaatje vertrekken in RLS.
en dat is het top punt van kansloos.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee, babu vraagt heel beknopt wil je
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:59 schreef isax het volgende:
[..]
en dat is het top punt van kansloos.
misschien ben ik wel heul lelijk
Vroeger zat ik nog wel eens in de ONZ nachtbagger, maar daar heb ik geen tijd meer voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
echt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vroeger zat ik nog wel eens in de ONZ nachtbagger, maar daar heb ik geen tijd meer voor
Ik zwerf nog steeds her en der, maar minder dan voorheen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vroeger zat ik nog wel eens in de ONZ nachtbagger, maar daar heb ik geen tijd meer voor
Ik kies meestal een paar SCs uit waar ik zo nu en dan wat post, en dan weer een hele tijd niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zwerf nog steeds her en der, maar minder dan voorheen.
was een goede dag.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoax. Heb een supergeile pic van je gezien in het smoelenboek.
Oh, SC's, daar post ik eigenlijk amper. Nu dus alleen hier.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kies meestal een paar SCs uit waar ik zo nu en dan wat post, en dan weer een hele tijd niet.
same herequote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kies meestal een paar SCs uit waar ik zo nu en dan wat post, en dan weer een hele tijd niet.
Ach HHC is op sterven na dood, of ik heb geen zin om voor de 50ste keer een mainstream vs underground disussie te gaan voeren, ik heb nauwelijks tijd om me nog met gamen bezig te houden en discussies over politiek fokken me zo op dat veel te laat in bed beland terijelijk ik er doorgaans rond half zes/ zes uur uit moet, dan is een SC wel een aardig alternatief.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, SC's, daar post ik eigenlijk amper. Nu dus alleen hier.
Dat was 12 dagen geleden, dit is iets katholieks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:10 schreef PeZu het volgende:
Wats deze kinderen doen stoer mt een krakkemikkig lampje voor snoep. Verkleed je dan op zijn minst
Dus die kindjes moeten mee naar binnen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat was 12 dagen geleden, dit is iets katholieks.
Ik woon gelukkig op een hoog, en ze kunnen niet het trappenhuis in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor ze nu al buiten. Met hun kleine lichaampjes en hoge stemmetjes. Gadverdamme.
Dat heb ik nooit zo begrepen, van die afgesloten complexen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig op een hoog, en ze kunnen niet het trappenhuis in.
Verwarming en daklozen/zwervers.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit zo begrepen, van die afgesloten complexen.
vieren ze dat eigenlijk in amsterdam?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor ze nu al buiten. Met hun kleine lichaampjes en hoge stemmetjes. Gadverdamme.
Nee, Amsterdam hoort niet bij Nederland.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef isax het volgende:
[..]
vieren ze dat eigenlijk in amsterdam?
waar woon ik dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam hoort niet bij Nederland.
Dat is nog niet zo erg, totdat ze hun behoeften daar ook lopen te doen, of massaal aan het inbreken gaan(iemand die elke dag in het trappenhuis slaapt weet natuurlijk ook op welk deel van de dag, je afwezig bent)quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Koukleumen en bangepoeperds dus.
lol. Zwervers poepen, dus laten we alles afgesloten maken. Lekker gezellig met ons eigen clubje van mensen die wel waardig zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg, totdat ze hun behoeften daar ook lopen te doen
Plak even een kaartje op je raam dat zwervers bij jou kunnen poepen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Zwervers poepen, dus laten we alles afgesloten maken. Lekker gezellig met ons eigen clubje van mensen die wel waardig zijn.
Het helpt ook tegen colporteurs,tenzij een of andere labiele bejaarde ze binnen laat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Zwervers poepen, dus laten we alles afgesloten maken. Lekker gezellig met ons eigen clubje van mensen die wel waardig zijn.
Oh nou dan is het geweldig toch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het helpt ook tegen colporteurs,tenzij een of andere labiele bejaarde ze binnen laat.
Spuit 11.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Plak even een kaartje op je raam dat zwervers bij jou kunnen poepen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:22 schreef Copycat het volgende:
http://www.tmz.com/2014/1(...)ead-rappers-delight/
I'm here, I'm there, I'm Big Bank Hank and I'm everywhere.
Not anymore.
ik laat ze altijd in de tuin vd buren peopen. Eenzame mensjes dan hebben ze ook eens aanspraakquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, lekker boos zijn, dat is het leven. Geniet er maar van, zit jezelf maar in de weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:23 schreef Braindead2000 het volgende:
God fucking almighty, ff klaverjassen, wat een frustratie.
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een ..quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik afga op de populatie van Spelpunt.nl dan is zeker 80% debiel.
Lekkere New Jack. Zo fout, maar stiekem zo lekker.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekkere New Jack. Zo fout, maar stiekem zo lekker.
En volgens mij kent echt bijna iedereen de lyrics van Rapper's Delight.
Have you ever went over a friend's house to eat and the food just ain't no good!
Die kan ik nooit meer luisteren zonder aan Will Smith te denken.quote:
Geen busta rhymes sir-mix-a-lot?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kan ik nooit meer luisteren zonder aan Will Smith te denken.
Politiek correct gelul belemmert je juist. Al die moeite die jij doet om zogenaamd voor mensen op te komen die je niks interesseren. Laat het gaan. Set yourself free!!!quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, lekker boos zijn, dat is het leven. Geniet er maar van, zit jezelf maar in de weg.
Klopt. Kon beter meer wodka-bullits drinken en meer zeiken dat anderen niet zo politiek correct over moeten komen. Want dan ben je vrij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Politiek correct gelul belemmert je juist. Al die moeite die jij doet om zogenaamd voor mensen op te komen die je niks interesseren. Laat het gaan. Set yourself free!!!
Nee ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Geen busta rhymes sir-mix-a-lot?
busta rhymes was 8th wonder
Laat het dan niet alleen bij woorden blijven. Verbeter de wereld vanaf nu en laat vanavond nog een paar zwervers op je wc schijten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klopt. Kon beter meer wodka-bullits drinken en meer zeiken dat anderen niet zo politiek correct over moeten komen. Want dan ben je vrij.
lol. Je lult zo dom, het is amper de moeite waard om op te reageren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laat het dan niet alleen bij woorden blijven. Verbeter de wereld vanaf nu en laat vanavond nog een paar zwervers op je wc schijten.
This video is not playable.quote:
En over kaarsjes springen meen ik me te herinneren. En een plumpudding met bedeltjes er in verstopt. Had je het muntje dan was je koning voor een dag.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Copycat het volgende:
Hier was het vorige week volop Halloween. Met optocht en spookhuizen in de straat. En vroeger deden wij dit met Driekoningen.
Driekoningen, Driekoningen
Geef mij een nieuwe hoed
Mijn oude is versleten
Ons moeder mag het niet weten ...
En volgens mij zat pa volgens de overlevering in de kroeg te zuipen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Je lult zo dom, het is amper de moeite waard om op te reageren.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hier, krijg je een vinger in je bek. Als je nou even zoet bent krijg je een snoepje.
[ afbeelding ]
Je gifjes lijken een soort van mentor rol aan te nemen.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je gifjes lijken een soort van mentor rol aan te nemen.
Gelukkig kan ik ook wel veel van je leren, behalve dat wat je daadwerkelijk verkondigt.
Ik ben het licht en het duister verenigd in één. Jij bent eerder een Jar Jar Binks.quote:
mssn dat ie het testosteron gehalte onlaag kan halen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:51 schreef Copycat het volgende:
Ik ben heus een gevaarlijke leeuw!
[ afbeelding ]
ik moest drie keer kijken tis gewoon een echte hondquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:53 schreef Copycat het volgende:
En ik ben een boosaardige beer!
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies waarover het nu gaat, maar dat is wel een tijdje heel leuk geweest, vraag maar aan Dannyquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat was geweldig. Met die homo-erotische relatie in zwart leder. Alleen toen die ouwe zijn kleinzoon erbij betrok, werd het wat grimmig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef Jian het volgende:
Ik weet niet precies waarover het nu gaat, maar dat is wel een tijdje heel leuk geweest, vraag maar aan Danny
Brain en Babu zijn weer aan het bitchen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarover het nu gaat, maar dat is wel een tijdje heel leuk geweest, vraag maar aan Danny
wait whatquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat was geweldig. Met die homo-erotische relatie in zwart leder. Alleen toen die ouwe zijn kleinzoon erbij betrok, werd het wat grimmig.
Ga jij nou maar die YT op repeat zetten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Brain en Babu zijn weer aan het bitchen.
Polar bear attack!!!quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef PeZu het volgende:
ik moest drie keer kijken tis gewoon een echte hond
Destined for greatness.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:01 schreef Ygritte het volgende:
![]()
Drie jongetjes (10 ofzo) hier aan de deur 'Trick or treat'
Ik; Wat?! Het is Sint Maarten!
Hun; 'We don't speak dutch'
Ik; maak dat de kat wijs! Zingen jullie!
Hun; O, jij trapt er niet in... jammer... de rest wel....
En mooi dat ze zongen![]()
Top jongens iedereen in de zeik nemen...![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Polar bear attack!!!
[ afbeelding ]
Ik heb toen vreselijk gelachen om die Scrut ook, wat een idiote toestanden. De leukste periode was toen voor de kerst, "dat we met z'n allen 2e kerstdag bij 'm zouden gaan vieren". Toen was het al grimmig en ging ie steeds klagen bij Danny en die lag toen met een dikke griep in z'n nest. Geweldig genoten!quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat was geweldig. Met die homo-erotische relatie in zwart leder. Alleen toen die ouwe zijn kleinzoon erbij betrok, werd het wat grimmig.
Ik heb genoeg te luisteren om iets op repeat te zetten, tenzij het een goed album is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ga jij nou maar die YT op repeat zetten.
We verzonnen hele verhalen eromheen. En die ouwe gek en zijn schuimachterban werd steeds kwader. Tot Danny mailen aan toe. Toen mocht het niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:01 schreef Ygritte het volgende:
![]()
Drie jongetjes (10 ofzo) hier aan de deur 'Trick or treat'
Ik; Wat?! Het is Sint Maarten!
Hun; 'We don't speak dutch'
Ik; maak dat de kat wijs! Zingen jullie!
Hun; O, jij trapt er niet in... jammer... de rest wel....
En mooi dat ze zongen![]()
Top jongens iedereen in de zeik nemen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |